Merhabalar, Bundan 1 sene önce haziran ayında teknosadan JBL Tune 110 açık mavi kulaklık almıştım, kulaklık 11. ayda sol kulaklığı bozuldu. Servise verdim teknosa üzerinden aradan 1 hafta içerisinde arandım cihazıma ücret iadesi yapacaklarını söylediler, sonrasında film buradan sonra koptu. İlk başta kullanıcı kaynaklı hasar olmasından dolayı cihaza ücret iadesi yapacaklarını söylediler, sonrasında DOA çıktığını öğrendim. Bana mağaza çalışanları ücret iadesi dışında bir seçenekleri olmadığını belirttiler. Ücret iadesini kabul etmedim, 3 ay yakın süredir değişim için direndim şikkayet varda başlık açtım bana dediler size yeni ürün satıp indirim yapalım bunu kabul etmedim. En sonunda her yeri aradım teknosada aramadığım haberdar etmediğim yönetici kalmadı. En sonunda kabul etmezlerse THH'ye gideceğimi aktardım. Teknosa en sonunda değişim yapmayı kabul etti ve 50 gündür serviste olan ürünüme istinaden T110 yerine üst model C100SI modelini hediye ettiler. Mağaza müdürü ile konuştum sorunu çözdü. Zorda olsa bunu başarmak mutluluk verici, hakkım olan şeyi bağırıp çağırarak aldım belki ama şu an kazandım. Sıfır ürün verdiler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E9F644F03 -- 3 Ağustos 2022; 20:12:36 > |
Bildirim