Tükoder'e yazdığım yazıyı aynen buraya paste ediyorum.
UltraTV üzerinden 1.5 senedir kablonete bağlıydım. Hız arttırımında yapılan indirimden dolayı hızımı 256k'ya çıkartmaya karar vermiştim. Verilen numaraya dilekçeyi faxladım fakat hızım 1 haftadır arttırılmamıştı. Ultrayı aradım, Ultra telekoma yönlendirdi. Telekom ADSL numarası verdi, ADSL başka numara verdi. 30 yerden fazla yeri arattırdılar bana. Telefonda sinir krizi geçirip telefonu kapattım. Sinirim geçince verilen bir numarayı arayıp tartışınca 10 dakika içinde hızımı arttırdılar. Aradan 10 gün geçti, Internet bağlantımı kestiler. Sorduğum zaman problemin İçerenköy bölgesinde olduğu, 3 güne kadar düzelemeyeceğini söylediler. 3 gün geçti, Internetimi yarım saatte 1 dakika verdiler. Sonra gene kestiler. Arayınca 2 güne kadar gelmeyeceğini söylediler, kar yağıyordu, problem olan bölgeye inemiyorlarmış. Tüm içerenköyde internet olmadığını üstüne basa basa söylediler. Kablonet kullanan Internet kafeye gittim, hiçbir problem yoktu. Bunu Telekom'a söyledim ve bir daha böyle birşey olursa kablonetimi kestireceğimi söyledim. 5 dakika geçmedi bağlantım geri geldi ve 1 hafta hiç gitmedi. 1 hafta sonra bağlantımı kestiler. Aradığım zaman elemanlar gelip yaptılar, ertesi gün gene kestiler. Akşam okuldan geldikten sonra bunu kendilerinin yaptığını, daha önce olanları anlatınca 5 dakika içinde internetimi geri bağladılar. Tekrar aynı numarayı arayıp böyle yapmamalarını söyleyince Internetimi gene kestiler.
Ben kabloneti bağlatınca 800 milyona yakın para vermiştim, bu parayı 1,5 sene kullanmak için vermedim. Ben öğrenciyim, eğer Tükoder'i duymasaydım bu olayın peşini bırakacaktım. Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Hiç olmasa kabloneti çekmek için verdiğim 800 milyona yakın parayı geri almak istiyorum. Olmasa kabloneti kestirmek için verdiğim, son 1 aylık almadığım hizmet için verdiğim ve telekomu aramak için boşa ödediğim telefon paramı geri almak istiyorum. Aradığım numaraların kaydettiğim kadarını ve niçin aradığımı buraya yazabilirim.
Bunun dışında Internet'e bağlıyken televizyonda parazitlenme oluyordu özellikle yabancı kanallarda. Bunu bildirmiştim, 2 defa aynı görevliler gelmişti fakat parazitlenmenin doğal olduğunu söyleyip gittiler. Bu olay hız arttırımından daha önce olmuştu. Yabancı kanallardaki parazitin düzelmesi için meclisten karar çıkması gerekiyormuş, yoksa düzeltilemiyormuş. Evde kablo TV olduğu halde uydu anteni aldım yabancı kanalları izlemek için. Telekomla uğraşmaktan daha iyidir demiştim ama telekom benimle uğraşmayı bırakmadı. 145'ten internete bağlanırken bazen modem hattı açıp cevap vermiyordu böylece 1 kontör telekom kâr ediyordu. Bunu sık sık görmüştüm 145'te. Telekom'un buna benzer bir sürü olayı var. Telefon çekmeye geldiklerinde hediye vermeden hattı bağlamamaları, bağlayınca hattı sık sık kesmeleri, bunların hepsini geçtim.
Artık telekom ile de iş yapmak istemiyorum ama Türkiye'de broadband Internet alanında Telekom'dan başka alternatif de yok.
bu arkadaşı üzen herşeye ve herkese
yaw hepsini okudum helal bana
Kronik bir türk telekom vakası.Sağlığının hala yerinde olması ise sevindirici
Zehir zıkkım olsun o paralar. Nedir bu olay ya. Yani milleti teknolojiden uzaklaştırmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Resmen *iktir git internete bağlanma kardeşim diyorlar. Aslında sana verdikleri 30 numarayı tek tek arayıp bayramlarını tebrik edeceksin(!) Telekom
Tamam birsürü yeri arattırdılar, her aradığım başka bir numara verdi, peki ADSL'i neden arattırdılar onu anlamadım
Eğer ordakiler böyle yapacaklarsa telekomu halka açsınlar, herkes sorunu kendi çözsün. Adam diyor "bağlantı kesilmesinin sebebi virüstür." Tabi sorunun İçerenköy'de olması numarasına kanmayınca bu bahaneyi buldu. Hiçbir virüs ethernete bağlı modemin bağlantısını bilgisayar kapalıyken koparabilir mi