Şimdi Ara

Tellcom un cifte standardi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
914
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aslında yazmayacaktım ama bugün tekrardan beni çok sinirlendirdikleri için yazıyorum. eylül ayından beri sürekli taciz edildiğim, kampanyaları hakkında arayıp beni bilgilendiren quiknet'e kasım ayında abone olmaya karar verdim. Aradım, iş dolayısyla vaktimin çok olmadığını, o gün kararlaştırdığımız saatte olmak kaydıyla kabul ettiğimi belirttim ancak beni evde 2 saat beklettiler. Telefopn açtım arkadaşlar ne zaman gelecek diye, yemekteler, 15 dk. sonra sizde dediler ancak 1 saat sona tekrar aradım, daha yeni başka bir müşteriden çıkıyorlarmıs. Bu saygısızlıktan ve bana çok değerli zamanıma mal oldukalrı için sinirlendim ve vazgeçtim. Bundan sonra defalarca arandım, hepsi müşteri şikayeti olarak yaşadıklarınızı paylaşmak istiyoruz şeklinde aradılar ancak hepsi aslında beni abone olmaya ikna çabalaından başka birşey değilmiş, hepsinin sonunda abone olmam için iknaya çalıştılar. Ben eğer 2 ay önce abone olsaydım 5 Mbit baglantı için 2 sene boyunca toplamda 1506,80 YTL ödeyecektim. Şu anda yeni yaptıkları kampanyada ise 5 Mbit baglantıya girmek istesem 2 sene için odiyeceğim fiyat 1117,60 hemen hemen %30 daha ucuz. Beni günlerdir taciz eden quiknet in yetkilileri bana birisi bu adaletsizliği açıklasın. Eski aboneneye yeni aboneden %30 pahalı ürün satmayı. şirket arkadaşım 5 kampanya başlamadan 5 gün önce başvurdu ve eski fiyattan kullanacaksınız dediler. Yeni kampanyadan yararalanamıyorsunuz dendi, ve sözleşmesi olduğu hatırlatıldı. çok yakın zamanda TTnet de bu sebeble açılan davayı kaybetti.

    kampanya kisa bir sureligine yapilan bir uygulamadir ve kisa sureli indirimleri kapsar. urun satislarindan farkli olarak, hizmet satisindaki kampanyalar kisa sureler icin gecerli olmali ve uzun vadede ayni hizmeti ayni sartlarda alanlarla ayni olanaklari sunmalidir. bankalar da hizmet sektorunde faaliyet gosteririr ancak herkesten ayni kredi karti ucretini, hesap isletim ucretini, eft masrafini vs. sini alirlar. Tellcom un bu yaptigi musteri memnuniyeti acisindan rezalet bir uygulamadir. tellcom u destekleyelim diyen arkadaslara sasiriyorum, TTnet le ayni zihniyeti paylasan bir firmayi ben desteklemem. Asagida Ttnet e acilan ve kazanilan dava nin sonucunu da yaziyorum,


    Türk Telekom'un yeni abonelerine 14.99 YTL, eski abonelerine ise 29.00 YTL'den ADSL aboneliği sunmasına yargı 'dur' dedi. Rekabet Kurumu, Hukukun Egemenliği Derneği'nin başvurusu üzerine Türk Telekom'un uygulamasının haksız olduğuna karar verdi. Bunun üzerine Türk Telekom, eski abonelerine yeni ve indirimli tarife uygulamak yerine, indirimli abone kampanyasını iptal etme yolunu seçti. Öte yandan Hakem Heyeti, ADSL kullanıcılarının aboneliklerini diledikleri zaman iptal ettirme hakkının olduğu yönünde karar verdi.

    Ben şahsen bu olayı yetkili mercilere bildireceğim. Yıllardır turkcell kullanmaktan çok memnun biri olarak, Turkcell deki sorumlu kişilerin bir an önce bu başı bozukluğa el atmalarını temenni ederim. 10 kusur yildir kullandigim sure boyunca 2-3 kez aradigim olmustur, musteri memnuniyetinde tek gecerim ancak Tellcom benim gozumde tam bir fiyasko. Bu kadar parlak bir teknoloji ancak bu kadar kötü yönetilir. Tellcom dan da bir ricam artık aranmak istemiyorum. Dogada insanlara yapisan canlilarin tamamini dusunun hicbiri sevilesi seyler diil. Umarim artik aradaki benzerligi anlarda da beni arayıp rahatsız etmekten vazgecip çözüm üretmeye ve samimi olmaya baslarlar.

    Hakan Aydogan







  • %100 Haklısın Hakan Aydoğan...
  • Digiturk te aynı guruba dahil bir kuruluş ve ücretlendirme politikaları bir e bir aynı malesef.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.