Şimdi Ara

Telpa VİP Servis ve garantiye gönderme nasıl oluyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
2
Favori
16.504
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • General Mobile telefonumun kilit tuşunun bozulması nedeniyle garantiye göndereceğim şimdi izlemem gereken adımlar neler benim,kutusu aksesuarları faturası herşeyi mevcut yurtiçi kargo ile anlaşmaları varmış ücretsiz gönderim için,ben telefonu kutuya koyup garfanti belgesi ile yollasam yeterli mi ?

    Bir de VİP servis diye bir şey yapmışlar bir gün içerisinde tamir edip göndermeyi taahhüt ediyorlar nedir bu bilgisi olan var mı,ücretli mi ?

    İlgili site burada

    http://onkayit.telpabayi.com/



  • VİP Servis özelliğinden faydalanmak istiyorsanız telefonu yetkili teknik servislere bırakmanız gerekiyor İstanbul Gaziosmanpaşa'da var NetHouse Bilg. diye bir yer ben oraya bıraktım
  • Vip servis sadece cihaz Mecidiyeköy genel merkeze ulaşınca bankodaki arkadaşların kayıt alma yükünü alıyor. Cihazınız direkt teknik birime aktarılıyor ve böylelikle biraz daha erken onarılıp gönderiliyor cihazınız. Biz de bayi olarak cihazı servise göndermeden önce vip servis formunu doldurup gönderiyoruz ve en kısa sürede cihaz onarılıp gönderiliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki bu vip servis formu doldurulurken orada ürün modeli diye bir kutucuk var.Seçmek istediğimizde hiç bir seçenek çıkmıyor.Doğal olarak ta form tamamlanamıyor.Nasıl seçeceğiz bilgisi olan var mı?Teşekkürler.
  • yokmu bir fikri olan?
  • Benimde discovery im şarz bazen olmuyor bazen oluyor servise göndercem bir ücret talep ederlermi ederlerse ne kadar tutar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • husinho H kullanıcısına yanıt
    Vip formunu doldururken telefonun İMEİ'sini girdikten sonra kutucuğun yan tarafında bir arama iconu var büyüteç şeklinde ona tıklıyorsun ondan sonra telefon modelini seçtiğin kısımdan telin modelini girebiliyorsun.Aksi takdirde model seçme kısmı aktif olmuyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husinho

    Peki bu vip servis formu doldurulurken orada ürün modeli diye bir kutucuk var.Seçmek istediğimizde hiç bir seçenek çıkmıyor.Doğal olarak ta form tamamlanamıyor.Nasıl seçeceğiz bilgisi olan var mı?Teşekkürler.

    Vip formunu doldururken telefonun İMEİ'sini girdikten sonra kutucuğun yan tarafında bir arama iconu var büyüteç şeklinde ona tıklıyorsun ondan sonra telefon modelini seçtiğin kısımdan telin modelini girebiliyorsun.Aksi takdirde model seçme kısmı aktif olmuyor
  • Arkadaşlar garantili ürünü vip servisle kayıt yapıp gönderince ayrıca bir ücret alınıyor mu?
  • vip servis tamamen hikaye arkadaşlar. 2 kere gönderdim VIP formu ile. Birincisinde teknik serviste 2 gün kaldı, ikinci gönderdiğimde de 7 gün kaldı. Telpa'yı aradım, "bu nasıl VIP?" dedim. Yok işte "yılbaşı tatili nedeniyle servis yoğun, en kısa zamanda tamir edip göndereceğiz" gibisinden oyaladılar.

    Zaten bir günde telefonun sağlıklı bir şekilde tamir edilebileceğine ihtimal vermiyorum. Hadi tamir etti diyelim, testini nasıl yapacaklar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: espimas

    vip servis tamamen hikaye arkadaşlar. 2 kere gönderdim VIP formu ile. Birincisinde teknik serviste 2 gün kaldı, ikinci gönderdiğimde de 7 gün kaldı. Telpa'yı aradım, "bu nasıl VIP?" dedim. Yok işte "yılbaşı tatili nedeniyle servis yoğun, en kısa zamanda tamir edip göndereceğiz" gibisinden oyaladılar.

    Zaten bir günde telefonun sağlıklı bir şekilde tamir edilebileceğine ihtimal vermiyorum. Hadi tamir etti diyelim, testini nasıl yapacaklar?

    Telpa pişmanlıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: espimas

    vip servis tamamen hikaye arkadaşlar. 2 kere gönderdim VIP formu ile. Birincisinde teknik serviste 2 gün kaldı, ikinci gönderdiğimde de 7 gün kaldı. Telpa'yı aradım, "bu nasıl VIP?" dedim. Yok işte "yılbaşı tatili nedeniyle servis yoğun, en kısa zamanda tamir edip göndereceğiz" gibisinden oyaladılar.

    Zaten bir günde telefonun sağlıklı bir şekilde tamir edilebileceğine ihtimal vermiyorum. Hadi tamir etti diyelim, testini nasıl yapacaklar?

    ücret ne ödediniz acaba ? git gellere
  • quote:

    Orijinalden alıntı: truckerdriver

    quote:

    Orijinalden alıntı: espimas

    vip servis tamamen hikaye arkadaşlar. 2 kere gönderdim VIP formu ile. Birincisinde teknik serviste 2 gün kaldı, ikinci gönderdiğimde de 7 gün kaldı. Telpa'yı aradım, "bu nasıl VIP?" dedim. Yok işte "yılbaşı tatili nedeniyle servis yoğun, en kısa zamanda tamir edip göndereceğiz" gibisinden oyaladılar.

    Zaten bir günde telefonun sağlıklı bir şekilde tamir edilebileceğine ihtimal vermiyorum. Hadi tamir etti diyelim, testini nasıl yapacaklar?

    ücret ne ödediniz acaba ? git gellere

    Merhaba Hocam,

    Hiçbir ücret ödemiyorsunuz. Anlaşmalı kargo şirketleri ile "Telpa ödemeli" olarak gönderiyorsunuz, Telpa tamirden sonra gene ücretsiz olarak size gönderiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espimas -- 9 Şubat 2015; 14:16:00 >




  • Teşekkürler Ya hocam bir sorum daha olucak kusura bakmazsanız deneyimli olarak
    Faturam var onunla gönderiyorum degilmi
    Birde cihazın imei uçtu geçersiz imei diyor faturamda yazıyor bunuda yaparlar ki yoksa kullanım hatasimi derler aydinlatabilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturanızla birlikte gönderebilirsiniz. Ama bana sorarsanız; ne olur ne olmaz, faturanın bir şekilde serviste kaybolma! ihtimaline karşı, fotokopisini gönderin. Asıl kopya sizde kalsın.

    VIP formu doldurmayı unutmayın, VIP form ekran görüntüsünün ve "formu kaydet" butonuna tıkladıktan sonra çıkan önkayıt referans numarası ekran görüntüsünün çıktısını alın. Mümkünse, önkayıt referans numarası olan ekran görüntüsü çıktısını kargo poşetinin dışına yapıştırmalarını isteyin
    (Bunu şu yüzden söylüyorum; kargoyla gönderdiğiniz için Telpa'da cihazlar işleme konarken, kapalı bir kargo poşetinde olduğundan dolayı VIP olup olmadığını bilemiyorlar. Bu yüzden gönderdiğiniz cihazın işleme konması biraz uzun sürebiliyor. VIP olduğunu anlaması için paketin işleme konup, açılıp VIP olduğunun anlaşılmasını beklemek zorundasınız.)

    Bir de kargonuz teslim edildikten sonra, ne olur ne olmaz, Telpa'yı arayıp cihazın durumunu sorgulayın. VIP olarak gönderdiğinizi belirtin ki bir an önce işleme koysunlar.

    IMEI konusundaki sorunuza maalesef cevap veremem. Arızanın ne şekilde oluştuğu vs. ancak serviste anlaşılabilecek bir durumdur.

    Kolay gelsin,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espimas -- 10 Şubat 2015; 10:21:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: espimas

    Faturanızla birlikte gönderebilirsiniz. Ama bana sorarsanız; ne olur ne olmaz, faturanın bir şekilde serviste kaybolma! ihtimaline karşı, fotokopisini gönderin. Asıl kopya sizde kalsın.

    VIP formu doldurmayı unutmayın, VIP form ekran görüntüsünün ve "formu kaydet" butonuna tıkladıktan sonra çıkan önkayıt referans numarası ekran görüntüsünün çıktısını alın. Mümkünse, önkayıt referans numarası olan ekran görüntüsü çıktısını kargo poşetinin dışına yapıştırmalarını isteyin
    (Bunu şu yüzden söylüyorum; kargoyla gönderdiğiniz için Telpa'da cihazlar işleme konarken, kapalı bir kargo poşetinde olduğundan dolayı VIP olup olmadığını bilemiyorlar. Bu yüzden gönderdiğiniz cihazın işleme konması biraz uzun sürebiliyor. VIP olduğunu anlaması için paketin işleme konup, açılıp VIP olduğunun anlaşılmasını beklemek zorundasınız.)

    Bir de kargonuz teslim edildikten sonra, ne olur ne olmaz, Telpa'yı arayıp cihazın durumunu sorgulayın. VIP olarak gönderdiğinizi belirtin ki bir an önce işleme koysunlar.

    IMEI konusundaki sorunuza maalesef cevap veremem. Arızanın ne şekilde oluştuğu vs. ancak serviste anlaşılabilecek bir durumdur.

    Kolay gelsin,

    Ağzınıza sağlık bilgilendirme için dikkate alicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • truckerdriver kullanıcısına yanıt
    VİP işlemi elden servise teslim edilen cihazlar için geçerli. VİP formu doldurup siteden aldığınız kodla cihazı servise götürdüğünüzde geçerli oluyor. Şehir dışından İstanbul merkez servise kargo ile gönderimlerde normal prosedür uygulanıyor fakat ben gayet memnun kaldım. Kutusunun içine fatura ve cihazı koydum yanına bir de problemi belirten bir kağıt yazdım,ücretsiz kargoladım. 2 Gün sonra tamir edilip elime geçti cihazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şipidik terlik

    VİP işlemi elden servise teslim edilen cihazlar için geçerli. VİP formu doldurup siteden aldığınız kodla cihazı servise götürdüğünüzde geçerli oluyor. Şehir dışından İstanbul merkez servise kargo ile gönderimlerde normal prosedür uygulanıyor fakat ben gayet memnun kaldım. Kutusunun içine fatura ve cihazı koydum yanına bir de problemi belirten bir kağıt yazdım,ücretsiz kargoladım. 2 Gün sonra tamir edilip elime geçti cihazım.

    Sağolun şu imei işini halledemedim halletsem gondericemde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi truckerdriver -- 10 Şubat 2015; 16:51:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aarkadaşlar izmirdeyim vip servise kargo ile yollasam sorun olurmu general mobile telefon ekranında sarı olma durumu var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: şipidik terlik

    VİP işlemi elden servise teslim edilen cihazlar için geçerli. VİP formu doldurup siteden aldığınız kodla cihazı servise götürdüğünüzde geçerli oluyor. Şehir dışından İstanbul merkez servise kargo ile gönderimlerde normal prosedür uygulanıyor fakat ben gayet memnun kaldım. Kutusunun içine fatura ve cihazı koydum yanına bir de problemi belirten bir kağıt yazdım,ücretsiz kargoladım. 2 Gün sonra tamir edilip elime geçti cihazım.

    VIP servis için elden teslim etmeniz şart değil. Kargo ile gönderdiğiniz cihazlarda da geçerli. VIP formu çıktısını telefonla birlikte gönderebilirsiniz.
    Yalnız kargo ile gönderdiğiniz zaman, yukarıdaki mesajımda da belirttiğim gibi; cihaz kapalı bir kargo poşetinde ellerine ulaştığı için VIP olup olmadığını, kargo paketi açılıncaya kadar bilemiyorlar. O yüzden, gene yukarıdaki mesajımda belirttiğim gibi; mümkünse VIP form numarasını kargo poşetinin dış tarafına da yapıştırılmasını isteyiniz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.