Şimdi Ara

TEM OTOGAZ - Gaziantep Prins Servisi Destek ve Cevaplıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gaziantep Prins Servisi Tem Otogaz olarak,Düşük maliyet ve yüksek performansa sahip EcoMax, Prins Otogaz Dönüşüm Sistemleri'nin LPG kitlerinden biridir. Sıralı otogaz dönüşüm sistemi Ecomax; 4 silindir çok noktalı enjeksiyon sistemine sahip araçlara uyum sağlar.

    Prins'in direkt enjeksiyonlu araçlar için özel olarak ürettiği ve dünyada bir ilk yaratan otogaz dönüşüm sistemi Direct LiquiMax (DLM), artık Türkiye'de. DLM LPG sisteminin en büyük özelliği, yalnızca direkt enjeksiyonlu araçlar için üretilmiş olması değil.

    Prins Gaziantep Servisi 'nin en çok tercih edilen kitlerinden biri de yalnızca direkt enjeksiyon motorlu otomobiller için üretilen ve bu alanda sektörün ideal dönüşüm sistemlerinden birisi olan VSI-DI LPG Sistemi'dir.

    Prins Otogaz Dönüşüm Sistemleri, aracın gücüne göre farklı kit seçenekleri ile en ideal çözümü sunar. Sıralı Enjeksiyon Sistemi (Vapour Sequentel Injection) VSI2-LPG kiti ise piyasada bulunan gelişmiş otogaz dönüşüm sistemlerindendir.

    Otogaz Dönüşüm Sistemleri'nin LPG kitleri arasında bulunan Silverline, en düşük maliyet ile yüksek performansı birleştirme gücüne sahiptir.Sıralı otogaz dönüşüm sistemi Technomax, Prins Otogaz Dönüşüm Sistemleri'nin en seçkin LPG kitlerinden biridir. Yüksek teknolojiye sahip Technomax'da OBD bağlantısı mevcuttur ve yeni nesil 4 silindir çok noktalı enjeksiyon araçlara uyum sağlar.Prins ''Master Slave'' Çalışma Sistemi ile Aracınızın Emrine Girer ve Otomobilinizin Orjinal Ekipmanı Gibi Çalışır.Arıza Lambanız Yanmaz!Prins Bünyesindeki Hollandalı Mühendislerle Hep İlkleri Yapar!ValveCare, yalnızca Prins sistemleri için geliştirilen özgün bir katkı dozlama sistemidir.







  • Merhaba, yardımcı olur yol gösterirseniz sevinirim. Arabam focus özellikle sabahları soğukken önceleri 2 3 ayda 1 kere, sonra ayda 1, sonra haftada yada 10 günde 1 şeklinde olmaya başlayan sorunum var. Araba marş basıyor ancak motor çalışmıyor, bunun için ilk akla gelen benzin pompası ve buji değişimlerini yaptırdı usta. ancak sorun çözülmedi. Lpgden (Lovato) dediler. Araba benzinle çalıştığı için saçma geldi bana. Lpg ustasıda enjektör kaynaklı olabileceğini söyledi. Ama ihtimal kesinlik yok. Bu bağlamda gerçekten enjektör kaynaklı olabilir mi? Yanıt verir yol gösterirseniz çok sevinirim.
    Not: Arabayı marşa uzun basınca bazen çalışıyor, bazende çalışmıyor. Ama marşa basılı tutarken gaza basınca araba şimdiye dek hep çalıştı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.