Şimdi Ara

Tercih: 508 1.6, Tonale 1.5 Hybrid, BMW 1.18i (A3 Alındı)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
860
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • A3 Sportback 35 TFSi Advanced alındı.


    1.7 M bandında bu 3 araç arasındayım.

    Üçü de farklı sınıf, üçü de farklı karakterli araçlar ancak bagaj ve arka koltuk hacim derdim yok onu belirteyim.

    Önerilere açığım.

    Not: Bu 3 araç dışında arka bağımsız süspansiyon olmayan bir aracı ancak çok çok spesifik bir sürüş karakteri olması halinde tercih edebilirim.


    Peugeot 508 1.6 Puretech GT 180 veya 220 PS (makyajlı kasa 1.5 BlueHDi da aklımı çelmiyor değil ama performans beklentisi karşılanmayabilir.)

    Artılar: Performans, dış tasarım, coupe ruhu (çıtasız cam), yol tutuş

    Eksiler: İç tasarım (iCockpit sevemedim), araç çok uzun, yakıt, marka algısı


    Alfa Romeo Tonale 1.5 Hybrid 160 PS Veloce (denk gelirse Speciale)

    Artılar: İç tasarım, dış tasarım, hacim olarak üçü arasında en büyük, yakıt olarak ikisinden de aşağıda, GetRag çift kavrama şanzıman, Alüminyum vites kulakçıkları, başarılı motor

    Eksiler: Ağırlık, yalıtım


    BMW 1.18i M Sport veya First Edition 1.5 140 PS

    Benim için 3. seçenek konumuda,

    Artılar: Dinamik şasi, M Sport koltuk

    Eksiler:B38 motor, multimedya

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Tonale için ben de kulak kabartmış gelecek yorumları bekliyorum. Özellikle hibrit sistem ve yakıt tüketimi üzerine. Web sayfasında hala 2023 fiyat listesi var, anladığım ellerinde hala satılmayan 2023 modeller mevcut. 2. el sıkıntılı olur muhakkak ama sık araç değiştiren biri olmadığım için sorun olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 23 Aralık 2024; 18:51:38 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyajlı kasada sadece dizel seçenek vardı sanki,508 niyetlendiyseniz diğerlerini eleyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    1.5 senedir kullanıyorum, forumda kullanıcısı da oldukça fazla. Hibrit sistem ve yakıtla ilgili merakları gidermeye çalışayım


    Öncelikle araç mild hybrid, ancak etsi gibi start&stop tadında değil. Aracı tamamen elektrikte götürebiliyor. 160hp 4 silindir turbo benzin motor ve 20hp elektrik motoru mevcut. Benzin motoru eskilerden bildiğimiz multiair motorun revize edilmiş hali. Motora getrag üretimi bmw1-2, mercedes a-b ve cherrylerden bildiğimiz 7 ileri yağlı çift kavrama şanzıman eşlik ediyor.


    Bir değerlendirme yaparsam düşük hızlarda toyota hibritlerin yarısı kadar çalışıyor diyebilirim. Yüksek hızlarda bir yararını görmedim. Bu da aracı şehir içinde çok yoğun trafiğe girmezseniz ekonomik yapıyor. Ankarada 30km/s ortalama hızda 6lt/100km gibi bir ortalama yakanabiliyor. Aynı ortamda hibrit toyoa chr 4lt civarı yakıyordu. Şehir dışında 6-7lt arası yakıyorum. Sakin hızlarda sürülürse çok rahat 6lt nin altına iniyor. Araç 1600kg


    Araç ilk çıktığında nispeten eksiklikleri çoktu. Ancak sonrasında seri güncellemelerle önemli ölçüde stabil hale geldi. Hibrit sistem de bunlardan biri. Ancak buna rağmen elektrik motoruna giriş çıkışlarda bazen hissettiriyor özellikle motor soğukken


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 7bin kmdeki bir 508'e bakmıştık arkadaş için. Çıtasız cam çok iyi ancak o camın fitile takıldığını görünce benim için kocaman bir eksi oldu. Psa yine imzasını koymuş :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 15 bin km dir 508 1.5 dizel kullanıyorum

    Bir daha karşılaşmamak üzere vedalaşacağım günü iple çekiyorum

    Tek artısı bazen önyargıların da doğru olabileceğini göstermiş olması

  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Detaylı açıklama için teşekkürler...👍
    Mild hibrit araç bende de var (c200 4matic). Ancak yakıt tüketimine etkisi hemen hiç yok, hele ful elektrikli hiç ilerlemiyor. Sadece start-stop çok sessiz motorun çalıştığını duymuyorsunuz. Tonalede ful elektrikle ilerlemek mümkünse güzel ama teknik verilerde elektrik motoru için 20 küsür hp diyor. Yani bununla ne kadar elektrikle gidebiliyor tam çözemedim. Hafta sonu gidip inceleyeceğim belki test aracı da vardır (burada fiat jeep ve alfa tek bayide maalesef). Ama araç gerek görünüş gerekse de donanım olarak güzel duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 23 Aralık 2024; 19:59:27 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi a4 1.8 tfsi vs 2.0 dizel
    7 yıl önce açıldı
    0 golf 8.5 vs 2021 üstü a3
    4 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 508'in şasi ayarları, güzel konforu, stabilitesi tutunması güzel ama sürüş keyfi denilen şey çok farklı bir olgu. bu konularda her iyi olan otomobil bunu veremiyor ve 508'de bunlardan biri bence. otomobilin lastiksi hissiz minik direksiyonu bir garip, virajlarda ney nerede, tekerlek hissi, limite yaklaşma tepkileri yok. gayet net ama tren gibi iletişimsiz dönüyor. yine de buradaki en iyi otomobildir bence.


    Tonale bildiğimiz bolonez soslu Compass. kullanma fırsatım olamadı ama kullanıp da beğenen saygıdeğer bir yayın veya kişilik henüz göremedim. bir denemek istiyorum denildiği kadar ortalama bir araç mı. yolda falan da çok orantısız bir duruşu var ama işte kızgın yanyana 3 tane lamba oldu mu iyi tasarım oluyor ya bizde, oradan kurtarıyor biraz.


    1 serisi de çok iyi olabilir ama eski nesil gerçek Rwd 1 serisini düşündükçe bu domuzu yolda her gördüğümde cinler tepeme çıkıyor :) Ben Bmw'de 1 değil F30 3 serisi bakardım kesinlikle. temiz bir 320d bile bulunabilir.


    Birde bulunduğunuz fiyat düzeyi elektrikli otomobillerde %10 ötv'li üst limitine yakın. iş akıl mantığa kalırsa sıfır km Tesla, Togg, İoniq 5-6 falan asıl pahası çok daha yüksek araçlar. o İoniq'ler falan Bmw 5 parası Avrupada. bunları alırken Ötv'ye değil arabanın kendisine veriyorsunuz parayı, bu ülkede bu çok büyük bir avantajdır gözardı etmeyin derim.





  • werneke W kullanıcısına yanıt

    önyargılı değil, güzel bir araba yaptıklarında millet alıyor, nasıl ki geçmişte 307 çok tutuldu (biz de almıştık), 206 çok tutuldu, 3008 çok tutuldu. hepsinde de her ne kadar kalite sorunları olsa da bu araçlar çok tutuldu, çünkü diğer bakımlardan çok iyiydiler. 508 sınıfının beklentilerini karşılayamadığı için tutulmadı.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt

    D sınıfı ile uzaktan yakından alakası olmayan bir araç

    Ve bu araç ilk çıktığında passat killer falan denildi , test videolarını hatırlıyorum öve öve bitiremediler

    Kaldı ki passatı da çok tutmam , insignia benim favorim

    Ama şu 508 in yanında passat'a çölde su bulmuş gibi atlarım

    Asıl sorun şu ki bu arabayı bu kadar gömerken aynı fiyat mertebesinde ki araçlar ile kıyaslıyorum

    3 veya E serisi binip de 508 küçümsemiyorum

  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Aracı çalıştırıp 2dk tamamen elektrikte kullandığım bir video var ama boyuttan ötürü yükleyemedim. 30km/s hız altında elektrikte kalmaya çalışıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    Neler yaşadınız


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YouGotThatRight kullanıcısına yanıt

    Boyutu düşürüp yükleyebildim. Biraz çamur oldu ama devir saatinden takip edilebilir


    Watch unnamed | Streamablestreamable
    Watch unnamed | Streamable
    https://streamable.com/fwd90u

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 3 ude çok ii araçlar. Bence 508 bu araçlar arasında en yakışıklı arac , tonale için biseu diyemiyorum ancak bir stelvio olmadığı kesin. Dolu paket iyi hiseetirecektir kesinlikle. Bir bmw her zaman bmw dir. Muhtemelen bu 3 u arasında konfor ve sürüş zevki en iyi en premium hissettirecek arac bu olacaktır. İç hacım olarak diğer ikisinin gerisinde.

    Malzeme kalitesi olarak bmw bu 2 aracın fersah fersah ondedir. Alcantara dosemeli bir bmw 1 serisine binmenizi siddetle tavsiye ederim.

    Herbindiginizde özel hissettirecek, on kabin ve dashboard tasarımı bmw de herzaman sürücüyü iyi hissettirmistir. I cocpit ten cok cok daha iyidir ergonomi açısından. Muhakkak hepsini karşılaştırın.
    B38 motorla ilgili çok spekülasyon var ancak bu motor hemen hemen 2013 senesinden beri kullanılıyor. Hali hazırda bende f45 218i de kullanıyorum. Bence titreşimi dışında en sorunsuz benzinli bmw motorlarından.

    Sanirim bu 3 u arasında onlarca araca binmiş birisi olarak bmw derdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaViTz -- 23 Aralık 2024; 22:51:8 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt

    Tonale'yi sinan beğeniyor totalde. Tek takıldığı yer direksiyon, bence de öyle. Yeni araçların çoğu kötü ne yazık ki. Bu arada otopark videosu ilk zamanlarda çekilmişti, o günden bugüne direksiyon tepkileri güncellemelerle iyileştirildi ancak ben hala beğenmiyorum. Ya çok seviliyor ya da hiç sevilmiyor zaten.


    Yol tutuş, frenleme, performans, yakıt ekonomisi, donanım seviyesi, ergonomi olarak çok iyi. Tasarım göreceli, bana göre c suvlar arasında en iyi tasarıma sahip. Süspansiyon konforu sınırda doğal olarak, şehir içinde kötü diyebilirim hatta malum köstebek yuvası yollar var. Yalıtımı hiç beğenmiyorum. Benim araçta 20inc jant mevcut, lastikler ise üzerinde gelen dandik turanzalar bunu da belirtmem lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler...evet değiniz gibi düşük hızlarda araç elektrikle gidiyor. Bu da şu demek sıkışık trafikte ya da dur kalk trafikte epey tasarruflu olacaktır. Ama performans gerektiğinde de sıkıntısız sunacaktır. İlginç ve güzel bir kombinasyon olmuş bence...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YouGotThatRight -- 23 Aralık 2024; 22:50:40 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    daha öncede yazmıştım , sordunuz madem yazayım

    kıyaslamam insignia gs ile

    kesinlikle insignianın içinde kendimi güvende hissettiğim gibi değil , o hissi hiç bir an veremiyor

    direksiyon hissiyatı berbat

    iç hacim D sınıfı ile alakası yok direkt C sınıfı

    malzeme kalitesi son derece vasat , hele bazı yerlerde deri görünümlü muşamba geçirmişler gibi

    kapılar insigniadan küçük dar , dirseğini koymak ister insan o da yok küçük abuk bir araba

    multimedya dokunmatik son derece kötü

    örn bir insignia nın cam açma kapama tuşunu kullanın , bir de bunu

    arada ki fark arabanın sanki her yerinde aynı oranda devam ediyor ,

    direksiyon simidi sert küçük , bir süre sonra tahta çeviriyormuşsun hissi veriyor

    Ciddi uzun yol yaptım , 2 araç arasında kalite farkı en net burada ortaya çıkıyor

    aydınlatma bunda da adaptif var ama insignia çok daha iyi

    kalorifer sistemi kullandığım en kötüsü , evlere şenlik

    yalıtım özellikle bendeki araca özel mi anlamadım arka camlar dan üfürüyor biraz

    cam tavan bir dönem aşırı gacır gucurdu şimdi kesti

    daha aklıma gelmeyen bir sürü şey

    insignia ya göre eleştiremeyecğim tek nokta motor şanzıman

    şanzıman zaten aynı , motor farklı ve geri de değil aman aman ileride de değil ama

    sorsan insignia ne derler , ama şu aracı kullandıktan sonra evet daha iyi anladım ne olup ne olmadığını

    Asta J verin 1.6 cdti otomatik , 508'i anında terk ederim son derece ciddiyim





  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Ben ingiliz yayınları takip ediyorum genelde, pek beğenildiğini görmedim özellikle hybrid sistem giriş çıkış, şanzıman kalibrasyonu, bazı araçlarda işçilik ve direksiyona çok eleştiri geldi, kendim bir kullanmam lazım tabi. Giulia'yı kullandım ama tonale yoktu. dehşet bir alet mesela Giulia competizione.

  • 1.6 508 alınır.


    direksiyonuna alışınca sürüşü de kötü değil arabanın.


    peugeotlarda hep bir arabanın içinde değil üstünde gidiyor hissiyatı var ama yine de güzel bence.

  • 1.5TSI Passat veya Superb almak daha mantıklı olabilir o fiyatlara çıkmışken.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.