Şimdi Ara

honda civic benzin+lpg otomatik vites 2015in kötü yönleri var mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
2
Favori
21.434
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu modelinn zayıf yönleri var mı bilgisi olan varsa yazarsa memnun olurum



  • standart cevaplar

    yol sesi lastik sesi iç mekan kalitesi

    Benim cevabım

    LPG ye %100 uyumlu motor ve uzun vites oranları ile Uzun yolda 6-7 lt arasında LPG tüketimi 2 LT LPg fiyatı ile 12 14 kuruş yakıt.. Yok ben deli giderim basarım dersende 140 150 arasında 18 kuruş yakıtı var Yani Forumda salladıkları gibi yok motor eski çok yakıyor şanzıman çöp v.s diyenlere aldanma Dizel aracımla 160 gibi hızlarla 25-28 kuruş yakıyorum bu araç 18 kuruş yakıyor. Defalarca Full depo doldurup boşaltıp denedim bir iki kere değil devamlı aynı çıkıyor.

    İkincisi Şanzıman gerçekten sorunsuz. Bu şanzımana sahipseniz foruma şanzıman ısındı ekranda uyarı verdi servis aracı çekti gibi konular açma ihtimaliniz % 1...

    üçüncüsü Aracın arkasında 3 kişi çok rahat yolculuk yapabiliyor. Şaft tüneli yok arka kısım dümdüz ayrıca koltuların arasında sıkışıp kalmıyorsunuz yayla gibi geniş araba arka diz mesafesi yeterli.

    İç mekan sert plastik ama leğen plastiği değil. En azından yumuşak plastik deyipte yolcu airbag i belirgin ölçüde kabaran araçlardan değil. Konsol kolay kolay toz tutmaz leke yapmaz. Uzun sre aynı kalır yıllarca deforme olmaz.

    Yüksek süratlerde güven veren bir araç. Yola yapışıyor o kadar zorlamama rağmen daha vsa ışığı yanmadı. Ben genelde 140 160 arası seyehat ederim 3 kişi otobanda 195 200 e çıktığım oldu LPG bu aracın performansını etkilemiyor.

    Fiyat konusuna girmicem parası olan alır olmayan clio alır punto alır. POLO bile 80 bine dayanmış geçiyor bile...
    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    -Çok yakan eski teknoloji motor ve motorun gücünü törpüleyen daha da çok yakmasına sebep olan şanzıman (sorunsuz)
    -Kalitesiz iç mekan
    -Zayıf yalıtım
    -Ucube tasarım
    -Benzinli motora sahip bir araç için aşırı yüksek fiyat

    yazmak istediğim her şeyi yazmışsın.

    zaten bu araba eski civiclerin ekmeğini yiyor hala, bu kadar satılmasının başka sebebi yok bence.

    Kesinlikle FD6 olmasaydı bitmişti çoktan ki şu an da bitmeye doğru gidiyor.

    Bitiyo olsaydı tek motor seçeneği , tek yakıt seçeneği ve şirket aracı olmadan her ay 1000 er 1000 er satmazdı
    Yapay Zekanın Yanıtı

    2015 Honda Civic 1.6 i-VTEC otomatik vitesli modelinin hem benzinli hem de LPG'li versiyonlarını düşünüyorsan, öncelikle bazı olumsuz yönlerini göz önünde bulundurmalısın:

    • Yakıt Tüketimi: LPG'li modeller benzinli modellere göre daha düşük yakıt tüketimi vaat etse de, gerçek hayattaki kullanımda bu fark çok belirgin olmayabilir.
    • Performans Farkı: LPG'li modeller benzinli modellere göre daha düşük motor gücüne ve torka sahiptir, bu da özellikle yokuşlarda veya hızlanma gerektiren durumlarda performans farkına neden olabilir.
    • Depo Kapasitesi: LPG tankı bagaj alanının bir kısmını kaplar ve bu da yükleme kapasitesini azaltabilir.
    • Periyodik Bakım Maliyetleri: LPG'li modeller benzinli modellere göre daha sık bakım ve ayar gerektirir, bu da ek maliyetlere yol açabilir.
    • Değer Kaybı: LPG'li modeller benzinli modellere göre daha düşük ikinci el değerine sahip olabilir, çünkü bazı alıcılar LPG dönüşümlerine karşı önyargılıdır.

    2015 Honda Civic 1.6 i-VTEC Black Edition'ın özel olumsuz yönleri olarak şunları ekleyebiliriz:

    • Sportif Süspansiyon: Black Edition modelleri daha sportif bir süspansiyona sahiptir ve bu, bazı sürücüler için konforsuz olabilir.
    • Yüksek Fiyat: Black Edition modelleri standart modellere göre daha yüksek bir fiyat etiketine sahiptir.

    Genel olarak 2015 Honda Civic 1.6 i-VTEC otomatik vitesli modelinin benzinli ve LPG'li versiyonlarını tercih etmeden önce, olumsuz yönlerini dikkatlice değerlendirmelisin. Bu faktörler ihtiyaçlarına ve bütçene uygun olup olmadığını belirlemede sana yardımcı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • standart cevaplar

    yol sesi lastik sesi iç mekan kalitesi

    Benim cevabım

    LPG ye %100 uyumlu motor ve uzun vites oranları ile Uzun yolda 6-7 lt arasında LPG tüketimi 2 LT LPg fiyatı ile 12 14 kuruş yakıt.. Yok ben deli giderim basarım dersende 140 150 arasında 18 kuruş yakıtı var Yani Forumda salladıkları gibi yok motor eski çok yakıyor şanzıman çöp v.s diyenlere aldanma Dizel aracımla 160 gibi hızlarla 25-28 kuruş yakıyorum bu araç 18 kuruş yakıyor. Defalarca Full depo doldurup boşaltıp denedim bir iki kere değil devamlı aynı çıkıyor.

    İkincisi Şanzıman gerçekten sorunsuz. Bu şanzımana sahipseniz foruma şanzıman ısındı ekranda uyarı verdi servis aracı çekti gibi konular açma ihtimaliniz % 1...

    üçüncüsü Aracın arkasında 3 kişi çok rahat yolculuk yapabiliyor. Şaft tüneli yok arka kısım dümdüz ayrıca koltuların arasında sıkışıp kalmıyorsunuz yayla gibi geniş araba arka diz mesafesi yeterli.

    İç mekan sert plastik ama leğen plastiği değil. En azından yumuşak plastik deyipte yolcu airbag i belirgin ölçüde kabaran araçlardan değil. Konsol kolay kolay toz tutmaz leke yapmaz. Uzun sre aynı kalır yıllarca deforme olmaz.

    Yüksek süratlerde güven veren bir araç. Yola yapışıyor o kadar zorlamama rağmen daha vsa ışığı yanmadı. Ben genelde 140 160 arası seyehat ederim 3 kişi otobanda 195 200 e çıktığım oldu LPG bu aracın performansını etkilemiyor.

    Fiyat konusuna girmicem parası olan alır olmayan clio alır punto alır. POLO bile 80 bine dayanmış geçiyor bile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rbcntechnic -- 19 Eylül 2015; 16:48:35 >




  • -Çok yakan eski teknoloji motor ve motorun gücünü törpüleyen daha da çok yakmasına sebep olan şanzıman (sorunsuz)
    -Kalitesiz iç mekan
    -Zayıf yalıtım
    -Ucube tasarım
    -Benzinli motora sahip bir araç için aşırı yüksek fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    -Çok yakan eski teknoloji motor ve motorun gücünü törpüleyen daha da çok yakmasına sebep olan şanzıman (sorunsuz)
    -Kalitesiz iç mekan
    -Zayıf yalıtım
    -Ucube tasarım
    -Benzinli motora sahip bir araç için aşırı yüksek fiyat
    iç mekan kalitesi B sınıfı seviyesinde, tasarım göreceli olmakla beraber bence göz yorucu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    -Çok yakan eski teknoloji motor ve motorun gücünü törpüleyen daha da çok yakmasına sebep olan şanzıman (sorunsuz)
    -Kalitesiz iç mekan
    -Zayıf yalıtım
    -Ucube tasarım
    -Benzinli motora sahip bir araç için aşırı yüksek fiyat

    yazmak istediğim her şeyi yazmışsın.

    zaten bu araba eski civiclerin ekmeğini yiyor hala, bu kadar satılmasının başka sebebi yok bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    -Çok yakan eski teknoloji motor ve motorun gücünü törpüleyen daha da çok yakmasına sebep olan şanzıman (sorunsuz)
    -Kalitesiz iç mekan
    -Zayıf yalıtım
    -Ucube tasarım
    -Benzinli motora sahip bir araç için aşırı yüksek fiyat

    yazmak istediğim her şeyi yazmışsın.

    zaten bu araba eski civiclerin ekmeğini yiyor hala, bu kadar satılmasının başka sebebi yok bence.

    Kesinlikle FD6 olmasaydı bitmişti çoktan ki şu an da bitmeye doğru gidiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    -Çok yakan eski teknoloji motor ve motorun gücünü törpüleyen daha da çok yakmasına sebep olan şanzıman (sorunsuz)
    -Kalitesiz iç mekan
    -Zayıf yalıtım
    -Ucube tasarım
    -Benzinli motora sahip bir araç için aşırı yüksek fiyat

    yazmak istediğim her şeyi yazmışsın.

    zaten bu araba eski civiclerin ekmeğini yiyor hala, bu kadar satılmasının başka sebebi yok bence.

    Kesinlikle FD6 olmasaydı bitmişti çoktan ki şu an da bitmeye doğru gidiyor.

    Alıntıları Göster
    Tasarımı bence güzel dikkat çekiyor yolda giderken.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    standart cevaplar

    yol sesi lastik sesi iç mekan kalitesi

    Benim cevabım

    LPG ye %100 uyumlu motor ve uzun vites oranları ile Uzun yolda 6-7 lt arasında LPG tüketimi 2 LT LPg fiyatı ile 12 14 kuruş yakıt.. Yok ben deli giderim basarım dersende 140 150 arasında 18 kuruş yakıtı var Yani Forumda salladıkları gibi yok motor eski çok yakıyor şanzıman çöp v.s diyenlere aldanma Dizel aracımla 160 gibi hızlarla 25-28 kuruş yakıyorum bu araç 18 kuruş yakıyor. Defalarca Full depo doldurup boşaltıp denedim bir iki kere değil devamlı aynı çıkıyor.

    İkincisi Şanzıman gerçekten sorunsuz. Bu şanzımana sahipseniz foruma şanzıman ısındı ekranda uyarı verdi servis aracı çekti gibi konular açma ihtimaliniz % 1...

    üçüncüsü Aracın arkasında 3 kişi çok rahat yolculuk yapabiliyor. Şaft tüneli yok arka kısım dümdüz ayrıca koltuların arasında sıkışıp kalmıyorsunuz yayla gibi geniş araba arka diz mesafesi yeterli.

    İç mekan sert plastik ama leğen plastiği değil. En azından yumuşak plastik deyipte yolcu airbag i belirgin ölçüde kabaran araçlardan değil. Konsol kolay kolay toz tutmaz leke yapmaz. Uzun sre aynı kalır yıllarca deforme olmaz.

    Yüksek süratlerde güven veren bir araç. Yola yapışıyor o kadar zorlamama rağmen daha vsa ışığı yanmadı. Ben genelde 140 160 arası seyehat ederim 3 kişi otobanda 195 200 e çıktığım oldu LPG bu aracın performansını etkilemiyor.

    Fiyat konusuna girmicem parası olan alır olmayan clio alır punto alır. POLO bile 80 bine dayanmış geçiyor bile...

    Adam kötü yönlerini sormuş sen iyi yönlerini yazmışsın.




  • Lpg ile uyumu harika, hemde cok az yakıyor. İc mekan kalitesi vasat fakat ilk sene sonunda hic trim sesi yok. Motor sesi hic yok ancsk yol sesini fazlaca iceriye alıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    standart cevaplar

    yol sesi lastik sesi iç mekan kalitesi

    Benim cevabım

    LPG ye %100 uyumlu motor ve uzun vites oranları ile Uzun yolda 6-7 lt arasında LPG tüketimi 2 LT LPg fiyatı ile 12 14 kuruş yakıt.. Yok ben deli giderim basarım dersende 140 150 arasında 18 kuruş yakıtı var Yani Forumda salladıkları gibi yok motor eski çok yakıyor şanzıman çöp v.s diyenlere aldanma Dizel aracımla 160 gibi hızlarla 25-28 kuruş yakıyorum bu araç 18 kuruş yakıyor. Defalarca Full depo doldurup boşaltıp denedim bir iki kere değil devamlı aynı çıkıyor.

    İkincisi Şanzıman gerçekten sorunsuz. Bu şanzımana sahipseniz foruma şanzıman ısındı ekranda uyarı verdi servis aracı çekti gibi konular açma ihtimaliniz % 1...

    üçüncüsü Aracın arkasında 3 kişi çok rahat yolculuk yapabiliyor. Şaft tüneli yok arka kısım dümdüz ayrıca koltuların arasında sıkışıp kalmıyorsunuz yayla gibi geniş araba arka diz mesafesi yeterli.

    İç mekan sert plastik ama leğen plastiği değil. En azından yumuşak plastik deyipte yolcu airbag i belirgin ölçüde kabaran araçlardan değil. Konsol kolay kolay toz tutmaz leke yapmaz. Uzun sre aynı kalır yıllarca deforme olmaz.

    Yüksek süratlerde güven veren bir araç. Yola yapışıyor o kadar zorlamama rağmen daha vsa ışığı yanmadı. Ben genelde 140 160 arası seyehat ederim 3 kişi otobanda 195 200 e çıktığım oldu LPG bu aracın performansını etkilemiyor.

    Fiyat konusuna girmicem parası olan alır olmayan clio alır punto alır. POLO bile 80 bine dayanmış geçiyor bile...

    Adam kötü yönlerini sormuş sen iyi yönlerini yazmışsın.

    ben aracı kötüleyenlere cevap yazdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaymaklıLokum

    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    standart cevaplar

    yol sesi lastik sesi iç mekan kalitesi

    Benim cevabım

    LPG ye %100 uyumlu motor ve uzun vites oranları ile Uzun yolda 6-7 lt arasında LPG tüketimi 2 LT LPg fiyatı ile 12 14 kuruş yakıt.. Yok ben deli giderim basarım dersende 140 150 arasında 18 kuruş yakıtı var Yani Forumda salladıkları gibi yok motor eski çok yakıyor şanzıman çöp v.s diyenlere aldanma Dizel aracımla 160 gibi hızlarla 25-28 kuruş yakıyorum bu araç 18 kuruş yakıyor. Defalarca Full depo doldurup boşaltıp denedim bir iki kere değil devamlı aynı çıkıyor.

    İkincisi Şanzıman gerçekten sorunsuz. Bu şanzımana sahipseniz foruma şanzıman ısındı ekranda uyarı verdi servis aracı çekti gibi konular açma ihtimaliniz % 1...

    üçüncüsü Aracın arkasında 3 kişi çok rahat yolculuk yapabiliyor. Şaft tüneli yok arka kısım dümdüz ayrıca koltuların arasında sıkışıp kalmıyorsunuz yayla gibi geniş araba arka diz mesafesi yeterli.

    İç mekan sert plastik ama leğen plastiği değil. En azından yumuşak plastik deyipte yolcu airbag i belirgin ölçüde kabaran araçlardan değil. Konsol kolay kolay toz tutmaz leke yapmaz. Uzun sre aynı kalır yıllarca deforme olmaz.

    Yüksek süratlerde güven veren bir araç. Yola yapışıyor o kadar zorlamama rağmen daha vsa ışığı yanmadı. Ben genelde 140 160 arası seyehat ederim 3 kişi otobanda 195 200 e çıktığım oldu LPG bu aracın performansını etkilemiyor.

    Fiyat konusuna girmicem parası olan alır olmayan clio alır punto alır. POLO bile 80 bine dayanmış geçiyor bile...

    Adam kötü yönlerini sormuş sen iyi yönlerini yazmışsın.

    ben aracı kötüleyenlere cevap yazdım

    Alıntıları Göster
    - iç mekanda leğen plastiği

    - 1990lardan kalma şanzıman ( hem tüketimi artırıyor hemde performanstan çok fazla çalıyor, üstelik 5 ileri)

    - yalıtımı çok zayıf

    - göstergeler ve ekran çok kötü




  • Kötü yön istemişsin yazalım 2012 elegance otomatik lpg sahibim , sadece KÖTÜ yönler ;

    1-LPG olanların hepsinde benzin göstergesi düşme sorunu vardır araç lpglide olsa benzin tükettiğini sanır
    2- Sürücü kapısında camı aç-kapa yaptığınızda şişme olur yani bu şişme gözle görülür değil ama ayağınızı yaslarsanız hissedersiniz.
    3-Aracın üzerinde gelen lastikler çok berbat değiştirirseniz yol sesi bir nebze azalır.

    Bunlar kronik sorunlar ve benim kötü gördüğüm yönleri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: r0x

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    -Çok yakan eski teknoloji motor ve motorun gücünü törpüleyen daha da çok yakmasına sebep olan şanzıman (sorunsuz)
    -Kalitesiz iç mekan
    -Zayıf yalıtım
    -Ucube tasarım
    -Benzinli motora sahip bir araç için aşırı yüksek fiyat

    yazmak istediğim her şeyi yazmışsın.

    zaten bu araba eski civiclerin ekmeğini yiyor hala, bu kadar satılmasının başka sebebi yok bence.

    Kesinlikle FD6 olmasaydı bitmişti çoktan ki şu an da bitmeye doğru gidiyor.

    Bitiyo olsaydı tek motor seçeneği , tek yakıt seçeneği ve şirket aracı olmadan her ay 1000 er 1000 er satmazdı




  • O leğen plastiği dediğiniz sert plastik malzeme ile aracın içinde tek bir trim sesi yok. 10 yıl daha binsem yinede trim sesi gelmeyeceğini düşünüyorum. Yumuşak plastik çok kaliteli denen araçlardaki trim seslerini duyunca iyiki kalitesiz(!) bir araç almışım diyorum.

    Binmeden sallayan marka fanatiklerini boşverin. Gidin kendiniz binip test edin. Söyledikleri ile gerçekte olanın alakası yok yalıtımı da gayet iyi.

    Kötü yanları 45 A olan aküsü çabuk tükeniyor.

    Yeni kasasında nasıl bilmiyorum ama kapı içinde kullanılan 20-30 cm boyundaki yumuşak kısım soyulma yapabiliyor. Ancak serviste değiştiriliyor.

    Şanzımanı harika ancak yakıt tasarrufu olsun diye vites aralıkları geniş ayarlanmış. 3000 devirde 150 km hız yapıyor. Binmeyenler performansı düşük diyor ya o performans sorunu düşük devirden dolayı ve eko mod açıkken geçerli. Yokuş çıkarken eko modu kapatıp deviri yükseltirseniz bir sorun kalmıyor. Zaten düz yolda bir sorun yok.

    2.5 yıldır aracı kullanıyorum bunun dışında kötü yan olarak söyleyebileceğim bir durum yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 19 Eylül 2015; 18:47:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    O leğen plastiği dediğiniz sert plastik malzeme ile aracın içinde tek bir trim sesi yok. 10 yıl daha binsem yinede trim sesi gelmeyeceğini düşünüyorum. Yumuşak plastik çok kaliteli denen araçlardaki trim seslerini duyunca iyiki kalitesiz(!) bir araç almışım diyorum.

    Binmeden sallayan marka fanatiklerini boşverin. Gidin kendiniz binip test edin. Söyledikleri ile gerçekte olanın alakası yok yalıtımı da gayet iyi.

    Kötü yanları 45 A olan aküsü çabuk tükeniyor.

    Yeni kasasında nasıl bilmiyorum ama kapı içinde kullanılan 20-30 cm boyundaki yumuşak kısım soyulma yapabiliyor. Ancak serviste değiştiriliyor.

    Şanzımanı harika ancak yakıt tasarrufu olsun diye vites aralıkları geniş ayarlanmış. 3000 devirde 150 km hız yapıyor. Binmeyenler performansı düşük diyor ya o performans sorunu düşük devirden dolayı ve eko mod açıkken geçerli. Yokuş çıkarken eko modu kapatıp deviri yükseltirseniz bir sorun kalmıyor. Zaten düz yolda bir sorun yok.

    2.5 yıldır aracı kullanıyorum bunun dışında kötü yan olarak söyleyebileceğim bir durum yok.
    daha bugün test ettim otomatik lpg li olanı bursada... satış danışmanı da diyor esas civic hb olanı..onlar ingiltereden geliyormuş.. gerçekten iç mekan kalitesi sedan olana göre çok daha yüksek hb de... ben olsam hb dizel alırım başkasına bakmam illa civic alacaksan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EB4865084

    daha bugün test ettim otomatik lpg li olanı bursada... satış danışmanı da diyor esas civic hb olanı..onlar ingiltereden geliyormuş.. gerçekten iç mekan kalitesi sedan olana göre çok daha yüksek hb de... ben olsam hb dizel alırım başkasına bakmam illa civic alacaksan

    Alıntıları Göster
    Daha önce "Arabanı Eleştirebilir Misin?" konusuna yazdığım postu aynen kopyalıyorum;

    2012 model makyajsız güncel kasa FB7 Civic 1.6 Elegance Otomatik vites:

    - Tasarım göreceli fakat aracın önü ne kadar güzelse arkası da o kadar çirkin. Poposu kalkık duruyor. Arkadan hiç bakasım gelmiyor bazen.
    - İç tasarım olarak güzel fakat malzeme kalitesi inanılmaz kötü. Kokpitteki bazı malzemeler A sınıfı, çoğu malzeme B sınıfı kalitesinde.
    - Bu araç çok yakıyor! 11-12,6 litre arasında geziniyorum İstanbul içinde. Uzun yolda da çok basmazsan ve araç çok dolu olmaz 6 litre civarlarında yakıyor. Garanti dışı kalacak olmasa gidip anında LPG taktıracağım ama şu 6 yıllık garantiden vazgeçemiyorum.
    - Araç bence 125 beygirmiş gibi gitmiyor. Özellikle klima hemen performansa etki ediyor. Klima açık ve araçta 4 kişiyseniz uzun yolda gram yokuş sevmiyor, sürekli devirli kullanmanız gerekiyor.
    - Yol tutuş ne çok iyi ne de çok kötü ama 2008 model Corollamız birazcık daha iyi yol tutuyordu sanki.
    - Honda'nın boya kalitesini genel anlamda beğenmiyorum, bu araçta da iyi değil (Daha önce 2004 Civic'imiz vardı onu da beğenmiyorduk.) Tam olarak nasıl açıklayacağımı bilemiyorum bu maddeye ama boyanın kaliteli olmadığını gözlemleyebiliyorsunuz.
    - Aracın orijinal müzik sistemi çok da kaliteli değil. Vasat diyebiliriz.
    - Aracın kapıdaki kol dayamaları ve cam açma butonlarının olduğu kısımlar soyuluyor ki bu kronik bir problem. Honda bunu kabul ediyor ki 2013 ve sonrası üretimlerde teflon benzeri bir malzeme kullanmaya başlamışlar. Bir kez garantiden değişti fakat tekrar soyuluyor. Israrla o teflon gibi olan malzemeyi takmıyorlar uyumlu olduğu halde.
    - Aracın yağmur sensörünün algısı bence çok iyi değil. Ya çok hızlı ve erken ya da çok geç ve yavaş çalışıyor. Sürekli ayar yapmam gerekiyor, sanki yağmur sensörü yokmuşçasına yağışlı havalarda elim silecek koluna gidiyor sürekli.

    Bu maddeler dışında konuya yorum yapan diğer Civic sahiplerinin yorumlarına da katılıyorum.

    Şimdiki aklım olsa yine gider aynı aracı alabilirdim (kesin alırdım demiyorum ama alma ihtimalim yüksek. ) Kuzenimde de fabrika çıkışlı LPG'li Civic Eco otomatik Elegance var o yakıttan çok memnun mesela. Bu araç kesinlikle Eco versiyonuyla alınmalı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan0403

    Kötü yön istemişsin yazalım 2012 elegance otomatik lpg sahibim , sadece KÖTÜ yönler ;

    1-LPG olanların hepsinde benzin göstergesi düşme sorunu vardır araç lpglide olsa benzin tükettiğini sanır
    2- Sürücü kapısında camı aç-kapa yaptığınızda şişme olur yani bu şişme gözle görülür değil ama ayağınızı yaslarsanız hissedersiniz.
    3-Aracın üzerinde gelen lastikler çok berbat değiştirirseniz yol sesi bir nebze azalır.

    Bunlar kronik sorunlar ve benim kötü gördüğüm yönleri.

    diğerleri hondaya özel bir durum belki ama ilk madde neredeyse tüm lpg li araçlarda görülen birşey, iki farklı lpg li araç kullanıyorum biri opel biri audi, ikisinde de var bu durum




  • Bızım bı abı araba alacaktı. Cıvıc e baktı, dedı budur.bana sordu, dedım abı torku düşük, dedı yanı ? Dedım yokuslarda zorlanır. Dedı ben kav defa uzun yola gıdecegım. Neyse aldı arabayı, herseyınden memnun. Bi gun uzun yola çıktı, dedı ne demek istediğini anladım :)
    Onun dışında memnun, ama sonraki arabası kesin turbolu olacak.
  • Herkes yazmis ama evinde ayni aracin elegance otomatik olani oldugundan daha net seyler yazabilirim.

    Bu araca lpgsiz binilmez, uzun yolda 120-140 arasinda 7.2lt ortalama yakti ort hizda 104km saat idi. Sehir icinde cok rahat 10lt ve uzeri yakiyor, bir ara 11.2lt idi ortalama hiz 28km iken. Lpg degerlerini de bu verinin yuzde 15-20 fazlasini dusun. Yani uzun yolda 18 kurus sehir ici de 25-28 kurus arasi lpg ile olur.

    Ic mekana gelirsek dosemesi cok kotu, tulerebilecek turden ve rahatsiz edici bir yapisi var, kapi kenarlari ve konsoldaki malzemeler kalitesiz hissi veriyor. Aracta montaja bagli hatalar goze carpiyor. Birde boya kalitesinin bu kdr kotu oldugunu dusunmezdim, birkac kez boya soyulmasi oldu baska bir kapinin degmesi sonucu. Aracta donanim olarak herhalde deri koltuk ve kararan dikiz aynasi haric her sey full ancak bu kadar dolu olacagina biraz daha kaliteli olsaydi daha iyi olurdu.

    Uzun yolda yormadi, keyifliydi ama benzinle degerler malum bizim arac lpgsiz.

    Motoruna gelirsek, soyle uzuyor boyle gidiyor diyenlere de, valla turbosuz alt devirlerde cansiz araclari pek sevmiyorum, tercih meselesi ama torku 1750-2000 devirlerde alamiyorsan keyifte bir yere kadar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kobe207

    daha bugün test ettim otomatik lpg li olanı bursada... satış danışmanı da diyor esas civic hb olanı..onlar ingiltereden geliyormuş.. gerçekten iç mekan kalitesi sedan olana göre çok daha yüksek hb de... ben olsam hb dizel alırım başkasına bakmam illa civic alacaksan

    Hondanin UK parca ve montaj kalitesi cok daha iyi olmasina ragmen euro civic yillardir piyasa tarafindan sevilmedi ve fiyati da hep gerilerden geldi.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.