Stellantis veya VAG araçlarında yarı otonom sürüş olarak belirtilen herşeyi yaparsınız. Şerit Ortalama, Şerit Takip, Adaptif Cruise, dur kalk, viraj dönüş vb. |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023 (1818. sayfa)
-
-
Yeni guncellemeye bayildim. O kadar akici olmus ki ekran sahane. Yeni gelen ozellikler cok iyi. -
Arkadaşlar iyi akşamlar,
Evden şarj için şöyle bir mesafem var ev ile araç arasında. Telegram gruplarından da bilgi almaya çalıştım ama burada tecrübeli arkadaşlardan da belki tavsiye alabilirim diye düşündüm.
Mobile connector 6 metre uzunluğa sahip. Prizden araca kadar toplam mesafe 20-21 metre civarında. 15 metre uzatma kablosu yaptırsam bu uzunluk bir sorun teşkil eder mi sizce? Haftada 1-2 gün 10ar saatten takılı tutarım diye düşünüyorum ortalama.
-
Bir problem olmaz. Kabloyu araç şarjda iken sarılı durumda tutmayın.acik ve sarılı olmasın. Kablo da mümkün olduğunca kalın bir kablo olsun. -
benzer durum bende de var, oradaki kaldırımı nasıl çözeceğimi düşünüyorum -
Oturduğum sokakta kaldırım üstünde bırakan arkadaşlar var takılan olur mu bilmiyorum ama belki ağacın üstünden geçirirsem insanlar takılmadan altından geçebilir diye düşündüm.
@vs-fb teşekkürler bilgi için hocam, açık ve sarılı olmasın kısmındaki açık kısmını anlayamadım
-
Otomatik park var mi?
-
Dostlar selam. Ankara'da yaşıyorum. Mavi Teslam ile aranıza katıldım. Bugün ilk şarjımızı da %100 olacak şekilde Tesla Supercharger ile yaparak başladık bakalım. Herkese kazasız ve güzel sürüşler dilerim. -
Hayırlı olsun. Kazasız belasız zevkle kullanın. -
EAP almanız lazım.quote:
Orijinalden alıntı: NeMiVaROtomatik park var mi?
-
Allah kazasız belasız sürmeyi size ve ailenize nasip etsin...
Hayırlı olsun hoşgeldiniz aramıza -
Dayanamayıp kendi kendine güncelleme atmış. -
Kabloyu bir varilin errafına dolar gibi dolayıp şarj edersen o kablo olması gerekenden çok daha fazla ısınır. Engellemenin yolu kabloyu zigzag şeklinde açmak. İçinden enerji geçiyorken.
Kaldırımda insan trafiği o kabloya zarar vermesin, kablo zarar görürse istenmeyen şeyler olabilir can güvenliği adına. Park yerin sabitse o kabloyu toprak altı yapabilirsen süper olur. -
-
Otopilot şehiriçi için ideal değil mi yani? -
Vurgulamak istedim. Açık yani dolanik olmasın. -
İstanbul'da değil. Yayalar yollarda, araçlar yol kenarinda park etmiş. Bu durumda çok verimli çalışmıyor. -
Uzun süren dur kalk trafiklerde peki? -
Orada çok çok iyi. -
benimkinde bir sorun var sanırım.
Kesinlikle sapıtıyor. İstanbul anadolu yakası E5 üstü Cevizli Pendik arası muhakkak bir yerlerde yalpalamaya başlıyor 70-80 gibi hızlarda . Ve bir sağ bir sol sonucu kendisi devreden çıkıyor. Sanıyorum yola paralel çok ince yama asfaltı atılmış (esli yol çizgisi ora idi değiştirdiler ) onu yol çizgisi sanıyor. Diğer aracım Volvoda da aynı yerlerde biraz sapıtıyor ama o sonuçta yolda kalıyor bu ise çareyi devreden çıkmakta buluyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X