aylik 417 KWH i gecerseniz gecerli bu elektrikli aracla cok km yapmiyorsaniz AC istasyonlarda veya wat gibi ucuz istasyonlarda sarj etmeniz daha ucuza gelecektir genel toplamda |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023 (1844. sayfa)
-
-
Reis yine labratuvarda bir ekonomi deneyi loading ediyor üstümüzde uygulamaya, juniper bekleyenler ayazda kalabilir bence.
-
Yeni bir haber mi var?
Gündem manyak gibi olduğu için kaçırıyoruz paso :P
-
Merhabalar, aracını normal prizle şarz eden var mı? Sürekli evden şarz etsem sorun yaşar mıyım? -
417 kwyi geçince tüm fatura mı 2yle çarpılır, yoksa sadece aşan kısım mi? -
Aynen hocam ben daha evde sarja baslamadan bile geçtiğim için hiç şansım yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 30 Aralık 2024; 15:37:5 > -
Ben ediyordum bir sorun yaşamadım sadece kablolama kötüydü ve voltaj düşüşleri oluyordu yeni kablo çektirene kadar diğer evde ya da dışarıda şarj ediyorum. Kablolama çok önemli.
oturdugum evin garajında 210 190v arası voltajı dalgalanıyor 13a max 1.7 kW bir saatte. Ama diğer zemin kattaki evden çektiğimde 3 kW alabiliyorum.
kotu tesisat ve ince kablolama uzun kullanımda ısı artısı yapar bakmak lazım. Onun haricinde herhangi bir sorun olmaz.
-
Tamamı hocam, bambaşka bir hesaplama sistemi var onun saate yoğunluğa göre fiyat değişiyor falan filan, iki katından fazla ödeyeceğiz sonuçta.
6 ay sonra 2500'e indirirler limiti zaten,
-
Direk fişe takacağım, uzatma falan olmayacak, evin tesisatına zarar vermez mi? Teşekkürler cevap için..
-
Hocam araç o kadar yakjnda duracaksa tesla mobil sarj cihazı Marine priz adaptörü 8k birde elektrikçiye marine priz kablo kaçak akım rölesi ayrı sigorta 4 k falan .
12k'ya 6 7 kw ile güvenli sarj edersiniz evde tesisat kabloları sıkıntı yaratır,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 30 Aralık 2024; 11:56:56 > -
Evin tesisatında sorun olacağını sanmam. Zaten araçta voltaj değerleri gözüküyor. 1 saat şarj ederken hafif hafif bakın voltajı dalgalanması ciddi seviyede sık değilse ve priz çıkışında absürt bir ısınma yoksa sorun olmadan devam edin.
akım geçtiği için bir isi olusur normalde de ama çok da yüksek seviyede olmamalı. 3lulerde o sorun daha çok oluyor ben onun için nispeten kalin kesitli ip54 sertifikalı bir uzatma aldım bazen uzatmak lazım olabiliyor
-
İşyerine bir şarj cihazı daha alayım dedim.
2 mail attım. dönüş olmadı.
Aradım. Maillere artık bakmıyoruz dediler. bilginiz olsun.
Artık uygulama üstünden servis kaydı açın dediler. Açtım.
16 ocak'a randevu verdi. sizi arayacaklar dediler. 3 gün geçti arayan olmadı.
bugün yazdım, almak istiyorum geçin siparişi diye.
Randevu gününe kadar süreniz var, o zamana kadar arayan olur dediler.
Wallconnector alacağız, 3 hafta bekleyeceğiz heralde.
Piyasada da bunun kadar f/p cihaz yok.
süzme(istatistik) desen var, kibarlık desen var, kontrol dersen var.
-
sarıalan mevkii diye geçiyormuş
-
Çok daha uzun ömürlü. 21 bin km deyim arka lastikler daha 2mm azaldı. Minumum 50 bin kilometre rahat kullanılır.
-
Vın denilen araç şasi numarasının tarafınıza atanmasını bekleyeceksiniz. Uygulamadan takip edebilirsiniz. -
Yeni yasa bu şekilde bu vın dediğiniz kaç gün kala oluyor biliyormusunuz.
Kapora (%10):
- Teslimattan 7 gün veya daha kısa bir süre kaldığında, satıcı sizden toplam satış bedelinin %10'u kadar kapora talep edebilir.
- Bu, aracın rezerve edilmesi için yapılan bir ön ödemedir.
ÖTV ve KDV:
- Teslimattan önce, ÖTV ve KDV ödemesi de yapılmalıdır. Bu, araç tescili ve resmi işlemler için gerekli olduğu için yasal olarak talep edilebilir.
- ÖTV ve KDV ödemesinin talep edilmesi normaldir.
- ÖTV ve KDV ödendikten sonra, satıcı aracı 15 gün içinde teslim etmek zorundadır.
Araç Bedelinin Kalan Kısmı:
- 7 gün veya daha kısa süre kaldığında, satıcı aracın tamamını (bedel, ÖTV, KDV) talep edebilir. Bu durumda, aracın teslimi için gereken tüm ödemeler yapılabilir.
-
Maalesef o kismini bende tam anlayamadim, sevgili devletimiz da bunu acik acik anlatmadi hicbir yerde. Cikan ilk haberler gectiginiz anda tum faturanizdan subvasyonlarin kaldirilacagi yonundeydi. Ama sonradan 1-2 tane 417 den sonrasi icin gecerli olacak denildi. Muhtemelen ilki olur.
-
1 Şubat 2025 itibarıyla, aylık elektrik tüketimi 417 kilovatsaat (kWh) veya 1.050 TL'yi aşan mesken aboneleri, elektriklerini gerçek maliyet üzerinden ödeyecekler.
Yeni düzenlemede, elektrik tüketiminin 417 kWh'yi aşan kısmı iki katına çıkacak şekilde faturalandırılacak. Yani, bu sınırı aşan her kWh, daha yüksek bir birim fiyatla ücretlendirilecek. Bu durumda, tüketiminizin 417 kWh'yi aşan kısmı, yani fazlası için ödenecek ücret artacak, ancak sınır altındaki tüketim aynı tarifeyle kalacak.
-
Bir mobil servis deneyimi paylaşmak istiyorum. 26 Aralık Perşembe günü aracı teslim almıştım. Sağ ayna ayarlanmıyordu ve bir tutanak tutulmuştu.
Bugün mobil servis ile beni ziyaret ettiler. 2 dakikada kontrol edildi. Yan ayna braket tarzı yerinden çıkarıldı. Ben de sanıyorum camını değiştirecekler ya da beni servise davet edecekler. Teknisyen Yunus bey bagajdan bir koli içerisinde komple yan aynayı çıkarttı. 5 dakikada sağ kapı döşemesini söküp aynayı söktü yeni 0 ayna takıldı. Bir ücret alınmadı. Garantiden değişim sağlandı ve aynam normal işlevlerini yerine getirebilmeye başladı.
Ben böyle bir servis deneyimi daha önce yaşamadım. Normal bir araç olsa kendim randevu planlamam, aracı götürmem, parça beklemem gerekirdi. İyiki Tesla almışım. 5. gün teslimattan sonra problemi gelip evimin otoparkında çözdüler. Daha ne diyeyim.
-
Değil hocam tamamı üzerinden. Aşan kısmı falan olmayacak, En azından daha yeni imzaladigim sözleşmede durum bu,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 30 Aralık 2024; 18:28:51 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X