Şimdi Ara

TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1846. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Marabna , vires
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü2 Mobil
5 sn
38.004
Cevap
982
Favori
2.486.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
82 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 18441845184618471848
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    Hocam tüketim değeriniz yol bilgisayarında gördüğünüz değer. O gösterdiğiniz maliyet.


    0 derecede şarj istasyonundan aldığınız kw ile tuketim ölçümü yapılmıyor, tablonuzda dc şarjda oluşan kayıplar vb tüketime dahil ediliyor,


    Yol bilgisayarında ne görüyorsanız yolda tüketiminiz o.

    Bu rakamlar faturalı.
    Tesla'nın yol bilgisayarına hiç itimat etmiyorum.
    Benim cebime maliyeti bu şekilde.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    Valla çok iyi bence. Bu molaları insan her türlü veriyor.


    Superchargerlarda müsaitlik olsa mesela sizi süre olarak da ileri atarmış.

  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    HW4 gerçekten AI4 yapay zeka desteği ile ve yükselen çözünürlük + diyafram aralığıyla gözün bile görmekte zorlandığı şeyleri seçebiliyor. Bardaktan boşalırcasına yağmurun yağdığı bir günde ,yer yer silinmiş köy yolundaki şeritleri bile gördü  


    Zifiri karanlıkta bazen görüş körlendi kontrolü siz alın diyor. B sütunundaki kameraların benim çok eskiden sony handycam kameram vardı, nightshot plus diye kızılötesi infraruj özelliğiyle yeşil çekiyordu ama 0 ışıkta bile gösterebiliyordu, öyle bir teknolojiye ihtiyacı var. HW3 2018 de HW4 2023 de çıktığına göre 2028 deki HW5 de bu tarz gelişmelerle ve 8K kameralarıyla artık AI özelliklerin de harmanlanmasıyla 2030 da daha direksiyona dokunmayız, %100 güven kazandırır.Tabii arabayı takas ile yenileme maliyeti nasıl olur soru işareti  


    Bu arada kış lastiği yoksa ne olur ne olmaz kar çorabı bulundurmada fayda var hocam.


    Tüketim ise eski dizel arabam ile gitmiş olsanız bu hızlarda 100kmde 6.5 tüketirdi , 500km den hesaplarsak 6.5x5= 32,5lt x44tl = 1430tl ye mal olacaktı , 500tl kar sağlamış  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba herkese iyi günler Model Y araçta multimedya ekranının altında konumlandırılmış telefonu kablosuz şarj eden kısım var. Bu kısım benim telefonumda temassızlık yapar gibi şarj etmediği oluyor. Telefon Apple marka yeni modellerden, daha eşimin telefonunda test etmedim ama değişeceğini yani sorunun telefonda olduğunu sanmıyorum. Sizde stabil çalışmakta mıdır bu kısım tecrübe eden dikkat eden oldu mu ?

  • Yahu millet bunu gerçek yol tüketimi sanıyor basbayağı yanlış bilgi veriyorsunuz.


    Faturalıdır elbette, ama menzil ve tüketim hesabı öyle yapılmıyor, yaptığınız maliyet hesabi, siz menzili de bununla ölçüyorsunuz farklı şeyler, neyse siz bilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 31 Aralık 2024; 11:57:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CCCP_34 C kullanıcısına yanıt

    Kılıfla mı kullanıyorsunuz? Magsafe özellikli bir kılıf değilse kablosuz şarj çalışmayabiliyor. Kılıfı çıkarıp bir deneyin.

  • PaladinRudjack kullanıcısına yanıt

    15 pro max ve apple ın orijinal magsafeli kılıfıyla sorun yaşamadım, kardeşimde de s21 ultra (spigen kılıflı) var bazen sağlı sollu koyup şarj ediyoruz. Küçük telefonlarda sorun oluyor olabilir belki




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 31 Aralık 2024; 12:39:31 >
  • CCCP_34 C kullanıcısına yanıt
    Bende de aynı iyi çalışmıyor. Yavaş şarj ediyor. Bmw’ninkinde deniyorum o çok hızlı ve sorunsuz. Yeni modelle iyileştirirler belki.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar benim silecek lastikleri cazur cuzur ses yapıyor. Önerebileceğiniz bir marka model var mı ? Yada şurdan al diyeceğiniz. Kendi orijinal olanı pek iyi değil anladığım kadarıyla

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Anlaşıldığı kadarıyla evden şarj etmesen bile evde tüketilen enerji için de fiyat 2.2 kat artıyor,


    Artık dışarda şarj ederim desen bile 1 sene için bu şekilde gidiyor. Batırdılar yani 

  • nobre19 kullanıcısına yanıt


    Türkiye üretimi yerli bir marka. Teslam olmasa da ben memnunum. 5 yıldır kullanıyorum ,her yıl değişirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Bu ölçüm zaten gerçek olan. Yol bilgisayarı birçok faktörü gözardı ediyor belli ki. Yol bilgisayarına göre bolu'dan pendik'e 17,6kw ile döndüm. Giderken 22,5kw idi. Bence bilgisayar ortalaması 20-21kw civarı geldi. Yani hiç park durumu, soğuyan kabini tekrar ısıtma durumları olmadığı için yol bilgisayarı şehir içinden daha iyi bir tutarlılıkta bir tüketim değeri gösterdi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili Model Y Ailesi,

    Hepinizin yeni yılını kutlarım. 2025 herkese saglik ve güzellikler getirsin.

    Sevgiler,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt
    Dc’den şarj ederken yüzde 5-7, ac’den şarj ederken yüzde 12-15 kayıp var. Yol boyu harcadığınız kw doğru gösteriliyordur ama kayıptan dolayı ödediğiniz miktarla fark oluşur.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mastor1 kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle hocam,


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ESER14 kullanıcısına yanıt

    Hocam yol bilgisayarında hiçbir faktör gözardı edilmiyor, bu konuda en tutarlı menzil değerini, kalan yüzdeyi, tüketimi, km'yi en doğru veren araç. Yol bilgisayarı yoldaki tüketiminizi, rüzgarı dahi hesaplayarak veriyor,


    Zaman içinde uzun yol yaptıkça anlarsınız, sadece istasyondan aldığınız kw ile pildeki kw arasında sıcaklığa şarj aletine göre yuzde 7-8 ila 12 kadar fark olduğunu bilin, Yani her daim o kadar az alıyorsunuz aslında, ve yol dışında araç gitmiyorken yaptığınız tüketim ortalamada gösterilmiyor,


    İyi yıllar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 31 Aralık 2024; 14:21:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt

    Hocam şu şekilde açıklanırsa orta yol olacak. Eser hocam cebine gerçekte yansıyan maliyeti bizimle paylaştı, buna aracın sürüşü, irtifa değişimi, sürtünmesi, batarya koşullandırması, rüzgar yönü, şarj sırası kayıpları ne varsa herşey dahil. Gerçek bir kilometre maliyeti bu. Ancak aracın kendi yol tüketimi, aracın pilinden çıkan enerjiyi Tesla kendisi tabiki daha doğru şekilde gösteriyor bu başka birşey.


    Sonuç olarak benzinli araçta da klima açarsanız benzin tüketiminiz çok az da olsa artacaktır araç dinamosunun hareket enerjisinin bir miktar daha fazla elektriğe dönmesinden ötürü ve bunu ölçemiyorsunuz. Total benzin parasını ödüyorsunuz, aracın izole olarak tek başına moturunun yaktığını dönüştürdüğü enerjiyi bulma imkanınız yok. Tesla ise aksine yapabiliyor bu ölçümleri, kafalar bundan karışıyor. Sonuç olarak söyledikleriniz zıt değil sadece farklı noktalardan bakış sunuyor.





  • murtuk M kullanıcısına yanıt

    Hocam arkadaş bunu menzil değeri olarak sunmasa zaten sıkıntı yokki, kesinlikle hesabi dogru.

    Ama bu yüzden ciddi ciddi tesla yoldaki klima kullanımını ortalama tuketimde vermiyor diyenler, 100 km'de 26 kw yakıyor falan diyenler türedi,


    Yoksa maliyet hesabı doğru. Sadece o hesap menzili ya da 100 km'de yoldaki tüketimi veren hesap değil, Sizin ön ısıtma beklerken film izleme sarj kayıpları vb kayıplarla maliyetinizi veren hesap,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 31 Aralık 2024; 14:40:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sizin sohbete göre biraz yüzeysel kalcak benim sorum ama bu arabayla gelen hankook lastikleri satan oldu mu? 900 km oldu, 4 lastiğe 10 alsam bile yeter gibi geliyo da hiç umudum yok satılcağına:D

  • 2 lastikciye sordum 0 lira önerdiler hocam, 20.000 km falan kullanıp değiştireceğim bende.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 18441845184618471848
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.