Trifazede olsa 11 kw kuramaz mıyız yani? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
TESLA MODEL Y KULLANANLAR KULUBU 2023-2025 (1893. sayfa)
-
-
İnşallah.
-
Gelecek gemi takibi yapılıyor mu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öyle yazmışlar ama kuran var. İlerde sorun olursa şartnameye aykırı davranmissin deyip suçu bize atacaklar herhalde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
O daha sürer, ne zaman elektrikli araç sayısı iyice artar bu saçmalıklar biter.
600km'lik yolu soğuk havada dahi dolu sarj ile çıkarsanız 45 dakika toplam sarj süresi ile alırsınız anormal sürat yapmazsanız,
Vardığımızda da sarjiniz kalır bayaa, biraz dikkat ederseniz 700 de yapılır,
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 15 Ocak 2025; 22:31:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yok ben bunun farkındayım. Bunlar garip garip konuşmuş.
Biri şuna bedava elektrikli araç verse de övmeye başlasa.
Derdi o gibi geliyor bana. Saçma sapan neleri övdüğünü gördük…
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Türk yapısında her şeye önyargı var, bunların içerisinde bende vardım. Daha menzil yetersiz zart, zurt diyerek pek düşünmüyordum ama elektrikli araç kullanınca çok hoşuma gitmeye başladı önyargı bizi kaybettiriyor. Benzinli-Dizel gibi elektrikli araçta artık ek bir motor türüdür bu şekilde kabul etmek lazım ihtiyaçları ve ne istediğini insan bilirse pişman olmaz. Bu yorumu Mesut Çevik yakıştıramadım teknoloji takip eden ve hayran olan birisi için bu yorum çok önyargılı.
-
maşallah ne ara ürettiniz...
Hiss MedyayoutubeTesla Model Y juniper ‘ler tırın üstünde görüntülendihttps://www.youtube.com/shorts/Rin2UWRP0yw -
Mesut'un haklı olduğu yerler var. Ama şunu unutmamak gerekir, hayatın doğal akışına göre hiç bir şey mükemmel değildir. Olumlu olumsuz ve nötr özellikleri vardır. Bu özellikler duruma göre zamanla değişebilir. Genelde insan sevdiği ve heves ettiği şeyleri olumlama yanlısıdır.
Demem o ki olumsuz yönlerini kabul edip duruma göre değişeceğini anlayıp kararı ona göre vermek lazım.
Ben teknoloji düşkünüm, aracı şehir içinde kullanıyorum, şarj edebileceğim otopark alanım var. Benim için ideal görünüyor.
Tam tersi teknoloji ile arası iyi olmayan sürekli uzun yol yapan birisi için tam bir eziyet olacağı düşüncesindeyim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba mersedes EQB250 aracımı , Tesla şarj aleti ile ve mavi adaptör ile monofaz dan şarj edebilir miyim arkadaşlar .
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Haklı olduğu yönler var.
Uzun yolda şarj meselesi hatta bazı kişiler için şehir içi şarj meselesi bile cefa çekmeye hatta zulme sebep olabilir.
Geçenlerde gayet şık giyinmiş 2 kadın togg'u ac istasyonda şarj etmeye çalışıyordu. Ellerinde kablo, ne yapacaklarını tam da bilmeden uğraşıyorlardı. O an ki görüntüde bir olmamışlık vardı.
Dün de benim menzil 75 lere düşünce şarja takayım dedim. Zamanım da azdı. 30dk taksam yeter dedim. Araç haritasından eşarj istasyonu seçtim. Git git, beni bir çıkmaz sokağa soktu. İndim göremedim. Sonra yine çok yakın başka seçtim. Kapalı avm otoparkı. Oraya girdim, benim tel çekmiyor. Çeken yere gittim, lanet uygulama şifre istiyor, sinirle yanlış girdim. Eşarj kartım vardı o aklıma geldi. Değidriyorum tepki yok. Sonra sinirle dışarı çıktım. Voltla uygulamasından voltrun buldum hemen yine yakında. Ona gittim 15dk şarj edebildim. Ama o an hanım olsaydı yanımda kesin kavga çıkardı. Çünkü çok sinirlendim.
Normalde her cuma veya cumartesi evime veya işime yakın ac istasyonda fullüyordum. Hiç sıkıntı yaşamadım. Ama bu şekilde rutinin dışına çıktığınızda işler karışıyor malesef. Hele birde uygulama yeniden giriş isterse, karekod okumakta telefonunuz nazlanırsa delirmeye az kalıyor.
Kredi kartı ile temassız direk 500tl çekse, fazlasını sonra geri ödese de şu lanet uygulama çöplüğü ile uğraşmasak on numara olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, benim de eşimde hyundai ioniq 6 var. Gittim tesladan şarj cihazı ve mavi adaptör aldım onunla sorunsuz 6.1kw ile şarj ediyoruz. Sorun olacağını düşünmüyorum. Yalnız Tesla Servisten sipariş verip alabilmeniz için teslası olan bir tanıdığa ihtiyacınız olacak. Uygulamadan servis talebi açıp vın’a göre teslimatı yapıyorlar.
-
Uzun yolda tek başınıza olsanız hiç sorun değil açar bir şeyler izler vakit geçirirsiniz. Ailenizi de yine idare edersiniz de arkadaşınız, akrabanız ile falan uzun yoldaysanız, bu neymiş böyle 1000 km çıkıncaya kadar alınmaz, vs muhabbetleri dönüyor. İstanbul-İzmir yolu gibi çok dinlenme ve şarj noktası olan yollar yine iyi ama mesela istanbul-samsun yoruyor. Ben uzun yola benzinli araç ile çıkıyorum seçenek varsa yine elektrikli ile çıkmak istemiyorsunuz. Dc’ler de pahalı yakıt avantajı da yok ben dc ile uzun yolda km’de 3 tl yakıyorum artık dizel aracım da 3.5 tl yakıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Mesut'un haklı olduğu hiç bir konu yok, uzun yolda hız yapmak isteyen, hiç durmadan 500-600 km gitmek isteyen elektrikli araç almayacak. Bu kadar basit. Sırf elektriklilere laf sokmak için her 200 km'de bir mola vermenin sürüş güvenliğini arttırdığı iddiasıyla dalga geçmiş, evet süper zeka Mesut, uzun yolda sık sık mola vermek sürüş güvenliğini arttırıyor. Ben içten yanmalı aracımla da 200-250 km aralarla mola veriyorum ve doğru olan da bu. Sen cahilce bir inatla 500-600 km aralıksız araç kullanabilirsin, o senin tercihin.
Araştırmadan alıp sonra pişman olanların bazı ürünleri kötülemesinden bıkkınlık geldi. Otomobil alıyorsunuz, kolay kolay alınıp satılan bir meta değil, o yüzden iyi araştırın, önceliklerinizi iyi belirleyin, sonra başkalarının tercihlerini eleştirip kendi hatanızı örtmeye çalışmayın.
Şunu da eklemek isterim, akıllı telefonlar ilk çıktığında batarya ömrünün kısalığından çok şikayet ettik ama hiç birimiz tuşlu telefonlara geri dönmedi, elektrikli araçlar akıllı telefonlar kadar büyük gelişim getirmeseler de sessizliği ve sürüş performansıyla benim için artık dezavantajlarına rağmen geri dönülmez bir tercih oldu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bobby Hatfield -- 16 Ocak 2025; 9:50:51 >
-
Ben ankarada yaşıyorum, yılda 2 x 1000 TL lastik otel ücretiydi, 2x1000 TL lastik değişim ücretiydi, sıra beklemesiydi, lastik takozu var mıydı, jant kapaklarını çıkarırken kıracaklar mı, lastikteki sensör hasar alacak mıydı ile uğraşmamak için 4 mevsim almaya karar verdim. Yurtdışı testlere bakarak da kışın kış lastikleri ortalaması kadar iyi performans veren, yazın da tabiki yazlıklar kadar iyi olmasa da kışlıklardan çok daha iyi performans sunan Michelin Crossclimate 2'yi tercih ettim. Henüz ciddi karda test imkanım olmadı. Tyre reviews isimli siteden siz de bakabilirsiniz tek tek kuru-ıslak-kar-buz zemindeki kalkış duruş mesafe testlerini, lastik sürtünmesini, suda kızaklamaya direncini, sesini, herşeyi karşılaştırmışlar birkaç popüler modelde. Tabi ki kışın en kaliteli kış lastiği kadar iyi değil. Yazın da çoğumuza denk gelen hankooklarla ilgili çok şikayet olduğu için yazın hankook-kışın kış lastiği tercih etmek de işime gelmedi açıkçası. En iyi seçimdir demiyorum tabi herkesin hesabı tercihi farklıdır bana bu mantıklı geldi.
-
Bende pirelli sf3 4 mevsim aldım şuanlık çok memnunum ancak atladığım bi durum var aşanması biraz fazlaymış :)
bakalım 40bin km civarı yapsa yeterli
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aşınması fazla yazın hiçbir zaman yaz lastiğinin yerini kışında hiçbir zaman kış lastiğinin yerini tutmuyor. Ancak pek yağmur ve kar yağmayan yerlerde kullanılabilir o da ömründen dolayı mantıklı değil bence. En kalitesi de olsa tavsiye etmem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu arada yanlış hatırlamıyorsam Mesut arkadaş yıllar önce burada editörlük admin lik yaptı. Bizler gibi teknoloji hayranı. Eleştirilerine kulak vermek lazım. Ama bir arkadaşın dediği gibi araştırmadan 2milyonluk yatırım yapanlar biraz cahil cesaretine sahip. Ayrıca aldığımız her şeyden kazanç sağlayamayız. Yaşam maliyeti var, zevklerimiz, mutluluklarımız var. Rahat olmak lazım. Bütçemizin yettiği kadar hayatı maksimumda yaşamak gerektiğine inanıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serbag -- 16 Ocak 2025; 12:21:16 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X