Şimdi Ara

Ticari araç aile aracı olmaz saçmalığı!!! DİKKAT!! (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
286
Cevap
1
Favori
13.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: frukfruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: frukfruk

    quote:

    Orijinalden alıntı: the best or nothing

    FORUMDA SEVİYE NE ALEMDE KONUYU AÇANA KATILIYORUM AYIPTIR BE ÇOĞU APAÇİ DİYORLAR UTANMAZLAR SW ARAÇ UCUZ DA MİLLET Mİ ALMADI


    BU ARAÇLARI KOBİ LER DE AYRICA KULLANIYOR BİZİM AİLE DOSTUMUZDA 320d M paket var fakat adam işyerine PARTNER TEPEE İLE GİDİYOR BUNUN İKİ NEDENİ VAR BİRİNCİSİ ZENGİN İMAJI VERDİGİNDE ADAM ESNAF OLDUGUNDAN TAHSİLATI ZOR OLUYOR VERESİYE SİSTEMİNDEN , İKİNCİSİ HERGUN EV İŞ ARASİ 100KM YOL YAPIYOR BU YOLU 320d İLE YAPMIYOR TİCARİ KOMBİ ARAÇLAR HER ANLAMDA KULLANILIR AİLE GÜNDELİK İŞ ÇOK DA KONFORLU!

    ŞİMDİ SORUYORUM M PAKET BMW SAHİBİ BU ADAMI TRAFİKTE PARTNER İLE GÖRÜNCE APAÇİ PARASI YETMEMİŞ ALMIŞ MI DİYECEKSİNİZ??? BU ARAÇLARI 2. ARAC OLARAK KULLANAN ÇOK İNSAN VAR HABERİNİZ OLSUN.

    istisnalar kaideyi değiştirmiyor :) hali hatrı sayılır apaçi var arlarında yalan mı? .

    her segmentte yokmu öyle kişiler ?

    tabi var ama ne yazık ki ticari sınıfında çok yüksek oranda. büyük oranda aracın sadece şöförü olmaları yüzünden araca hiç özen göstermiyorlar. benim gözlemlerim böyle valla :)

    Senin gözlemin öyle bende Fluence , jetta sürenlerdenden çekiniyorum . Hız desen var , her yerde karşıma çıkıyorlar . Çoğuda şirket aracı banamısın demiyorlar

    Birde Accent Era Bir tanesi yavaş gitsin dişimi kırıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Bu ticarilerin otomobil olarak satılmamasından şikayetçisiniz madem buyrun otomobil olarak satılan doblo var bunu niye almıyorsunuz? Fiyatları çok mu geliyor ticari indiriminden yararlanamayınca?

    Ticari fedaileri burda ahkam kesiyorsunuz ama araçlarınız otomobil sayılsa yüzüne bile bakmazsınız sırf ucuz diye ticari indiriminden yararlanıyor diye alıyorsunuz yalan mı? Kamyonetlerinizi b-c segmenti otomobillerden üstünmüş gibi göstermeye çalışmayı bırakın 57 bin tl lik bir doblo aynı fiyata satılan hangi otomobilden daha üstün olabilir??

    DOBLO PANORAMA 90 HP 1.3 MJET E4 46.100
    DOBLO PANORAMA 1.6 105 HP MJET E5 49.440
    DOBLO PANORAMA 1.6 90 HP MJET E5 COMFORTMATIC 53.300
    DOBLO PANORAMA PREMIO 90 HP 1.3 MJET EURO 4 51.110
    DOBLO PANORAMA PREMIO 1.6 105 HP MJET EURO 5 54.460
    D.PNRM. PREMIO 1.6 90 HP MJET E5 COMFORTMATIC 57.410


    57bin tl dedigin arac otomatik liste fiyati ama ben onu sana 49bin tlye alirim fiattan otomobil otomatik full araci. Kalkmis bana sisirme liste fiyatlarini gosterme. Manuelini ise 46bine kadar alabiliyorsun goster bakalim boyle bir binekte alalim ? Polo deme ama bak.

    Senin Aziz Kancar indiriminden banane kendi alacagin indirim seni ilgilendirir.Her gidene 8 bin tl indirim yapmayacaklarina gore tüm Türkiyeye sen mi alacaksın?

    Herkese bu fiyattan ;)

    Aziz onlar internetten bakarlar sadece fiyata bayiye gidemezler fiyat sormaya

    Bayiye gidip fiyat soramazlar ne demek yahu ticari fetişimiyim almayacagim araç için gidip fiyat pazarligi yapacagim:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Tabiki tehlike saçıyor.o araçlar hız için üretilmiyor.Ama dikkat edersen trafik polisleri en çok ticari araçlara radar cezası yazıyor...Çünkü verilen limitleri aşıyorlar.

    90 limit verirsen tabi ceza yer . Araba bassan gider 180 e kadar . Ama 100 ün üstünü tavsiye etmem

    Geçmiceksin işte geçersen trafikte tehlike yaratırsın!O araçlar binek araçlar kadar oturaklı değil süspansiyonları ''yük taşımaya ve darbe emmeye göre ayarlanmış'' eğer geçersende takla atma olasılıgın %80 boşuna o limitler verilmiyor...





    http://inci swf.com/1298717011.swf

    Bu araçlarda ESP yok, cımbızla seçmişsin resmen. ESP'siz bir otomobil de bu kadar sert bir manevrada hızına bağlı olarak takla atar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 16 Eylül 2012; 14:57:56 >





  • Otomatik+Dizel+Geniş ve donanımlı bir araç ararken en uygunu Otomatik Doblo 1.6mjet ve bende onu aldım geçen sene.

    41 bin liraya geçen sene bu araçtan başka ne alınabilirdi? Özellikle Doblo aldım yerli üretim olduğu için.

    C-Max vardı aynı işimi görücek fakat dizel otomatiği yanlış hatırlamıyorsam 65-75 bin tl arasındaydı.Gerek var mı?

    15 ay boyunca 47 bin km yol yaptım ve uzun yolda 4.2-5.5lt şehir içi karışık 6.6-7lt tüketimi mevcut(yazılımlı).

    Şimdi bu aracı genelde İstanbul-Ağva arası kullanıyorum.



    Ben Ağva'ya giderken apaçi oluyorumda, Dodge Journey ile gidince ne oluyorum? Yada w211 ile gidince ne oluyorum?

    İnsanları kullandıkları araçlar ile karakter analizi yapmak nasıl bir mantıksızlıktır anlamak zor.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Cimriliğin lüzumu yok.

    Ailen büyükse gider aile arabası alırsın.

    Yani;

    Focus C max, S max, Galaxy

    Renault, Espace

    Peugeot 5008

    vs...

    Her şeyi yerine uygun kullanmamaya ne meraklıyız.

    Nokta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    Ben Ağva'ya giderken apaçi oluyorumda, Dodge Journey ile gidince ne oluyorum? Yada w211 ile gidince ne oluyorum?

    İnsanları kullandıkları araçlar ile karakter analizi yapmak nasıl bir mantıksızlıktır anlamak zor.

    Arabadan ziyade kullanış tarzına laf söyleniyor. SUV kullananlar içinde %5 trafik canavarı varsa ticarilerin içinde %50 trafik canavarı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    Ben Ağva'ya giderken apaçi oluyorumda, Dodge Journey ile gidince ne oluyorum? Yada w211 ile gidince ne oluyorum?

    İnsanları kullandıkları araçlar ile karakter analizi yapmak nasıl bir mantıksızlıktır anlamak zor.

    Arabadan ziyade kullanış tarzına laf söyleniyor. SUV kullananlar içinde %5 trafik canavarı varsa ticarilerin içinde %50 trafik canavarı var.


    Şöyle düşün, otobanda sabit 110 km/hız civarı gidiyorsun.Sol şeritten çok süratli bir E-Coupe geçse dersin ki vay anasını arabaya bak nasıl gidiyor.

    Aynı süratte Doblo tarzı bir araç geçse apaçiye bak dersin dimi?

    O halde eski Bmw'leri ve Hondo civcivleri sokağa çıkarmayalım efendi gideni görmek için araştırma derecesinde dikkatli bakmak lazım trafiğe.




  • Bazi arkadaslar saniyorum ticari araçların hız sinİrlarinin farkli oldugunu bilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    Ben Ağva'ya giderken apaçi oluyorumda, Dodge Journey ile gidince ne oluyorum? Yada w211 ile gidince ne oluyorum?

    İnsanları kullandıkları araçlar ile karakter analizi yapmak nasıl bir mantıksızlıktır anlamak zor.

    Arabadan ziyade kullanış tarzına laf söyleniyor. SUV kullananlar içinde %5 trafik canavarı varsa ticarilerin içinde %50 trafik canavarı var.


    Şöyle düşün, otobanda sabit 110 km/hız civarı gidiyorsun.Sol şeritten çok süratli bir E-Coupe geçse dersin ki vay anasını arabaya bak nasıl gidiyor.

    Aynı süratte Doblo tarzı bir araç geçse apaçiye bak dersin dimi?

    O halde eski Bmw'leri ve Hondo civcivleri sokağa çıkarmayalım efendi gideni görmek için araştırma derecesinde dikkatli bakmak lazım trafiğe.


    Maalesef o şekilde düşünmüyorum.

    Trafik canavarı, trafik canavarıdır. BMW'si, Doblo'su yok bunun. Ticarilerin içindeki bazı kişiler 2 kapılı mercedes'lerden, bmw'lerden daha fazla aksiyona giriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realistspary

    Bazi arkadaslar saniyorum ticari araçların hız sinİrlarinin farkli oldugunu bilmiyor.

    ticarilerin hız sınırı kaç acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    Maalesef o şekilde düşünmüyorum.

    Trafik canavarı, trafik canavarıdır. BMW'si, Doblo'su yok bunun. Ticarilerin içindeki bazı kişiler 2 kapılı mercedes'lerden, bmw'lerden daha fazla aksiyona giriyor.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicotinell

    quote:

    Orijinalden alıntı: realistspary

    Bazi arkadaslar saniyorum ticari araçların hız sinİrlarinin farkli oldugunu bilmiyor.

    ticarilerin hız sınırı kaç acaba?

    http://www.egm.gov.tr/detay.aspx?id=87&tur=duyurular

    21 Mart 2012 tarih ve 28420 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe giren Karayolları Trafik Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelikle Karayolları Trafik Yönetmeliğinin 100. Maddesi’nde yer alan tabloya panelvan (N1) araç cinsi ibaresi eklenmiş, yönetmeliğin “Tanımlar” başlıklı 3. Maddesi’ne de “Sürücü ve yanındaki oturma yerleri dışında oturma yeri de bulunabilen, sürücü bölümü gövde ile birleşik kamyonetlere panelvan denir” ibaresi eklenmiştir.

    Panelvan olarak tanımlanan araçların hız sınırlarının karayollarına daha uygun hale getirilerek trafik akışının güvenli ve düzenli olarak sağlanması amaçlanan yönetmelikle panelvanlar için yeni hız limitleri yerleşim yeri içinde 50, şehirlerarası çift yönlü karayollarında 85, bölünmüş yollarda 100 ve otoyollarda 110 km olarak belirlenmiştir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Tabiki tehlike saçıyor.o araçlar hız için üretilmiyor.Ama dikkat edersen trafik polisleri en çok ticari araçlara radar cezası yazıyor...Çünkü verilen limitleri aşıyorlar.

    90 limit verirsen tabi ceza yer . Araba bassan gider 180 e kadar . Ama 100 ün üstünü tavsiye etmem

    Geçmiceksin işte geçersen trafikte tehlike yaratırsın!O araçlar binek araçlar kadar oturaklı değil süspansiyonları ''yük taşımaya ve darbe emmeye göre ayarlanmış'' eğer geçersende takla atma olasılıgın %80 boşuna o limitler verilmiyor...





    http://inci swf.com/1298717011.swf

    Bu araçlarda ESP yok, cımbızla seçmişsin resmen. ESP'siz bir otomobil de bu kadar sert bir manevrada hızına bağlı olarak takla atar..

    tamam türkiye yollarındaki ticari araçların %90nında ESP var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti

    quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    Maalesef o şekilde düşünmüyorum.

    Trafik canavarı, trafik canavarıdır. BMW'si, Doblo'su yok bunun. Ticarilerin içindeki bazı kişiler 2 kapılı mercedes'lerden, bmw'lerden daha fazla aksiyona giriyor.





    Otomobillerde bana daha çok dikkat çekiyor .


    Sağımdan geçen solumdan geçen aman Allahım ne oluyor diyorum .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jovanovic

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Cimriliğin lüzumu yok.

    Ailen büyükse gider aile arabası alırsın.

    Yani;

    Focus C max, S max, Galaxy

    Renault, Espace

    Peugeot 5008

    vs...

    Her şeyi yerine uygun kullanmamaya ne meraklıyız.

    Nokta.

    Maddi imkanlardan haberiniz yok sanırım herkes o araçlara 55-50 k verene kadar max 35 e kralını alır . Doblo -Fİo - Partner gibi

    Biraz ülkemiz gerçeklerinden yola çıkalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Otomatik+Dizel+Geniş ve donanımlı bir araç ararken en uygunu Otomatik Doblo 1.6mjet ve bende onu aldım geçen sene.

    41 bin liraya geçen sene bu araçtan başka ne alınabilirdi? Özellikle Doblo aldım yerli üretim olduğu için.

    C-Max vardı aynı işimi görücek fakat dizel otomatiği yanlış hatırlamıyorsam 65-75 bin tl arasındaydı.Gerek var mı?

    15 ay boyunca 47 bin km yol yaptım ve uzun yolda 4.2-5.5lt şehir içi karışık 6.6-7lt tüketimi mevcut(yazılımlı).

    Şimdi bu aracı genelde İstanbul-Ağva arası kullanıyorum.



    Ben Ağva'ya giderken apaçi oluyorumda, Dodge Journey ile gidince ne oluyorum? Yada w211 ile gidince ne oluyorum?

    İnsanları kullandıkları araçlar ile karakter analizi yapmak nasıl bir mantıksızlıktır anlamak zor.




    + 1

    Dünden beri bunu anlatmaya çalılıyorum ama hala pek çoğunun kapasite anlamaya yetmedi .

    Babamda 2011 F 10 u bahçede bırakıp Fiorino ile işe gidiyor .

    İnsanları kullandıkları araca göre kategorilendirmek herhalde sadece ülkemizde vardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Tabiki tehlike saçıyor.o araçlar hız için üretilmiyor.Ama dikkat edersen trafik polisleri en çok ticari araçlara radar cezası yazıyor...Çünkü verilen limitleri aşıyorlar.

    90 limit verirsen tabi ceza yer . Araba bassan gider 180 e kadar . Ama 100 ün üstünü tavsiye etmem

    Geçmiceksin işte geçersen trafikte tehlike yaratırsın!O araçlar binek araçlar kadar oturaklı değil süspansiyonları ''yük taşımaya ve darbe emmeye göre ayarlanmış'' eğer geçersende takla atma olasılıgın %80 boşuna o limitler verilmiyor...





    http://inci swf.com/1298717011.swf

    Bu araçlarda ESP yok, cımbızla seçmişsin resmen. ESP'siz bir otomobil de bu kadar sert bir manevrada hızına bağlı olarak takla atar..

    tamam türkiye yollarındaki ticari araçların %90nında ESP var.

    Varsa 25% sinde vardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Tabiki tehlike saçıyor.o araçlar hız için üretilmiyor.Ama dikkat edersen trafik polisleri en çok ticari araçlara radar cezası yazıyor...Çünkü verilen limitleri aşıyorlar.

    90 limit verirsen tabi ceza yer . Araba bassan gider 180 e kadar . Ama 100 ün üstünü tavsiye etmem

    Geçmiceksin işte geçersen trafikte tehlike yaratırsın!O araçlar binek araçlar kadar oturaklı değil süspansiyonları ''yük taşımaya ve darbe emmeye göre ayarlanmış'' eğer geçersende takla atma olasılıgın %80 boşuna o limitler verilmiyor...





    http://inci swf.com/1298717011.swf

    Bu araçlarda ESP yok, cımbızla seçmişsin resmen. ESP'siz bir otomobil de bu kadar sert bir manevrada hızına bağlı olarak takla atar..

    tamam türkiye yollarındaki ticari araçların %90nında ESP var.

    Alıntıları Göster
    Sil butonu niye yok acaba..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JasoNBuraK -- 16 Eylül 2012; 18:40:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Kazandibi

    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Tabiki tehlike saçıyor.o araçlar hız için üretilmiyor.Ama dikkat edersen trafik polisleri en çok ticari araçlara radar cezası yazıyor...Çünkü verilen limitleri aşıyorlar.

    90 limit verirsen tabi ceza yer . Araba bassan gider 180 e kadar . Ama 100 ün üstünü tavsiye etmem

    Geçmiceksin işte geçersen trafikte tehlike yaratırsın!O araçlar binek araçlar kadar oturaklı değil süspansiyonları ''yük taşımaya ve darbe emmeye göre ayarlanmış'' eğer geçersende takla atma olasılıgın %80 boşuna o limitler verilmiyor...





    http://inci swf.com/1298717011.swf

    Bu araçlarda ESP yok, cımbızla seçmişsin resmen. ESP'siz bir otomobil de bu kadar sert bir manevrada hızına bağlı olarak takla atar..

    tamam türkiye yollarındaki ticari araçların %90nında ESP var.

    Benim aracımda var. Sen nasıl genelliyorsan ben de öyle genelleme yaptım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lazarotti


    Otomatik+Dizel+Geniş ve donanımlı bir araç ararken en uygunu Otomatik Doblo 1.6mjet ve bende onu aldım geçen sene.

    41 bin liraya geçen sene bu araçtan başka ne alınabilirdi? Özellikle Doblo aldım yerli üretim olduğu için.

    C-Max vardı aynı işimi görücek fakat dizel otomatiği yanlış hatırlamıyorsam 65-75 bin tl arasındaydı.Gerek var mı?

    15 ay boyunca 47 bin km yol yaptım ve uzun yolda 4.2-5.5lt şehir içi karışık 6.6-7lt tüketimi mevcut(yazılımlı).

    Şimdi bu aracı genelde İstanbul-Ağva arası kullanıyorum.



    Ben Ağva'ya giderken apaçi oluyorumda, Dodge Journey ile gidince ne oluyorum? Yada w211 ile gidince ne oluyorum?

    İnsanları kullandıkları araçlar ile karakter analizi yapmak nasıl bir mantıksızlıktır anlamak zor.




    Foruma uye olduğumdan beri sizin kadar düzgün yorum yapan nadir insan gordum sadece bu mesajınız için konuşmuyorum. +1 diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.