Şimdi Ara

Ticari araç sahipleri ne kadar ödüyorsunuz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
4.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Model yılı ve marka belirterek ( Ör: 2003 doblo) yıllık vergi ve vize giderlerini paylaşırsanız sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • 2015 DOBLO 1.6 Multijet,

    6 aylık mtv 517,50 TL
    Yıllık muayene 198,24 TL
    Kasko yıl başında 800
    Sigorta yıl başında 1180 ödedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 8 Ağustos 2017; 21:36:28 >
  • senged kullanıcısına yanıt
    Hız sınırlaması ve polis çevirmesi ne durumda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senged kullanıcısına yanıt
    Hocam çok pahalı ya bende partner tepee düşünüyorum ama bu fiyatlar biraz zorlar. Fiyatlar Araç yılına göre değişiyor mu ? Kullanım amacınız ticaret mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SevilenAdam -- 8 Ağustos 2017; 21:55:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekiRoRo B kullanıcısına yanıt
    Doblo sonuçta, konfor falan iyi ama çok hızlı gitmeye gelmiyor. Heleki içinde aile varsa hiç basmam. 90-100 giderim. Ara hızlanmalar iyi, basarsan 180 rahat görüyor. Ama yavaş gidince tüketimi olumlu etkiliyor tabi, hemde daha güvenli ve rahat bi yolculuk oluyor. Çevirmede ise hiç takılmıyorum desem yeridir. Aile aracı diye heralde. Her çevirmeye yaklaşırken iç aydınlatmayı açar yavaşlarım. Genelde bekleme geç derler.

    Genişliği ve uygun fiyatından sebep tercih ettim. 55 bine kim 0 km dizel araba verir ki. Hele ki şuanki piyasada. Haftasonları mangalı bagaja atıp göl kenarına gitmeside cabası.
  • SevilenAdam kullanıcısına yanıt
    Pahalı pek bi tarafı yok. Sedan 1.6 motorlu araçta alsanız aynı mtv ödenecek. Tek fark 2 yıl yerine her sene muayene. Normalde binek araçlarda 3 yaşında mtv oranı düşerken, bineklerde 6 yaşından sonra düşmekte. Aile için kullanıyorum hiç yük atmadım daha. Genişliği ferahlığı en dikkat çeken yanı. Alışınca binek araçlar küçük gelmeye başlıyor artık rahat edemiyosunuz.

    Peugeot, citroen, kangoo, doblo, connect, courier, nemo, bipper, fiorino. kısaca tüm ticarelere binmiş ve kullanmış biri olarak. Eğer paran varsa Connect titanium x paket (90.000-110.000 TL), eğer paran az ise doblo tercih etmelisin. Daha küçüğüyle yetinirim dersen courier öneririm. Gerisi bana göre boş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 8 Ağustos 2017; 22:7:28 >
  • https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/template.jsp?page=IVD_MENU_MTV



    Şaka gibi konu açmayın yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • senged kullanıcısına yanıt
    Akşam saat 7 den sonra şehir merkezine girmek yasak mı ? Ticarilerde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • SevilenAdam kullanıcısına yanıt
    ilk defa senden duydum. Öyle bişey olsa arabayı ilk yakıcak kişi benim. Boğaz köprüsünden geçmek yasak normalde. Ama 5-6 sefer geçmişimdir. Bi kaç kere memur beyle göz göze gelmeme rağmen çevirmedi. Geçip gittim yanından.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senged -- 8 Ağustos 2017; 22:23:37 >
  • 2013 Doblo 1,3 Mjet

    MTV 6 aylık : 517,5 TL
    Muayene senede bir Kasım 2016 da 191 TL ödedim.
    Kasko 830 TL , Trafik sigortası 1100 TL gibi bir rakamdı.

    Kullanım amacı hususi geçiyor.4+1 camlı van.Arkası koltuklu yani.Araç 2 seneden beri bizde.Babam ayakkabıcı olduğu için arka koltukları yatırıp yük attığı da oluyor.Ben de şehir içinde bir yerden bir yere gitmek için kullandığım oluyor.Ticari araçlarda fazla hız risk demektir.Yani uzun yolda sol şeridi kapatayım gideyim gibi bir düşünceyle yola çıkmayın.Polis bir kere çevirdi.Ehliyet sordu ; bıraktı.Bir ihbar üzerine çevirdiler tahminimce.

    İstanbul'da yaşıyorum.Karşıdan karşıya geçme durumum olmadı hiç.O yüzden 1.köprü 2.köprü durumunu sorgulamadam aracı alırken.

    Bineklere göre.Her sene muayene farkı ve hız limitleri olayı var.Kış - yaz lastiğine zorunluluk geldi bildiğim.Ben değiştiriyorum zamanları geldiğinde.

    Sedan bir araç alsan da vergisi , sigortası , bakımı olacak.Bu aralar diyorum satıp bagajı geniş binek aracama geçsek.Ama doblo kullanmamızın nedenlerine bakınca yeni alacak araba bulamıyorum.Dizel , parçası bakımı ucuz ve bol , arabanın fiyatı sınıfına göre ucuz , hem ticari kullanıma hem aileye gidiyor.Arabayı satsak, mesela sw clio , dacia logan mcv alsak kütük gibi arabalar. 2.el 2015 Egea 1,3 urban alsak diyorum.55-56 bin tl.2015 Doblo Easy 40 bin veya Safeline 45 bin tl ye var.Aradaki farka değmez diyorum.Hafif ticariye biniyorum.

    Eğer araç alacaksan hem ticari hem aile kullanımı için Doblo Safeline, Premio öneririm.Bu sınıfta yukarıda saydığım özellikte bir araç.Caddy , Kangoo , Tourneo alsan parçası pahalı , konfor zayıf olacak.Partner kullanmadım ama kullanan varsa yardımcı olsun size.

    Benim 2 yıldır kullandığım aracın sınıfı bu şekilde.Biraz uzun oldu farkındayım ama aydınlatması açısından aklıma gelen her şeyini yazmak istedim.Aklına takılan yer varsa cevaplarım.




  • 2006 model mitsubishi L300 2.5 lt
    6 aylık mtv 517,50 TL
    Yıllık muayene 198,24 TL

    2010 citroen nemo 1.4 hdi
    6 aylık mtv 323,00 TL
    Yıllık muayene 198,24 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 8 Ağustos 2017; 23:43:44 >
  • 2012 Transporter 2.0 140ps
    6 aylık mtv'si:750TL
    Yıllık Muayenesi:198,24
    Trafik Sigortası:1200
    Kasko:Yok




  • 2010 DOBLO 1.3 Multijet,

    6 aylık mtv'si: 323 TL

    Yıllık Muayenesi:198,24 TL

    Trafik Sigortası: 620 TL

    Kasko : Yok
  • 2014 DOBLO 1.3 Multijet,

    6 aylık mtv 517,50 TL
    Yıllık muayene 198,24 TL
    Kasko yıl başında 1100 TL
    Sigorta yıl 950

    Ticariyi ticari amaçla kullandıgım için katlanıyorum.
    Bireysel kullanım için kesinlikle ticari araç almam.
  • ms2947 M kullanıcısına yanıt
    Öncelikle detaylı yazınız için teşekkür ediyorum. Ben Ankara'da yaşıyorum ve bir yakınımdan duyduğuma göre saat 7'den sonra ticari arabalar Kızılay'a giremiyormuş. Sizin de oturduğunuz yerde böyle bir uygulama var mı ? Ya da böyle bir uygulama Türkiye genelinde var mı ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SevilenAdam

    Öncelikle detaylı yazınız için teşekkür ediyorum. Ben Ankara'da yaşıyorum ve bir yakınımdan duyduğuma göre saat 7'den sonra ticari arabalar Kızılay'a giremiyormuş. Sizin de oturduğunuz yerde böyle bir uygulama var mı ? Ya da böyle bir uygulama Türkiye genelinde var mı ?

    Rica ederim.İstanbul'da sadece 1.köprü 2.köprü ayrımı var.Onun dışında şu yol yasak bu yol yasak gibi bir durum yok.Çevremden de duymadım.Ankara için ise googledan bazı linkler buldum.Oradan inceleme yapmanızı tavsiye ederim.

    Linkler :https://forum.donanimhaber.com/hafif-ticari-arac-ankara-kizilay-giris-yasagi-varmi--71006649-2

    http://www.internethaber.com/kizilay-saldirisi-sonrasi-ankara-trafigi-icin-yeni-cozum-1576294h.htm

    http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/286465-yeni-connect-hakkinda/




  • Hafif ticari sınıfında kesinlikle en yakışıklısı dikkat çekeni(mavi) ve en ekonomiği Dacia Dokker'dir kesinlikle tavsiye ederim.
    Kötü yanlarını sıralamam gerekirse ;

    1-İç mekan malzemesi sert(bu zaten hepsinde aynı)
    2-Süspansiyonlar sert ama sert olmasının iyi yanı yol tutuşu gerçekten tahmin edemiyceğiniz kadar güzel esp'de var.
  • 2009 1.3 mj doblo 323 liradan 646 tl vergi.
    kasko+sigorta 2 bin civarı(ankara için)
    muayene ye 3 gün gecikmişiz 210 verdik bu sene.
    Onun dışında bazen hız limitleri sorun olabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tohatlıı

    Hafif ticari sınıfında kesinlikle en yakışıklısı dikkat çekeni(mavi) ve en ekonomiği Dacia Dokker'dir kesinlikle tavsiye ederim.
    Kötü yanlarını sıralamam gerekirse ;

    1-İç mekan malzemesi sert(bu zaten hepsinde aynı)
    2-Süspansiyonlar sert ama sert olmasının iyi yanı yol tutuşu gerçekten tahmin edemiyceğiniz kadar güzel esp'de var.

    Dokker de arka bagaj çift kanat.Yukarı doğru açılan paketi yok.Arka camlar kelebek açılıyor.Konfor yok.Sadece az yakıyor.Başka bir avantajı yok emsallerine bakarsak.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.