Şimdi Ara

Ticari minibüs Baskı balata ve volant sorunları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
2
Favori
1.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mercedes Splinter -Volkswagen Volt/Crafter - Ford Transit / Renault Master- Peugeot Boxer- Karsan J9- CITREON JUMPER-FİAT DUCATO-OPEL VİVARO TARZI araçlarınız için özel olarak yaptığımız ve piyasada ki satın aldığınız orjinal baskı balatadan 3 kat daha ömürlü baskı balatalarımızı aracınıza özel yapıyoruz. Bu baska balata malzemesi A++ kalitedir ve Türkiyede sadece bizde bulunmaktadır.

    Ayrıca Mercedes Splinter Euro3/Mercedes Splinter Euro4/Mercedes Splinter Euro5 ile Crafter LT35/ 109 / 163 2500 ile 163 2000 motorların volantlarındaki kampanyamız devam etmektedir. Ayrıca Ford Transit / Renault Master- Peugeot Boxer- Karsan J9- CITREON JUMPER-FİAT DUCATO-OPEL VİVARO TARZI araçlarınız için volantlarımız bulunmaktadır ve fiyatlarımzı çok uygundur.

    Lütfen bizimle görüşmeden sıfır malzeme almayınız. Unutmayınız Baskı balata ve volant revizyonunda garantili iş yapan tek firma biziz.

    05447227756
    www.volanthastanesi.com
    www.facebook.com/volanthastanesi/







  • iveco daily için de baskı balata bulunuyor mu sizde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 18 Aralık 2015; 10:45:23 >
  • Kullanılması yasak olan asbest mi kullanılıyor yoksa ? Bu kadar dayanıklı olduğu iddia edildiğine göre öyledir diye düşünmeden duramıyor insan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teterboro

    iveco daily için de baskı balata bulunuyor mu sizde?


    evet var Yanlız bir kaç sorumuz var müsait olunca cevaplarsanız daha rahat fiayt veririz.
    1-Aracınız kaç model?
    2-Mesajımızda belirttiğimiz dayanıklı balatadan mı yoksa normal fabrikasyon kalitesindeki balatadan istiyorsunuz. 3-Kaç adet ihtiyacınız var?
    4-Ürün nereye kargolanacak?
    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    Kullanılması yasak olan asbest mi kullanılıyor yoksa ? Bu kadar dayanıklı olduğu iddia edildiğine göre öyledir diye düşünmeden duramıyor insan.

    Üretilen veya ithal edilen tüm araçlarda 71/320/AT Fren Mevzuatı gereği 30 Temmuz 2004 itibariyle asbestli fren balatası yasaklanmıştır.
    01.04.08 itibariyle de her türlü balata üretiminde asbest yasaktır. Yani ister ithal ister Türkiye üretimi olsun asbest katkılı balata bulmak imkansızdır. Kimse üretemezse yada devlet ithalatına müsade etmiyorsa bizim belirttiğimiz balatayı bulmamız imkansızdır.

    Bu kadar art niyetli düşünceye sahip olmaya gerek yok. Biz hergün o balataların içindeyiz. Çok özür dileyerek size sormak istiyorum.
    Biz manyakmıyız asbest tozlarıyla dolu bir ortamda çalışmaya. Bizim hayatımız ailemizin geleceği yada çocuğumuzun babasız büyümesi kazanacağımız
    paradan daha mı önemli. Bu şekilde soracağınıza malzeme nasıl bir malzemeki bu kadar dayanıyor deseydiniz. Gayet basitçe anlatırdık.

    Bu arada müsait olursanız bir ford bayisine gidin servise inip yedek parça bölümündeki arkadaşa yada servisteki danışman ile teknisyenlere
    sizdeki orjinal ford kutulu fren balatası kaç kilometre gider. Bosch fren balatası kaç kilometre gider. Orjinal fren balatası ne kadar Bosch balata ne kadar diye sorarmısınız.
    Alacağınız cevaptan sonra bize yazdığınız gibi "Kullanılması yasak olan asbest mi kullanılıyor yoksa ? Bu kadar dayanıklı olduğu iddia edildiğine göre öyledir diye düşünmeden duramıyor insan." demezseniz işte o zaman sizin karakteriniz ortaya çıkacak.
    Ayıp ya vallahi çok ayıp Bu düşüncenizi ve tarzınızı esheple kınıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volanthastanesi destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    Kullanılması yasak olan asbest mi kullanılıyor yoksa ? Bu kadar dayanıklı olduğu iddia edildiğine göre öyledir diye düşünmeden duramıyor insan.

    Üretilen veya ithal edilen tüm araçlarda 71/320/AT Fren Mevzuatı gereği 30 Temmuz 2004 itibariyle asbestli fren balatası yasaklanmıştır.
    01.04.08 itibariyle de her türlü balata üretiminde asbest yasaktır. Yani ister ithal ister Türkiye üretimi olsun asbest katkılı balata bulmak imkansızdır. Kimse üretemezse yada devlet ithalatına müsade etmiyorsa bizim belirttiğimiz balatayı bulmamız imkansızdır.

    Bu kadar art niyetli düşünceye sahip olmaya gerek yok. Biz hergün o balataların içindeyiz. Çok özür dileyerek size sormak istiyorum.
    Biz manyakmıyız asbest tozlarıyla dolu bir ortamda çalışmaya. Bizim hayatımız ailemizin geleceği yada çocuğumuzun babasız büyümesi kazanacağımız
    paradan daha mı önemli. Bu şekilde soracağınıza malzeme nasıl bir malzemeki bu kadar dayanıyor deseydiniz. Gayet basitçe anlatırdık.

    Bu arada müsait olursanız bir ford bayisine gidin servise inip yedek parça bölümündeki arkadaşa yada servisteki danışman ile teknisyenlere
    sizdeki orjinal ford kutulu fren balatası kaç kilometre gider. Bosch fren balatası kaç kilometre gider. Orjinal fren balatası ne kadar Bosch balata ne kadar diye sorarmısınız.
    Alacağınız cevaptan sonra bize yazdığınız gibi "Kullanılması yasak olan asbest mi kullanılıyor yoksa ? Bu kadar dayanıklı olduğu iddia edildiğine göre öyledir diye düşünmeden duramıyor insan." demezseniz işte o zaman sizin karakteriniz ortaya çıkacak.
    Ayıp ya vallahi çok ayıp Bu düşüncenizi ve tarzınızı esheple kınıyorum.

    Alıntıları Göster
    Bu arada lütfen bilgisayar başındayken aşağıdaki bilgilerini verdiğim makaleyi bulunda biraz balata nedir .Ne işe yarar ve nasıl daha uzun ömürlü ve dayanıklı olur öğrenin.

    Makalenin yayınlandığı dergi ve tarihi =TEKNOLOJİ, Yıl 6, (2003), Sayı 1-2, 121-127 Dikkat edin 2003 diyor Yani 12 sene önce
    Makalenin konusu=ASBESTSİZ DİSK FREN BALATALARINDA SICAKLIK-SÜRTÜNME KATSAYISI-ZAMAN İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
    Makalenin yazarları=İbrahim MUTLU*, Cengiz ÖNER
    Makalenin yazarlarını çalıştığı üniversiteler=Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Kahramanmaraş M.Y.O., 46500, Kahramanmaraş
    Fırat Üniversitesi, Teknik eğitim Fakültesi, 23100, Elazığ

    Size özetinide buraya kopyalıyorum okuyun birdahada insanları bu şekilde bilgisizce suçluyarak günahlarını almayın.

    Yapılan deneysel çalışmalar, asbestsiz otomotiv fren balatası gelişiminde aşınmaya karşı direnç oluşturmada, sürtünme katsayısının düzgünleşmesinde cam elyaf, taş yünü ve kevlar kullanılabileceğini göstermiştir. Kompozitlerin tribolojik özelliklerindeki iyileşme kompozit formülasyonu ve çalışma parametrelerine bağlıdır.Ancak kevlar ve taş yününün maliyete yüksek etkisi ve yurtdışına bağımlılık getirdiği dikkate alındığında aşınma dayanımı düşük olmasına rağmen alternatif elyaf malzeme olarak cam elyafın önemi artmaktadır. Cam elyaf ülkemizde üretilmesi ve kolay temin edilebilirlik açısından dikkate alınmalıdır. Ayrıca üretilen numunelere fırınlama işlemi yapılması gerekliliği ortaya çıkmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volanthastanesi destek -- 19 Aralık 2015; 3:12:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evomania

    Kullanılması yasak olan asbest mi kullanılıyor yoksa ? Bu kadar dayanıklı olduğu iddia edildiğine göre öyledir diye düşünmeden duramıyor insan.

    Bu arada lütfen bigisayar başındayken aşağıdaki bilgilerini verdiğim makaleyi bulunda biraz balata nedir .Ne işe yarar ve nasıl daha uzun ömürlü ve dayanıklı olur öğrenin.

    Makalenin yayınlandığı dergi ve tarihi =TEKNOLOJİ, Yıl 6, (2003), Sayı 1-2, 121-127 Dikkat edin 2003 diyor Yani 12 sene önce
    Makalenin konusu=ASBESTSİZ DİSK FREN BALATALARINDA SICAKLIK-SÜRTÜNME KATSAYISI-ZAMAN İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ
    Makalenin yazarları=İbrahim MUTLU*, Cengiz ÖNER
    Makalenin yazarlarını çalıştığı üniversiteler=Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Kahramanmaraş M.Y.O., 46500, Kahramanmaraş
    Fırat Üniversitesi, Teknik eğitim Fakültesi, 23100, Elazığ

    Size özetinide buraya kopyalıyorum okuyun birdahada insanları bu şekilde bilgisizce suçluyarak günahlarını almayın.

    Yapılan deneysel çalışmalar, asbestsiz otomotiv fren balatası gelişiminde aşınmaya karşı direnç oluşturmada, sürtünme katsayısının düzgünleşmesinde cam elyaf, taş yünü ve kevlar kullanılabileceğini göstermiştir. Kompozitlerin tribolojik özelliklerindeki iyileşme kompozit formülasyonu ve çalışma parametrelerine bağlıdır.Ancak kevlar ve taş yününün maliyete yüksek etkisi ve yurtdışına bağımlılık getirdiği dikkate alındığında aşınma dayanımı düşük olmasına rağmen alternatif elyaf malzeme olarak cam elyafın önemi artmaktadır. Cam elyaf ülkemizde üretilmesi ve kolay temin edilebilirlik açısından dikkate alınmalıdır. Ayrıca üretilen numunelere fırınlama işlemi yapılması gerekliliği ortaya çıkmaktadır.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.