|
Togg’dan merakla beklenen T10F açıklaması: Nisan ayında talep toplama süreci başlıyor
-
-
şu menzile bak, tokattan çıkıp ankaraya kadar gidemiyorsun, biraz klima açtın ettin 250km anca gider o yol arası ıssız benzınlıklerı bılıyorum elektrıklı sarj ıstasyonu bıle yok egea parasına olursa iş görür sadece
-
elektrikli arac kullanmanın bi ton stresi var...fiyatı uygun olursa ancak dusunulebilir..
-
-
Duygularıma tercüman oldunuz. Esasında ben her tür strese dayanıklıyım fakat bir tek bekleme konusunda zafiyetim var. Bu şarj olayını bekleyemem. Benzin istasyonunda beklemek zevkli. Depoyu doldur dediğimde 2-3 dk nası geçtiğini anlamıyorum bile. Fakat %50 şarj için 1 saat beklemek var ya düşüncesi bile beni strese sokuyor. Zaten o yüzden karşıyım bu bataryalı arabalara.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
almanyada durum böyleyse bizi düşünemiyorm bile bile lades diyorsun yani elektrikli araç alınca bu işin şakası yok içten yanmalı motorlar bir yere kadar ilerledi
elektrik öyle değilki, pc toplayınca bile bir ton parçasının uyumlu olması gerekiyor performans için ve benzer kalitede elemanlar olması gerekiyorki sorunsuz yıllarca kullanılsın toplama bilgisayar gibi olan elektrıklı arabaya içim sinmiyor
kablosundan devre kartına herşeyi kaliteli olmalıki hem yolda bırakmasın hemde onca güce sahip araç patlayıp yanmasın menzil derdi cabası, ekranında veya elektronık sisteminde olusabılıcek arıza dusuncesı gerıyor ınsanı
-
Bir kez şarj etseniz yetiyor. Haritada 5 saatlik yolu tek seferde gideceksiniz elektrikli araç size göre değil.
Zaten 2-3 saatte bir mola vermek güvenli sürüş için en sağlıklısı buda klasik bir trafik kuralı.
Sizin için rota kurdum ve Sungurlu’da ispirli ocaklı tesisinde şarj et diyor hiçte öyle ıssız bir tesis değil.
https://maps.google.com/maps?q=Ocakl%C4%B1+Dinlenme+Tesisi,+Ankara+samsun+yolu,+19300+Sungurlu/%C3%87orum&ftid=0x408100374e597ce3:0x7e51c40aa0c74832&entry=gps&lucs=,94224825,94227247,94227248,47071704,47069508,94218641,94203019,47084304,94208458,94208447&g_ep=CAISEjI0LjUwLjAuNzA0NDI3ODkxMBgAIKzfASpaLDk0MjI0ODI1LDk0MjI3MjQ3LDk0MjI3MjQ4LDQ3MDcxNzA0LDQ3MDY5NTA4LDk0MjE4NjQxLDk0MjAzMDE5LDQ3MDg0MzA0LDk0MjA4NDU4LDk0MjA4NDQ3QgJUUg%3D%3D&g_st=com.google.maps.preview.copy
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Öyle stresi filan yok uydurmayın.
Esas içten yanmalı kullananın bir sürü stresi var.
Benzin ne kadar yakması.
Kullanım zorluğu. Elektriklide geri kazanım var zira.
Sonra yok bakım masrafı, şurası burası bozuldu masrafı.
Benzinciye gitme derdi. Elektriklide her gittiğin yerde şarj var zaten.
Kalitesiz araç olayı. Elektrikliler hem daha teknolojik hemde daha konforlu ÖTV nedeniylede ucuz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Çin'de son 2-3 yılda 100'ün üzerinde e-araç markası cıkmış. Belli ki bu araçları batarya ordan motor burdan toplayıp postalıyorlar.
Fakat kendi açımdan bu sorun olmazdı, 3dk'lık şarjla bir 500km yapması koşuluyla. 1 saatte %50 mi %80 mi ne şarj oluyor, sakin kullanırsan kışın ısıtmayı açmazsan falan 250km gidiyor. 250km'de değilim, o 1 saatlik şarjdayım ben Cep telefonum 2 saatte şarj oluyor fakat onu beklemek zorunda değilim. Otomobili ise istasyonda beklemek zorundayım. Burada bana diyorlar ki tuvalete git, restoranda yemek ye, ping pong oyna falan bu işin çehresi iyice değişiyor. Yangına razıyım, o derece.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir konu daha var. Amerika'da e-araçları satın alanların %80'i şirket aracı yada leasing ile satın almış. Yanılmıyorsam 3 yıllık leasing süresi bitince bir anda herkes Tesla'yı iade etmiş ortalık 2.el Tesla cennetine (yada mezarlık mı diyelim) dönmüş. Geçenlerde Trump yönetimi e-araçları çizen bir yasa cıkarmış.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
yolları bilmiyorsun senin dediğin yere gelebilmek için köy yollarından geçmek gerek, in cin top oynuyor, yozgat çekerek tarafından gidiyorsun aşırı virajlı tek gidiş tek geliş yokuşlu in çık, yolu uzatayım çift şeritten gideyim dersen amasya tarafını dolaşman gerek oda +1 saat ekliyor yola
o yollarda klima açıp gidiyim dersen sungurluya gelmeden sarjı yersin menzil düşük bunu savunucam diye rota oluşturmana gerek yok kağıt üstünde ayrıca kimse elektrikli aracı koyup 1-2 saat beklemez
ben tokattan didime hiç durmadan 15-16 saat yol gidiyorum sadece yakıt ve 1-2 defa yemek molası oda 30dk veriyorum elektrikli arabayla kaç günde gideriz o yolu ? bu özgürlükleri sağlamayacaksa kısıtlanmış hissetmek için niye togg alayım o paraya ?
km ve fiyat avantajı olur sarj hızıda iyiyse o zaman alınabilir sözde yerli milli arabayı yerli milli asgari maaş ile alamıyoruz ama neyse
-
Menzili uzatmasına uzatırlar da sen o zaman Mtv'sini ödeyebilir misin soru bu. Uzun yolda 500-600 km menzil yapan elektrikli araç varsa fiyatına, markasına ve vergisine de bak derim.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kışın yağmurlu havada klima açık yüklü araca menzilin dramatik düşüşünü düşünemiyorum. Menzilden ziyade benzin istasyonları gibi şarj istasyonları olması lazım ki vatandas menzil kaygısı gütmesin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NvdiaAmd -- 24 Ocak 2025; 22:15:56 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Tasarımı gerçekten harika 😍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
bi khk ya bakar, yerli milli araç değil mi mtv si de yerli milli olsunda alalım ?? alamayacaksak ne anlamı kaldı
-
Türkiye'de sedan ya da yeni moda fastback aslında sedan araba tutar. İnşaallah biz üst düzeyiz havalarına girmeden egea ya benzer fiyatlardan sunarlar da millet de elektrikli araba furyasına adım atar bakın avrupda dizel yüzde 2 benzinli yüzde 30 Lara düşmüş gerisi hibrit , elektrikli ve şarjlı hibrit.
T10x 50 bin sattıysa bu aracın yıllık 200 bin satması lazım. Bir de Almanya ve azerbeycan satışları başlayacak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Linux Super User -- 24 Ocak 2025; 22:51:57 >
-
Elektrikli araçlar tek seferde 1500 km'den fazla menzile sahip olana kadar alınmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Cahilce bir yorum. T10x ile 120-130 basıp klima açıkken 350 km rahat gidiyorum
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Güvenli sürmeyip hayatınızı ve arabada başkalarının hayatını riske atıyorsanız siz bilirsiniz.
Ben bahsettiğiniz yolu 2 günde giderim zira yolda konaklarım günlük tavsiye edilen sürüş miktarını geçmem.
Sizin gibi tehlikeyi seven kişiler için tasarlamadı elektrikli araçlar 1000 km kolay kolay gelmeyecek çok beklemeyin.
Ben tek seferde İstanbul'dan en uzak Datça'ya gittim. Bir sorunda olmadı bol bol mola verdiğim için hiç yorulmadım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ya bilmiyorşar böyle yorum yazıyorlar. Ankara niğde arasını otobanda 140 km hız ile 290 km yol yaptım %85 şarj ile. T10x klima da açık.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
şu menzile bak, tokattan çıkıp ankaraya kadar gidemiyorsun, biraz klima açtın ettin 250km anca gider o yol arası ıssız benzınlıklerı bılıyorum elektrıklı sarj ıstasyonu bıle yok egea parasına olursa iş görür sadece |
yolları bilmiyorsun senin dediğin yere gelebilmek için köy yollarından geçmek gerek, in cin top oynuyor, yozgat çekerek tarafından gidiyorsun aşırı virajlı tek gidiş tek geliş yokuşlu in çık, yolu uzatayım çift şeritten gideyim dersen amasya tarafını dolaşman gerek oda +1 saat ekliyor yola o yollarda klima açıp gidiyim dersen sungurluya gelmeden sarjı yersin menzil düşük bunu savunucam diye rota oluşturmana gerek yok kağıt üstünde ayrıca kimse elektrikli aracı koyup 1-2 saat beklemez ben tokattan didime hiç durmadan 15-16 saat yol gidiyorum sadece yakıt ve 1-2 defa yemek molası oda 30dk veriyorum elektrikli arabayla kaç günde gideriz o yolu ? bu özgürlükleri sağlamayacaksa kısıtlanmış hissetmek için niye togg alayım o paraya ? km ve fiyat avantajı olur sarj hızıda iyiyse o zaman alınabilir sözde yerli milli arabayı yerli milli asgari maaş ile alamıyoruz ama neyse |
Bir kez şarj etseniz yetiyor. Haritada 5 saatlik yolu tek seferde gideceksiniz elektrikli araç size göre değil.
Zaten 2-3 saatte bir mola vermek güvenli sürüş için en sağlıklısı buda klasik bir trafik kuralı. Sizin için rota kurdum ve Sungurlu’da ispirli ocaklı tesisinde şarj et diyor hiçte öyle ıssız bir tesis değil. https://maps.google.com/maps?q=Ocakl%C4%B1+Dinlenme+Tesisi,+Ankara+samsun+yolu,+19300+Sungurlu/%C3%87orum&ftid=0x408100374e597ce3:0x7e51c40aa0c74832&entry=gps&lucs=,94224825,94227247,94227248,47071704,47069508,94218641,94203019,47084304,94208458,94208447&g_ep=CAISEjI0LjUwLjAuNzA0NDI3ODkxMBgAIKzfASpaLDk0MjI0ODI1LDk0MjI3MjQ3LDk0MjI3MjQ4LDQ3MDcxNzA0LDQ3MDY5NTA4LDk0MjE4NjQxLDk0MjAzMDE5LDQ3MDg0MzA0LDk0MjA4NDU4LDk0MjA4NDQ3QgJUUg%3D%3D&g_st=com.google.maps.preview.copy |
Öyle stresi filan yok uydurmayın.
Esas içten yanmalı kullananın bir sürü stresi var. Benzin ne kadar yakması. Kullanım zorluğu. Elektriklide geri kazanım var zira. Sonra yok bakım masrafı, şurası burası bozuldu masrafı. Benzinciye gitme derdi. Elektriklide her gittiğin yerde şarj var zaten. Kalitesiz araç olayı. Elektrikliler hem daha teknolojik hemde daha konforlu ÖTV nedeniylede ucuz. |
Cahilce bir yorum. T10x ile 120-130 basıp klima açıkken 350 km rahat gidiyorum
|
Güvenli sürmeyip hayatınızı ve arabada başkalarının hayatını riske atıyorsanız siz bilirsiniz.
Ben bahsettiğiniz yolu 2 günde giderim zira yolda konaklarım günlük tavsiye edilen sürüş miktarını geçmem. Sizin gibi tehlikeyi seven kişiler için tasarlamadı elektrikli araçlar 1000 km kolay kolay gelmeyecek çok beklemeyin. Ben tek seferde İstanbul'dan en uzak Datça'ya gittim. Bir sorunda olmadı bol bol mola verdiğim için hiç yorulmadım. |
Otomotiv sektörü senden özür diliyor 17 saat kesintisiz kullanıp trafikte terör estirebileceğin elektrikli bir otomobil üretemedikleri için. |
160 kW motor yerine Stellantis grubu gibi 100 kW motor ve kırpılmış özellikler ile premium araç sevdasından vazgeçmelerini beklerdim. 1.2M civarında bir fiyatlandırma ile piyasada kendine yer bulabilirdi.
Ben yanlış klasmanı hedeflediklerini düşünüyorum. Alakasız konularda elektrikli araç kullanmamış insanların cahilliklerini kusmalarına da değinmeden geçmek mümkün değil. Naçizane tavsiyem Voltla uygulamasından Türkiye'de şarj ağına bir göz atmaları. Norveç'te şarj istasyonları 25 araç başına 1 iken Türkiye'de 7 araç başına bir tane düşüyor. Araç satışından daha hızlı bir şekilde şarj ağı genişliyor. Her zaman yazdığım gibi, tabakhaneye bok servisi çekenler mazutlu arabadan devam etsin. Hatta dakar rallisine falan yazılsın, bu performansı heba etmesin. Ben 2-3 saatte bir 15 dk molamı verir, Türkiye'nin her yerine gönül rahatlığıyla giderim. Allah herkese gönlündeki aracı nasip etsin. Bir de bilmediği konuları öğrenip, sonrasında yorum yapmayı. |
Ya bilmiyorşar böyle yorum yazıyorlar. Ankara niğde arasını otobanda 140 km hız ile 290 km yol yaptım %85 şarj ile. T10x klima da açık.
|
Benzer içerikler
- x beğenileri gizleme
- çizim programları
- whatsapp mesaj sabitleme
- instagram aktiflik kapatma
- whatsapp grubu nasıl kurulur
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X