Şimdi Ara

Togg’dan merakla beklenen T10F açıklaması: Nisan ayında talep toplama süreci başlıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: MyDonez Daha Az
1 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
3.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy şu anda #3
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Togg’dan merakla beklenen T10F açıklaması: Nisan ayında talep toplama süreci başlıyor
    Türkiye’nin yerli otomobil markası Togg, T10X ile büyük başarılara imza atarken çoğu kullanıcı sedan modeli olan T10F’yi bekliyor. Geçtiğimiz yıl T10F’nin bu yıl satışa çıkacağı açıklamıştı ancak şimdi Togg Yönetim Kurulu Başkanı Fuat Tosyalı, süreci detaylandırdı.



    Togg T10F, RWD (arkadan itiş) standart menzil, RWD uzun menzil ve çift motorlu olmak üzere 3 farklı teknik versiyon ve iki farklı donanım özelliğiyle pazara çıkacak. 160 kW/218 beygir güç ve 350 Nm tork üreten T10F RWD, iki farklı batarya seçeneğiyle 350+ ve 600 kilometreye varan menzillere sahip olacak.



    T10F’nin 700 nm tork üreten çift motorlu AWD (dört çeker) versiyonu ise 530 kilometreye varan menzil sunmayı hedefliyor. Standart menzilli model 52,4 kWh batarya kapasitesine sahipken, uzun menzilli modelde bu kapasite 88,5 kWh'ye çıkacak.



    T10F için süreç nisanda başlıyor



    Togg’dan merakla beklenen T10F açıklaması: Nisan ayında talep toplama süreci başlıyor
    Tosyalı, T10F'yi bu senenin ortalarından itibaren piyasaya süreceklerini söylerken “Büyük ihtimalle nisan-mayıs aylarından itibaren de fastback aracımızda ön talep toplamaya başlayacağız” dedi.



    Ayrıca Bkz.Yeni Tesla Model Y, ABD ve Avrupa’da satışa çıktı



    T10X üretimi ise devam edecek. Türkiye'deki elektrikli araç pazar payına ve Çinli markaların rekabetine dikkati çeken Tosyalı, “Her ne kadar araç pazarında büyük rekabet olsa ve her marka Türkiye'ye girmeye çalışıyorsa da 2024'ün sonu itibarıyla açıklanan rakamlarda elektrikli araç pazarında Togg açık ara birinci. Hatta bizi takip eden 4-5 markanın toplamından daha fazla satış yapıyoruz. Bu sene de bu liderliğimizi açık ara sürdüreceğiz...” ifadelerini kullandı.



    Yıl sonuna doğru Avrupa’da satışlar başlayacak



    Tosyalı, Togg ile ilgili sürece değinerek, “Togg'un üretiminin artmasına paralel olarak Avrupa pazarına satışlarımız başlayacak. Avrupa'dan da yoğun talep var. Özellikle kendi vatandaşlarımızdan da çok büyük rağbet görüyoruz. Ancak takdir ederseniz ki şu an Türkiye'de 50 bin kullanıcıya ulaştık. Bu sene üretimimizi 60 bine çıkarmayı hedefliyoruz. Üretimimiz arttıkça artık Avrupa başta olmak üzere... Çünkü Avrupa ile ilgili bütün homologasyonlarımız, her şeyimiz hazır. Üretimimizin artmasına paralel olarak Avrupa piyasasına çıkacağız. Avrupa'ya vermeye başladığımız zaman çok büyük ilgi göreceğini düşünüyorum. Bu yılın sonuna doğru Avrupa'ya ihracata da başlayabiliriz.”




    Kaynak:https://www.aa.com.tr/tr/enerjiterminali/genel/toggun-yeni-modeli-t10f-icin-nisandan-itibaren-on-talep-toplama-sureci-baslayacak/47048







  • yolları bilmiyorsun senin dediğin yere gelebilmek için köy yollarından geçmek gerek, in cin top oynuyor, yozgat çekerek tarafından gidiyorsun aşırı virajlı tek gidiş tek geliş yokuşlu in çık, yolu uzatayım çift şeritten gideyim dersen amasya tarafını dolaşman gerek oda +1 saat ekliyor yola



    o yollarda klima açıp gidiyim dersen sungurluya gelmeden sarjı yersin menzil düşük bunu savunucam diye rota oluşturmana gerek yok kağıt üstünde ayrıca kimse elektrikli aracı koyup 1-2 saat beklemez



    ben tokattan didime hiç durmadan 15-16 saat yol gidiyorum sadece yakıt ve 1-2 defa yemek molası oda 30dk veriyorum elektrikli arabayla kaç günde gideriz o yolu ? bu özgürlükleri sağlamayacaksa kısıtlanmış hissetmek için niye togg alayım o paraya ?



    km ve fiyat avantajı olur sarj hızıda iyiyse o zaman alınabilir sözde yerli milli arabayı yerli milli asgari maaş ile alamıyoruz ama neyse

    Bir kez şarj etseniz yetiyor. Haritada 5 saatlik yolu tek seferde gideceksiniz elektrikli araç size göre değil.

    Zaten 2-3 saatte bir mola vermek güvenli sürüş için en sağlıklısı buda klasik bir trafik kuralı.

    Sizin için rota kurdum ve Sungurlu’da ispirli ocaklı tesisinde şarj et diyor hiçte öyle ıssız bir tesis değil.

    https://maps.google.com/maps?q=Ocakl%C4%B1+Dinlenme+Tesisi,+Ankara+samsun+yolu,+19300+Sungurlu/%C3%87orum&ftid=0x408100374e597ce3:0x7e51c40aa0c74832&entry=gps&lucs=,94224825,94227247,94227248,47071704,47069508,94218641,94203019,47084304,94208458,94208447&g_ep=CAISEjI0LjUwLjAuNzA0NDI3ODkxMBgAIKzfASpaLDk0MjI0ODI1LDk0MjI3MjQ3LDk0MjI3MjQ4LDQ3MDcxNzA0LDQ3MDY5NTA4LDk0MjE4NjQxLDk0MjAzMDE5LDQ3MDg0MzA0LDk0MjA4NDU4LDk0MjA4NDQ3QgJUUg%3D%3D&g_st=com.google.maps.preview.copy
    Öyle stresi filan yok uydurmayın.

    Esas içten yanmalı kullananın bir sürü stresi var.

    Benzin ne kadar yakması.

    Kullanım zorluğu. Elektriklide geri kazanım var zira.

    Sonra yok bakım masrafı, şurası burası bozuldu masrafı.

    Benzinciye gitme derdi. Elektriklide her gittiğin yerde şarj var zaten.

    Kalitesiz araç olayı. Elektrikliler hem daha teknolojik hemde daha konforlu ÖTV nedeniylede ucuz.
    Güvenli sürmeyip hayatınızı ve arabada başkalarının hayatını riske atıyorsanız siz bilirsiniz.

    Ben bahsettiğiniz yolu 2 günde giderim zira yolda konaklarım günlük tavsiye edilen sürüş miktarını geçmem.

    Sizin gibi tehlikeyi seven kişiler için tasarlamadı elektrikli araçlar 1000 km kolay kolay gelmeyecek çok beklemeyin.

    Ben tek seferde İstanbul'dan en uzak Datça'ya gittim. Bir sorunda olmadı bol bol mola verdiğim için hiç yorulmadım.
    160 kW motor yerine Stellantis grubu gibi 100 kW motor ve kırpılmış özellikler ile premium araç sevdasından vazgeçmelerini beklerdim. 1.2M civarında bir fiyatlandırma ile piyasada kendine yer bulabilirdi.
    Ben yanlış klasmanı hedeflediklerini düşünüyorum.

    Alakasız konularda elektrikli araç kullanmamış insanların cahilliklerini kusmalarına da değinmeden geçmek mümkün değil. Naçizane tavsiyem Voltla uygulamasından Türkiye'de şarj ağına bir göz atmaları. Norveç'te şarj istasyonları 25 araç başına 1 iken Türkiye'de 7 araç başına bir tane düşüyor. Araç satışından daha hızlı bir şekilde şarj ağı genişliyor.
    Her zaman yazdığım gibi, tabakhaneye bok servisi çekenler mazutlu arabadan devam etsin. Hatta dakar rallisine falan yazılsın, bu performansı heba etmesin. Ben 2-3 saatte bir 15 dk molamı verir, Türkiye'nin her yerine gönül rahatlığıyla giderim. Allah herkese gönlündeki aracı nasip etsin. Bir de bilmediği konuları öğrenip, sonrasında yorum yapmayı.
  • şu menzile bak, tokattan çıkıp ankaraya kadar gidemiyorsun, biraz klima açtın ettin 250km anca gider o yol arası ıssız benzınlıklerı bılıyorum elektrıklı sarj ıstasyonu bıle yok egea parasına olursa iş görür sadece

  • elektrikli arac kullanmanın bi ton stresi var...fiyatı uygun olursa ancak dusunulebilir..

  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Almanya da geçen ay (Aralık 2024) devlet elektrikli araç sübvansiyonlarını geri çekince e-araç satışları geçen yıl aynı döneme göre 1/3 ten daha cok azalmış.


    Togg’dan merakla beklenen T10F açıklaması: Nisan ayında talep toplama süreci başlıyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • El_domingo kullanıcısına yanıt
    Duygularıma tercüman oldunuz. Esasında ben her tür strese dayanıklıyım fakat bir tek bekleme konusunda zafiyetim var. Bu şarj olayını bekleyemem. Benzin istasyonunda beklemek zevkli. Depoyu doldur dediğimde 2-3 dk nası geçtiğini anlamıyorum bile. Fakat %50 şarj için 1 saat beklemek var ya düşüncesi bile beni strese sokuyor. Zaten o yüzden karşıyım bu bataryalı arabalara.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    almanyada durum böyleyse bizi düşünemiyorm bile bile lades diyorsun yani elektrikli araç alınca bu işin şakası yok içten yanmalı motorlar bir yere kadar ilerledi


    elektrik öyle değilki, pc toplayınca bile bir ton parçasının uyumlu olması gerekiyor performans için ve benzer kalitede elemanlar olması gerekiyorki sorunsuz yıllarca kullanılsın toplama bilgisayar gibi olan elektrıklı arabaya içim sinmiyor


    kablosundan devre kartına herşeyi kaliteli olmalıki hem yolda bırakmasın hemde onca güce sahip araç patlayıp yanmasın menzil derdi cabası, ekranında veya elektronık sisteminde olusabılıcek arıza dusuncesı gerıyor ınsanı

  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Bir kez şarj etseniz yetiyor. Haritada 5 saatlik yolu tek seferde gideceksiniz elektrikli araç size göre değil.

    Zaten 2-3 saatte bir mola vermek güvenli sürüş için en sağlıklısı buda klasik bir trafik kuralı.

    Sizin için rota kurdum ve Sungurlu’da ispirli ocaklı tesisinde şarj et diyor hiçte öyle ıssız bir tesis değil.

    https://maps.google.com/maps?q=Ocakl%C4%B1+Dinlenme+Tesisi,+Ankara+samsun+yolu,+19300+Sungurlu/%C3%87orum&ftid=0x408100374e597ce3:0x7e51c40aa0c74832&entry=gps&lucs=,94224825,94227247,94227248,47071704,47069508,94218641,94203019,47084304,94208458,94208447&g_ep=CAISEjI0LjUwLjAuNzA0NDI3ODkxMBgAIKzfASpaLDk0MjI0ODI1LDk0MjI3MjQ3LDk0MjI3MjQ4LDQ3MDcxNzA0LDQ3MDY5NTA4LDk0MjE4NjQxLDk0MjAzMDE5LDQ3MDg0MzA0LDk0MjA4NDU4LDk0MjA4NDQ3QgJUUg%3D%3D&g_st=com.google.maps.preview.copy

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • El_domingo kullanıcısına yanıt
    Öyle stresi filan yok uydurmayın.

    Esas içten yanmalı kullananın bir sürü stresi var.

    Benzin ne kadar yakması.

    Kullanım zorluğu. Elektriklide geri kazanım var zira.

    Sonra yok bakım masrafı, şurası burası bozuldu masrafı.

    Benzinciye gitme derdi. Elektriklide her gittiğin yerde şarj var zaten.

    Kalitesiz araç olayı. Elektrikliler hem daha teknolojik hemde daha konforlu ÖTV nedeniylede ucuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Çin'de son 2-3 yılda 100'ün üzerinde e-araç markası cıkmış. Belli ki bu araçları batarya ordan motor burdan toplayıp postalıyorlar.

    Fakat kendi açımdan bu sorun olmazdı, 3dk'lık şarjla bir 500km yapması koşuluyla. 1 saatte %50 mi %80 mi ne şarj oluyor, sakin kullanırsan kışın ısıtmayı açmazsan falan 250km gidiyor. 250km'de değilim, o 1 saatlik şarjdayım ben Cep telefonum 2 saatte şarj oluyor fakat onu beklemek zorunda değilim. Otomobili ise istasyonda beklemek zorundayım. Burada bana diyorlar ki tuvalete git, restoranda yemek ye, ping pong oyna falan bu işin çehresi iyice değişiyor. Yangına razıyım, o derece.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Bir konu daha var. Amerika'da e-araçları satın alanların %80'i şirket aracı yada leasing ile satın almış. Yanılmıyorsam 3 yıllık leasing süresi bitince bir anda herkes Tesla'yı iade etmiş ortalık 2.el Tesla cennetine (yada mezarlık mı diyelim) dönmüş. Geçenlerde Trump yönetimi e-araçları çizen bir yasa cıkarmış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt

    yolları bilmiyorsun senin dediğin yere gelebilmek için köy yollarından geçmek gerek, in cin top oynuyor, yozgat çekerek tarafından gidiyorsun aşırı virajlı tek gidiş tek geliş yokuşlu in çık, yolu uzatayım çift şeritten gideyim dersen amasya tarafını dolaşman gerek oda +1 saat ekliyor yola



    o yollarda klima açıp gidiyim dersen sungurluya gelmeden sarjı yersin menzil düşük bunu savunucam diye rota oluşturmana gerek yok kağıt üstünde ayrıca kimse elektrikli aracı koyup 1-2 saat beklemez



    ben tokattan didime hiç durmadan 15-16 saat yol gidiyorum sadece yakıt ve 1-2 defa yemek molası oda 30dk veriyorum elektrikli arabayla kaç günde gideriz o yolu ? bu özgürlükleri sağlamayacaksa kısıtlanmış hissetmek için niye togg alayım o paraya ?



    km ve fiyat avantajı olur sarj hızıda iyiyse o zaman alınabilir sözde yerli milli arabayı yerli milli asgari maaş ile alamıyoruz ama neyse





  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Menzili uzatmasına uzatırlar da sen o zaman Mtv'sini ödeyebilir misin soru bu. Uzun yolda 500-600 km menzil yapan elektrikli araç varsa fiyatına, markasına ve vergisine de bak derim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kışın yağmurlu havada klima açık yüklü araca menzilin dramatik düşüşünü düşünemiyorum. Menzilden ziyade benzin istasyonları gibi şarj istasyonları olması lazım ki vatandas menzil kaygısı gütmesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NvdiaAmd -- 24 Ocak 2025; 22:15:56 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tasarımı gerçekten harika 😍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Android1907 A kullanıcısına yanıt

    bi khk ya bakar, yerli milli araç değil mi mtv si de yerli milli olsunda alalım ?? alamayacaksak ne anlamı kaldı

  • Türkiye'de sedan ya da yeni moda fastback aslında sedan araba tutar. İnşaallah biz üst düzeyiz havalarına girmeden egea ya benzer fiyatlardan sunarlar da millet de elektrikli araba furyasına adım atar bakın avrupda dizel yüzde 2 benzinli yüzde 30 Lara düşmüş gerisi hibrit , elektrikli ve şarjlı hibrit.



    T10x 50 bin sattıysa bu aracın yıllık 200 bin satması lazım. Bir de Almanya ve azerbeycan satışları başlayacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Linux Super User -- 24 Ocak 2025; 22:51:57 >
  • Elektrikli araçlar tek seferde 1500 km'den fazla menzile sahip olana kadar alınmaz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Cahilce bir yorum. T10x ile 120-130 basıp klima açıkken 350 km rahat gidiyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    Güvenli sürmeyip hayatınızı ve arabada başkalarının hayatını riske atıyorsanız siz bilirsiniz.

    Ben bahsettiğiniz yolu 2 günde giderim zira yolda konaklarım günlük tavsiye edilen sürüş miktarını geçmem.

    Sizin gibi tehlikeyi seven kişiler için tasarlamadı elektrikli araçlar 1000 km kolay kolay gelmeyecek çok beklemeyin.

    Ben tek seferde İstanbul'dan en uzak Datça'ya gittim. Bir sorunda olmadı bol bol mola verdiğim için hiç yorulmadım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • moustapha129 M kullanıcısına yanıt
    Ya bilmiyorşar böyle yorum yazıyorlar. Ankara niğde arasını otobanda 140 km hız ile 290 km yol yaptım %85 şarj ile. T10x klima da açık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.