Şimdi Ara

Togg, toplamda kaç adet T10X satıldığını açıkladı: Gözler T10F'de (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli araçların ikinci eli olmaz, zira fosil yakıtlı arabalar gibi yıllandıkça değerlenmiyorlar...

  • setcom_2000 kullanıcısına yanıt

    1,5 Milyar Nüfuslu Çin pazarı ile Türkiye'yi mi kıyasladın az önce sen?  



    Biri 1,5 milyar nüfuslu ülkeye 130 bin araç satmış. Biri 90 Milyon nüfuslu ülkeye 49bin araç satmış.

    Nüfusa oranladığında satış konusunda TOGG çok daha başarılı görünüyor.


    Olay teşvik ise Çin her zaman yerel firmalara güçlü devlet teşvikleri sağlıyor. Devlet politikaları bu adamların. Doğru bir işte yapıyorlar.

  • Elefue kullanıcısına yanıt
    Yani 7 kişilik pazar bizde pek yok zira o model aile arabası sınıfına giriyor.

    Bizde de aile arabası ve iş arabası beraber Doblo kullanılıyor. Zenginlerde Volvo XC-90 alıyor.

    Doblo büyük pazar ama ticari araçta ötv az zaten birde çok boş arabalar togg şimdilik rekabet edemez. Zaten elektrik şarj filan uğraşmaz o kesim birde batarya nedeni ile pahalı kalır.

    Volvo yönünde ilerleyebilir dev Suv ama aşırı pahalı olur diye en sona atmış onuda.
  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt
    Polisler için süper bir şey batarya, zira genelde bir yere park ediyorlar beklerken ısıtma çalışıyor, tüm elektrikli aletler düzgün çalışıyor ve motor benzin yakmak dönmek zorunda değil.
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Birde 2012 sonrası ABD gibi 350 milyonluk pazara girdi. Sonra İngiltere gibi yine bizim kadar bir pazara girdi.

    Bizim Doblo ağırlıklı pazarımızda bu kadar satması süper ama çok yavaş model çıkartıyorlar.
  • Timsah-16 kullanıcısına yanıt
    Saygılı ol! Ne ara bu kadar samimi oldun SEN! Malum isimli kişiye anlatır gibi anlatayım. ÜRETİM SAYISI ÇOK DÜŞÜK. Milyar ve milyonu SENİN gibi xxpliler kıyaslar. BAN!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi setcom_2000 -- 4 Ocak 2025; 00:40:55 >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    fosil yakıtlılar sadece türkiyede değerleniyor.avrupada 3 yıldan sonra arac ariza yaparsa tamir masrafi ikinci eline denk geliyor hurdaligi boyluyor :).

  • gun kullanıcısına yanıt
    Chery en çok Tiggo 8 satıyordu. Vergiler gelmeden fiyatları uçmadan önce. X-Trail ve Kodiaq başarıları ortada. 7 kişi binmek için alınmıyor ki zaten. O fazladan 2 koltuk hiç bir zaman açılmaz zaten. 7 kişi aracın büyüklüğü önemli.
  • Keşke uygun fiyatlı olsa alabilsek.
    Biz Türk markasını da alamıyorsak neyi alabileceğiz?
  • Bu araba normalde 1 tane bile satamayacak seviyede potansiyeli bile yok, sırf satabilsin diye çinden gelen araçlara ek vergi üstüne vergi koyuluyor, vergiyi geç adam fabrika açıcam ülkende üretip satıcam diyor %10 anlaşma yapmış


    ona rağmen fiyatlandırmasına bakıyorsun ötv fiyatınında üzerinde bes belliki anlaşma yapılırken ucuza satmayacaksın talimatı verilmiş, ee hani fabrika kurup üretirsen vergi alınmayacaktı o kadar


    Buda yetmiyor sırf bu araç satsın diye devlet aracılığıyla bankalardan kredi imkanı taksit imkanı çıkarılıyor, çevreyi düşünüyoruz ayağına poşeti bile paralı yapan zihniyet yine çevreye duyar ayagına ve yakıtı uygun fiyatlı olacak diye millete elektrikli aracı gazladılar gidip tesla alıyorsun long range 55 bin vergi ödüyüceksin diyorlar, egzoz gazı için gelen sistemle elektrikli araç almış vatandaşı düdüklemece, peki togg long range alıyorsun ne kadar ödemesi 13 bin, mtv fiyat farkına bak orda bile sorun var tüm bu imkanları teslaya versinler veya cherry yada byd tanısınlar bakalım ? ne oluyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BOLDVIPER -- 5 Ocak 2025; 18:53:9 >




  • +Hala daha bir aracın 2. Elinin para etmesini bekleyen kişiler var. Şunu anlayın artık otomobil yatırım aracı olmaktan çıkalı 1.5 yıl oluyor. Üretim dünyada normale döndü. Pabdemi bitti. Çip krizi bitti.

    +Şu araca siyasi görüşle bakmayı bırakın artık. Bu bir ticari ürün. Bunu beğenirsen alırsın beğenmezsen almazsın. Birisi dombra açıp toggun fotoğrafını paylaşıyo. Karşıt görüşlü olan olmadık yerden arabayı kötülüyor. Yok yerli değilmişte yok yerliymişte. Ya banane.

    +Bu araç iyi mi konusuna gelirsek. Aracın problemleri olduğu gibi çok iyi olduğu insanı cezbeden yönleri var. Problemler çözülmeyen yada çözülemeyecek düzeyde problemler değil. Ama aracın asıl iyi yaptığı şey internete bağlı olması. Araca güncelleme gelmesi. Ve bunu ülkemizde doğru, düzgün yapabilen BTK'dan lisans almış 2 firma var. Birisi Tesla biride bizim Togg.

    Tamam teslanın yazılım olayı çok iyi ama malzeme kalitesi Allahlık. Bide Bu güncelleme olayı neden önemli hemen açalım.

    Benim egea vardı lounge paket navigasyon koymuşlar. Navigasyonda eczane yazıyor. Gidiyosun bakkal çıkıyor. Güncelleme desteğine baktım güncellemenin yolu yok. Bu uzaktan güncelleme almayan bütün araçlarda böyle maalesef. Özellikle EV bakan kişiler araçların uzaktan güncelleme alıp almayacaklarını kesinlikle takip etsinler. Çünkü internete bağlı araçlar size en iyi rotaları oluşturup yeni şarj istasyonlarını güncelliyor. Gitmek istediğin bir yere en optimum yoldan götürebiliyor. Ama güncelleme almazsa aracınız bu dediğim bir sürü özellikten mahrum kalıyosunuz.




  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt

    Bu ne kadar derttir dostum. Yerli marka oluşturulmaya çalışıyor devletin teşvik etmesinde ne sorun var? Bu kadar yabancı sevicilik olmaz.

  • ibrahimhakkioztuk İ kullanıcısına yanıt

    teşvik edecekse ucuza satsın sürümden kazansın hani yerli ve milli ya, gavurun sattığından pahalıya satmasın o zamanda alalım

  • T10F'yi merak ederdim de, yine arkadan itişli olacağı için yok yani heves kalmadı merak etmek için. Arkadan itişli arabalar güven vermiyor.
  • mystiery_ kullanıcısına yanıt
    neden hocam ? yokuşlar sebebiyle mi ?
  • akmac A kullanıcısına yanıt

    Hayır dengesiz bir sürüş vaadettiği için. Örnek bir video var aşağıda. Tesla model 3 awd modelin arkadan itişini iptal edip önden çekişli yapıyor, önden çekişini iptal edip arkadan itişli yapıyor en sonunda da dört çekerli test ediyor. Elektrikli arabalar daha dengeli onlar savrulmuyor diyenler iyi izlesin. Fwd (önden çekişli) araba karda hiç savrulmadan ilerlerken, rwd (arkadan itişli) modunda araba sürekli arkadan kopmaya başlıyor. Bu tabi ingiliz zengin bebesinin hoşuna gitmiş arkadan itişli arabanın saçmalıklarıyla uğraşmak. Arkadan itişliyi açınca direksiyonu bir o yana bir bu yana çevirip sürekli arkadan kopan arabayı toplamaya çalışıyor. Fwd (önden çekişli) arabada ise böyle bir sorun olmuyor araba direksiyonun döndüğü yöne doğru düz bir çizgi halinde yani güvenle ilerliyor.


    Tyre Reviewsyoutube
    FWD vs RWD vs AWD on snow is a question I get asked a lot about, and as the Tesla Model 3 Performance can (sort of) be all three, I took some time out of a Michelin test to see what the differences are. The Tesla is fitted with the excellent Michelin Pilot Sport All Season 4 which is one of the best ultra high performance all season tires in snow. I drive three laps, one in front wheel drive mode, one in rear wheel drive mode and a final lap in 50/50 all wheel drive split to see what the differences are on snow, including see which is fastest and what the balance of the car is like. Please note we were unable to do traction testing as the Tesla defaults back to AWD when the car is straight, even if it's set to 100% rear wheel drive mode only. This will come at a later date. Ordinarily the Model 3 Performance fits 20” wheels, Michelin have modified their car to accept the base OE 18” wheels which we used for the testing. Also, the OE 18” tire size is 235/45R18, whereas we were only able to get 245/40R18 tires in time for this test. We ran the tires at the OE pressure of 42 psi. Any questions please ask below, and please consider subscribing. http://www.instagram.com/Tyre_Reviews
    https://www.youtube.com/watch?v=d_LPlYxhweY&feature=youtu.be

    Arkadan itişli Togg T10F'de bundan farklı olarak motoru arkada olduğu ve önde motor olmadığı için arkadan daha fazla kopacaktır. Arkadan kopan arkadan itişli bir arabayı toplamak, önden çekişli önden kopan bir arabayı toplamaktan daha zordur. Çünkü önden çekişli arabada motorun ürettiği gücü direksiyonu çevirdiğin yöne doğru aktararak arabayı daha düz bir çizgide sürebilirsin. En düz çizgiyi çizen en güvenli sürüşü vaadeden arabadır. Bu söylediklerim yağmurlu ve karlı yollar için geçerlidir. Kuru ve düz asfaltta arkadan itişli araba iyidir kötüdür ondan bahsetmiyorum.





  • Timsah-16 kullanıcısına yanıt

    çin pazarında kaç tane elektrikli araç markası var şakacı sen misin ?


    herşeyi geçtim kendi kendine park eden xiaomi varken togg alırmısın merak ediyorum


    togg için milliyetçilik gazı verenlerin bir tanesi togg a binmiyor ...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 7 Ocak 2025; 8:24:37 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.