Şimdi Ara

TOSHİBA P300-26L - DONMA SORUNU YAŞAYANLAR???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
85
Cevap
0
Favori
7.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar aynı bilgisayarda yani Toshiba P300-26L modelde aynı donma, kasma gibi sorunlarla karşılaşanlar tam şu anda benim gördüğüm 8 kişi aynı sorunla karşılaşmış, bu bir tesadüf olamaz. Sizce bu bilgisayarın bu serisimi bozuk çıktıki acaba...

    Ben Ankaradaki servisine gönderdim, Şimdi servisten cevap bekliyorum. İnşallah sebebini bulup söylerlerde bende sizi haberdar ederim sizde ona göre tedbirinizi alırsınız arkadaşlar . Siz ne yaptınız???


    Bu donma sorunuyla karşılaşan arkadaşlar.
    1- asavas
    2- Muzel
    3- darkbluehome
    4- CoMMaNDeRCX
    5- neosoul
    6- by_tata
    7- noxene
    8- zahowich



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asavas -- 1 Ekim 2009; 8:58:45 >



  • DOSTUM ben cihazı iade etcem, no matter what guarente kapsamında, servise gönderildiği zaman cihazların ne halde geldiklerini bildiğim için sağı solu çizik vaziyette hele türkiye gibi işin ehli olmayanları teknik eleman olarak görevlendirdiklerinide düşününce, cihazı iade edip paramı almak daha mantıklı geldi bana. Birde daha 1 haftalık cihaz, 1 senelik olsa servise göndeririz de. 1 haftalık olunca içime yatmadı doğrusu.. bu arada msn adresim commandercx@hotmail.com beni addleyin haberleşelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    DOSTUM ben cihazı iade etcem, no matter what guarente kapsamında, servise gönderildiği zaman cihazların ne halde geldiklerini bildiğim için sağı solu çizik vaziyette hele türkiye gibi işin ehli olmayanları teknik eleman olarak görevlendirdiklerinide düşününce, cihazı iade edip paramı almak daha mantıklı geldi bana. Birde daha 1 haftalık cihaz, 1 senelik olsa servise göndeririz de. 1 haftalık olunca içime yatmadı doğrusu.. bu arada msn adresim commandercx@hotmail.com beni addleyin haberleşelim.
    Arkadaşlar bende no matter what garranty den yararlanıp ürünü para iadesi talabinde bulunmayı düşünüyorum.
    ancak ben bilgisayarın kaydını daha bugün yaptırdım ve çıktıyı toshibaya faxladım. Toshibayı aradığımda kaydınız aktif olmamış
    koşulsuz iadeden yararlanmak için size 3 iş günü içinde email gelecek onu onaylayıp bize gönderdikten sonra bu hizmetten yararlana bilirsiniz dediler
    ben bilgisayarı 23/09/09 tarihinde aldım ve toshibanın sitesinde 14 iş güni içerisinde kayıt ettirmeniz gerekli yazıyor acaba ben bu hizmetten yararlanmak
    için geçmi kaldım.
    Birde belki xp kursak geçer diyorum tabi bi denemek lazım
    eneyecem ama tüm driverlerini bulabilirmiyim acaba diyorum.
    bakalım hayırlısı herkese




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkbluehome

    Arkadaşlar bende no matter what garranty den yararlanıp ürünü para iadesi talabinde bulunmayı düşünüyorum.
    ancak ben bilgisayarın kaydını daha bugün yaptırdım ve çıktıyı toshibaya faxladım. Toshibayı aradığımda kaydınız aktif olmamış
    koşulsuz iadeden yararlanmak için size 3 iş günü içinde email gelecek onu onaylayıp bize gönderdikten sonra bu hizmetten yararlana bilirsiniz dediler
    ben bilgisayarı 23/09/09 tarihinde aldım ve toshibanın sitesinde 14 iş güni içerisinde kayıt ettirmeniz gerekli yazıyor acaba ben bu hizmetten yararlanmak
    için geçmi kaldım.
    Birde belki xp kursak geçer diyorum tabi bi denemek lazım
    eneyecem ama tüm driverlerini bulabilirmiyim acaba diyorum.
    bakalım hayırlısı herkese

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim cihazı alalı tam 22 gün oldu. Bu No watter garantiden faydalanabilirmiydim bilmiyorum. Benim sizin gibi keşke 1 hafta dolmamış olsaydı ben No Watter la uğraşmam aldığım firma olan Gold Computerin sahibi olduğu Hızlial.com firmasına iade ederdim. Eğer sizde aynı yerden almışsanız ve 1 hafta dolmadıysa hemen iade edin. Çünkü Toshibanın No Watter garantisini bilmiyoruz yani vızırtı çıkartmadan hemen iade alıyormu acaba?

    Ben arızann giderilmesi giderilmediğinde ise yenisi ile değiştirilmesi diye yazarak gönderdim paketi. Hayırlısı bakalım. Bu Toshiba firmasının garantisinin ne olduğunu anlamış olurum hem. Eğerki garantisinden memnunda kalmazsam zaten bir daha elimide sürmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkbluehome

    Arkadaşlar bende no matter what garranty den yararlanıp ürünü para iadesi talabinde bulunmayı düşünüyorum.
    ancak ben bilgisayarın kaydını daha bugün yaptırdım ve çıktıyı toshibaya faxladım. Toshibayı aradığımda kaydınız aktif olmamış
    koşulsuz iadeden yararlanmak için size 3 iş günü içinde email gelecek onu onaylayıp bize gönderdikten sonra bu hizmetten yararlana bilirsiniz dediler
    ben bilgisayarı 23/09/09 tarihinde aldım ve toshibanın sitesinde 14 iş güni içerisinde kayıt ettirmeniz gerekli yazıyor acaba ben bu hizmetten yararlanmak
    için geçmi kaldım.
    Birde belki xp kursak geçer diyorum tabi bi denemek lazım
    eneyecem ama tüm driverlerini bulabilirmiyim acaba diyorum.
    bakalım hayırlısı herkese

    Alıntıları Göster
    bende bu aletten aldım bir tane aynı donma sorunlarım v ardı aldığım yere geri götürdüm test ettiler ekran kartında bir sorun oldğunu söylediler.Bunu bende tespit etmiştim şikayetimde buydu zaten.Anında değiştirdiler.Yenisinde böyle bir sorun yok gibi örünüyor.Dün gece Crysis yükledim 1440*900'da oynayabiliyorum sorun yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    bende bu aletten aldım bir tane aynı donma sorunlarım v ardı aldığım yere geri götürdüm test ettiler ekran kartında bir sorun oldğunu söylediler.Bunu bende tespit etmiştim şikayetimde buydu zaten.Anında değiştirdiler.Yenisinde böyle bir sorun yok gibi örünüyor.Dün gece Crysis yükledim 1440*900'da oynayabiliyorum sorun yok.

    Bende Crysis - Call Of Duty gibi oyunların en son sürümlerini yükledim ve rahatlıkla oynuyordum. Oyun oynarken hiç bir sorun yoktu zaten. Burda bizim sorunumuz normal bi işlemde yani masaüstünde dosya açarken dahi donmalar yapması müzik dinlerken dahi donmalar yapmasıydı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asavas

    quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    bende bu aletten aldım bir tane aynı donma sorunlarım v ardı aldığım yere geri götürdüm test ettiler ekran kartında bir sorun oldğunu söylediler.Bunu bende tespit etmiştim şikayetimde buydu zaten.Anında değiştirdiler.Yenisinde böyle bir sorun yok gibi örünüyor.Dün gece Crysis yükledim 1440*900'da oynayabiliyorum sorun yok.

    Bende Crysis - Call Of Duty gibi oyunların en son sürümlerini yükledim ve rahatlıkla oynuyordum. Oyun oynarken hiç bir sorun yoktu zaten. Burda bizim sorunumuz normal bi işlemde yani masaüstünde dosya açarken dahi donmalar yapması müzik dinlerken dahi donmalar yapmasıydı...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, sadece Laneth olsun diyorum, iyi bir marka diye aldığımız hatta muadillerinden fazla para verip iyi marka olsun TOSHIBA olsun diye aldığımız markada bu sorun çıktı. Tamam sorun çıkabilir dedik. Ama şu varmış TOSHIBA nın müşteri destek servisi tamamen ilgisiz, işi sen takip edeceksin. Arıyosun diyor formu doldur faksla tamam doldurdur faksladık, bu sefer faurayıda fakslamanız lazımdı e niye söylemiyorsun başta unuttum diyor. İçinden hay senin diyorsun. Neyse paramızı kurtarcaz diyosun fakslıyosun. Sonra tekrar arıyosun faksınız sistemimizde gözükmüyor tekrar fakslayın diyorlar. Sanki herkesin evinde faksvar. Bu devirde faksmı kaldı maille göndersek olmazmı faturayı illaki faks diyorlar. Kırtasiyeciye koş gel işin yoksa bide 2 lira faks parası ver. Neyse diyosun gene yine fakslıyosun. Gene arıyosun buseferde sistemimizde arıza var, bakım yapıyoruz bir saat sonra arayın diyorlar. Birsaat sonra arayıncada kesin sistem arızası nedeniyle faksınız gözükmüyor tekrar fakslayın diyecek ler bu seferde ben kendimi saydırmamak için zor tutcam. Alsınlar cihazlarını başlarına çalsınlar. Zaten elin adamı bile cihazın üzerine Türkiye için üretilmiştir diyor. 3.sınıf mal gönderiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CoMMaNDeRCX

    Arkadaşlar, sadece Laneth olsun diyorum, iyi bir marka diye aldığımız hatta muadillerinden fazla para verip iyi marka olsun TOSHIBA olsun diye aldığımız markada bu sorun çıktı. Tamam sorun çıkabilir dedik. Ama şu varmış TOSHIBA nın müşteri destek servisi tamamen ilgisiz, işi sen takip edeceksin. Arıyosun diyor formu doldur faksla tamam doldurdur faksladık, bu sefer faurayıda fakslamanız lazımdı e niye söylemiyorsun başta unuttum diyor. İçinden hay senin diyorsun. Neyse paramızı kurtarcaz diyosun fakslıyosun. Sonra tekrar arıyosun faksınız sistemimizde gözükmüyor tekrar fakslayın diyorlar. Sanki herkesin evinde faksvar. Bu devirde faksmı kaldı maille göndersek olmazmı faturayı illaki faks diyorlar. Kırtasiyeciye koş gel işin yoksa bide 2 lira faks parası ver. Neyse diyosun gene yine fakslıyosun. Gene arıyosun buseferde sistemimizde arıza var, bakım yapıyoruz bir saat sonra arayın diyorlar. Birsaat sonra arayıncada kesin sistem arızası nedeniyle faksınız gözükmüyor tekrar fakslayın diyecek ler bu seferde ben kendimi saydırmamak için zor tutcam. Alsınlar cihazlarını başlarına çalsınlar. Zaten elin adamı bile cihazın üzerine Türkiye için üretilmiştir diyor. 3.sınıf mal gönderiyor.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar dün akşam itibari ile bilgisayara xp kurdum bilgisayar jet oldu
    şuandada driverlerii indiriyom
    şu ana kadar bi takılma falan yapmadı
    eğer bi sorun yaşamazsam bilgisayarı bu şekilde kulanıcam.
    garantisinin bitmesine 1 ay kala falan servise gönderecem
    çünkü bu bilgisayarı uygun fiyata aldım 1830tl hızlı aldan
    şimdi bu parayı geri alsam bu bilgisayarın eşdeğeri başka marka falan bu paraya alınmaz
    bide bu servislerle uğraşmak istemiyom
    bir hp zede olarak zaten hp bilgisayarımı servise gönderip paramı daha yeni almıştım
    tam hp den kurtuldum kaliteli bişe aldım toshiba aldım derken oda fiyaskoyla sonuçlan dı
    morelim bozuldu galiba bu işler şans işi
    ama bi sorun yaşamazsam şu an bu bilgisayarı xp ile kullanacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkbluehome -- 29 Eylül 2009; 10:12:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkbluehome

    arkadaşlar dün akşam itibari ile bilgisayara xp kurdum bilgisayar jet oldu
    şuandada driverlerii indiriyom
    şu ana kadar bi takılma falan yapmadı
    eğer bi sorun yaşamazsam bilgisayarı bu şekilde kulanıcam.
    garantisinin bitmesine 1 ay kala falan servise gönderecem
    çünkü bu bilgisayarı uygun fiyata aldım 1830tl hızlı aldan
    şimdi bu parayı geri alsam bu bilgisayarın eşdeğeri başka marka falan bu paraya alınmaz
    bide bu servislerle uğraşmak istemiyom
    bir hp zede olarak zaten hp bilgisayarımı servise gönderip paramı daha yeni almıştım
    tam hp den kurtuldum kaliteli bişe aldım toshiba aldım derken oda fiyaskoyla sonuçlan dı
    morelim bozuldu galiba bu işler şans işi
    ama bi sorun yaşamazsam şu an bu bilgisayarı xp ile kullanacağım.



    Şimdilik bir sorunla karşılaşmadım ama içinde rahat değil doğrusunu isterseniz.

    XP'nin uygulamasının sonucunu bizimle paylaşırsan sevinirim.

    Bende windows 7 yüklemeyi düşünüyorum.Bakalım sonucu nasıl olacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkbluehome

    arkadaşlar dün akşam itibari ile bilgisayara xp kurdum bilgisayar jet oldu
    şuandada driverlerii indiriyom
    şu ana kadar bi takılma falan yapmadı
    eğer bi sorun yaşamazsam bilgisayarı bu şekilde kulanıcam.
    garantisinin bitmesine 1 ay kala falan servise gönderecem
    çünkü bu bilgisayarı uygun fiyata aldım 1830tl hızlı aldan
    şimdi bu parayı geri alsam bu bilgisayarın eşdeğeri başka marka falan bu paraya alınmaz
    bide bu servislerle uğraşmak istemiyom
    bir hp zede olarak zaten hp bilgisayarımı servise gönderip paramı daha yeni almıştım
    tam hp den kurtuldum kaliteli bişe aldım toshiba aldım derken oda fiyaskoyla sonuçlan dı
    morelim bozuldu galiba bu işler şans işi
    ama bi sorun yaşamazsam şu an bu bilgisayarı xp ile kullanacağım.



    Şimdilik bir sorunla karşılaşmadım ama içinde rahat değil doğrusunu isterseniz.

    XP'nin uygulamasının sonucunu bizimle paylaşırsan sevinirim.

    Bende windows 7 yüklemeyi düşünüyorum.Bakalım sonucu nasıl olacak.

    Alıntıları Göster
    donma sorununu cozen varmı ? bide xp nasıl yukledin kardesim yardımcı olursan driverler ve kurulum konusunda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neosoul

    donma sorununu cozen varmı ? bide xp nasıl yukledin kardesim yardımcı olursan driverler ve kurulum konusunda



    Ben donma sorununu çözemedim, malesef garantiye gönderdim. Bugün aradım Ankara Toshibayı dün aldıklarını Cuma ya kadar bakacaklarını sonuçtan haberdar edeceklerini söylediler. Bakalım sorun neden kaynaklanıyor inşallah çıkarda sizlerde ona göre yapılacak neyse yaparsınız...
  • umarım sorunun çözülür.
    yanlış hatırlamıyorsam hp den para iadesi alarak bu toshıbayı almıştın..?
    eğer sorunun çözülmezse hp'de gördüğün satış sonrası desteğini ve müşteri memnuniyeti anlayışını toshıba (tnb'de) çok ararsın, şimdiden söyleyim....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumturk

    umarım sorunun çözülür.
    yanlış hatırlamıyorsam hp den para iadesi alarak bu toshıbayı almıştın..?
    eğer sorunun çözülmezse hp'de gördüğün satış sonrası desteğini ve müşteri memnuniyeti anlayışını toshıba (tnb'de) çok ararsın, şimdiden söyleyim....
    arkadaşlar ben de pazartesi günü aldım ve aynı sorunu yaşadım evde ekran kartının sürücülerini yükleyip denedim olmadı sonra ekran tümden işletim sistemi açılınca göstermemeye başladı daha sonra gold a götürdüm orada recovery ile vistayı tekrar kurdular ve düzeldi şimdi herhangi bi donma olmuyor sizde bi deneyin recovery i sizde de düzelebilir;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zahowich -- 1 Ekim 2009; 1:06:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noxene

    11 Eylülde Ankara Vatan dan Aldım Bu Bilgisayarı, Donma Sorununu Bende Yaşıyorum Malesef :( Ürünü Geri İade Edip Ücretini Yada Yenisini Temin Edebilirmiyiz (Umarım Geç Kalmadık :S ) Vatan ın Bu Konudaki Yaklaşımı Nasıldır Arkadaşlar Bir Fikriniz Varmı..



    quote:

    Orijinalden alıntı: zahowich

    arkadaşlar ben de pazartesi günü aldım ve aynı sorunu yaşadım evde ekran kartının sürücülerini yükleyip denedim olmadı sonra ekran tümden işletim sistemi açılınca göstermemeye başladı daha sonra gold a götürdüm orada recovery ile vistayı tekrar kurdular ve düzeldi şimdi herhangi bi donma olmuyor sizde bi deneyin recovery i sizde de düzelebilir;)



    Arkadaşlar eğerki firmadan aldıktan sonra 1 haftayı geçmediyse hiç Toshiba yetkili servisiyle uğraşmadan kanuni hakkım falan diyerek aldığınız firmaya iade etmeye çalışın.
    Benim aldığımdan sonra 3 hafta geçtiğinden Ankara Toshiba yetkili servisine gönderdim. Şimdi servisten cevap bekliyorum. İnşallah sebebini bulup söylerlerde bende sizi haberdar ederim sizde ona göre tedbirinizi alırsınız arkadaşlar . Siz ne yaptınız???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asavas

    quote:

    Orijinalden alıntı: noxene

    11 Eylülde Ankara Vatan dan Aldım Bu Bilgisayarı, Donma Sorununu Bende Yaşıyorum Malesef :( Ürünü Geri İade Edip Ücretini Yada Yenisini Temin Edebilirmiyiz (Umarım Geç Kalmadık :S ) Vatan ın Bu Konudaki Yaklaşımı Nasıldır Arkadaşlar Bir Fikriniz Varmı..



    quote:

    Orijinalden alıntı: zahowich

    arkadaşlar ben de pazartesi günü aldım ve aynı sorunu yaşadım evde ekran kartının sürücülerini yükleyip denedim olmadı sonra ekran tümden işletim sistemi açılınca göstermemeye başladı daha sonra gold a götürdüm orada recovery ile vistayı tekrar kurdular ve düzeldi şimdi herhangi bi donma olmuyor sizde bi deneyin recovery i sizde de düzelebilir;)



    Arkadaşlar eğerki firmadan aldıktan sonra 1 haftayı geçmediyse hiç Toshiba yetkili servisiyle uğraşmadan kanuni hakkım falan diyerek aldığınız firmaya iade etmeye çalışın.
    Benim aldığımdan sonra 3 hafta geçtiğinden Ankara Toshiba yetkili servisine gönderdim. Şimdi servisten cevap bekliyorum. İnşallah sebebini bulup söylerlerde bende sizi haberdar ederim sizde ona göre tedbirinizi alırsınız arkadaşlar . Siz ne yaptınız???

    Alıntıları Göster
    Cihazınız Toshibanın sitesine kaydettirdiyseniz 14 içinde sorgusuz sualsiz iade garantiniz var arkadaşlar bunu unutmayın.Ama kayıt ettirme şartı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    Cihazınız Toshibanın sitesine kaydettirdiyseniz 14 içinde sorgusuz sualsiz iade garantiniz var arkadaşlar bunu unutmayın.Ama kayıt ettirme şartı var.


    Ben alır almaz kayıt ettirmiştim ama 14 günü geçmişti malesef...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asavas

    quote:

    Orijinalden alıntı: login35

    Cihazınız Toshibanın sitesine kaydettirdiyseniz 14 içinde sorgusuz sualsiz iade garantiniz var arkadaşlar bunu unutmayın.Ama kayıt ettirme şartı var.


    Ben alır almaz kayıt ettirmiştim ama 14 günü geçmişti malesef...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Ben alır almaz kayıt ettirmiştim ama 14 günü geçmişti malesef...


    o nasıl oluyor. hem alır almaz kayıt ettirdin hem de nasıl 14 günü geçti?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: armegedon006

    quote:

    Ben alır almaz kayıt ettirmiştim ama 14 günü geçmişti malesef...


    o nasıl oluyor. hem alır almaz kayıt ettirdin hem de nasıl 14 günü geçti?


    Ben 07.09.2009 tarihinde aldım ve kaydımı yaptırdım. Arıza için gönderdiğmde, yani bilgisayarımda giderilmeyecek ciddi bir sorun olduğunu farkettiğimde tarih 26.09.2009 idi ve o gün tamir için firmaya gönderdim. Yani 19 gün geçmişti aradan...
  • kaçan birşey yok kardeş... kanunu kopyaladım oku istersen.

    4077 SAYLI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN


    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumturk

    kaçan birşey yok kardeş... kanunu kopyaladım oku istersen.

    4077 SAYLI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN


    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
    arkadaşlar ben xp kurulumunu gerçekleştirdim

    driverlerin hemen hemen hepsi toshibanın sitesinde mevcut link i aşağıda. modeli seçerek istediğiniz driveri indirin.
    http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=EU
    bu arada kasma sorunu diye bişe kalmadı ve bilgisayar bayağı daha hızlandı.
    Bişey merak ediyorum benim dvd roomdan bilgisayar ilk açılışında ince birses geliyor dıt-dıt diye
    ve cd okurken çok ses yapıyor bu normal aynısı sizdede oluyormu
    teşekkürler




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.