|
Toyota, Avrupa'da 2022 yılını rekor pazar payıyla tamamladı
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Avrupalılar onca alman markaları varken bu Toyota da ne buluyor acaba çok merak ediyorum :/
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaris Avrupa'da deli gibi satıyor. En son gittiğimde her yerde karşıma çıkıyordu son kasası.
-
Toyota Avrupa'yı da fethetmiş. Avrupalı olmayan bı markanın böyle satması inanılmaz bi başarı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güvenilir, rüştünü ispatlamış bir marka. Hem fiyat performans araçları var neden satmasın ki.
-
Almanlar gibi arıza yapmadığı için ve daha uygun satış servis olduğu için. Bakınız Amerika , tüm alman markalarının toplamı sadece toyota karşısında bile esamesi okunmaz.
-
Almanlarda Mercedes haricinin yalan olduğunu düşünüyorum, linçlemeyin, kişisel düşüncemdir. Ya da linçleyin ama yazacağım, o berbat buzdolabı dizaynlı, genelde sorunlu, tamiri zor ve tamir edildi mi iflah olmayan Volkswagen'lerin beş para etmediğini düşünüyor, Mercedes C, GLB, hatta E alacak paraların Passatlara, Tiguanlara yatırıldığını görünce oldukça üzülüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 17 Ocak 2023; 01:30:43 >
-
Avrupa'nın sıkışık şehirlerinde ve park sorunlu sokaklarında Yaris gibi, hem de oldukça az yakan bir araç resmen hayat kurtarıcı. Biz belki 2 yılda bir çıkacağımız uzun yol için hayvan gibi bagajı olan araç alıyoruz ama adamlar için üstte saydığım sebepler bagaj hacminden daha önemli. Çok seyahat eden, bagaj hacmine ihtiyaç duyanlar ise yine mantık çerçevesinde ya MPV alıyor veya station wagon ki ikisi de bizde tutmayan işlevsel araçlar. Mesela araca o kadar para verecek olsam Skoda Superb Combi Scout'u çok ciddi düşünürdüm, bence üretilmiş en işlevsel araçlardan biri
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 17 Ocak 2023; 01:35:15 >
-
Her şey lüksten veya aşırı mühendislikten ibaret değil. Lüks veya aşırı işçilikten ziyade cevap esneklik ve uyum sağlama kabiliyetinde. Toyota bu açıdan kesinlikle Japon işçiliği ve kapitalizminin nirvanalarından birisi. Yıllardan beri ucuz, iş görür, estetik tasarımlı, seri üretimde çok büyük miktarlarda yapmaya müsait, yedek parçası da ucuz, az yakan, araba alırken tutumlu olan ve dört tekerim olsun beni A'dan B'ye götürsün yeter diyen genel alıcı kitleye satmaya yönelik arabalar tasarlıyorlar. Teröristler bile Toyota kamyonetlerle geziyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2-3 seneye vw yi zorlar böyle giderse.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Avrupalılar çok şanslı. İstedikleri araçlara kolayca sahip olabiliyorlar. Bir de bizim ülkeye bakın. Hala bunlara oy verenler var.
-
Sorunsuzluktan değil, hep sorunsuzdu araçları. hybrid'de bu kadar gelişmiş olmaları, Avrupa birden dizelden dönünce armut piş ağzıma düş durumu oldu.. yoksa dizel çağında tek tük satarlardı hybridi.
Aralık ayında filo emisyon ortalamasını tutturmak için bayiler elektrik ve hybrid araçları satmak için ellerinden geleni yaptılar, hatta normal araçlara yok çekilmiş.. tam elektrikli tüm otomobiller de sıçrama yaptı son ayda.
Emisyon salınımının bir otomobilin en önemli özelliği durumuna gelmiş bir kıtada, normal turbo benzinli motor fiyatına full-hybrid satarsan olacağı bu.
Bir de 2016'daki Akio Toyoda açıklaması.. artık sıkıcı otomobillere son dedi adam ve bunu da yaptı.. en azından arabaları artık tasarlıyorlar içini dışını. arka arkaya çıkan sportif modellerle imaja oynamalar.. oldukça iyileşen sürüş özellikleri gibi..
-
Toyota corolla türkiye üretimi ile abd üretimi arasında dünya kadar fark var. Tabiki bu toyotanın suçı değil bu halka 4. 5. Kalite araçlar yakışır.
-
ABD pazarında da şov yapıyor adamlar hocam. Özellikle Rav4 ile.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
kafasına vurur zorlatmazlar:) avrupada serbest pazar demokrasi cart curt muhabbeti Avrupa devlerinin çıkarlarına dokunana kadar geçerlidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mercedes, bmw, audi, Peugeot, Renault vs Avrupa devi değil mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
öyleler, fakat daha toyotayı tam hissetmediler.cinliler dahil. çip ve batarya krizi de bunda etken.zarar etmeye başlarlarsa hükumetler devreye girer.abd japonya ilişkisi türü bir şey beklemeyin.
spesifik örnek isterseniz vw manisaya fabrika kuracaktı,işçilik nakliye vs ciddi kâr edecekti.
alman hükumeti suriyeden çıkın dedi,çıkılmadı o demokrasi timsali almanya nin vw si çıktı
harp meydanında yatırım yapmayacağız dedi,ve ciddi zarar ettiler.
zarar etmeyi göze alarak bir emirle bastılar gittiler.
ha sonra ne mi oldu,kimse bunları takmayınca essek gibi kocaeline geldiler
yani size şu kadarını söyleyeyim, Japon kore Çin bunlar piyasaya hakim olmaya başlarsa Avrupa eli kolu bağlı oturmaz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 18 Ocak 2023; 6:41:53 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Almanların yapamadığını TOYOTA yaptı helal olsun. Yakışır Toyota'ya
-
Kesinlikle. Avrupa sadece kendi lehine sonuçlar çıktığı sürece modern, kibar, medeni, ilerici, yardımsever insana aşığı olarak görünür. Ama en ufak bir çıkarına ters oldu mu adeta şeytanı bile korkutacak kadar şeytanlaşır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
acaba bunun sebebi diğer firmaların tedarik sorunu yaşadığı yerde, onlardan fazla araç temin edebilmesi miydi
Toyota Avrupa'yı da fethetmiş. Avrupalı olmayan bı markanın böyle satması inanılmaz bi başarı
|
Güvenilir, rüştünü ispatlamış bir marka. Hem fiyat performans araçları var neden satmasın ki.
|
Almanlar gibi arıza yapmadığı için ve daha uygun satış servis olduğu için. Bakınız Amerika , tüm alman markalarının toplamı sadece toyota karşısında bile esamesi okunmaz.
|
Yaris Avrupa'da deli gibi satıyor. En son gittiğimde her yerde karşıma çıkıyordu son kasası.
|
Avrupa'nın sıkışık şehirlerinde ve park sorunlu sokaklarında Yaris gibi, hem de oldukça az yakan bir araç resmen hayat kurtarıcı. Biz belki 2 yılda bir çıkacağımız uzun yol için hayvan gibi bagajı olan araç alıyoruz ama adamlar için üstte saydığım sebepler bagaj hacminden daha önemli. Çok seyahat eden, bagaj hacmine ihtiyaç duyanlar ise yine mantık çerçevesinde ya MPV alıyor veya station wagon ki ikisi de bizde tutmayan işlevsel araçlar. Mesela araca o kadar para verecek olsam Skoda Superb Combi Scout'u çok ciddi düşünürdüm, bence üretilmiş en işlevsel araçlardan biri
|
Almanlarda Mercedes haricinin yalan olduğunu düşünüyorum, linçlemeyin, kişisel düşüncemdir. Ya da linçleyin ama yazacağım, o berbat buzdolabı dizaynlı, genelde sorunlu, tamiri zor ve tamir edildi mi iflah olmayan Volkswagen'lerin beş para etmediğini düşünüyor, Mercedes C, GLB, hatta E alacak paraların Passatlara, Tiguanlara yatırıldığını görünce oldukça üzülüyorum.
|
Her şey lüksten veya aşırı mühendislikten ibaret değil. Lüks veya aşırı işçilikten ziyade cevap esneklik ve uyum sağlama kabiliyetinde. Toyota bu açıdan kesinlikle Japon işçiliği ve kapitalizminin nirvanalarından birisi. Yıllardan beri ucuz, iş görür, estetik tasarımlı, seri üretimde çok büyük miktarlarda yapmaya müsait, yedek parçası da ucuz, az yakan, araba alırken tutumlu olan ve dört tekerim olsun beni A'dan B'ye götürsün yeter diyen genel alıcı kitleye satmaya yönelik arabalar tasarlıyorlar. Teröristler bile Toyota kamyonetlerle geziyor. |
Benzer içerikler
- instagram şifremi unuttum
- 1 telefonda 2 whatsapp
- whatsapp profil resmi ekran görüntüsü almayı engelleme
- opera video indirme eklentisi
- amazon drive
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X