Şimdi Ara

Toyota Corolla 1.33 Life Vs Mitsubishi Attrage 1.2 CVT Intense

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
2
Favori
5.679
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar abiler forum ve kullanıcı arkadaşlar geçtiğimiz son bahar a dogru lanse edilen mitsubishi attrage cok hoşuma gitmeye basladı sizden ricam bana biraz yardımcı olun karar verelim ikisininde yorumlarına bakıyorum hemen hemen kullanıcı olupda kotu yorum yapan yok

    http://www.mitsubishi-motors.com.tr/attrage/
    http://www.toyota.com.tr/new-cars/corolla/index.json

    http://www.arabalar.gen.tr/mitsubishi-attrage-1-2-cvt-intense-i4699.html

    http://www.arabalar.gen.tr/toyota-corolla-1-33-life-i3909.html

    Otomatik veya manuel olması sorun degil ama vites CVT olunca daha agır basıyor

    Benim için en onemlisi gücüm Max 48 yani corolla ya zor yetiyor daha üstüne cıkarım sonraki oncelikler bakım yakıt yani acıkcası gariban arabası :) cok surat yapmam ikisinin de motoru yeter bana hafta sonu kendim ikisini de deneyeceğim ama sizden ricam biraz ön bilgi verirseniz sevinirim birde mitsubishi garantiyi 5 yıla cıkarmıs bakımları da 20 binde bir ilk bakımda yaklasık 250 lira civarında tutuyormuş.

    min. 5 yıl binecegiz ankarada yaşıyorum yılda yaklaşık 10 bin km yapıyor ve hemen hemen hiç trafiğe girmiyorum.

    Türkçem biraz bozuk kusura bakmayın
    Şimdiden hepinize cok teşekkürler



    EDİT: bütçemi düşünerek mitsubishi atrange da karar kıldım keske toyota da 1.33 corolla yerine b segment yaris sedan gibi bi secenek olsaydı :(

    Arkadaşlar çok şükür bugun iki aracında test sürüşünü yapmış bulunmaktayım.
    Kararımı atrange da kıldım C segmet bi araba bana daha çok maliyetli olacagını düşündüm
    sebepleri mitsubishi corolla agırlıgında bir araba yapmış olsaydı 106 bg olurdu kg/bg den yola cıktım,
    ve bunu bizzat test sürüşünde hissettim ani süratlenmelerde cvt sanzuman olmasına ragmen beni corolla 1.33 den daha cok tatmin etti.
    Tabiri caizse gazı kökleyince car cabuk seri ve atik olarak hızlanıyor bunu corollada vites küçülterek yapmaya calıstım,
    Satış temsilcisinden müsade isteyerek tabiki zaten 6. vites uzun yolda ekonomi için kondu dedi arabayı 5 e cektim araba biraz daha seri oldu sonra radara geldik hızımı baya düştüm 70 e kadar.
    Tekrar süratli bir şekilde hızlanmak istedim biraz bagırttırarak süratleneyim ki fazla yakacagını biliyorum ralli yapmıycaz ama trafikte birilerine kızıpda süratlenmek ister istemez oluyor, ama atrange gibi seri bi şekilde 150 yi göremedim onda çok daha kısa mesafede daha hızlı ulaşabildim ama atrange ın motoru boyle bir durumda içeri çok ses alıyor, motor cok bagırıyor.
    Diger bi sebep 100 km de 1 yada 1.5 litre daha az benzin yakacak olmam dolayısıyla 5 yılda 80 bin km yaparım bu kaçınılmaz ortalama 100 km de 1.25 litre aşagı yaksam bu kesin 5 yılda 1000 litre yani şuan lt si 4.36 tl den kafadan 4360 tl kardayım.
    corollanın bakımları 10 binde 1 dolayısıyla en kotu 400 lira olsa 400*8=3200 birde debraj gerçekten yukardan kavrıyor 5. yıla baskı balatayı bitiririz kafadan en kötü 1000 lira tutar heralde corollanın bakım maliyeti 4200 bin civarı tutar atrange ilk bakım dahil 20 binde bir 300 lirayı geçmez dedi kullanıcılarda 20 bin bakımını 275 tl ye ilk bakımdan cıkanlar vardı yorumlarını okudum arabalar . gen de cvt oldugu için baskı balatada yok yani bana 5 yılda bakım maliyeti 750 bilemedin 1000 lira
    alırken zaten 2-3 bin aşagı alıyoruz.
    diger + larına gelecek olursak.
    1.5 yaşında oglum var temmuzda 2 olacak hanım beni işe bıraktıgı zaman oluyor yada annesi gile gidiyor şöfor koltugunda kucagında götürüyor otomatik arabayı ikinci kez kullandım ve rahatlıgı gerçekten cok fazla kaza riskini baya bi azaltır diye düşünüyorum yani tek elle cocuk kucagında araba sürebilir çocuk durmazsa genelde durmuyor :)
    özelliklerini saymama gerek yok fazlasıyla dolu bi araç kullanırız kullanmayız bilmem
    diger bir kaç nokta da şöyle corolla taşıma kapasitesi 510 kg atrange 550 kg bagaj zaten aynı corolla 452 atrange 450 lt dışı küçük gibi durmuyor b den c ye daha yakın içi de dışına oranla çok başarılı geniş güvenlik olarak da tavanda kapılarda tamponda darbe emici barların oldugunu ve araba piyasaya cıktıktan yaklaşık 1 yıl sonra euro ncap a girdiğini ve 1 yıl içinde gireceginin ve saglamlıktan kuşkunuz olmasın diye bilgi verdi.
    corolla toyan a gittim orda 1.33 life deneme aracı yokmuş oralarda bayır oldugu için üşenmedim gittim ama test aracı olmayınca üzüldüm sonra mecbur efe ye gittim onla da düz yolda deneme şansım oldu çünkü hiç bayır yoktu :(
    çok uzattım kusura bakmayın :) atrange ın dezavantajı da 2015 in mart sonuna dogru anca gelecek olması çünkü yasa geregi 2015 ocak ayında fabrikadan cıkan araçlar 2015 olarak satılabiliyormuş nakliye vs. mart sonunu bulur dedi 2014 var düşünürseniz hemen teslim dedi.


    Toparlayacak olursam
    450 tl 5 yıla uzatmak
    3200 tl bakımdan
    1500 vergiden
    4360 tl yakıt dan (en kötü)
    2000 jant sis farı park sensörü far ve yagmur sensörü tam otomatik klima karartılmış camlar anahtarsız calışma vs dersek
    en kötü 11500 bin kafadan karda olacagımı ve corolla bana konfordan da ziyade bütcemi kısıtlayacagını ve atrange ında konforunun yabana atılmayacagını düşünerek kararımı mitsubishi atrange dan yana kullanacagım ama 2015 in gelmesini bekleyecegim çünkü 1300 lira fark varken eski modeli almam acıkcası
    ama corolla da muhteşem araba keşke biraz daha cıkıp gücüm yetse de 1.6 sını alabilsem ama kısmet değilmiş artık 5 sene sonra inşallah
    hakkınızı helal edin hayırlı forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isa_001453 -- 28 Şubat 2015; 21:47:27 >







  • Uzun yıllar kullanacaksan mitsu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerede yaşadığını bilmiyorum da eğer Türkiye' de ise sakın Corolla'yı bırakıp Attrage aldığını kimseye söyleme polise ihbar ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bombar Dıman kullanıcısına yanıt
    O kadar kotu oldugunu neye dayanarak söylüyorsunuz tabi corolla muhteşem görüntüsü var ama bakımı dunya para verdigin paranın karsılıgında min. Donanım gönül ister ki 1.6 Advance Multidrive S e binmek ama iste 1.33 hem vergi hem dikmen muhabbeti insanı ürkütüyor arkadasın var onceki kasadan gecen 20 bin bakımında 580 lira bıraktı ekstra birşey olmadıgı rutin bakım oldugu halde :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her acidan Corolla.

    Gel gelelim ikinci el kayginiz yada on yarginiz yoksa internette fiyat araliginda aratip neler alabileceginizi de gormenizde fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam attrage çok güzel bir araba oyuncakları (donanımı) çok iyi ama bana hiç bi kuvvet otomatik sedan b sınıfı şart olmadıkça attrage aldıramazdı. Corolla akar inci beyazı olsun ama.

    Not: Mitsubshi sahibiyim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlginiz için teşekkür ama 0 düşünüyoruz 0 olarak da cok araştırdım en son bu ikisi arasında kaldım hafta sonu da ikisi ile de test sürüşü yapıp karar vericez inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İki araçtada sorun yaşamayacağın aşikar. Senin önceliklerin sonucu belirliyecek.
    Corolla: (+)Geniş iç hacim (+)Tartışılmayacak kadar önde iç ve dış tasarım (+)Kuvvetli 2. el
    Attrage: (+)Aksesuar sensör vs. (yok yok) (+)CVT şanzıman

    Eşimin hamile olduğu haberini aldıktan sonra 2007 yaris aracımın yetmeyeceğini düşünerek japon alternatifler üzerine kafa yormaya başlamıştım. Attrage de geniş bagaj hacmi, güvenlik ekipmanları , otomatik şanzıman ve bolca oyuncağı ile kuvvetli bir alternetifti. Ancak tipinin çok itici olması, aracın uzakdoğuda o pazar için üretilmiş olmas (Almanya yada İngiltere internet sitesinde bu araba yok satılmıyor)ı, Allah korusun satmam gerekirse zorlanmam gibi etkenlerden dolayı araçtan soğumuştum. Otomatik şanzıman ve oyuncaklardan vazgeçip Auris 1.33 life ile arayışımı sonlandırmıştım. Benim için seçim kolay olmuştu sana kolay gelsin diyorum :)


    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemocancem -- 27 Şubat 2015; 0:21:17 >




  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam yorumunuz cok samimi geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isa_001453

    Teşekkürler hocam yorumunuz cok samimi geldi.

    Ne demek hocam dogruluk bunu emreder marka fanatiği olmaya gerek yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • En az 4 5 yıl kullanılacaksa attrage derim ben. Tabi ki iç mekan ve bagaj genişliği tatmin edebilecekse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corolla muhteşem ama 1.33'e dikkat edin. Biraz ağırkanlı, yavaş bir araç diyelim, daha önemlisi bol dik yokuşlu yerlerde problem olabiliyor ne yazıkki.
    Ben deneme sürüşünde Karataş (İzm.) yokuşunda kaldım dedim herhalde hep otm. kullandığım için benim yeteneksizliğimdendir... ama satış elemanı da çok zorlandı, vazgeçtim bende.
    Sonradan forumda okudum Ankarada Dikmen yokuşunda kalmış araç ve bayiice tescillenmiş bu olay.
    Attrage'ı canlı olarak görmedim ama resimlerinden evlat olsa sevilmez sonucu çıkıyor...
  • mitsubishi al demiyorum bence alma. 2. el değeri önemli çünkü. Fakat şunu bil corolla 1.33 hiç de az yakmıyor.
  • C sınıfı tabi ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam fantaziye gerek yok. Corolla alın gitsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence macera aramaya gerek yok. Corolla daha cazip duruyor.
    Diğerinin tek artısı donanımı
  • isa_001453 İ kullanıcısına yanıt
    http://forum.donanimhaber.com/m_79262014/f_//tm.htm#79262014

    Dostum bunu oku, güzel bir ders var burada anlatılan. Burada Auristen bahsediliyor, durum daha ağır olan 1.33 Corolla için daha kötü!!
    Neden bu kadar çok ucuz 2.eli var anlaşılıyor.
    Satın aldıktan sonra kimse senin derdini dinlemez yüzüne bakmaz, ülkemizde tük.hakları ve bilinçli tüketici mantığı ne yazıkki pek gelişmedi!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.33 motor yokuş çıkmıyor deniyor ya çıldırıyorum. Yahu bu arabanın mühendisleri gerizekalı mı dünyanın en çok satan otomobil markası böyle bir riske girer mi akıl var mantık var.

    Attrage ve Corolla yan yana koysan Corolla'ya atlayacak adamlar burada Atttage al diyor. Beyler o araba 6 ayda satılmaz. Ben biniciyim olayını falan bırakın. Lancer, ASX gibi modeller tutmuyor Attrage mı prim yapacak? Ben de Saab almak istemişimdir hep ama ne kadar istesem de gidip almam. Çünkü arabaya para veren değil markaya para veren bir ülkeyiz biz.

    Türkiye şartlarında bu tarz araçlar heyecandır. Ülke şartlarını göz önünde tutmakta fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 ay oldu 1.33 Corolla arabamı alalı. 2150 km deyim şu an. henüz adam akıllı bir uzun yol yapmadım ama denemek amaçlı en son geçen hafta Göztepe / Kartal TEM'den ve Kartal / Göztepe E-5'den olmak üzere 55 km'lik yolda 6. vites ile 100 - 110 km/h aralığında 4.8'i gördüm. Aynı yolu 1.5 ay önce yine gitmiştim ve 6.0'ı görmüştüm. Şehir trafiğinde bu aralar 7.4 - 7.7 aralığında geziyorum.

    1.33 motora gelirsek. Kötü bir motor değil. Gitmiyor da değil ama fişek gibi de uçurmuyor. Ankara / Dikmen yokuşunu bilmem. Ama Ümraniye / Hekimbaşı yokuşunu Aralık ayında babamın mezarını ziyarete gittiğim de ben dahil 3 kişi ile 1. vites ve yokuşun ortasında 2 ile çıktım. Yokuş da kalkma olayına gelirsek. Araba da yokuş kalkış desteği var. Frene güçlüce basarsan devreye girip 2 - 3 sn. tutuyor arabayı. Yine Beşiktaş / Barbaros yokuşu Yıldız Üniversitesine gelmeden önce ki ışıklar da kırmızı yandı durdum. Yokuş desteği kullanmadan ışık yeşil yanınca sorunsuz kalktım.

    Ve yine bu arabayla en fazla 170 km/h'a çıktım kimsenin olmadığı düz ve boş yolda. Ama menzil biraz daha uzun olsaydı belki 185'i görürdü. Fazlasına yol müsaade etmedi. 21 yıldır araba kullanıyorum. Hatta bu gün ilk trafiğie çıkışımın 21. yıl dönümü. (27.02.1994 Pazar) Yıllarca küçük motorlu araba kullandığımdan dilinden anlayacağımı düşünerekten ve fiyatı ve kredi tablosu da cazip olduğundan ve zaten oldum olası Corolla seven biri olduğumdan bu arabayı tercih ettim. Genişliği, bagajı, life donanım olsa da temel donanımları ve güvenlik ekipmanları beklentilerime cevap verdiğinden tereddütsüz aldım. Pişman değilim. Diğer arabalarım gibi inşallah bir 10 yıl kullanırım bunu da.

    Bir örnek vereyim. Vites uyarı lambası var. SHİFT diğer adı da. Misal, 3. vites ile yokuş çıkıyorsun veya 2. vites ile çıkıyorsun. Uyarı lambası yukarı ok yandı ve sana vites büyült diyor. Sen kalkıp o an vites büyültürsen araba yığılır. Ondan sonra da "1.33 yokuş da hantal" diye konu açmak kaçınılmaz olur. O uyarı lambasını o an pas geçeceksin. Ve hangi vitesle çıkıyorsan yokuşu devam edip iyice devrini aldığından emin olduktan sonra büyüteceksin. Yani Beşiktaş da ki FULYA yokuşunu (Polat Toer'ın önü) 2 veya 3 ile çıkmak marifet değil. Bolu dağını 5. vites ile de çıkmak marifet değil. Esas olan arabayı yormadan, baymadan uygun vites ve devir de çıkmaktır. Tam 10 yıl / 145367 km 2005 Symbol kullandım. 1.4 benzinliydi. Son 6-7 yıldır Bodruma gidip geldim. Meşhur Sabuncubeli rampasına geldiğimde klima açıksa kapıyordum. Ben dahil 4 yetişkin ve full bagaj ile 3 ve 4. vites ile sol şeritten çıkardım o yokuşu. Tek bir noktası vardı sağa keskin bir viraj, ora da 2. vitese düşer ve tekrar o virajı alıp sola viraj da 3'e atardım.

    Hangi araba beklentine cevap verecekse onu al. Mitsubishi'yi bilemem. Bu yüzden yorum yapmam. Corolla'nın olumsuz yönleri yok mu? Var, tabi ki yok değil. Kapı içleri baz donanım olduğu için siyah plastik. Gerçi aynı durum Trendline donanım Jetta'da da var. Zaman zaman bozuk yollar da konsoldan tıkırtı sesleri geliyor. Ama düz asfaltta ses gelmiyor. Ben de davlumbaz var. İlk çıkan 2013 modeller de ve 2014 yılı Hazirana kadar üretilen modeller de arka davlumbaz yokmuş. 2014 Haziran sonrası üretimler de arka davlumbaz var. Benimkinde de var. Ama plastikden değil, yünümsü gibi bir keçe şeklinde. İlk günler yağışlı havalar da su sesini alıyordu ama zamanla içi doldukça ses bir nebze azaldı. Yine cam otomatiği düğmeleri siyah ve ışıksız. Maalesef sevgili Toyota bu düğmeleri es geçmiş. Geçenler de krom şapka almıştım ve bu düğmelerin ucuna taktım ve şık durdu. Dijital saat 80'li yıllar da ki Casio saatler gibi. Gerçi bana çocukken babamın aldığı Casio saati anımsatıyor ama daha şık olabilir ve yeri iki havalandırma ızgarasının ortasında olabilirdi. 1.33 motor 33 cc'lik fark dan dolayı vergi açısından dezavantaj. 1.3 olabilirdi veya 1.4 olup kulağa hoş gelebilirdi. 1.33'de tek bir donanım LIFE olması da kötü. Bir donanım daha sunulabilirdi alternatif olarak. Şahsen yaza doğru 4 tane alaşımlı jant alacağım. Güvenlik Life ve en full Premium'da aynı. Sol ön direk bazen dönüşler de görüşü engelleyebiliyor. Hareket sonrası kapıların otomatik kilitlenme özelliği maalesef yok. Unutmazsan kendin düğme ile kilitliyorsun. Symbol'de bile vardı bu. Direksiyon maalesef deri değil. Onu da yaza doğru bir önce ki arabamın direksiyonunu hakiki deri kaplattığım yere götürüp yaptıracağım.

    Durum bundan ibaret. Tercih senin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 27 Şubat 2015; 9:28:24 >





  • Mühendisler değil de biz tüketiciler biraz gerizekalıyız.
    Maliyet önemli bir etmen biliyorsun bazen önemli şeyleri es geçiyorlar. Biz de oh ne güzel vergi yememiş diye arlıyoruz. Sonuç hüsran...Ucuz etin yahnisi bu kadar

    Yeni Jeep G.Cherokee örneği tam olarak anlatıyor durumu.

    Ben satın almak için gitmiştim, 4 kişi çıkamadı dediğim yeri.Allahtan yokuş desteği gibi birşey var gerçi el frenine asıldım. Tek yön yukarı olduğu için çok zor anlar yaşadım.

    Adama verilen cvp (Dikmende evinizi değiştirin) bize ders olsun. Sonra 4 bin lira aşağı satar ağlarsın.

    EDİT: Örnek amaçlı. Ülkemizde 400-450 bin liralık G.Cherokee. Önemli Her testten kalıyor. Mühendisleri süzme gerizekalı.
    (markalara güvenmeyin)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C E B R A I L -- 27 Şubat 2015; 10:13:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.