ürünleri amazondan sipariş ettim şemsiye tipi güneşlik olmadı bilginiz olsun arkadaşlar. ortadaki ekrana vuruyor ve açılamıyor lastik için olan fırçayı denemedim lastiklerim parlak parlatıcı sürmüştüm.. ama fırça başarılı gözüküyor. torpido ve iç trimler için aldığım fırça ise çok hassas ve çok başarılı aracın içinde sanki toz almıyor okşuyor değdiği zeminleri. |
TOYOTA COROLLA CROSS SEVENLER BİLGİ VE PAYLAŞIM PLATFORMU 29.12.2024 GÖKHAN AYDIN (4. sayfa)
-
-
-
Merhaba, GSR2 standartları gereği kalıcı olarak bu uyarıları kapatamazsınız, 2024 Mayıs-Haziran sonrası tüm Toyotalar yada diğer tüm markalarda 1 Eylül GSR2 zorunluluğu sonrası bu şekilde, C-HR de aynı, Corolla Cross da aynı sanırım. Bizimki Ocak 2024 çıkışlı kalıcı olarak "görsel uyarı" seçeneğinde kalıyor. Servisler isterse bu uyarıyı ve arka koltuk emniyet kemeri uyarısını kapatabilir ama Toyota genel merkezi sıkı tutuyor, tanıdık olmadıktan sonra zor.
Toyota Corolla Hibrit Pro | FacebookfacebookToyota Corolla Hibrit Pro | Facebookhttps://www.facebook.com/groups/toyotacorollahybridturkey/?ref=share&mibextid=NSMWBT
Bu kaynaklardan da bilgi edinebilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 16 Ocak 2025; 23:35:24 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Merhaba hocam ilginize teşekkür ederim. Bendeki araç yanlış hatırlamıyorsam Mart 2024 trafiğe çıkışlı. GSR 2'den önce bir tarihte de bu kısıtlama olur mu?quote:
Orijinalden alıntı: volkanbirol
Merhaba, GSR2 standartları gereği kalıcı olarak bu uyarıları kapatamazsınız, 2024 Mayıs-Haziran sonrası tüm Toyotalar yada diğer tüm markalarda 1 Eylül GSR2 zorunluluğu sonrası bu şekilde, C-HR de aynı, Corolla Cross da aynı sanırım. Bizimki Ocak 2024 çıkışlı kalıcı olarak "görsel uyarı" seçeneğinde kalıyor. Servisler isterse bu uyarıyı ve arka koltuk emniyet kemeri uyarısını kapatabilir ama Toyota genel merkezi sıkı tutuyor, tanıdık olmadıktan sonra zor.
Toyota Corolla Hibrit Pro | FacebookfacebookToyota Corolla Hibrit Pro | Facebookhttps://www.facebook.com/groups/toyotacorollahybridturkey/?ref=share&mibextid=NSMWBT
Bu kaynaklardan da bilgi edinebilirsiniz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Rica ederim. Toyota daha erken yapmış olabilir, 2019 model Hybridlerde bile GSR2 ye yakın bir standart vardı. Corolla Cross için Mayıs 2024 sonrası olanlar, kablosuz Android Auto ve arkada Hybrid yerine HEV yazısı ve mavi olmayan Toyota logosu gibi ufak değişikliklerle 2024 model olarak satıldı ve bu uyarı kapatılamıyor.
Ayrıca kadran ayarları sabit kalmıyorsa, kullanıcı profili oluşturmamış yada sonraki binişinizde Bluetooth ile bağlanmamışsınızdır, misafir moduna geçmiştir.
Multimedya ayarlarında anahtarla kullanıcı eşleşmesi i aktif ederseniz, bir daha telefonla araca bağlanmasanız bile gösterge ve diğer ayarlarınız değişmez.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 16 Ocak 2025; 23:44:20 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://www.facebook.com/share/p/1GmqcKXJMo/
Burada konusu geçmişti.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Anahtarla eşleştirmeyi şimdi siz söyleyince yaptım hocam kullanımda faydası olacaktır fakat maalesef RSA sesli uyarıyı kalıcı olarak kapatmak konusunda işe yaramadı. Araç 16 Mart 2024'de üretilmiş sanıyorum sizin dediğiniz şekilde GSR 2 tarihinden çok önce Toyota bunu aktif hale getirmiş. Linklere de göz atıyorum teşekkürler tekrardan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tekrar rica ederim:) Aracı başka kullanan olacaksa yedek anahtara da farklı profil ve ayarlar eleştirilebilir. Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın. Ayarları, müziği kurcalarken bile kontak açık olsun, aksesuar modunda fazla çalıştırmayın, aküsü çok küçük çünkü 45A. Araç sıfırsa bayiler genelde kumandadan cam açma kapama ve konfor sinyalini 3 den 5 yada 7 ye çıkarmayı 1000 bakımında ücretsiz aktif ediyor bilginiz olsun.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkanbirol -- 17 Ocak 2025; 1:14:24 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Corolla Cross whatsapp grubu için link paylaşmanız mümkünmü
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selamlar bir whatsap grubu kurdum Gökhan aydın adım 0530 1093452 ne numaram 2 arkadaş var şu an grupta kimse kayıt olmak istemedi nedendir bilinmez.
halbuki daha kolay bir iletişim olurdu soru cevap şeklinde..
-
Selamlar
aracınız hayırlı olsun iyi günlerde kullanın kazasız belasız.
fransız aracından japon aracına yeni geçmiş biri olarak.
yükselen teknoloji standartlarını japon dostlarımız güzel işlemişler ama biraz abartı olmuş..
ekran ve menüler çok fazla karışık ve kullanış kolaylığından uzak..
örnek.
bir çok uyarı ya iptal edilemiyor yada sessize mümkün değil..)
bir süre sonra aracın içi uçak kokpiti gibi
oluyor..(
cam açma düğmelerini gece bulmak mümkün değil çünkü ışıkları yok..)
adaptif hız sabitlenme ve şerit takip gibi bir detayı direksiyona konumlandırmak ise
tam bir kaza sebebi..
mercedes veya pejo gibi direksiyon yanına bir kola koy bu kadar
şoför el alışkanlığı ile bile yapabilir basit olmalıydı..
en büyük fiyaskoda ana ekranda 3 adet trip ekranı koyup kafaları karman çorman etmek..)
koy bir ekran ve imgeleri oraya koy veya çıkar hepsi buydu oysa..
japon mühendisliği bazen sorgulatıyor.
çok ketum düz empati yoksunu.sadece arıza çıkarmamak üzerine kurulu bir felsefeleri var.
fonksiyonellik sıfır.motor açma kaputunda telin ne işi var koy bir amortisör yani bunun gibi çok örnekler mevcut
kullanıcı ismi ve hikayesini anlatmıştınız bir ara o hala hatrımda..)
bahsettiğiniz alarmı bende kapatamayanlardanım vede artık dert etmiyorum müziği daha sesli açarak bastırıp öteliyoruumm
yaa Gökhan bey siz bu aracı bakıp incelemedinizmi görmediniz mi bu ne şikayet detayları dediğinizi duyar gibiyim..
ben sadece bozulmaması ve 2. el değeri en yüksek araç olarak toyota dünyasına giriş yaptım
hepsi odur aslında
ve piyasa test aracı dahi bulamadım öyle bir yokluk vardı şimdilerde nasıl bilinmez..)
çok yüksek beklenti içinde olup bu aracı almak isteyen arkadaşlarımız bunlar ve benzerlerini biraz irdelesinler.
özetle araç düz bir mantıkla üretilmiş sadece sağlamlık olgusu içeriyor
buda cross sahibi olarak benim naçizane görüşüm.
diğer herşey görece..
-
Teşekküre ederim, evet hocam dediklerinize katılıyorum, cam düğmeleri yada kadranın karmaşık tasarlanması benim de dikkatimi çekti. Demek ki bunlar ortak sorunlar. Şu an için sadece kalıcı olarak tabela uyarı sesini kapatabilirsem başka bir isteğim yok, zira çok dikkatimi dağıtıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnderGelişenOsasunaAtağı -- 20 Ocak 2025; 9:10:20 > -
10 yıllık VAG servis deneyimimin ardından, Toyota servislerinin hem fiyat hem de hizmet kalitesi açısından çok daha üstün olduğunu belirtmek isterim. 👍💯✅
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
selamlar
uyarı eyvallah bir süre sonra artık kafanızı ütülüyor resmen..)
umarım araç bunların ötesinde sorun ve konfor adına bizi yolda bırakmaz.
ana paydam bu idi aracı alırken
piyasadaki en sorunsuz suv..
-
Sinan bey selamlar
hizmet sektöründeyim hala hazırda japon ailelerle iç içeyim.onları tanıdıkça bizim aracı tasarlayanları çok rahat görebiliyorum aslında..)
adamların olaya bakışları hayat felsefeleri o kadar farklı ki
ekmek tüketmiyorlar örneğin,pirinç var hayatlarında deniz ürünleri ağırlıklı bir toplululuk farklı bir çalışma ve felsefe disiplinleri var..
taylanda gittim her birey size onlara ne söylerseniz söyleyin söylenme
azar ve küfür de dahil iki eli birleştirip öne eğilerek kapunpa ve kapunkap diyor
gülümseyerek
japonlarda aynı kültüre çok yakınlar konniçiva..ve eğilmek ve selamlama..
nereye geliyorum..)
toyota honda nıssan çalışan mühendis takımı ile iç içe bir hayatı sürdürüyoruz.adamlar çok düzler hayatlarında lüks ve şatafata hiç yer yok
görev yapsın yeterli modundalar.
Corolla cross a baktığımda da adamların yaşayan hali gibi..)
atmosferif 1.8 motor o kadar düzki bozulabilecek bir kompenenti yok,dört buji ve yazılım içeren karmaşık bir motoru dışında.çok uzun yazıyorum arkadaşlarımız lütfen kusuruma bakmasınlar...
peki Gökhan bey bu kadar serzeniş ve bu kadar öz eleştri siz bu aracı niye aldını size zorlamı sattıları soranları duyar gibiyim..)
Ali ağaoğluna soruyorlar Ali bey ormanları niye katlettiniz ve oraya siteler yaptınız bu hiç hoş olmadı diye maslak civarındaki projeler için..
oda diyorki bana başka seçenek bırakmadılar...
benim olayıma döndüğümde aynen Ali bey gibi oldu.sorunsuz ve 2 milyon bandında C segmenti bir SUV seçeneği bandında reno duster ve reno austrıal vardı
fransızlar malum birkaç senede bir aracı komple bitirip başka birşeye döndüklerinden fransız grubunu kafadan eledim..
diğer tarafta hibrit olayını prius ile başlatıp kariyer yapan,toyota sorunsuzluğu ve basitliğini yıllar beri koruyan paranızın yıllar sonra bile çokda değer ve anlam kaybetmediği toyota kalmıştı.
ben test aracı dahi görmedim kulllanmadım piyasada ve bayilerde yoktu..
videolardan ve aracın genel yapı özellikler gibi segmeleri inceleyerek ürünü aldım.
Cross konforlu ve çok sade,bir iç yapı ile geliyor.sadelik bazen umursamaz pervasız ve hatta cimlirilik boyutunda.
sense 3 dedikleri donanım seviyesi en alt donanımda bile var..18 yakın güvenlik sekmesi bu paketin içinde
en üst seviye reno austrialda adaptif hız sabitleme yok..)
evet konniçiva diyesi geliyor insanın eller önde..)
4 kişi ile aracı bende test ettim düz yol çok iyi rampada araç size ben o aradığın tork canavarı dizel ünite değilim diye bağırıyor adeta
zaten aracın amacıda yokuş fatihi tork şovalyesi değil.
şehir içi dur kalk az yakan benzlinli araç.alan arkadaşlar bunları iyi değerlendirsin.
bu aracı aldığınız da cool takılmak ağır abi ve efendi bir misyon sizi saygın kılacak.
sol şerit ve rampa ağlatan bir profil içermiyor..)
ve kayışı yok,marş motoru yok alternatör yok.şanzıman yok..
bu kadar yoklukta bazı şeylerin kaybolmuş olması gayet normal geliyor bana.
bir güneş dişlisi ve bir elektrik motoru,jeneratör gibi davranan bir motor daha,üstüne karmaşık bir enerji yönetim programı doldurulabilen piller ve akış.
ben yılda 10 bin km yapamam ilk bakım 15 binde 10 yıllık garanti kapsamına girmek için her yıl servise gitmeliyim öyle anlaştık
hatta 2 yıllık yol yardım serviside satın aldım ilave..4 bin seviyesine..
fransız aracından bu markaya geçiş yaptım bakalım servis ve ürün performansı anlamında bizleri neler bekliyor
5.nesil bir hibrit japon mühendisliği ve TOYOTA farkıyla nasıl bir duygu yaşayıp görecek kısmet olursa sizlerle paylaşacağım arkadaşlarla beraber..
bilmeyenler için 2015 Bmw joyplus 116 d aracım için 4 teker ve şanzıman hariç çöp demiştim ve kullanıcılar beni linç etmişlerdi..)
ve halada çöp..
ürünlerin esiri değil hakettikleri ve gördüklerimi yazabilen bir profilim bilin istedim.
bitirmem gerekirse konfor ve içerdikleri ile corolla cross c suv segmentinde gerçekten size güven veriyor ve donanım içeriği gayet tatminkar ve ürün
güvenlik anlamında da başarılı diğer tüm eleştrilerimiz görece..
saygı ve sevgilerimle
-
Kerem bey bey daha önce Bmv ve Peugeot servis deneyimlerim oldu.
malum 2 markada ürünleri konusunda o kadar sıkıntılı ve nazlı idiler ki anlatılmaz yaşanır adeta..
peugeotun adblue sorununu satarak çözebildim o denli travmatik di..(
Toyota corolla cross dan beklentim aslında o kadar küçük ki sorun çıkarmasın yeterli..)
parantezin içine güvenli C suv olsun birazda konfor ekleyince kendimi aracın direksiyonunda buldum..
yalıtım iç sadelik gibi görsel detayları geçersek cross abisi pikapların ve rAV 4 ÜN DNA larına yakın bir yerlerde kendine yer bulabilir.
konfor adına araç ne yaparsanız yapın yol tutuş çizgisini asla bozmuyor polonezköy yollarını bilenler bilir bilmeyenler için dar keskin iniş çıkış içeren viraj dönüş kombinasyonları içeriyor..
araç hiç bir şekilde yoldan kopmayıp kayma ve çizgisini bozmuyor bu güven verici..
tam bağımsız süspansiyonlarda çok başarılı çalışıyor.
buradan mühendisleri tebrik etmeliyim güzel bir konsept olmuş.
-
Ya en sinir olduğum şey, cam açma düğmelerinde ışık olmamasıydı ama alıştım artık, takmıyorum bile. 😊👍😎 Bizim arabada Tesla 3'te olmayan güvenlik sistemleri var mesela. Premiumların tüm güvenlik donanımlarını Toyota en alt pakete koymuş resmen; önce insan hayatı demiş yani. 👍👏😎 Ama biz Corolla Cross'a binince trafik uyarı ışıkları kapanmıyor diye sızlanıyoruz. 🤔😂🤣 Adamların felsefesi Cross'a birebir uyuyor zaten; sorunsuz, güvenlik dolu, aile arabası C-SUV. 😉😊👍 "Soldan kapatıp basıp giderim" diyenler, boyası soyulan 3008'i, jeneratör sorunu yaşayan Qashqai'yi veya her gün yeni bir yazılım hatasıyla boğuşan yeni Tiguan'ı alabilirler. 😂🤣😅 Ben 7 aydır arabamı çok sevdim, her kullandığımda daha çok beğeniyorum. 9000 km'de ortalama 5 litre yakıyor, süspansiyonu müthiş. 👍😍😎 Yazlığa giderken hep "yol berbat, araba titriyor" diye söylenirdim; meğerse titreyen benim Skoda Kamiq'miş. 😂🤣😅 Cross'la aynı yolu gidince süspansiyonun ne kadar önemli olduğunu anladım. 👍👏😎 Bir arkadaşım geçen ay sıfır Clio aldı, en full paket; işten eve kadar kullandım, inanılmaz rahatsız ve konforsuz, 1.0 motora rağmen 9 litre yakıyor. 😱😳🤣 yeni aksesuarlar aldım gelince buraya yazarım, çok uzattım kusura bakmayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi montaj34 -- 23 Ocak 2025; 7:20:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X