Şimdi Ara

Toyota Hi-Cruiser arazide neler başarır? (Test sürüşü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Toyota Hilux Hi-Cruiser 2.8 177 HP 450NM torka sahip modeli test konuğumuz oldu. Toyota’nın Hi-Cruiser ile isimlendirdiği bu donanım isim hikayesinden başlayacak olursak, marka bu modeline Land Cruiser’in 2.8 litrelik motoruyla can veriyor. 2H-4H ve 4L sürüş moduyla her türlü arazi şartında kullanıcısının isteklerine cevap verebilen Toyota Hilux, arazide beklenenin üstünde bir performans sergiledi. Premium SUV’lerde olan konfor ve özelliklere sahip pikapta Toyota Touch 2 ekran, anahtarsız giriş özelliği, anahtarsız çalıştırma, ısıtmalı yan aynalar ve daha birçok özelliğe yer verildi. Toyota Hilux Hi-Cruiser’ın Offroad performansını merak edenlerin sorularını yanıtlayacağımız Hilux testine isterseniz vakit kaybetmeden başlayalım.







  • Takacıymış bu dediklerine göre

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota ve Mitsubishi leri arazide tek geçerim sonra Suzuki ve Subaru gelir öbürleri yalan.
  • Yıllık mtv 6bin lira yazık günah ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ticari araçların vergileri bineklerden ve ciplerden çok daha uygun diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilverBlue

    Ticari araçların vergileri bineklerden ve ciplerden çok daha uygun diye biliyorum.

    Hocam bu araç ticari ama güzel hükumetimiz bu araç 4x4 olduğu için vergilendirmeyi otomobil üzerinden yapıyor yani 3000cc motor hacminden vergi alıyor

    4x2 olan ticarilerde ise ticari sınıfa göre vergi alıyor daha düşük oluyor o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.