Şimdi Ara

Toyota Mı Kaliteli ve Güvenli Yoksa Opel Mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
219
Cevap
1
Favori
36.298
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfed

    eski kasa (93-98) corollalar kesinlikle daha sağlam.ama 99 ve sonrası vvt-i motorlu corollalar daha seri sanırım.gerçi bu arabasına göre değişiyor.geçen yıl kullandığım 97 model bir xei şu ana kadar sürdüğüm 1.6 motorlu araçlar içinde en seri olanıydı.

    Alıntıları Göster
    Arkadsalar Civic'lerde davlumbaz yok deniliyor. Davlumbaz ne ise yarıyor? Maliyeti ve isciligi nedir? Bilgisi olan var mı?

    Sikayetvar.com'da Corolla'larda genelde hava yastigi acilmama sorunu oldugunu okudum. 2005 modellerde gelen sikayetler uzerine bazı degisiklikler yapilmis. Mesela 2004 modellerde arkadan kayma sorunu varmis. Bu sorun 2005 modellerde duzeltilmis...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TGP

    Arkadsalar Civic'lerde davlumbaz yok deniliyor. Davlumbaz ne ise yarıyor? Maliyeti ve isciligi nedir? Bilgisi olan var mı?

    Sikayetvar.com'da Corolla'larda genelde hava yastigi acilmama sorunu oldugunu okudum. 2005 modellerde gelen sikayetler uzerine bazı degisiklikler yapilmis. Mesela 2004 modellerde arkadan kayma sorunu varmis. Bu sorun 2005 modellerde duzeltilmis...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TGP

    Arkadsalar Civic'lerde davlumbaz yok deniliyor. Davlumbaz ne ise yarıyor? Maliyeti ve isciligi nedir? Bilgisi olan var mı?

    Sikayetvar.com'da Corolla'larda genelde hava yastigi acilmama sorunu oldugunu okudum. 2005 modellerde gelen sikayetler uzerine bazı degisiklikler yapilmis. Mesela 2004 modellerde arkadan kayma sorunu varmis. Bu sorun 2005 modellerde duzeltilmis...



    bence bi marka yeni bir makyaj ile araç çıkardımı almadan önce 2-3 sene bekleyeceksin çünkü hepsinde hemen hemen böyle sorunlar çıkabiliyor.
    İlerleyen yıllarda bu sorunları çözüyorlar yeni modellerde, kullanıcı şikayetleri doğrultusunda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eradnan

    quote:

    Orjinalden alıntı: TGP

    Arkadsalar Civic'lerde davlumbaz yok deniliyor. Davlumbaz ne ise yarıyor? Maliyeti ve isciligi nedir? Bilgisi olan var mı?

    Sikayetvar.com'da Corolla'larda genelde hava yastigi acilmama sorunu oldugunu okudum. 2005 modellerde gelen sikayetler uzerine bazı degisiklikler yapilmis. Mesela 2004 modellerde arkadan kayma sorunu varmis. Bu sorun 2005 modellerde duzeltilmis...



    bence bi marka yeni bir makyaj ile araç çıkardımı almadan önce 2-3 sene bekleyeceksin çünkü hepsinde hemen hemen böyle sorunlar çıkabiliyor.
    İlerleyen yıllarda bu sorunları çözüyorlar yeni modellerde, kullanıcı şikayetleri doğrultusunda.

    Alıntıları Göster
    Toyota sağlamdır.Yalnız 2.el alma.Çünkü bu araçlar hangi testten geçerse geçsin araç nasıl kullanılmış sonuca ulaşılmıyor.2. elleri sakat yani.0 al bence.Geç bunu Lada Kalina al




  • quote:

    Orijinalden alıntı: St_arican

    Toyota sağlamdır.Yalnız 2.el alma.Çünkü bu araçlar hangi testten geçerse geçsin araç nasıl kullanılmış sonuca ulaşılmıyor.2. elleri sakat yani.0 al bence.Geç bunu Lada Kalina al

    Alıntıları Göster
    LORD DİABLO,toyotanın 2.eli sakat değil,sadece her araba için olan durum bu arabalar içinde geçerli.yapacağın tek şey varsa ustana göstermek arabanı,eğer ustan yoksa toyan plazaya gideceksin 44ytl verdiğin zaman adamlar öyle bir ekpertiz raporu çıkarıyorki orjinal olmayan silecek silgisine kadar söylüyorlar.en ufak ayrıntıyı bile rapora yazıyorlar.ve benim gördüğüm kadarılya toyota kullanıcıları genel olarak arabalarına özen gösteriyor ve dikkatli kullanıyor.




  • DOSTUM OPEL FRONTERA GERÇEKTEN O KADAR SORUNLU BİR MAKİNEMİDİR ?YAKIT TÜKETİMİ NASIL? ACABA LPG İLE VERİM ALINABİLİNİR Mİ ?.BİLGİSİ OLAN VARSA SEVİNİRİM.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARAVAİZ

    DOSTUM OPEL FRONTERA GERÇEKTEN O KADAR SORUNLU BİR MAKİNEMİDİR ?YAKIT TÜKETİMİ NASIL? ACABA LPG İLE VERİM ALINABİLİNİR Mİ ?.BİLGİSİ OLAN VARSA SEVİNİRİM.
    Opel in tutulduğu yerler belli bölgeler.. Önemli olan dünyada kabul görmüş birçok firmanın örnek aldığı satışları ve müşteri memnuniyeti en iyi
    olan Toyota gibi olabilmek .. Ne demiş Renault kalite şefi VANN YINCENT " Hedefimiz toyota kalitesini yakalaybilmek." adam açık sözlü
    her firma söylemez bunu...

    Opel in toyotadan veya toyotanın opelden kaliteli olduğunu burada bir kaç kişi karar veremez dünya üzerinde müşteri memnuniyeti için çalışan
    firmalar malı alıp götürdü siz ona bakın burada sacı eğildi kaputu göçtü değil yani...

    bi örnek vereyim Son kasa passat ın kaputuna bastırdığımda göçtü ama yeni hyundai accenti incelerken bastırayım dedim göçüremedim.. passat bizim bu arada..
    saç inceleği veya kalınlığı bir kıyas olarak alınmamalı önemli olan darbede en az etkiyi hissetmek... dökme demirden araba yap hiç eğilmesin
    duvara gir bakayım emniyet kemeri kaç kemiğini kıracak...

    Ayrıca opelciler hatırlarmı bilmiyorum haberlerde Opel vectrasınının önemli bir sorunu (neydi tam hatırlamıyorum eski bi haber) otobanın ortasında yakan bir adam vardı.. Kaç toyotanın yakıldığını hatırlıyorsunuz..

    Top gear Hilux testini bi izleyin ondan sonra toyotaya karşı olan tavrınız değişecektir.. Toyota her kıtada kalitesini ispatlamış bir marka..

    Corollaların hava yastığının kaza anında açılmama gibi bir şey sözkonusu öyle bişey olsaydı servise çağırılırdı...
    Benim bildiğim corolla kazalarında çok gerekmedikçe açılmadığını biliyorum hava yastığının zaten hava yastığı açılmadı diye ölen biride olmadı ..
    Öyle bişey olsaydı hemen öğrenirdik bu kesin..

    Corollasıyla 110 la giderken belediye minibüsüne çarpıp sapa sağlam çıkan birini tanıyorum..

    Bunları toyota da çalıştığım veya para aldığım için söylemiyorum... 97 den beri toyotaya binen ve sevdiğim için söylüyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARAVAİZ

    DOSTUM OPEL FRONTERA GERÇEKTEN O KADAR SORUNLU BİR MAKİNEMİDİR ?YAKIT TÜKETİMİ NASIL? ACABA LPG İLE VERİM ALINABİLİNİR Mİ ?.BİLGİSİ OLAN VARSA SEVİNİRİM.
    Kardeş Opel Frontera çok hantal ve kötü bir araç.Bir de lpg taktırırsan ilk sollamada ölürsün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARAVAİZ

    DOSTUM OPEL FRONTERA GERÇEKTEN O KADAR SORUNLU BİR MAKİNEMİDİR ?YAKIT TÜKETİMİ NASIL? ACABA LPG İLE VERİM ALINABİLİNİR Mİ ?.BİLGİSİ OLAN VARSA SEVİNİRİM.
    Cevap basit bence iki arabada aşağı yukarı fiyat olarak benzer hiçbir opelci toyota alamadığı için opel alıyım bari dememiştir ya da toyotacılar için bunun tersi söylenebilir.İkiside kaliteli araba toyota deyince aklıma sanayii veya servis ile en az muhatap olacağın araba geliyor yakıtı oldukça iyi servisi şeker peki opel deyince akla gelenler hem yakıtı fazla hemde benim herne kadar başıma iş açmadıysada ateş olmayan yerden duman çıkmaz misali sağda solda konuşulan problemleri mevcut ve servis alakası berbat parçalar pahalı ve arıza yaptıktan sonra dikiş tutmayan bi araba falan filan e neden imzandaki araba opel derseniz kardeşlerim bu arabanında bu kadar abartılı eleştirilmesi biraz aykırı geldi.BMW audi ile karşılaştırmıyoruz sonuçta.Benim iki nedenim ben euroncaptan filan anlamam kaç yıldız almış kaç satmış işim olmaz opel sağlam arabadır ve opeliyle kaza yapıp hava yastığı açılmayan arkadaşlar olduğu gibi kaza sonrası böyle bir arabası olduğu için dua edenlerde var tabi bunlar site açmıyor ve hakkaten yabana atılmayacak kadarda fazla.Onlardan birisi de benim hemde öyle 60la mıcır yüküne toslama filan değil.Birde alışkanlık bilemiyorum başka opel sahipleri bu olaya ne der ama ben yaklaşık 7 yıldır ne zaman opel satsam yine opel aldım bakalım burada opeli abartılı biçimde eleştiren toyotayı yere göğe sığdıramayan kaç arkadaş ölene dek toyota alacak merak ediyorum hatta içinizden bazıları opelede binecek günün birinde ben buraya toyota hakkında en ufak kötü birşey yazmadım opel fanatikliği filan yaptığımda yok ama dacıadan değil opelden bahsediyoruz lütfen acımasız olmayalım.




  • pardon ama yeni civic ne zaman 5 yıldız aldı? şu anwww.euroncap.com sitesine girersen en son civic testinin 2001 de ve 4 yıldızlı olduğunu görürsün.

    opel'e gelince. birçok kronik sorunu olan bir araba. toyota'yla tabii ki yarışamaz... toyota sorunsuzlukta dünya birincisi. opel'se sadece avrupada satan bir araba.

    quote:

    Orjinalden alıntı: TGP

    Arkadaslar bi firmanın her sene yaptıgı arastırma sonucunda Toyota birinci, Honda ve Hyundai ikinci gelmis. Ben bunu Star'da yayınlanan Inter City programında Hyunda'inin testlerinde duydum. Peki opel ne durumda yani toyota opelden daha mı kaliteli ve sorunsuz. Hakiki avrupa araba opel. Biraz da Honda Civic'ten bahsederseniz sevinirim. Bazı arkadaslar forumda civic'i kotulemisler... 0'dan 100 km'ye 9,2 sn'yede ulasiyor. Euro NCAP'ten 5/5 yıldız. Kibar ve genis kasası, dusuk yalıt tuketimi, ucuz servis (Toyota'dan daha ucuzmus). Sizin gorusleriniz nelerdir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyle_

    Opel in tutulduğu yerler belli bölgeler.. Önemli olan dünyada kabul görmüş birçok firmanın örnek aldığı satışları ve müşteri memnuniyeti en iyi
    olan Toyota gibi olabilmek .. Ne demiş Renault kalite şefi VANN YINCENT " Hedefimiz toyota kalitesini yakalaybilmek." adam açık sözlü
    her firma söylemez bunu...

    Opel in toyotadan veya toyotanın opelden kaliteli olduğunu burada bir kaç kişi karar veremez dünya üzerinde müşteri memnuniyeti için çalışan
    firmalar malı alıp götürdü siz ona bakın burada sacı eğildi kaputu göçtü değil yani...

    bi örnek vereyim Son kasa passat ın kaputuna bastırdığımda göçtü ama yeni hyundai accenti incelerken bastırayım dedim göçüremedim.. passat bizim bu arada..
    saç inceleği veya kalınlığı bir kıyas olarak alınmamalı önemli olan darbede en az etkiyi hissetmek... dökme demirden araba yap hiç eğilmesin
    duvara gir bakayım emniyet kemeri kaç kemiğini kıracak...

    Ayrıca opelciler hatırlarmı bilmiyorum haberlerde Opel vectrasınının önemli bir sorunu (neydi tam hatırlamıyorum eski bi haber) otobanın ortasında yakan bir adam vardı.. Kaç toyotanın yakıldığını hatırlıyorsunuz..

    Top gear Hilux testini bi izleyin ondan sonra toyotaya karşı olan tavrınız değişecektir.. Toyota her kıtada kalitesini ispatlamış bir marka..

    Corollaların hava yastığının kaza anında açılmama gibi bir şey sözkonusu öyle bişey olsaydı servise çağırılırdı...
    Benim bildiğim corolla kazalarında çok gerekmedikçe açılmadığını biliyorum hava yastığının zaten hava yastığı açılmadı diye ölen biride olmadı ..
    Öyle bişey olsaydı hemen öğrenirdik bu kesin..

    Corollasıyla 110 la giderken belediye minibüsüne çarpıp sapa sağlam çıkan birini tanıyorum..

    Bunları toyota da çalıştığım veya para aldığım için söylemiyorum... 97 den beri toyotaya binen ve sevdiğim için söylüyorum..

    Alıntıları Göster
    eğer ki minibüs 90 la gidiyorsa 20 km hızla çarpmış olur. kaldı ki minibüs duruyor bile olsa bir esnekliği vardır. çarpmanın etkisiyle savrulur. ama yine de duran bir minibüse 110 la çarpsa sağ çıkamaz.
    hele ki çarptığı bir tır'sa adamı yoldan kazırlar (bknz. susurluk kazası).

    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyle_

    Corollasıyla 110 la giderken belediye minibüsüne çarpıp sapa sağlam çıkan birini tanıyorum..






  • quote:

    Orijinalden alıntı: gsemre

    quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87

    bir toyota bir honda birde opeli alın önünüze en basitinden arabanın sacına bi wurun bakın hangisi daha sert we kalın saç araba dediğin kemikli olucak diri olucak Allah korusun kaza anında kağıt gibi buruşmucak o yüzden opel derim..



    Yalnız bişeyi unutuyon kaza anında seni sac değil aracın iskeleti koruyo.Corolla gözümün önünde(2 sene önce) 6-7 takla yedi uçuruma gitti.Aracın kırık camı ve büzülmüş sacı dışında hiçbişeyi yoktu.Çelik barları çok sağlam.(Adamada bişey olmamıştı)

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: gsemre


    quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87

    bir toyota bir honda birde opeli alın önünüze en basitinden arabanın sacına bi wurun bakın hangisi daha sert we kalın saç araba dediğin kemikli olucak diri olucak Allah korusun kaza anında kağıt gibi buruşmucak o yüzden opel derim..



    Yalnız bişeyi unutuyon kaza anında seni sac değil aracın iskeleti koruyo.Corolla gözümün önünde(2 sene önce) 6-7 takla yedi uçuruma gitti.Aracın kırık camı ve büzülmüş sacı dışında hiçbişeyi yoktu.Çelik barları çok sağlam.(Adamada bişey olmamıştı)




    kesinlikle haklısın. Saç o kadar önemli değil,önemli olan aracın iskeleti ve kaza anında bükülme noktaları..Tabi önemli değil dediysem de mad max tarzı arabaları da kastetmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinemre

    eğer ki minibüs 90 la gidiyorsa 20 km hızla çarpmış olur. kaldı ki minibüs duruyor bile olsa bir esnekliği vardır. çarpmanın etkisiyle savrulur. ama yine de duran bir minibüse 110 la çarpsa sağ çıkamaz.
    hele ki çarptığı bir tır'sa adamı yoldan kazırlar (bknz. susurluk kazası).

    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyle_

    Corollasıyla 110 la giderken belediye minibüsüne çarpıp sapa sağlam çıkan birini tanıyorum..




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    eğer ki minibüs 90 la gidiyorsa 20 km hızla çarpmış olur. kaldı ki minibüs duruyor bile olsa bir esnekliği vardır. çarpmanın etkisiyle savrulur. ama yine de duran bir minibüse 110 la çarpsa sağ çıkamaz.
    hele ki çarptığı bir tır'sa adamı yoldan kazırlar (bknz. susurluk kazası).

    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyle_

    Corollasıyla 110 la giderken belediye minibüsüne çarpıp sapa sağlam çıkan birini tanıyorum..






    minibüs duruyomuş ve minibüsü sürüklemişler böyle konuşma çok ciddi bi kazaydı o kaza fotoğrafları var istersen...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SACRED REICH

    quote:

    Orjinalden alıntı: gsemre


    quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87

    bir toyota bir honda birde opeli alın önünüze en basitinden arabanın sacına bi wurun bakın hangisi daha sert we kalın saç araba dediğin kemikli olucak diri olucak Allah korusun kaza anında kağıt gibi buruşmucak o yüzden opel derim..



    Yalnız bişeyi unutuyon kaza anında seni sac değil aracın iskeleti koruyo.Corolla gözümün önünde(2 sene önce) 6-7 takla yedi uçuruma gitti.Aracın kırık camı ve büzülmüş sacı dışında hiçbişeyi yoktu.Çelik barları çok sağlam.(Adamada bişey olmamıştı)




    kesinlikle haklısın. Saç o kadar önemli değil,önemli olan aracın iskeleti ve kaza anında bükülme noktaları..Tabi önemli değil dediysem de mad max tarzı arabaları da kastetmiyorum.

    Alıntıları Göster
    Herkesin kendi arabası o kişiye göre en sağlam olandır..O yüzden bunlar boş tartışmalar.
    Sonuçta artık günümüzde piyasaya çıkan her araç Euro NCAP'ten 5/5 yıldız alıyor..Sıkıyosa almasın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyle_

    quote:

    Orjinalden alıntı: metinemre

    eğer ki minibüs 90 la gidiyorsa 20 km hızla çarpmış olur. kaldı ki minibüs duruyor bile olsa bir esnekliği vardır. çarpmanın etkisiyle savrulur. ama yine de duran bir minibüse 110 la çarpsa sağ çıkamaz.
    hele ki çarptığı bir tır'sa adamı yoldan kazırlar (bknz. susurluk kazası).

    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyle_

    Corollasıyla 110 la giderken belediye minibüsüne çarpıp sapa sağlam çıkan birini tanıyorum..






    minibüs duruyomuş ve minibüsü sürüklemişler böyle konuşma çok ciddi bi kazaydı o kaza fotoğrafları var istersen...

    Alıntıları Göster
    ilk diz hava yastığı ilk çift bölgeli hava yastığını hangi marka yaptı ? toyota...

    buda toyotanın güvenliğe verdiği önemin göstergesi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freestyle_ -- 8 Haziran 2006; 21:24:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -HKN-

    Herkesin kendi arabası o kişiye göre en sağlam olandır..O yüzden bunlar boş tartışmalar.
    Sonuçta artık günümüzde piyasaya çıkan her araç Euro NCAP'ten 5/5 yıldız alıyor..Sıkıyosa almasın..

    Alıntıları Göster
    Hattat gelir tozotonunda opelinde kulağından tutar dışarı atar.
    O kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kyibe

    Hattat gelir tozotonunda opelinde kulağından tutar dışarı atar.
    O kadar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: kyibe

    Hattat gelir tozotonunda opelinde kulağından tutar dışarı atar.
    O kadar


    bu ne??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CNR_87

    bir toyota bir honda birde opeli alın önünüze en basitinden arabanın sacına bi wurun bakın hangisi daha sert we kalın saç araba dediğin kemikli olucak diri olucak Allah korusun kaza anında kağıt gibi buruşmucak o yüzden opel derim..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87

    bir toyota bir honda birde opeli alın önünüze en basitinden arabanın sacına bi wurun bakın hangisi daha sert we kalın saç araba dediğin kemikli olucak diri olucak Allah korusun kaza anında kağıt gibi buruşmucak o yüzden opel derim..


    O kalın denen saçların bi kaza anında aracın içindekilere ne şekilde zarar verdiğini ncap testlerinde gördük. Bütün firmalar artık sacı değiştirdi opel hala eski tas eski hamam. İşte böyle araba sağlam diye uyuturlar. Oysaki saca vurunca hiçbişey anlaşılmaz. Şahinin sacıda kalın ama kaza yaptıktan sonraki halini hepimiz biliyoruz. Önemli olan şase si sağlam olacak. Ufacık bi çarpmayla aranın şaftı kaymayacak. Sakın sizler de aldanmayın yok sacı kalın olunca arabada sağlam olucak diye bişey yok. 90km hızla çarptıktan sonra saçmı kalır. 90kmlik bi çarpışmada motor bile yerinde durmuyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87

    bir toyota bir honda birde opeli alın önünüze en basitinden arabanın sacına bi wurun bakın hangisi daha sert we kalın saç araba dediğin kemikli olucak diri olucak Allah korusun kaza anında kağıt gibi buruşmucak o yüzden opel derim..


    O kalın denen saçların bi kaza anında aracın içindekilere ne şekilde zarar verdiğini ncap testlerinde gördük. Bütün firmalar artık sacı değiştirdi opel hala eski tas eski hamam. İşte böyle araba sağlam diye uyuturlar. Oysaki saca vurunca hiçbişey anlaşılmaz. Şahinin sacıda kalın ama kaza yaptıktan sonraki halini hepimiz biliyoruz. Önemli olan şase si sağlam olacak. Ufacık bi çarpmayla aranın şaftı kaymayacak. Sakın sizler de aldanmayın yok sacı kalın olunca arabada sağlam olucak diye bişey yok. 90km hızla çarptıktan sonra saçmı kalır. 90kmlik bi çarpışmada motor bile yerinde durmuyo.

    Alıntıları Göster
    yazicam simdi fanatik diycekler.. gercegi herkes biliyo..

    KONU KILITLENDI




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sezgintr

    quote:

    Orjinalden alıntı: CNR_87

    bir toyota bir honda birde opeli alın önünüze en basitinden arabanın sacına bi wurun bakın hangisi daha sert we kalın saç araba dediğin kemikli olucak diri olucak Allah korusun kaza anında kağıt gibi buruşmucak o yüzden opel derim..


    O kalın denen saçların bi kaza anında aracın içindekilere ne şekilde zarar verdiğini ncap testlerinde gördük. Bütün firmalar artık sacı değiştirdi opel hala eski tas eski hamam. İşte böyle araba sağlam diye uyuturlar. Oysaki saca vurunca hiçbişey anlaşılmaz. Şahinin sacıda kalın ama kaza yaptıktan sonraki halini hepimiz biliyoruz. Önemli olan şase si sağlam olacak. Ufacık bi çarpmayla aranın şaftı kaymayacak. Sakın sizler de aldanmayın yok sacı kalın olunca arabada sağlam olucak diye bişey yok. 90km hızla çarptıktan sonra saçmı kalır. 90kmlik bi çarpışmada motor bile yerinde durmuyo.

    Alıntıları Göster
    1-Bu durumda şasisi veya güvenlik kafesi veya iskeleti\çelik barları en sağlam araç hangisi oluyor?(Opel ve Toyota sınırlaması olmaksızın)

    2-Her araçta güvenlik kafesi var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dodii123 -- 8 Haziran 2006; 21:19:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: freestyle_

    ilk diz hava yastığı ilk çift bölgeli hava yastığını hangi marka yaptı ? toyota...

    buda toyotanın güvenliğe verdiği önemin göstergesi...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: freestyle_

    ilk diz hava yastığı ilk çift kademeli açılan hava yastığını hangi marka yaptı ? toyota...

    buda toyotanın güvenliğe verdiği önemin göstergesi...


    çift kademeli açılan hava yastığını ilk reno üretti diye biliyorum.

    bir dergide dünyada ilk diye okumuştum..

    90lt+30ltlik ek yastık şeklinde..

    sonradan hepsi kullanmaya başladılar.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.