Şimdi Ara

Toyota, Türkiye'de dizel araç satışını sonlandırdı! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
3
Favori
9.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Why Shy

    Haberde dünyadaki en pahalı benzinin Türkiye'de satıldığından bahsedilmemiş.

    Sallaaa . avrupada en uygun yakıtı kullananlardanız . ülkenizi sevin sevin . bu kadar düşman olmayın hükümetinizi ataklar altına almayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyota çıksın kıvırmadan net bir şekilde açıklasın.hibrit araçlardaki pillerin ömürleri ortalam kaç km’de bitiyor ve değişim maliyeti nedir?hepimiz hibrit alalım.bu şekilde dizel yok alın bu hibriti derse satışlarda çok zorlanır. Bu araçları servisten başka yere de götüremezsin.her bakım 2000 yazar

  • 25 kuruşluk poşet için bıdı bıdı ediyorsunuz diyenler ,gelmiş dizel zehrini savunuyor
    bizde çevrecilik falan hep hikaye ,cebine dokunduğu an iş bitiyor :)

    adam bulvarda kaldırıma bir iskemle atmış ,önünden bir yığın araba geçiyor ve yoldan sigara içerek gidenlere kızıyor ,bizi zehirliyorsunuz diye
    bu işte buna benziyor :)
  • Doğru düzgün dizel motor yapamayan Toyota'nın durumu Nasrettin Hoca fıkrasına benzemiş.

    Nasrettin hoca eşekten düşmüş."Ben zaten inecektim." demiş.
  • Tlg3 kullanıcısına yanıt
    Hava kirliliği diyor, iklim değişikliği diyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emisyon degerlerini yuttursalardi gorurdum onlarin cevreci tavirlarini . Birakin bu isleeri firmalar geleceğini dusunur cevreyi degil..

  • maximus8282 M kullanıcısına yanıt
    Mazdanın yeni kasa cx9, cx5, 6 modellerinde turbo benzinli motor var.

    2.5 turbo 250hp olması lazım. Ülkemize vergiden dolayı gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İngilizlerin taşıt kuruluşunun dizel kullanmakta hata ettiklerini ABD'li bir motor ustasına itiraf ettiğini duydum. ABD'liler benzinlide kalmakla iyi etmişler dediğine göre. Gidenler bilir, hakikaten mazot soluyorsunuz. Ben nereye geldik demiştim. İnsanın ciğerlerine doluyor.
  • Safkan elektrikli gelsin artık, petrol almayalım. Kendi petrolümüzün yeteceği kadar piyasada içten yanmalı motor kalıncaya kadarda tek kuruş vergi alınmasın gerekirse teşvik verilsin. Hayal ama mümkün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de ekonomik kullanımı isterim doğal olarak. Ancak, uzun vadeli düşününce, km başına 5 kuruş ucuz yolculuk edip sonrasında sürdürülebilir olamayan teknolojilerde inat etmenin mantığı yok. Sadece gerçeklere gözümüzü kapamayı bırakmamız lazım. CO2 yönünden daha uygun denerek savunanlar, SOx konusunu bilip de saklıyorlarsa artık onları dinlemeye gerek yok demektir.
    Ülkemde benzin fiyatları ile dizel fiyatları, rafineri çıkış rakamlarına eşit oranda kâr eklenerek satılmaya başlanırsa görürüm ben o dizel lobiciklerini. Sırf traktörler, kamyonlar, tekneler kullanabilsin diye verilen teşvikleri, şehir içindeki havayı zehirlemek pahasına kullanan insanları, buna mecbur bırakan sistemden bağımsız suçlamak en doğru şey değil belki ama, uzun vadeli planlamalar geçmenin zamanı çoktan geçiyor.
    .
    Kaliteli, ekonomik, ergonomik ve ekolojik araçların cezalandırılarak daha fazla vergiye tabi tutulduğu ülkemde bu adımları bile özel sektörün atmak zorunda kalması...





  • Toyota markasının Türkiye'deki dizel pazarındaki payı %1-2 var mıdır acaba ?
    otomobil firmaları beceremedikleri işlerden doğayı, emisyon değerlerini, euro standatlarını bahane ederek çekiliyor.
    Herkes iyi yaptığı işleri yapsın
  • hamido H kullanıcısına yanıt
    İnternet elinizin altında açın biraz araştırma yapın avrupa da 1 milyon km devirmiş hibrit araçlar var.

    www.autogenau.de
    1.000.000 Kilometer im Toyota Prius - Wiener Prius Taxi knackt Millionengrenze1.000.000 Kilometer im Toyota Prius - Wiener Prius Taxi knackt Millionengrenze
    https://www.autogenau.de/news/modelle/1-000-000-kilometer-im-toyota-prius.html


    Tüm Hibrit modellerimiz, diğer modellerimizde olduğu gibi 3 yıl / 100.000 km süre ile Toyota Onarım Güvence Sistemi ile güvence altındadır. Hibrit araçlarımızda üretimden kaynaklanabilecek mekanik problemlere ilave olarak, Hibrit sistemi (Hibrit Aküsü, Akü Kontrol Modülü, Hibrit Kontrol Modülü, İnvertör ve Konvertör) 5 yıl 100.000 km'ye kadar (önce hangisi dolarsa) Toyota Onarım Güvence Sistemi koruması altındadır.
    **** Uzatılmış Hibrit Akü Güvencesi ile, Toyota Onarım Güvence Sistemi koruması sona erdikten sonra, her 1 yıl /15.000 km’de yaptırılacak Hibrit Sistem Kontrolü ile hibrit akü güvencesi aracın 10. yaşına kadar uzatılabilmektedir. Detaylar ve fiyat bilgisi için Toyota Bayinize danışınız.
    Hibrit aküsünün ömrü ise, aracın ekonomik ömrü ile aynı olup, değişimi öngörülen bir parça değildir. Size bir fikir vermesi açısından, özellikle Avrupa ve Amerika’nın büyük ve kalabalık şehirlerinde yoğun bir şekilde kullanılan, Toyota markalı ve Toyota Hybrid teknolojisine sahip taksileri gösterebiliriz. Bu araçlar yüzbinlerce kilometreyi devirmelerine rağmen, orijinal hibrit aküleriyle kullanılmaya devam etmektedirler.

    Bakım ücretleri

    www.toyotaclubtr.com
    Yaris Hybrid Periyodik Bakım
    http://www.toyotaclubtr.com/index.php?topic=57311.0




  • Araba dediğin benzinli olur. Kamyon gibi çalışmaz. Sessizce akar yolda. Dizel araçların Türkiye çok satması tamamen fakirlikten
  • o traktör sesli arabalar piyasadan kalkacak köy mü lan burası.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durum sadece Türkiye'ye has bir durum değil Toyota geçtiğimiz yıl Avrupa'da da dizel satışını durdurmuştu.Toyota 21 yıldır hybrid üretiyor ülkemizde de 2007'den beri hybrid satıyor Toyota bu konuda çok tecrübeli bir marka. Değişen dünya düzenine Toyota ayak uyduruyor diğer markalarında Toyota'ya ayak uydurması gerekiyor

  • 1. Adamlar ellerindeki hazir dizel motorları kakalayip ceplerini doldurmayi niye düşünemiyorlar? Cunku dizel kötü, cok kötü. Belki su anda ozellikle okyanusa kıyısı olan ulkelerdeki iklim değişikleri adamları korkutuyor. Dizel Co2 veya CO dan ote NO2 benzeri nitrat bilesikleri salıyor. Bu da kuresel ısınmaya cok buyuk etki ediyor. Yani kömürden ve benzinli araçlardan daha kötü.
    2. Gelismis hicbir ulkenin 10 bilemedin 20 sene sonrası planlarında içten yanmalı araç yok. Cunku petrol rezervleri azalıyor ve cevre inanılmaz derecede hızlı bozuluyor. Çaktırmıyolar ama mesele cok ciddi. Dizelin mucidi olan ve bundan ekonomisi dönen Almanya APTAL mı ki dizel araçları yasaklıyor.
    Bence Toyota cok ilkeli bir karar almış.Tebrikler...

  • Dizel çevreye zararlı meselesi bana çok samimiyetsiz geliyor. Sanki benzinli araçlar çevreye gülsuyu saçıyor. Üstelik dizel motordaki düşük devirde yüksek tork yani çekiş gücü bence rakipsiz. Yakıt tasarrufu da cabası. Ülkemizdeki yakıt fiyatlarını ve insanların bütçelerini de düşündüğünde ülkemizde dizel araçlardaki satış artışı bence gayet normal ve anlaşılabilir bir durum.

  • Toyotaya geri kalmis diyenler amerikan pazarinda satilan toyotalardan haberi yok sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egonomi çooh iyi artık fabrikalarda araba bile üretilmiyor battık resmen !!
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.