Şimdi Ara

Toyota, Türkiye'de dizel araç satışını sonlandırdı! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
137
Cevap
3
Favori
9.218
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mamlamoz

    Bu araç banttan yeni inmedi 1 haftadır tırlarla naklediliyordu zaten tasarımı güzel duruyor 1.2 turbo benzinle güzel satar ama bizim bakan lar onada uyandı simdi beygire göre mtv getirilecegi tartısılıyor.
    Beygire görede hacme görede ötv-mtv saçmalık, niye ülkeye giriş fiyatına göre düzenleme yapmıyorlar anlamıyorum, bu çarpık sistem yüzünden 100.000lik arabada 500.000 lik araba da aynı ötv-mtv oranlarına dahil olabiliyor.
  • Aferin. Dünya dizeli bırakıyor, bizde benzinli alana salak gözüyle bakılıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Küresel ısınmanın sonuçları pahalıya patlayınca akıllanıyorlar.

  • Eskiden ötv den ağlardım şimdi ise döviz kurları sağ olsun. Alacağım araçlar bile ultra lüks geliyor bana artık. Açık söyliyeyim ne dizele bakıyorum ne benzine nasıl döviz düşerde bir aile arabası alırım derdindeyim. Gerekli olan araç oldu bize ultra lüx.

  • Ne les bi marka su toyota

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • chr hybrid ile test surusu yapmistim. Araba giderken cok bagiriyor devirden dolayimi vitesten mi anlayamadim. Performansi hosuma gitmemisti. Corolladaki motor aynisi mi bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rıdvoski

    chr hybrid ile test surusu yapmistim. Araba giderken cok bagiriyor devirden dolayimi vitesten mi anlayamadim. Performansi hosuma gitmemisti. Corolladaki motor aynisi mi bilmiyorum.
    Hibrid olduğundan dolayı hızlandıkça tork/kW haritasını sabit tutabilmek için motor devir yapıyor ve gürültü oluşuyor. Gelecek hibritte değil E85'te, hibrit'in geleceği %100 elektrikli ve E85 karşısında yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel kullanmak çevreye ihanettir poşetten daha önemli bir konu bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖZELKUVVET

    Dizel kullanmak çevreye ihanettir poşetten daha önemli bir konu bu
    Ortası yok bu işin ya komple etanol veya elektrikliye geçeceksin ya da dizel zararlı ama benzin ok diyemezsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximus8282

    Aynen haklısınız geç kalmıyor benzine Turbo koymayı uygun bulmuyorlar. Japon markaları sanki ortak karar almış gibiler Mazda’da aynısını yapıyor benzinli araçlarında turbo yok.
    Zaten japon araba markaları Mazda Toyota vb birlik kurdular ortak hybrid araç üretmek için, geçen burada da haberi yapılmıştı.

    Bence de benzinli de turboya gerek yok 4 sene Mazda CX-5 kullandım arabada turbo yok ve hiçbir eksikliğini de hissetmedim. Şimdi de Mazda Skyactive X motoru çıkacak benzini 16.1 sıkıştırıyor ve yine turbo koymayacaklar, adamlar benzinli motorun hala geliştirilebileceğini biliyorlar.
    Tahminim bu motor kendini ispatlarsa Toyota Mazda’dan Skyactive X motoru alacak, Mazda’da Toyota’dan hybrid teknolojisini.

    Turbo oksijen kattığı için motorun ömrünü kısaltıyor bu da japon felsefesine ters, sağlamlık, uzun ömürlülük, az arıza.
    cadillac ve lincoln gibi tarihi dev motorlarla (7.5 lt v8) anılan markalar bile turboya dönüyor, ferrari turboya dönüyor ama bir caponlar akıllı. haklısın.




  • Haberde dünyadaki en pahalı benzinin Türkiye'de satıldığından bahsedilmemiş.
  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Örnek verdiğiniz markalar Amerikan markaları araçların yıpranması çok önemli değil, adamlar zaten ucuza alabiliyor.
    Tarihi dev motorlarla anılan demişsiniz motorun hacminin büyük olması veya yaşının büyük olması o markayı iyi yapmaz.

    Ferrari gibi markaların dönmesi de aracı hızlandırması, kimse turbonun güç katmadığını söylemiyor, turbo motoru yıpratıyor, daha fazla yakıt harcıyor, bir sürü zararlı yanı da var.

    Adamlar motoru geliştireceğine en güçlü biziz demek için koy turboyu geç koy turboyu geç, bunu herkes yapar. Şuan biz içten yanmalı motorların potansiyelinin %40’ını kullanıyoruz, niye bu %100 olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maximus8282 -- 28 Ocak 2019; 22:19:30 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maximus8282

    Örnek verdiğiniz markalar Amerikan markaları araçların yıpranması çok önemli değil, adamlar zaten ucuza alabiliyor.
    Tarihi dev motorlarla anılan demişsiniz motorun hacminin büyük olması veya yaşının büyük olması o markayı iyi yapmaz.

    Ferrari gibi markaların dönmesi de aracı hızlandırması, kimse turbonun güç katmadığını söylemiyor, turbo motoru yıpratıyor, daha fazla yakıt harcıyor, bir sürü zararlı yanı da var.

    Adamlar motoru geliştireceğine en güçlü biziz demek için koy turboyu geç koy turboyu geç, bunu herkes yapar. Şuan biz içten yanmalı motorların potansiyelinin %40’ını kullanıyoruz, niye bu %100 olmasın.
    lexus, 2.0t motoru, subaru 1.6 t motoru, nissan 200sx,300zx ten itibaren turbo, toyota supra turbo celica 4wd turbo. bunlar da mı avrupa aracı. mesele amerikalı japon olması değil. bütün dünya turbonun getirisinin farkında. japonlar her zamanki tedbirliliklerinle işi ağırdan alıyorlar.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Ben hiçbir Japon markası kesinlikle turbo kullanmıyor mu dedim, yazdıklarımı tekrar okuyun anlamıyorsanız Türkçe derslerinize iyi çalışın belki ilkokulu bitirirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • maximus8282 M kullanıcısına yanıt
    quote:

    Aynen haklısınız geç kalmıyor benzine Turbo koymayı uygun bulmuyorlar.


    doğru bunu yanlış anlamışım. haklısın. japonların turboyu gereksiz bulduğunu belirttiğin cümlen aslında "her ne kadar japonlar turboyu gereksiz bulsalar da turbo da kullanıyorlar" anlamını içeriyor. eğer türkçem senin gibi olacaksa kalsın.
  • Daha karpuz kesecektik!

  • Dizel gerçeğini görmeyen marka nal toplar. Bakın Honda’ya : yeni crv kepaze oldu. Sarışlar %90 düştü. Dizel gerçeğini kimse es geçemez

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizi bizden daha fazla düşünüyorlar eyvallah, bizim hükümetimiz neden düşünmüyor, 2020'de bineklerde dizelin satışını yasaklamali, bütçe için LPG tercih edilebilir.

  • Dizel candır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbir zaman toyota almayacağım için benim için çok önemi yok.Zaten gerek dizel gerekse benzinli olsun bütün motorlarının performansı vasatın altında.Benzinlileri 20 senelik atmosferik motorlar dizelleri de tork ve beygir fakiri.Zaten bizim gibi adamlar sittin sene hibrit ve hidrojenli araba alacak duruma gelemeyiz.Ne yapayım ben dünyanın parası olan hibrit motorlu aracı.Dizele karşı büyük bir saldırı var ama kolay kolay yerini alacak bir yakıt yok şu an dünyada.Ağır vasıtalar hariç küçük hacimli dizel motorlar yeterince düşük emisyonlara sahip.Daha ne yapsın dizel motorlar.Sanki dünyada herşey dört dörlük güllük gülistanlık da bir tek dizel araçlar kaldı değil mi?Milyonlarca mülteci ekonomik krizden bilmem ne ülkelerin sınırlarına dayanmış adamlar çıkmış dizel motor çevreci değil de kem küm...Şehirlerin kenar semtlerinden çıkan kömür dumanı,termik santrallerinin şun toplam enerjideki payını,organize sanayilerdeki fabrika bacalarının salınımlarını vs vs daha bir sürü şey varken bir zıkkım fındık mororlu dizel arabalar kalmıştı.Bu bence insanoğlunun en büyük nankörlüklerinden birisi.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.