Şimdi Ara

Toyota yaris hybrid avrupa ile aynı anda TÜRKİYE' de 48.700 TL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
11.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiyatı malesef pahalı 1.5 litre motor koymak gereksiz gibi geldi bana 1.0 motor iş görür ş.için de .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    fiyatı malesef pahalı 1.5 litre motor koymak gereksiz gibi geldi bana 1.0 motor iş görür ş.için de .

    1.5 lt hybrid motor zaten prius c'de mevcuttu
    onu kullanmışlardır
    1.0 lt hybrid motor için ayrıca ar-ge yatırımı yapmak gereksiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    nikel metal pil yani ni-mh kullanmışlar neden acaba. Lityum polimerler var piyasada? Acaba bu boyutta mı üretilmiyor yoksa çok aşırı pahalı bir teknoloji midir? Bilen biri yorum yaparsa sevinirim.

    Yanilmiyorsam agirlik ve hacim olarak avantaji var.. Toshiba'nin gelistirmekte oldugu teknoloji. Lityumlarda bir turlu Quick Charge istenilen verimlilige gelemedi. Sarj suresini kisaltmaya calistiginizda pilin omru kisa oluyor. Pil omru uzun olsun dediginizde sarj saatler surebiliyor (Plug-in hybridler icin gecerli) Normal hybridlerde ise kucuk otomobillerde kucuk bataryalarda uzun vadede yine motora fazla yuk bindiriyormus. Elektrikli motorun gucu artinca daha verimli pil icin kisacasi buna gecmisler. Mobilden boyle daginik oldu kusurabakmayin. Ortaokul kompozisyonlari gibi anlattim; anca telefondan boyle

    Yo gayet yeterli bir açıklamaydı,teşekkür ederim




  • DÜnyada Hybride destek olmayan tek ülke biz miyizdir acaba, yoksa Kenya , Sudan falan da var mıdır?
  • B sınıfı araç alacakların listesine girebilecek bir araç.
  • Hybrid olduğu için en fazla 35-40000 aralığı ideal. Üstü distribütör kazığı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto

    DÜnyada Hybride destek olmayan tek ülke biz miyizdir acaba, yoksa Kenya , Sudan falan da var mıdır?

    +1
    Her fırsatta petrol fiyatları yüksek cari açık çok diyenler neden bu teknolojilere göz yumarlar anlamadım...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • b sınıfı dizel otomatik araçlar 50 bine dayandıysa bunun için fiyat çokta yüksek değil, bakım maliyeti düşük,iğrenç dizel sesi yok,çevreci,cvt vites gibi özelliklerle alınabilir ancak tabi ki bu araçlara teşvik için özel vergilendirme gerekir.
  • ölü doğmuş, fiyat çok fazla. bunun yerine dizel alınır binilir (türkiye için). mesela;

    polo 1.6 TDI comfortline 41.300 TL

    corsa 1.3 CDTI 95hp 40.500 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    fiyatı malesef pahalı 1.5 litre motor koymak gereksiz gibi geldi bana 1.0 motor iş görür ş.için de .

    O kadar mühendis hiç düşünememiştir bunu, hemen mail atın bence toyotaya.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kitty.kat

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    fiyatı malesef pahalı 1.5 litre motor koymak gereksiz gibi geldi bana 1.0 motor iş görür ş.için de .

    O kadar mühendis hiç düşünememiştir bunu, hemen mail atın bence toyotaya.

    tamam attım referans da seni ekledim kitty.kat
  • manuel bomboş polo ile kıyaslamayın yüffen. dsg li polo 46.500. Toyotalarda pazarlık imkanı da oluyor hemen hemen aynı fiyata geliyorlar. Özellikle şehiriçi ağırlıklı kullanımda yaris hibrit çok daha ekonomik olacaktır. Şehir dışında daha çok yakıyor, şaka gibi :) Cvt şanzumanlı, daha donanımlı, daha ekonomik, daha az bakım masraflı hibrit yaris mi, dsgli dizel polo mu? Doğuş tarafından öpülmek isteyen polo alır.
  • acaba trye yukarıda sıralanan donanım paketiylemi gelecek yoksa boşline bir paketlemi gelecek, bu arabanın kaderini donanım seviyeside belirler şu an toyota sitesinde bişey görünmüyor eğer bu özellikleriyle bu fiyata satılırsa iş yapabilir boş bir yarisi bu fiyata satılırsa aynı sınıfta olan dizel b sınıfıyla arasında 10 bin tllik bir fark oluruz kimse almaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru

    acaba trye yukarıda sıralanan donanım paketiylemi gelecek yoksa boşline bir paketlemi gelecek, bu arabanın kaderini donanım seviyeside belirler şu an toyota sitesinde bişey görünmüyor eğer bu özellikleriyle bu fiyata satılırsa iş yapabilir boş bir yarisi bu fiyata satılırsa aynı sınıfta olan dizel b sınıfıyla arasında 10 bin tllik bir fark oluruz kimse almaz...

    Dopdolu geleceği yazıyordu populer science dergisinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    ölü doğmuş, fiyat çok fazla. bunun yerine dizel alınır binilir (türkiye için). mesela;

    polo 1.6 TDI comfortline 41.300 TL

    corsa 1.3 CDTI 95hp 40.500 TL

    otomatik için mi bu fiyatlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: cooler

    sehir içi 3.4 litre karma 3.7 litre :D

    bu hesaptan yola cıkarsak sehirlerarası 4.1 felan yakması lazım :D

    mantıklı gelmedi.

    İnten yanmalı motorlu araçlar şehiriçi çok, şehirdışı az yakarlar, oysa ki normalde fizik kanunlarına göre yüksek sürate çıkmak için gereken enerji ve yüksek süratte araca uygulanan ters yönlü kuvvetler hızın karesiyle doğru orantılı olarak arttığına göre şehirdışında ortalama sürat daha yüksek olduğu için daha çok yakmaları gerekirdi.

    Bunun iki sebebi var;

    1.si şehiriçinde dur kalk sırasında aracın kinetik enerjisini muhafaza edememesi.

    2.si ise kullandığımız motorların verimliliğinin alt ve üst devirlerde düşmesi. Örneğin aynı hızda 2500 devirde 5 litre yakan araba 6000 devirde 10 litre yakar veya aynı şekilde 5. viteste 50 km ile gitmeğe çalıştığımızda anlık tüketim 9-10 litrelere çıkarken vites küçülttüğümüzde anlık tüketimin düştüğünü görürüz. Sürekli uygun devirlerde seyehat edildiğinde tüketimin şaşırtıcı seviyelere düştüğüne hepimiz şahit olmuşuzdur.

    Hybrid ise dur kalk sırasında balatalar vasıtasıyla ısı enerjisi olarak atmosfere yayılan enerjinin bir bölümünü daha sonra kullanmak üzere depolayarak 1. durumdaki verimsizliği azaltıyor.

    Ek olarak belirli bir hıza kadar elektrik motoruyla çıkıp motorun düşük devirlerdeki verimsizliğine çözüm oluyor. Ayrıca hızlanma ihtiyacında da motora destek olarak motorun verimsiz çalıştığı devirlerde geçen süreyi minimize ediyor.

    Bunların sonucunda da en başta bahsettiğim fizik kanununa yaklaşılmış olunuyor.

    Diğer hybrid araçlarda da şehiriçi şehirdışı tüketim değerleri çok yakındır fakat yarisin pil kapasitesi kasasına göre diğer hibridlere nazaran daha büyük olduğu (sanırım 50 km hıza kadar sadece elektrik motoruyla çıkabiliyor) için böyle alışılmadık bir sonuç ortaya çıkmış.

    Özetle hybrid aracın amacı zaten şehiriçinde az yakmasıdır. Normal versiyonlarla hibrid versiyonların şehirdışı tüketimleri çok yakın olur çünkü zaten şehirdışında giderken yukarıda saydığım verimsizliğe yol açan faktörler az ve de hybridler elektrik motu-batarya vs sebebiyle daha ağır.


    mükemmel bir açıklama olmuş

    Tam 1 sene sonra bu sınıftan bir araç alıcam. O zamana kadar hybrid teknolojisine teşvik bekliyoruz yüce devletü aliyeden




  • Verileri görünce ayağa kalktık alkışladım.

    Buda hybrid jazz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_65461417/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65461417

    Adamlar size benzinli motor ile dizel ekonomisi sunuyor.


    B sınıfı dizel araçlar zaten yaris'in fiyatına denk geliyor.

    Piyasaya göre 48.700 tl çok abartı değil hybrid için.
  • Dizel hibridler başarız oldukları için mi genellikle benzinli hibridler üretilmekte.Kendi mantığımdan baktığımda dizel hibrid olsa daha verimli olacakmış gibi geliyor.
  • Günlük kullanım esnasında bu değerlere yaklaşabilecegini dahi düşünmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Verileri görünce ayağa kalktık alkışladım.

    Buda hybrid jazz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_65461417/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65461417

    Adamlar size benzinli motor ile dizel ekonomisi sunuyor.


    B sınıfı dizel araçlar zaten yaris'in fiyatına denk geliyor.

    Piyasaya göre 48.700 tl çok abartı değil hybrid için.



    Yarisin hybridi jazz'dan bir hayli başarılı gözüküyor, jazz'ın 5.7 yaktığı testte yaris 4.7 yakmış,

    Aynı teste i20 1.1 crdi 4.4, fabia 1.2 tdi greenline 4.5 yakmış bu araba özellikle çok yoğun trafiğin olduğu yerlerde 1.4-1.6 dizellerden çok daha ekonomik olur bana göre.

    http://www.autobild.de/videos/video-vw-polo-toyota-yaris-honda-jazz-skoda-fabia-hyundai-i20-peugeot-208-3589359.html




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.