< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tr şartlarında en iyi Motor seçeneği 1.2 TSI dir. (6. sayfa)
-
-
105hp 8valve olan alt devirlerde bariz daha iyi yalniz.
Özellikle 1000-1500rpm arasinda daha iyi topluyor 8v olusundan dolayi. 16v olan bu devirlerde biraz sağır kaliyor. Tabi o da 5500-6500 arasinda daha kuvvetli orasi ayri...
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Dizel kadar az yakar
Anca Konya gibi dümdüz şehir olursa !!! Yoksa durum fena.
-
Her yokuşun bir inişi vardır. Az yakan araba her yerde az yakar. Yeter ki araba sürmesini bil. 18 yaşında yeni ehliyet almış adama şehir içi 6 lt yaktırtamazsın
-
Neden acaba?
100 bin km 3 silindir turbo dizel kullandım. Hâlâ özlerim kendisini.
200 bin km.de sattım turbo enjektör pompa motor v.s. hiç bi yerine anahtar değmemişti.
2. arac olarak 3 silindirli benzinli aldım bi senedir bende . (0.9 Tce)
Sorunsuz motoru ve düşük mtv si için aldım. Bundan da memnunum.
3 silindirin kendine has bi sesi vardır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 motor kullanan arkadaşlarım var! Az trafikli ve düz bi şehirse 1.2 tercih edilir. Onun haricinde hiç mantıklı değil.
-
İster 3 olsun ister 5 olsun tek silindir motorlar çift silindirlere göre daha titreşimli lakin elektrik süpürgesi sesi çıkartan 4 silindir motorlardan daha zevkli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benzinde Japondan, Dizelde Almandan şaşma.
-
1.0 TSi Kamiq aldım birkaç ay önce. Ondan önce de 1.0 TSi Golf kullanıyordum. Bu titreşim olayı biraz abartılıyor, araç sadece ilk çalışmada 30 saniye ve rolantide titriyor, bu titreme de çok makul bir seviyede rahatsız etmiyor. KM ile titreşimin arttığı yazılmış, önceki aracım 85 bindeydi şu anki 2250 KM'de, öyle fazla titreme falan yoktu Golfte. Zaten 3 silindirli motorların kulakçıkları falan da titreşime uygun yapılıyor.
1.0 çok güzel motor da hacmine göre fazla yakıyor, DSG ile İstanbul trafiğinde 8'in altına düşmek özel çaba gerektiriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F355 Challenge -- 1 Temmuz 2022; 10:48:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yanlış, 1.2 puretech 130'dur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1,0 tsı
1,3 tce
1,3 tfsı
1,5 tsı
bunlar millete dizeli unutturdu
-
Şu an sanayide kuyruk bekleyen motordur kendileri. Sorunu bitmeyen motordur. Fizik kanunudur; bir şeye hacminden fazla güç yüklersen ya taşımaz yada bozulur. Bu hacimli motorlar 65 beygiri geçmemeli ve araba ağırlığı 700kg olmalı.
-
Bu max 65hp ve 700kg rakamlarini nasıl buldun yiğidim bizimle de paylaş.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 puretech 130HP yanında sönük kalan bir motor.
Bahsettiğim motor 230nm yi 1750dk de sunarak hem sessiz çalışıyor hem de daha az tüketiyor.
3 silindirli olduğunu sadece soğuk havalarda aracı ilk çalıştırmada anlıyorsunuz ama ılık ve sıcak havalarda anlaşılması güç, çabuk da ısınıyor. 14.000km de ilk bakımına soktum, yağ hiç yakmamış olacak ki aracı her çalıştırdığımda yağ seviyesi kontrolü yapıyordu hep seviye uygun yazıyordu yani ekleyin vs diye hiç uyarı görmedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi khanstern -- 8 Şubat 2023; 12:34:51 > -
Eskiden kullandigim jettamda 16 valf 1.2 tsi bluemotion motor vardi. Çok memnundum. Gucu ve tuketimi yuz gulduruyordu. 100bin km bakim harici hic bir masraf cikarmadi. Kendine has bir homurtusu vardi alt devirlerde. Keyifliydi...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski aracım 2015 1.2 TSI Jetta idi 5.5 sene kullandık hem yokuş performansı iyiydi hem normal performansı hem yakıtı azdı. Şimdi 1.2 TSI dan 1.6 atmosferiğe geçtim evet özellikle uzun yolda daha güçlü olduğunu hissediyorsun performans olarak daha iyi. Yokuşlarda da yeterli geliyor ama şehir içi benzini içiyor kısa mesafe dur kalk yaptığımdan.
-
1.2 Puretech 130 HP Daha iyi bir motor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence Fiat'ın 1.4 T-Jet Motorları daha iyi bir seçenektir. 120 hp 200 tork.
%100 LPG uyumlu bir turbo motor. Hem çekiş iyi hem yakıt. Çoğu turbo benzinli motorlarda LPG takıldıktan sonra subaplar 60.000 - 100.000 km de erir. İllaki kapak açılıp subaplar değişir. Maliyeti yüksektir. Fakat T-Jet motorlarda LPG subapları eritmiyor. İtalyanlar zaten LPG' yi seviyor, ona göre yapmışlar. Yani Türkiye şartlarında, dizelinde benzine 3-4 lira fark attığı bu dönemde T-Jet' ler optimum yakıt maliyeti ile güzel çekiş alınabilen en iyi motordur.
1.3 multijet ve 1.5 dci motorların 1 lira 40 kuruş yaktığı noktada T-Jet 90 kuruş yakmaktadır.
T-Jet Motorlar Fiat Egea, Bravo, Alfa Romeo Guilietta ve Lancia Delta marka araçlarda bulunmaktadır.
-
Devamı olsaydı ilk 5 te olurdu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gidiş, yakıt tüketimi, konfor olarak 1.2 tsi mantıklı. Haa motor sağlamlık, arıza durumunda hangi motor iyi bilemem. Mekanikçi değilim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X