Tr şartlarında en iyi Motor seçeneği 1.2 TSI dir.
-
-
Peki bu motoru mantıklı araç olarak düşündüğümüz, Toyota Corolla'da kullanabilecek miyiz.
-
Tamam
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
1.2 atmosferik kullanıyorum. Memnunum.
-
Zincir uzasında göreyim ben en mantıklı motoru
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
+ yağ eksiltme sorunsalı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 TSİ lerin büyük çoğunluğu zincirli değil.
Yağ eksiltme hastalığı var 10 Bin km de 1 litre eksiltir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 turbo purtech 130 hp dir
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
TSi'ların çoğu yağ eksiltiyor. 1.4, 1.8, 2.0 .. polo gti'm varken, bagajda 1 lt yağ ile geziyordum ama çok keyifli araçtı. yağ yaktığını bile bile almıştım.
-
2016 1,2 Comfortline Golf kullanıyorum. Bu yıl (2021) 6 aylık vergisi 366,5 Tl'ydi.
Hiç yağ eksiltme sorunu yaşamadım. Şehir içi/dışı karışık 6.5-7 litre civarı tüketimi var.
2017 Ocak'ta 71 bine sıfır almıştım. Kullanabildiğim kadar kullanacağım. Bu fiyatlarla değiştiremem zaten.
-
1.2'nin torku düşük kalıyor.
Yerine 1.0 Tsi tercih ederim.
-
1.0 TSI 116 HP varken,hem de torku 200nm iken neden 1.2 ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aklin yolu bir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.0 tsi daha verimli bir motor fakat tam bağımsız süspansiyon isteyenler 1.4 tsi seçmeli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 Suzuki swift az yakar çok kaçar
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
2012 model Leon 1.2 TSI 130.000km kullandım ne yağ eksiltti ne de zinciri uzadı.
ilk başta bir turbo hata kodu çıkarıyordu, ona pul eklediler düzeldi.
Ama 1.0 VW ve ford motorları da güzel
keza 1.2 pejo motoru da vardı.
-
1.5 dCi sahibi olarak en mantıklı motor seçeneği tartışmasız 1.3 multijet araçlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Çünkü arkadaşta 1.2 var, çünkü bu arkadaş çok akıllı ve en mantıklı tercihi o yapmıştır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracımı alırken o dönem en mantıklı seçenek oydu aslında. Ama şimdi 6 aylık 1500 lira vergiyi 1.4 atmosferik ve 100 beygir bile olmayan motora ödeyince acıtacak.
-
bende TR şartlarında mantıklı turbo-benzinli motorları kıyaslıyorum kafamda.
şartlar olarak;
- 1.3 hacim altı olacak senelik MTV'den dolayı
- 4 silindir olacak, 3 silindirin yapısı gereği fazla titreşim oluyor motorda.
- mümkün olduğu kadar sorunsuz yada az sorunlu olmalı.
çoğu markanın 1.3 altı hacimleri 3 silindir zaten ve titreşimli çalışıyor, bu yüzden büyük çoğunluğu eleniyor (pejo, Ford, reno, hyundai-kia, vag grubu 1.0tsi'lar vs. vs.)
4 silindirli 1.3 altı hacim olarak geriye 1.2tsi'lar kalıyor ama şu yağ eksiltme sorunu çok can sıkıcı.
son olarak birtek deneyimlemedigim toyota'nın yeni 1.2turbo motoru var, 116bg-185tork var ve 4 silindirli ama maalesef piyasada fazla yok bu motor. şu 1.2turbo motoru corolla hb yada CHR ile deneyen varmi? bana TR şartlarında çok mantıklı geliyor bu motor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Çünkü arkadaşta 1.2 var, çünkü bu arkadaş çok akıllı ve en mantıklı tercihi o yapmıştır |
Zincir uzasında göreyim ben en mantıklı motoru
|
+ yağ eksiltme sorunsalı |
1.5 dCi sahibi olarak en mantıklı motor seçeneği tartışmasız 1.3 multijet araçlar.
|
1.2 turbo purtech 130 hp dir
|
1.0 TSI 116 HP varken,hem de torku 200nm iken neden 1.2 ?
|
Bu max 65hp ve 700kg rakamlarini nasıl buldun yiğidim bizimle de paylaş.
|
Mart ayında 1.2 turbo 130 beygir 308 aldım 3 silindir, titreşim falan hissetmiyorum, sadece d'ye alınca ilk biraz var oda dinlersen. Eat8 için tercih ettim ama motordan da oldukça memnunum gaza biraz yüklenince zorlanmadan 200 görüyor ve sesi çok güzel. |
2 jettamız var.
1,2 tsi 105 hp manuel (Bmt değil) 1,4 tsi 150 hp dsg (Bmt) Tahmin et hangisi daha az yakıyor :)) Elbette 1,4 150lik jetta, 1,2 olandan çok daha az yakıyor. Dolayısıyla, Düz 1.2 tsi ile, bluemotion 1.2 tsi arasında bile çok ciddi tüketim farkı vardır. Tsi üniteden bahsederken Bmt mi? Dsg mi? Manuel mi? Bu kombinasyonlardan da bahsetmek elzemdir. Sadece 1,2 tsi diye tanımlandığında yeterli olmuyor. Zaten kullanıcıların paylaştığı tüketimlerdeki fark biraz da bundan kaynaklanıyor. Bmt olanla olmayanı kıyaslıyorlar bilmeden ya da dikkat etmeden. 2014 öncesindeki bmt olmayan düz tsi araçlar çok yakar. |
Benzer içerikler
- trafiğe kapalı alanlar nerelerdir
- kaskodan cam değişimi tramere yansır mı
- nexen lastik yorumları
- boya koruma zararları
- silecek suyu deposu su kaçırıyor
- 2023 en çok satan arabalar
- chery icar
- volvo elektrikli jeep
- chery euro ncap
- ford tourneo courier 2024 teknik özellikleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X