Ağırlık dezavantajı var hocam. Punto 1.3 mjet 90 beygir 1130 kg Getz 1.5 crdi 82 beygir 1050 kg Bunlar bide standart boş ağırlık. 1.3 tek sürücü ile eh yani ama 3-4 kişi binince 1.3 motorda gaza daha fazla basıyorsun. Hem gitmekte zorlanıyor hem de yakıyor. Getz de bunların yaşandığını sanmıyorum. Cücük kadar motora bu kasa ağırlığı olmamış. |
Tr şartlarında en iyi Motor seçeneği 1.2 TSI dir. (2. sayfa)
-
-
Pejo ve fordun 3 silindirlileri beni hiç rahatsız etmedi açıkçası. Hatta sesleri bayaa güzel.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ara silindir motorlar titreşimli çalışıyor hocam bilhassa soğukken ve rolanti halinde beklerken icerde hissediliyor titreşim. ses için bişey demedim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
+99999999999999999 bende 1.2 puretech 100 hp var gayet güzel. 130 hp olanını da kullanmak isterim ama.
-
Kullandığım 3008 ve puma için hiç hissetmedim. Belki başka araçlarında vardır.
Hatta puma'da silindir kapatma vardı birde 2 silindir bile pürüzsüzdü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mart ayında 1.2 turbo 130 beygir 308 aldım 3 silindir, titreşim falan hissetmiyorum, sadece d'ye alınca ilk biraz var oda dinlersen. Eat8 için tercih ettim ama motordan da oldukça memnunum gaza biraz yüklenince zorlanmadan 200 görüyor ve sesi çok güzel.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz10 -- 29 Kasım 2021; 22:32:29 > -
hmm anladım hocam, pejo'da sorun yaşadınız mı 1.2 motorda? onlarda yağlı triger sistemi var yani "triger kayışı yağ içinde döndüğü için çabuk deforme oluyor" deniyor hatta servislerin bu durum kronik olduğu ücretsiz değişim için çağırma durumu olmuştu. birde buji kırma sorunu yaşadınız mı hiç? buji sorununu düzeltmişler mi pejo da?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 29 Kasım 2021; 22:46:46 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim araç 2021 model 12 bin km oldu daha hocam, öyle bir sorun varmış ama düzeltmişler diye duydum. Sorun yaşayanlar içinde serviste ücretsiz değişim yapılmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Almadan önce servis müdürü bir arkadaşımdan garanti aldım.
2018 sonrasında sıkıntı yok revizyon yapılmış. Kayışın malzemesi değiştirilmiş. Aynı şekilde bujilerde.
Kayışta mesele kayışın deforme olması değil mikro parçalar kopması dolayısı ile yağın özelliğini kaybetmesi ve motoru yemesiudi.
Öncesinde sandık motor değiştirmişler bayaa bir araçta ama 2018 sonrasında sıfır sorun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
anladım hocam teşekkürler bilgilendirme için. kayıştaki deformeden kastım dediğiniz gibi kenarlarından ufak-ufak kopması idi, youtube'da bikaç video görmüştüm bu sorunla ilgili. bu sıkıntılar düzeltilmiş ise güzel haber. kazasız belasız güzel günlerde kullanın aracınızı, saygılar...
@deniz10
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 29 Kasım 2021; 22:53:42 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 turbo corolla hb amerikan pazarında yerden yere vuruldu. Dayanıklılık olarak japon atmosferiğe alışmış amerikanlar için vag grubu arabalardan bile sorunlu gelmiş o araçlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam onlar en az 2 litrelik hacimli motorlara alışmışlar, vergi derdi yakıt derdi pek yok onlarda ama bizde olmuyor işte. Toyota pek sorunlu motor yapmaz ama kronik sorunları mı varmış turbo sistemiyle ilgili falan? bizim piyasada henüz pek yok bu motor, bu nedenle sorunu/sıkıntısı varmi tam bilemiyoruz, sarı siteye bakıyorum hepi-topu 10 tane ilan var yeni corolla hb 1.2 motor için. bende biraz bu yüzden sordum deneyen varmi diye.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 30 Kasım 2021; 0:8:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler hocam araç alırken vergi durumlarını dikkate alıyorum, eski aracım da 1.3 Multijet Egea'ydı ondan da memnundum ama motor sesi açısından benzinli gayet iyi. Vergi vereceksem hakeden bir araca vermek istedim Hyundai Kona 1.6 Turbo için gidip uğraştım pazarlık ettim almak için ama 230'a vermediler o dönem 1.0 veriyorlardı. 1.6 198 beygir yüzde 50 dilimden verselerdi onu alıp vergisini de verirdim ama olmadı. Onun dışında Civic falan 1.4 atmosferik motor alıp birde fazla vergi vermenin mantığını ben çözemedim, LPG olayı vardı oda bitti zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bilmiyorum yabancı forumlarda araştırmak lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
katılıyorum size vergi konusunda artık devir böyle oldu maalesef. düşük hacimli motorlar avantajlı bu konuda, önümüzdeki sene için %36 vergi ve ceza zammı söyleniyor, artık herkes dikkate almaya başladı bu durumu zaten. son dönemde artan akaryakıt fiyatlarıyla beraber forumda bazen Toyota Hybrid modelleri tavsiye ediliyor, geçen şunun MTV'sine bakayım dedim (biliyorsunuz 1.8 motor var bunlarda) şuanki MTV'si senelik 3900 liraya yakın, seneye zam oranı tam uygulanırsa 5300 liraya yakın MTV'si olacak senelik olarak. ee zaten Hybrid sistemin yakıt tasarrufu MTV'ye gidiyor, hiçbir esprisi yok :/
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fazla devir çevirince yağ yakıyor.
-
1.0 tsi bir süre sonra kalkışta titreşim yapıyor(istisnasız her vag grubu araçta A3 dahil)
1.2 tsi,hem kısa hem uzun vadede 1.0'a göre daha az titreşimli çalışıyor.
Golf,octavia,fabia hepsinde durum aynı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Getz ruhsat ağırlığı 1186 kg
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tek cumle ile efsane motordur. 5.5 senedir yag eksiltme sorunu olmadi. Oyle ki rutin bakim disinda sadece bujiler degisti
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X