Şimdi Ara

Tr şartlarında en iyi Motor seçeneği 1.2 TSI dir. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
132
Cevap
1
Favori
10.632
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Vw nin fabrika verileri ile ancak Tüik in veriler yarışabilir. Gerçek hayata bakmak lazım. Video attım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Wltp verisi autodata.net den aldım..wltp verileriyle de mi oynamış vw?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt

    Tuscon ve Crv ABD pazarına yönelik olarak üretilmiş arabalar. Yakıt ekonomisinden daha farklı kriterlerin önemli olduğu pazara yönelik üretiliyor. Mesela uzun ömür. Şuan sanayi sitelerine 2014-2015 model tsi motorlar yavaş yavaş giriş yapmaya başladı bile.

    Kesin Şimdi birisi çıkar ben şu kadar kullandım birşey olmadı der:) 1.4 TSI Jettayi hiç sorunsuz 160 bin km kullanan arkadaşım var. Arkadas Bunu söyleyince kimse inanmıyordu:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslansın be. Bas gaza 1 TL lik mazotu dikkatsiz ve dip gaz kullan hey yavrum be. Benzinli aracın 20 dk da gittiği yolu sen 10 dk da git.  

  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Yazdığın mesajı ve bir de benim mesajımı tekrar oku lütfen.Kimin laf sokmaya çalıştığını ya da tutarlı olup olmadığını bir daha düşün.Mesajımın neresi tutarsız anlamadım.Neyse önemli değil.Bu 2 motoru da uzun yıllar ve değişik şartlarda kullandığımı söyledim.Onların hakkında yeterince bilgiye sahibim diye düşünüyorum.

    Özellikle 1.0 TSI inanılması güç düşük tüketimlere sahip.İnanmak istemiyorsan kimse seni hiç bir şeye inandıramaz.Ancak durum mesajımda anlattığım gibi.

    Ben kendi kullanım stilimle 11 yıl dizel arabalar da kullandım.Senin kullanım tarzını bilmiyorum,beni de ilgilendirmiyor.Ben kendi kullanım tarzını kendi kulanım tarzımla karşılaştırıyorum,dizel arabalarımdaki tüketim ile benzinli araçlarımın tüketimi ancak böyle objektif olabilir.Aksi takdirde kullanıcı farkından tüketim farkı da çıkacaktır.

    Dizeli de dip gaz kullanmadım,benzinlileri de kullanmıyorum.

    Hatta şunu söyleyeyim.Dizel araçlarım (Megane-Fiorino-Aveo) basınca gitmediğinden benzinlilerde ort.hızlar biraz daha yüksekti.

    Mesela

    1.3 multijetle 3.8-4.2 gittiğim yolu 1.0 TSI motorla aynı değerlerde benzin yakarak gittim.

    1.5 dCi aynı yolu 3.5-3.9 civarı giderdi.

    1.0 TSI ile 4 kişi ,bagaj full dolu 4.7 ile Maraş-Istanbul gittim.Daha ne söyleyebilirim bilmiyorum.

    Dediğim gibi inanmak istemezsen kimse seni inandıramaz.

    Şu an Megane 1.3 TCE EDC kullanıyorum 17 K km oldu.

    Aynı şöför,aynı yol,aynı kullanım tarzı,ortalama hız v.s.

    mümkün değil 5,0 altına inmiyor.Üstelik yol bilg. 0.5-0.7 eksik gösteriyor.

    Sinek kullanım stiliyse,buyrun Megane 4'te de aynı sinek stil kişi kullanıyor

    Octavia depoyu 4.7-4.9 ile bitirirdi,Megane 5.6-5.7-5.8 ile bitiriyor.

    Kıyaslama anlamında belki düz vites-otomatik vites farkı söylenebilir.

    Yani belki düz vites aynı motor Megane biraz daha az yakıyordur.

    Ama sonuç şu 1.3 TCE ,1.0 TSI ile yarışamıyor.





  • brkrn B kullanıcısına yanıt
    Ben seviyorum 1.0 tsi yi .downsize şampiyonu bence.ben de ikame kullanmistim leon benim atecadan 1 küsur litre ayni yollarda ayni kullanımda az yakmıştı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Turbo + kompresör olduğu için az yakıt ile güzel performans veriyor sanırım , tabii daha karmaşık makina yüksek onarım bakım maliyeti ve daha çok arıza riski veriyor bence


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 Silindirli motorlar iyi güzeldir ancak 4 silindirin ipeksi çalışma karakterinden epey uzaktırlar.

    Arka arkaya aynı arabanın 3 silindirli ve 4 silindirlisini kullanınca ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

    Benzinli motorun o yumuşak çalışma karakterini isteyen için 1.2 tsi bulunmaz nimettir. Özellikle bmt ve dsg birlikteliğinde gerçekten az yakar. Biraz yağ da yakarlar ama bunları böyle kabul etmek lazım, 5000'de 1 litre isterler.

  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    2015 ve sonrasi 16v Bluemotion 1.2 lerde yağ eksiltme filan yok. Ayrica trigerini de zincirden kayışa çevirdiler. Zincir uzama derdi ve ilk calisma esnasindaki zincir sesi de artik yok.

    Kendi hacminde gelmiş geçmiş en iyi ve en verimli 4 silindirli findik turbodur kendisi. Vw nin muhtesem oranli sanzimanlari ile birlesince 2.0 atmosferik tadinda çekiş sunar. Hatta rampada daha da iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 7 Aralık 2021; 23:41:28 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    En iyi ve en verimliyse neden kısa sürede fişini çekti vw?

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Emisyon nedeniyle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • K.Kahriman kullanıcısına yanıt

    Demek ki en verimli değilmiş. 1.0tsi bence daha başarılı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    3 silindirden motor olmaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsi motor yağ yakıyor demişler. Ben 3 senedir 1.4 tsi 125hp dsg golfe biniyorum. Gram yağ su eksiltme yok. Bu yağ eksilten araçları nasıl ne şekilde kullanıyosunuzda yağ yaktırmayı başarıyosunuz?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Sadece emisyon degil ayni zamanda maliyet farki da vardir. Motor omru ne olur bilemem ancak 4 silindir olmasi, mtvsi, yakiti, performansi derken turkiye icin daha optimum bir motor olamaz bence. Leonu sattigim icin pismanlik hissediyorum bazen


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehir içinde dip gaz yaptığım zamanlar oluyor benzinli araç bana göre değil ama güzel motor 1.2 ibiza kullanmıştım gitmem demiyor.

  • 1.2 tsi 16v 110hp ile katıldığım başlık. Zincirli 8v 105hp eski tsiların aksine euro6 olan 16v 110luk daha az yakan daha sessiz çalışan ve yağ eksiltme sorunu olmayan bir motor. Yağ çubuğunu maxa kadar bakımda dolduruyorum, 10bin km/ 1 sene sonunda minimumun altına düşmeden diğer bakıma girmiş oluyor. 4 silindirin maliyet ve emisyona kurban gittiğini düşünüyorum. ses ve titreşim bakımından tasarımsal açıdan 3 silindire oranla 4 silindirin avantajları var. Yetkili servis trigerin 160/180bin km gibi değişeceğini söyledi ki bu çok makul. Düşük vergi ve dizel kadar olmasada ona yakın tüketimi ile en ideal benzinli motor gözümde. 1.4 125 lik olanda bu motorun 1.4 hacimlisi oda çok güzel ama vergi dezavantajı var.

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    1.0 tsi motor değil mi? 1.2 tsi den daha ekonomik, daha güçlü. Daha ne olsun?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    1.2 daha rafine calisiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5dci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.