Şimdi Ara

Tr şartlarında en iyi Motor seçeneği 1.2 TSI dir. (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
132
Cevap
1
Favori
11.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    1.6 Eco Ex. Civic Fc5 var ama yine diyorum ki TR şartlarında en iyi motor seçeneği 1.2 TSI dir.

  • Code140 kullanıcısına yanıt

    İndirekt (mpi) enjeksiyon Lpg takılabilen turbo üniteler şu an en mantıklı tercih.. veya sıfıra girilecekse en temiz örnek Duster 1.0 eco-g Lpg. mantık olarak üstüne araç yok.


    ileride Lpg artar eder veya her yer şarj istasyonu olur pazar elektrikli araç dolar veya hybrid'lere uygulanan mtv zulmü kalkar o zaman işler değişir.. 1.2 tsi 4 silindir optimum dengeli bir makina ben de severim ama benzin 37 lira. düşük ve orta gelirliye kral Lpg. hayatımda taktırmadım kullanmadım ve kullanmam da ama gerçek bu.

  • 3 aydır bu motora sahip golf kullanıyorum 110bg olan. Gerçekten o kadar memnunum ki anlatamam. Gerçekten çok az yakıyor, çok çabuk ısınıyor ve çok sessiz. 92bin kmde araç. Motor blogunun herhangi bir yerinde en ufak bir yağ belirtisi izi vs yok pırıl pırıl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan kullandığım araç 1.4 tfsi ki standart bir motor 1.2 ye bindiğimde ciddi performans farkı olduğunu hissedebiliyorum.Bence 1000cc-1200cc nin en iyi hissettiren motoru 1000cc lik ecoboost motor.Geçen arkadaşımın Fiesta'sını sürdüm acayip hoşuma gitti.Mercedes'in 1300 CC lik makinalarıda güzel


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hem 1.2tsi 110hp seat leon hem de 1.0 ecoboost 140hp (stock) ford fiesta var, ikisi de manuel. Leon benim eski arabam şimdi babamda, ford ise abimin. İkisinin de ilk sahibiyiz, bakımlı sorunsuz araçlar. 3 aşağı 5 yukarı aynı hissettiriyor performans olarak, hatta düşük devirlerde tsi biraz daha canlı gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip ettiğim kadarıyla 1,2 tsi motorlarda ciddi yağ yakma sorunu var, şikayetler çok fazla,

  • somet 16 kullanıcısına yanıt

    100.000km kullandim bu motoru, şu an da 1.4 tsi bluemoton 125bg olanini kullaniyorum.

    Dediginiz yag yakma durumunu hiç yaşamadim.

    Bakimdan sonra max seviyede olan yag bakim zamani orta seviyede olurdu yag cubugundan baktigimda.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sizinkinde sorun olmayabilir, forumlara gruplara bi girip bakın 1,2 tsi yağ yakma şikayeti ile kaynıyor, bende 1,4 tsi 125 hp bmt kullanıyorum,

  • Code140 kullanıcısına yanıt
    Psa nın 1.2 130 hp si varken eski 1.2tsi ın bahsi geçmez artık.

    Hele ki bir ara satılan 1.2 155 hp.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Motor hacmi küçülüp alınan güç fazlalaştıkça, motorun kondisyon ve sağlığı o oranda düşüyor. Tabi arıza çıkarma ihtimali de bir o kadar artıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısa bir dönem öyleydi eşel mobil sistemin olduğu zamanlar. En az 1.5 yıldır değil olamaz da. İdeal olan LPG uyumlu turbo benzinli çok nokta enjeksiyonlu motorlardır.


    GM: 1.4T ve 1.6T

    FCA: 1.4T ve 1.4 Multiair

    Renault-Dacia-Nissan-Mitsubishi?: 0.9 ve 1.0 TCe ötesini aramayın.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.