Şimdi Ara

TRENDYOL DOLANDIRICILIĞI --- KONUYU ÖNE ÇIKARALIM LÜTFEN!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
1
Favori
8.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
204 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Firmalar ile yaşanan sorunlar bölümüne taşındı.


    Kredi kartına harcama itirazı yaptıysanız bir şekilde alırsınız paranızı. Umarım uzun sürmeden yaparlar iadenizi.

  • Trednyolda satıcıyım.


    Manuel olarak kargo kodu girebiliyorum.


    En başta trendyol anlaşmalı kargo kullanmak yerine kendi kargonuzu kullanmayı seçerseniz, istediğiniz şekilde kargo kodu girebilirsiniz.


    @raunk

    @hepsinerede

  • quote:

    Orijinalden alıntı: hernos2

    Trendyol çalışanıyım.Trendyol asla kendisinden kaynaklı bir şekilde müşterilerini mağdur etmez satıcıda sorun varsa muhakkak yaptırım uygulanır.Sipariş numarası verebilirseniz pazartesi günü mesai gününde kargonuzun durumunu sistemden bakabilirim.

    Kuzenim parfüm işi yapıyor. Bütün e-ticaret sitelerinde mağazası var. En basit örnek olarak maliyeti 500 lira olan Armani Si parfümü 250 liraya sattınız. Defalarca şikayet etti, ama sonuç alamadı. Hepsiburada, n11 ve Amazon anında değerlendiriyor ve sahte ürün satışını durduruyor. Şirket içinde birileri sahte mal satışından voleyi vuruyor, sizde acizce savunmaya çalışıyorsunuz. Acınacak haldesiniz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun pahalı ucuz farketmez her üründe mağaza yorumu olumlu olan iyi olan kişileri seçerim ki sorun çıkmasın...ve kargo gelincede kesinlikle video ile açarım kayıt altına alarak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • N11 Amazon Gg ve Hepsiburada dışında 300 TL üzeri asla alışveriş yapmam pahalı ürünleri alırken satıcının en kotu yorumlarını okurum 1000 tane olumlu yorum olsa 1 tane olumsuz geri dönüşü olmayan bir hata görürsem asla ürün almam. Trendyola gelince kesinlikle 100 200 TL lik alışveriş sitesidir asla pahalı ürün alınmaz hiç güven vermiyor ama 100 200 bandında kombo yaptıgunizda çok avantajlı oluyor. Umarım paranızı en kısa sürede alırsın tüketici hakem heyetine gidin şikayet vara yazın herkes görsün
  • aliosman2323 kullanıcısına yanıt

    Hocam şikayet vara yazdım ama o kadar çok şikayet varki firma ile ilgili... kaynadı gitti açıkcası.. hiç arayan soran olmadı konu ile ilgili...

  • Geçen yıl 2 kere alışverişim oldu. Bir keresinde bulaşık tableti almıştım tam 7 günde kargoya verdiler bana ulaşması 9 gün sürdü. 2. Alışverişim de 7 günde geldi böyle olunca sinir oldum bir daha da hiçbir şey almadım. Eskiden Eminönü’nde bit pazarı kurulurdu. Trendyolu da ona benzetiyorum o kadar kalitesiz bir yer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürünü hiç teslim almadan dağıtımda iade başlattım. Şuan kargo sisteminde iade olarak gözüküyor. Süreç nasıl işler?

    Firmaya teslim edilince ücret yatırılacak denildi.
  • 2 ay önce süper Kasım indirimlerinde TV Ürünü olarak 119 ₺ye Adidas Superstar Ayakkabı aldım. Trendyolda bir Satıcı dan. Ürün sahte. Gitti geldi gitti geldi. Yok incelenecek yok bilmem ne. Müşteri Hizmetlerine defalarca yazdım. En son bıktım bıraktım. Konusu da mevcut forumda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle geçmiş olsun.

    Yaşadığın olayın daha kötüsünü ben yaşadım. Honor Magic Watch2 satın almıştım, 42 gün geçmişti ve ürünüm hala kargoda gözüküyordu. Trendyol'a defalarca bağlandım, ama bir kere bile muhattap bulamıyorsunuz. 42.gün bile müşteri temsilcisi biraz daha bekleyin ürün kargoda diyor. Dalga geçiyorlar :)

    Bu bir dolandırıcılık, satıcılar elinde ürün olmadığı için manuel olarak ürünü kargoda gösteriyorlar, sallamasyon bir kargo numarası veriyorlar. Ama paran trendyolda duruyor.

    Yani trendyol bu durumdan baya bir memnun, özellikle ürünü taksitle alırsan en çok sizi seviyor :D Paranızı 2-3 ay kullanıyor baya bildiğiniz bunu para kazanma yöntemi olarak kullanıyor trendyol. Artık dolara mı yatırıyorlar, faize mi yatırıyorlar parayı bilmiyorum.

    Kısacası ben 54 gün sonunda para iadesi talebimi kabul ettirip 65.gün para iadesinin ilk taksidini alabildim. Ne yazıkki taksitli alırsanız parayı taksit taksit ödüyorlar size.


    İş yerim ve kendim için aylık 3000-4000 tl arası internet alışverişi yapıyorum, hepsiburada da başladığı günden beri efsaneler kulübü üyesiyim. Yaşadığım bu kötü deneyim sonunda trendyol hesabımı mail atarak kapattırdım, eşime ve çevremdekilere trendyolu kullanmaması için elimden geleni yapıyorum. Genel bir değişim yaptıramayacağımız için bireysel olarak kendimce boykotumu uyguluyorum.


    EDİT: PARA İADESİNİ KABUL ETTİRME YOLU: 54.gün trendyol asistan online saati açıldığında sürekli iade talebi oluşturdum, belli başlı cümleleri kopyala yapıştır yaptım. Yaklaşık 3-4 saat boyunca 150-200 arası iade talebinden sonra akşam beni aradılar. Ertesi gün iade talebim başlatıldı ve 10 gün sonra para iadesi(taksiti) gerçekleşti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErdmEry -- 5 Aralık 2020; 23:24:16 >




  • ErdmEry kullanıcısına yanıt

    adamı 2 yıl yaşlandırırlar valla... sanırım öylede olacak.. parayı sokaktan topluyoruz sanki şu dönemde...

  • Trendyol ve hepsiburada, 2sindende isterse %50 daha ucuz olsun asla ürün almıyorum, fiyatlara bakmak için sitelerine dahi girmiyorum tık almamaları için.


    Bu 2 platform müşteri odaklı değil satıcı odaklı çalışıyorlar, problem oluşunca öncelikleri satıcının haklı olduğu yönünde kanaat getirmek, sonuçta ürün iade edilirse komisyonlarını alamayacaklar bu sebeple öncelik ürünün iade edilmemesi yönünde. satıcı eğer iadeyi reddederse yandınız defalarca arayıp uğraşacaksınız bıkmadan öyle belki bir ihtimal geri alırsınız ama ürün çok pahalı değilse özellikle bunlarla uğraşmaktan bıkıp lanet edip bir daha aramazsınız.


    Ayrıca müşteri hizmetleri sadece talep oluşturabiliyor, başka bir yetkileri yok, yani bir robotla konuşmaktan farksız aslında karşınızdaki kişi. bunu birazda sizi yıldırmak için bilinçli yapıyorlar. karşınızda robottan farkı olmayan bir müşteri temsilcisi olunca bir yerden sonra bıkıyorsunuz aramıyorsunuz.


    Kendi yaşadığım olayları anlatarak konuyu dağıtmayacağım ama ciddi araştırmaların ardından özellikle trendyol hakkında ek olarak şunu söyleyebilirim:


    trendyolda, firmalar yurtdışından bir şekilde kaçak getirdikleri ürünleri paravan mağazalar üzerinden faturasız bir şekilde satıyor( yurtdışı ürüne zaten fatura kesemez) ve trendyol bu konu hakkında hiç birşey yapmıyor. çünkü baktıkları tek şey komisyonlarını alıp almadıkları. aslında kaçak ürün üzerinden komisyon alıyorlar kazandıkları para sistemin dışından ama bunu önemsemiyorlar..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orjin Carnibor

    Trednyolda satıcıyım.


    Manuel olarak kargo kodu girebiliyorum.


    En başta trendyol anlaşmalı kargo kullanmak yerine kendi kargonuzu kullanmayı seçerseniz, istediğiniz şekilde kargo kodu girebilirsiniz.


    @raunk

    @hepsinerede

    Doğrudur ilk başta öyle seçmiş olabilirim.

  • Konu sanırım birilerinin gözüne battı.. Enteresan şekilde ana sayfadan silindi... 

  • Trendyol hesabımı kapattım. Bilgi için teşekkürler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu yüzden TY birşey alırken 10 kere düşünüyorum. Bugüne kadar ufak şeyler dışında birşey almadın almam da... Satıcınile yaşanan sorunda müşterinin yanında durmayan firmayı silip atacaksın batsın gitsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 199 kez konu öne çıkarılmış ama anasayfadan silinmiş konu.


    Yazıklar olsun DH yönetimine. Kaç para aldınız trendyoldan ?

  • Konu silinmeseydi şu an en üstteydi... Gercekten yakıştıramadım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.