Şimdi Ara

Trendyol'la Başım Belada/Çözülemeyen HDD Sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Forum kültürüne alışkın olsam da donanım haberde aktif değilim. Konu yanlış yerde ise çok özür dileyerek konuya girmek istiyorum.
    Kasım ayının sonunda bankanın da trendyolla olan anlaşması üzerine verilecek bonuslarla ucuza geleceğini düşündüğüm bi hdd siparişim oldu. Bi kaç aydır aklımdaydı fırsat kolluyordum. Laptopum için bi hdd almak istedim. Trendyola 300 lira üstüne 40 lira indirim verince banka siteye girip ortalama puanlı bi satıcıdan hdd siparişimi verdim. Seagate lm35 serisi 1 TB ve 128 cahce modeli. Bi hafta sonra geldi. Laptopun alt kasasını açıp hddyi taktım. Bilgisayar hddyi gördü ve düzgün çalıştığını düşündüğüm için kullanmaya devam ettim. Veri kopyalarken hızı ortalama olduğu için çok üstüne düşmedim açıkcası. farming similatör serisini günde belki yarım saat ama uzun yıllardır oynuyorum. şu aralar ise watch dogs 2 oynuyordum. Bu oyunları da Windowsu rahatlatmak amacıyla hddye taşıdım. Oyunları açınca bi sıkıntı yok ama 20-25 dk sonra oyunlarda donma ve devam edememe sorunu yaşadım. Yani bi kasma veya drop söz konusu değil oyun donuyor Bilgisayar kitleniyor ve ancak görev yöneticisinden sonlandırarak çözebiliyordum. Sonra hdd ile kafamda soru işaretleri oluştu ve çeşitli programlar ile test ettim. Çok düzensiz bazen 120-130 alırken bazen 60ı geçemiyor. Hatta şöyle söyliyim Bilgisayar yeni açılınca normal ama bi kullanım süresi geçtikten sonra asla stabil çalışmıyor. Ürünü alalı bi hafta oldu diyerek iade gönderdim. ürünün iadesi reddedildi ve trendyoldan teknik servisten iadeye uygundur raporu almanız gerekiyor diye bi dönüş aldım. Bekledim kargodan dönüşünü. Kargo geldi ve sıfır ürün. Satıcı ürünün değişimini yapmış. Bu kez tabi kullanmadan önce çalışma saatine baktım gerçekten 0 ürün sonrasında testlerini yaptım yine aynı sıkıntılar. Araştırmaya başladım ve Seagatei Türkiyeye getiren firmaları arayıp teknik servis ile iletişime geçmeye çalıştım. Çünkü ürünün üstünde bi garanti belgesi ithalatçı firma vs kağıdı yoktu. Ben o sırada anladım işlerin ters gittiğini. Aradığım firmaların hepsi Seri numarasından sorguladığında kendilerine ait olmadıklarını söylediler. Sonrasında Seagatein sitesine girip garanti sorguladım o da ne? Ürünün garantisi yok aldığınız yerle iletişime geçiniz yazıyor. Trendyol'la iletişime geçip yukarda yazdığım her şeyi anlattım ve şuan ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlatıldı ve onlardan haber bekliyorum. Müşteri hizmetleri ısrarla ürünün garantisi yoksa zaten iade alırız kullanmadan bekleyin diyor. Bu işlemi de başlatalı iki hafta oldu. Bekliyorum öyle..
    İşin bi de ikinci tarafı var. Ben direk satıcının numarasını bulup onları aradım satıcı ürün sağlam garantisi benim diyor ama ithalatçı firma değil. Yani adam artık teşhir ürünü mü satıyor yurt dışından kendisi ucuza getirip az kârla mı satıyor ne yapıyor bilmiyoum. Öylece bekliyorum. Sizce ne yapmalı bu işin sonunda ne çıkar. Yukardaki bahsettiğim her şeyin ekran görüntüsü vs var. Trendyolda da konuşma kayıtları duruyor. İş mahkemeye falan giderse 300 liralık şey için dava dava koşarım :) yoksa trendyol bu işi çözer mi?? Teşekkür ederim

    Uzun uzun okumak istemeyenler için kısa hali

    Trendyoldan Seagate marka hdd aldım bu arızalı çıkınca araştırmaya başladım ve garantisinin olmadığını ithalatçı firmalar tarafından getirilmediğini öğrendim. Trendyol ürünün orjinalliğini ve garantisini araştırdıkları bi işlem başlattı. Şuan o sürecin son bulmasını bekliyorum detaylar yukarda.
    Teşekkür ederim







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.