Şimdi Ara

triger zinciri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
13.946
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bu triger kayışı ve triger zinciri arabalara göre değişiyor. ben dizel araç almayı düşünüyorum: corolla-c4 ve astra'da triger zinciri olduğunu öğrendim; buna karşın focus-megane 'da ise triger kayışmı zincirmi ? bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. tercihimi belirleyecek husustur o yüzden önemli...
    triger zincir olursa arabanın bakım masrafları düşüyormuş çünkü...



  • focusta triger kayışı var,
    meganedede sanırım triger kayışı varda
    yani bu yüzdenmi araç almıcaksın
  • Triger kayışı için araba alanı ilk defa görüyürom.

    Yılda kaç km yapacaksınız ki? 90bin kmde bir değişen bir parçayı kriter olarak alıyorsun.?

    Opel astra cdti vergisi en düşün triger zinciri var

    Sen direk bu araca yönlen bence...
  • yok bu yüzden araç alınırmı :) ben sadece tercih yaparken bilinçli yapmak istiyorum o kadar. dizel araçlara çok baktım ve 5 model üstünde kaldım:
    1-citroen c4
    2-ford focus hb
    3-renault megane hb
    4-opel astra hb
    5-toyota corolla hb
    almayı düşündüğüm arac 2.el, 2006 model ve üstü, 40000km geçmemiş olasını istiyorum. bakalım tercih henüz yapamadım ama bilgi veren olursa sevinirim...
  • Trigger kayışı belli bir KM nin yanında belli bir yaşta da değişmesi gerekir. 5 yaşına basan aracın KM ne olursa olsun trigger kayışı değiştirmeli.
    Corolla larda trigger kayışı yok diye biliyorum.
  • Hatta Skoda işi abartıp kayış ömrünü 4 yıla indirdi...
  • Focus hb veya corolla Hb öneririm .. corollada da zincir var.. arkadaşlarına dediği gibi içine ne siniyosa onu al triger fln bence düşünme 100 bınde bır değişen bı parça tercihini etkilemesin bencede.. hayırlı kararlar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Trigger kayış değişim maliyeti 700 YTL tutuyor.
    Tanıdık motorcu bulursan daha ucuza da yaptırabilirsin. Ama standart olarak 400 YTL den ucuza değişim zor.
  • 700 ytl mi tutuo
  • Triger kayışı araca göre değişmekle beraber 60 ile 100 bin km aralıklarında değişiyor. Triger zincirinde ise bu değişim motor ömrüyle eş tutulduğu için yok (kolay kolay arıza yapmıyor). Genelde küçük motorlu yaris, corsa gibi araçlarda veya bmw ve mercedes gibi lüks araba üreten araçlar zinciri tercih ediyor. Zincirin üretim maliyetinin kayışa göre fazla olmasıda firmalarda tercih farklılıkları yaratıyor. Bence araç alırken kayışmı zincirmi diye incelemekte pek bir anlam yok. Sonuçta her firma ürettiği arabaların sorunsuz olması için çalışıyor.
  • Yaşlı veya ikinci el araçlarda zinciri tercih ederim. Çünkü arıza yaptığında vurdurarak çalıştırıldığında zincir sorun çıkarmıyor. Ayrıca fabrikanın dayanıklı araç için önlem alması ve kullanıcının servise en az gitmesi poılitikası bana mantıklı geliyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mukeya

    Triger kayışı araca göre değişmekle beraber 60 ile 100 bin km aralıklarında değişiyor. Triger zincirinde ise bu değişim motor ömrüyle eş tutulduğu için yok (kolay kolay arıza yapmıyor). Genelde küçük motorlu yaris, corsa gibi araçlarda veya bmw ve mercedes gibi lüks araba üreten araçlar zinciri tercih ediyor. Zincirin üretim maliyetinin kayışa göre fazla olmasıda firmalarda tercih farklılıkları yaratıyor. Bence araç alırken kayışmı zincirmi diye incelemekte pek bir anlam yok. Sonuçta her firma ürettiği arabaların sorunsuz olması için çalışıyor.


    2006 sonrası Hyundai'nin dizelleri de zincirli.
    Mesala bendeki Getz




  • zincirin adı tevzi zinciri değil mi? ben triger zinciri diye bişey duymadım ben mi yanlış biliyorum yoksa
  • trigger zinciri avantajdır

    kayışla zincirin farkı çalışmada seste filan ziyade arıza anında daha önemli ..

    kayışın koptugu anda motora verecek arıza ile zincirin koptugu anda motora verecek arıza farklıdır

    kayışta durum daha vahimdir
  • bmw al kanki... komple zincir. celik motor
  • arkadaşlar dün gidip megane baktım ve öğrendimki triger zinciri değil kayış kullanılıyor motorunda. c4-astra-corolla da zincir var- megane da kayış var. focusu bilen varmı?
    bu arada bu modellerin bütün özelliklerini ve faiyatlarını inceledim fakat fiyat olarak astra ve focus sanki piyasada biraz daha değerli gidiyor gibi. benim almayı düşündüğüm fiyat aralığı 27000ytl oysa focus ve astra 29000ytl civarında bu aradaki farkı vermeliyim sizce?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: encin

    arkadaşlar dün gidip megane baktım ve öğrendimki triger zinciri değil kayış kullanılıyor motorunda. c4-astra-corolla da zincir var- megane da kayış var. focusu bilen varmı?
    bu arada bu modellerin bütün özelliklerini ve faiyatlarını inceledim fakat fiyat olarak astra ve focus sanki piyasada biraz daha değerli gidiyor gibi. benim almayı düşündüğüm fiyat aralığı 27000ytl oysa focus ve astra 29000ytl civarında bu aradaki farkı vermeliyim sizce?

    Sizin tercihlerinizi ve önceliklerinizi bilmiyorum ancak racı elinizde uzun süre tutacasanız parça fiyatlarına da bakmanızı öneririm. Bildiğim kadarıyla Opel parçaları çok pahalı. Focus hakkında bilgim yok ama elektronik aksamlarının fiyatlarını öğrenmenizde yarar var.




  • sağol. babamlarda opel corsa var dediğin doğru parçalar pahalı biraz ve bir dikiz aynasını bile bulamıyorlar ne hikmetse ! yedek parça sorunuda yaşamak var işin ucunda. ben renault'ta böyle bir sorun yaşamadım hiç. citroen-ford ve toyotada böle bir sorun varmı acaba? bilgisi olanlar cevaplarınızı bekliyoruz...
    ayrıca dün renault 2.el satışı yapan yetkili bir bayide öğrendimki: clio3, megane hb'ten daha az sorunluymuş! doğrumudur acaba? ben adama hiç güvenemedim. sanki elindeki clio ları satmak ister gibiydi, satıcı zihniyetiyle...
    benim elimde 2005 model clio 1.2 var adam arabama 14500ytl fiyat verdi kafayı yemiş. satarkende 15000ytl ye ancak satabilirmiş, vah vah...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: encin

    sağol. babamlarda opel corsa var dediğin doğru parçalar pahalı biraz ve bir dikiz aynasını bile bulamıyorlar ne hikmetse ! yedek parça sorunuda yaşamak var işin ucunda. ben renault'ta böyle bir sorun yaşamadım hiç. citroen-ford ve toyotada böle bir sorun varmı acaba? bilgisi olanlar cevaplarınızı bekliyoruz...
    ayrıca dün renault 2.el satışı yapan yetkili bir bayide öğrendimki: clio3, megane hb'ten daha az sorunluymuş! doğrumudur acaba? ben adama hiç güvenemedim. sanki elindeki clio ları satmak ister gibiydi, satıcı zihniyetiyle...
    benim elimde 2005 model clio 1.2 var adam arabama 14500ytl fiyat verdi kafayı yemiş. satarkende 15000ytl ye ancak satabilirmiş, vah vah...

    Citroen' in durumunu bilemiyorum. Motor veya diğer aksamlara Peugeot parçaları uyarsa kolay bulunabilir. Zaten klasik Citroenlerde(DS, GSA) başka marka parça kullanılmadığı için sıkıntı yaşanıyordu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.