Şimdi Ara

TSI DSG leondan sonra Dizel mi LPG mi ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
3.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    sıfır alınan araba iki kuruş tasarruf için satılmaz. hele ki mis gibi dsg ve tsi.

    Alıntıları Göster
    Haklısınız güzel bir motor konforlu bir şanzıman ancak İstanbul da kullandığım için herşeyine dikkat etmeme rağmen sorun çıkartabilir gibi geliyor, tekrar çift kavrama almayı düşünmüyorum bu durumdan dolayı. En iyisi LPG'li aracla
    Bir test sürüşü yapıp görmek olacak sanırım mesela Civic ne değişecek ne kaybedebilirim turbo olmayınca bir fikir verir. Yalıtım konusunda zayıftır muhtemelen 0-100 zaten önemsiz İstanbul da kullanılacak daha çok cvt deneyimim hiç olmadı ancak mcp şanzımanda kullanmıştım C5 te ondan kötü olamaz herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O abimiz de dsg de sorun var deyip manuele binenlerden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütçen dahilinde 2013-2018 aralığında Toyota Auris tavsiye ederim.

    1.6 motoru 132 Bg. güç üretiyor ve performans eksikliği kesinlikle yaşatmıyor.

    Advance donanımı incele. Koltuk ısıtma ve otomatik park hariç her şey var. Bunları da istiyorsan Premium donanıma yönel.

    MultiDriveS kodlu CVT şanzımanı kesinlikle sorunsuzdur.

    Valvematic motor LPG ile tam uyumludur. Hatta LPG'siz alıp BRC Seq32 veya Prins kiti kendini kanıtlamış bir yerde kendin taktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manner34

    Haklısınız güzel bir motor konforlu bir şanzıman ancak İstanbul da kullandığım için herşeyine dikkat etmeme rağmen sorun çıkartabilir gibi geliyor, tekrar çift kavrama almayı düşünmüyorum bu durumdan dolayı. En iyisi LPG'li aracla
    Bir test sürüşü yapıp görmek olacak sanırım mesela Civic ne değişecek ne kaybedebilirim turbo olmayınca bir fikir verir. Yalıtım konusunda zayıftır muhtemelen 0-100 zaten önemsiz İstanbul da kullanılacak daha çok cvt deneyimim hiç olmadı ancak mcp şanzımanda kullanmıştım C5 te ondan kötü olamaz herhalde.

    Alıntıları Göster
    ben de istanbul'da kullanıyorum. asıl istanbul gibi bir yerde lazım dsg. tek dikkat edilmesi gereken yoğun trafikte çok ağır ağır seyretmemek, bana öyle yaptığımda bir kere uyarı verdi, bir daha öyle gitmedim (biraz daha hızlı gidip dur-kalk yaptım) ve bir daha da uyarı almadım.

    civic çok kullandığım bir araç, bir vw değil ama seat ile aynı seviyededir diye düşünüyorum. ancak atmosferik motoru çok yakıyor ve tsi tadını vermiyor. ben şahsen tüpe karşıyım, zaten tsi araç yeterince tasarruflu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    sıfır alınan araba iki kuruş tasarruf için satılmaz. hele ki mis gibi dsg ve tsi.

    Alıntıları Göster
    Yine geç kaldın fanlıkta körelme var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Serdar K.

    Bütçen dahilinde 2013-2018 aralığında Toyota Auris tavsiye ederim.

    1.6 motoru 132 Bg. güç üretiyor ve performans eksikliği kesinlikle yaşatmıyor.

    Advance donanımı incele. Koltuk ısıtma ve otomatik park hariç her şey var. Bunları da istiyorsan Premium donanıma yönel.

    MultiDriveS kodlu CVT şanzımanı kesinlikle sorunsuzdur.

    Valvematic motor LPG ile tam uyumludur. Hatta LPG'siz alıp BRC Seq32 veya Prins kiti kendini kanıtlamış bir yerde kendin taktır.
    Bu fikride degerlendiricem hocam, teşekkürler l..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    ben de istanbul'da kullanıyorum. asıl istanbul gibi bir yerde lazım dsg. tek dikkat edilmesi gereken yoğun trafikte çok ağır ağır seyretmemek, bana öyle yaptığımda bir kere uyarı verdi, bir daha öyle gitmedim (biraz daha hızlı gidip dur-kalk yaptım) ve bir daha da uyarı almadım.

    civic çok kullandığım bir araç, bir vw değil ama seat ile aynı seviyededir diye düşünüyorum. ancak atmosferik motoru çok yakıyor ve tsi tadını vermiyor. ben şahsen tüpe karşıyım, zaten tsi araç yeterince tasarruflu.

    Alıntıları Göster
    Şöyle ki konfor için aldığım bir şanzımanı kasa kasa Suna dikkat buna dikkat kullanmak yorucu hocam, birde İstanbul a geldiğinde babamda kullanıyor aracı dikkat etmiyor kaç yaşında adam sürekli laf söylemek zorunda kalıyorum. Kendimde tadını cikartamiyorum garantimi uzatsam acaba titreme var mı ya erkenden sorun çıkartırsa gibi gibi soru işaretleri var. Yani sürekli sorun çıkartır mı düşüncesi de konforunun bir anlamini bırakmıyor açıkçası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manner34

    Şöyle ki konfor için aldığım bir şanzımanı kasa kasa Suna dikkat buna dikkat kullanmak yorucu hocam, birde İstanbul a geldiğinde babamda kullanıyor aracı dikkat etmiyor kaç yaşında adam sürekli laf söylemek zorunda kalıyorum. Kendimde tadını cikartamiyorum garantimi uzatsam acaba titreme var mı ya erkenden sorun çıkartırsa gibi gibi soru işaretleri var. Yani sürekli sorun çıkartır mı düşüncesi de konforunun bir anlamini bırakmıyor açıkçası.

    Alıntıları Göster
    garanti uzatıp 4 sene + 3 sene de iyi niyete güvenip kullanmak yine daha mantıklı maddi açıdan bakınca.




  • Hocam 2015 model 1.2 tsi leon sahibiyim (110Hp olan versiyon) araç düz vites.

    Aracın ilk sahibiyim 2015 Aralığın son haftası 0 almıştım. Açıkcası aracı almadan önce sıfır dizel b segmenti araçlar ve ikinci el dizel otomatik ceed bakıyordum hepsiyle ya test sürüşü yaptım ya da ailede,arkadaşlarda vs olan bildiğim arabalardı. Hiç birinden leondan aldığım keyfi almadım açıkcası. Hesap yaptım en ekonomik hangisi olur diye( aracı aldığım zaman benzin-mazot farkı daha çoktu) yılda ortalama 15.000km yol yapıyorum aylık uzun yol yapmazsam 700km civarı yol yapıyorum. Dizel araba almama değmeyeceğine karar verdim ayrıca leon 1.2 tsi olduğu için vergi avantajı da var. O yüzden leonda karar kıldım ve inanın 6 ay araştırdım.

    Şimdilerde sizin gibi satıp tüplü bir araç mı alsam düşüncesi var daha doğrusu tüplü yeni kasa civic mi alsam düşüncesi var ama mantıklı düşününce vazgeçiyorum.

    Nedenleri:

    Yakıt olarak daha ucuz olsa da vergi dezavantajı var aylık 100TL yakıttan kâr etsem senede yapar 1.200 o da maksimum e benim aracın vergisi yıllık 600 lira civarı, civic’in vergisi yıllık 1.500 civarı, yıllık kâr kafadan düştü 300 liraya. Ben arabamı 15.000 km de bakıma sokuyorum bu kilometreyi de 1 yılda yaptığım için yılda 1 bakım yeterli oluyor e civic alsam 10.000km’de girecek bakıma yani 2 yılda 3 bakım demek bu. Kısacası 2 yılda 1 bakım fazladan yaptırmış olucam. Yıllık bakıma iki marka için de 1.000TL desek. 2 yılda bakıma 1.000 TL Fazladan para vermek durumdan kalıcam civic için. Bunu 1 yıllık maliyete kattığımızda 300 liralık kârından 500 düşersek 200 liralık zararı olmuş olacak. Bu piyasada kendi adıma konuşayım sıfır alamam ikinci el 2018 model vs almaya kalksam bide aracımı satıp üstüne para eklicem aldığım aracı benden önceki nasıl kullanmış bilmicem. O yüzden vazgeçiyorum. Size tavsiyem bir daha bu yaşlara gelmiyoruz. Benzini koyabiliyorsanız kapatın tüketim ekranını dijital hız açık kalsın ortada ya da müzik sürün keyfinize göre fark edeceği atla deve değil zaten. Kendinizi kısıtladığınıza değmez. Ha zor yakıt koyuyorum zaten diyorsanız anlarım orası ayrı mevzu. Sıfır araç almışsınız boş verin milletin eskisini inanın gerek yok hesabı da yaptım yukarıda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nero67

    Hocam 2015 model 1.2 tsi leon sahibiyim (110Hp olan versiyon) araç düz vites.

    Aracın ilk sahibiyim 2015 Aralığın son haftası 0 almıştım. Açıkcası aracı almadan önce sıfır dizel b segmenti araçlar ve ikinci el dizel otomatik ceed bakıyordum hepsiyle ya test sürüşü yaptım ya da ailede,arkadaşlarda vs olan bildiğim arabalardı. Hiç birinden leondan aldığım keyfi almadım açıkcası. Hesap yaptım en ekonomik hangisi olur diye( aracı aldığım zaman benzin-mazot farkı daha çoktu) yılda ortalama 15.000km yol yapıyorum aylık uzun yol yapmazsam 700km civarı yol yapıyorum. Dizel araba almama değmeyeceğine karar verdim ayrıca leon 1.2 tsi olduğu için vergi avantajı da var. O yüzden leonda karar kıldım ve inanın 6 ay araştırdım.

    Şimdilerde sizin gibi satıp tüplü bir araç mı alsam düşüncesi var daha doğrusu tüplü yeni kasa civic mi alsam düşüncesi var ama mantıklı düşününce vazgeçiyorum.

    Nedenleri:

    Yakıt olarak daha ucuz olsa da vergi dezavantajı var aylık 100TL yakıttan kâr etsem senede yapar 1.200 o da maksimum e benim aracın vergisi yıllık 600 lira civarı, civic’in vergisi yıllık 1.500 civarı, yıllık kâr kafadan düştü 300 liraya. Ben arabamı 15.000 km de bakıma sokuyorum bu kilometreyi de 1 yılda yaptığım için yılda 1 bakım yeterli oluyor e civic alsam 10.000km’de girecek bakıma yani 2 yılda 3 bakım demek bu. Kısacası 2 yılda 1 bakım fazladan yaptırmış olucam. Yıllık bakıma iki marka için de 1.000TL desek. 2 yılda bakıma 1.000 TL Fazladan para vermek durumdan kalıcam civic için. Bunu 1 yıllık maliyete kattığımızda 300 liralık kârından 500 düşersek 200 liralık zararı olmuş olacak. Bu piyasada kendi adıma konuşayım sıfır alamam ikinci el 2018 model vs almaya kalksam bide aracımı satıp üstüne para eklicem aldığım aracı benden önceki nasıl kullanmış bilmicem. O yüzden vazgeçiyorum. Size tavsiyem bir daha bu yaşlara gelmiyoruz. Benzini koyabiliyorsanız kapatın tüketim ekranını dijital hız açık kalsın ortada ya da müzik sürün keyfinize göre fark edeceği atla deve değil zaten. Kendinizi kısıtladığınıza değmez. Ha zor yakıt koyuyorum zaten diyorsanız anlarım orası ayrı mevzu. Sıfır araç almışsınız boş verin milletin eskisini inanın gerek yok hesabı da yaptım yukarıda.
    Hocam yakıt alma konusunda hiçbir sıkıntım yok aslında ayda bir depo rahatlıkla yetiyor, araçtanda memnunum zaten polodan bildiğim bir motordu alırken. Hatta 3 silindirli diye 1.0ecotsi tercih etmemistim alırken ikisinde de kampanya vardı arada 5k fiyat farkı vardı sadece. Sebebide 1.5turbo 1.18 arkadaşımın aracıyla uzun yolda aracın silindir uğultusundan rahatsız olmamdı. Şimdi bende sizin durumunuza ek olarak birde DSG soru işareti bulunuyor, alırken nasıl olsa tork limitinde değil sorun çıkarmaz diyerek tercih etmiştim. Fiyatı da Polo Ibiza fiyatlarına denk gelmişti kampanyayla manuel düşünmedim ondan hiç alırken. Şimdi hem artan yakıt fiyatları hem sürekli İstanbul da kullandığım için dikkat etme zorunluluğu hissetmem bu düşüncelere sevketti beni. Aracın bir sene daha garantisi bulunuyor uzatsam maliyet düşük değil, uzatmasam sadece yetkili servis bakımına soksam iyi niyet durumu keyfi görünüyor sorun yaşayanlarda olmuş yazılı bir ifade olmadığı için. Ben mi çok kafaya takıyorum bu konuyu bilmiyorum. Dediğiniz gibi Eco elegance Civic de hesap edince vergi farkı benim durumumda 500 TL kalıyor hemen hemen, bakım farkı kalmıyor yılda yaklaşık 1k tasarruf gibi oluyor ayda 150 benzinden düşünce ama değer mi değmez mi iyice karar vermem gerek. İkimiz içinde Auris 1.6 da bir seçenek aslında manuel veya otomatik ama Civic in fabrika çıkışlı olması daha cazip daha sorunsuz olacak gibi düşündürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nero67

    Hocam 2015 model 1.2 tsi leon sahibiyim (110Hp olan versiyon) araç düz vites.

    Aracın ilk sahibiyim 2015 Aralığın son haftası 0 almıştım. Açıkcası aracı almadan önce sıfır dizel b segmenti araçlar ve ikinci el dizel otomatik ceed bakıyordum hepsiyle ya test sürüşü yaptım ya da ailede,arkadaşlarda vs olan bildiğim arabalardı. Hiç birinden leondan aldığım keyfi almadım açıkcası. Hesap yaptım en ekonomik hangisi olur diye( aracı aldığım zaman benzin-mazot farkı daha çoktu) yılda ortalama 15.000km yol yapıyorum aylık uzun yol yapmazsam 700km civarı yol yapıyorum. Dizel araba almama değmeyeceğine karar verdim ayrıca leon 1.2 tsi olduğu için vergi avantajı da var. O yüzden leonda karar kıldım ve inanın 6 ay araştırdım.

    Şimdilerde sizin gibi satıp tüplü bir araç mı alsam düşüncesi var daha doğrusu tüplü yeni kasa civic mi alsam düşüncesi var ama mantıklı düşününce vazgeçiyorum.

    Nedenleri:

    Yakıt olarak daha ucuz olsa da vergi dezavantajı var aylık 100TL yakıttan kâr etsem senede yapar 1.200 o da maksimum e benim aracın vergisi yıllık 600 lira civarı, civic’in vergisi yıllık 1.500 civarı, yıllık kâr kafadan düştü 300 liraya. Ben arabamı 15.000 km de bakıma sokuyorum bu kilometreyi de 1 yılda yaptığım için yılda 1 bakım yeterli oluyor e civic alsam 10.000km’de girecek bakıma yani 2 yılda 3 bakım demek bu. Kısacası 2 yılda 1 bakım fazladan yaptırmış olucam. Yıllık bakıma iki marka için de 1.000TL desek. 2 yılda bakıma 1.000 TL Fazladan para vermek durumdan kalıcam civic için. Bunu 1 yıllık maliyete kattığımızda 300 liralık kârından 500 düşersek 200 liralık zararı olmuş olacak. Bu piyasada kendi adıma konuşayım sıfır alamam ikinci el 2018 model vs almaya kalksam bide aracımı satıp üstüne para eklicem aldığım aracı benden önceki nasıl kullanmış bilmicem. O yüzden vazgeçiyorum. Size tavsiyem bir daha bu yaşlara gelmiyoruz. Benzini koyabiliyorsanız kapatın tüketim ekranını dijital hız açık kalsın ortada ya da müzik sürün keyfinize göre fark edeceği atla deve değil zaten. Kendinizi kısıtladığınıza değmez. Ha zor yakıt koyuyorum zaten diyorsanız anlarım orası ayrı mevzu. Sıfır araç almışsınız boş verin milletin eskisini inanın gerek yok hesabı da yaptım yukarıda.
    Ustune bence LPG nin olası sorunlarından hic bahsedilmiyor.Buji,enejektor,subap,tekleme sorunları, Civic icin servisin istedigi yuksek ucretler misal 30.000 bakımına 2100 TL istemisler LPG Otm. ve 250 TL si Filtre fiyatıymıs Civic forumlarında vardı, ayrıca LPG ucuz olsa da ki bence bu kadar olmamalı Benzin-Mazot 6TL LPG 4TL olmalı daha yuksek yakıt tuketimi 7 yaktıgın yerde 9-10LT yakacak Civic ustune %20 LPG olacak 11-12 LT tuketim,LPG yanında belirsiz Benzin Tuketimi kimi 0.5 diyor kimi 1LT diyor, ustune dusuk torka sahip Turbosuz Atmosferik Motor vs




  • Daha 2 ay öncesine kadar 1.5 dci 105 HP 6 ileri manuel megane sport tourer kullanıyordum. Yaklaşık 7 yıl boyunca severek kullandığım aracımı park halinde kaza sonucu istemeyerek satmak zorunda kaldım. Aklımda TSİ dsg araçlar vardı. Ama forumlarda yazılanlar çevremde bu tip araç sahiplerinin yaşadığı problemler sonucu cesaret edip alamadım. Sonuçta kafamda uzun yol ve yokuş performansında soru işaretleri olmasına rağmen 1,6 132 HP Toyota corolla multidrive s advance donanımlı brc Lpg kitli bir araç aldım. 2 ay içerisinde yaklaşık 3 bin km yol yaptım. Pozantı rampaları, Çamlıbel geçidi, Kızıldağ geçitlerini aramızda bilenler vardır. Pozantıyı çoğunlukla gidiş gelişte hız sabitleyici ile 120 km/h diğer söylediğim yerlerde sabitleyici kullanmadan geçtim. Sonuç olarak atmosferik Lpg li araçlara olan önyargım yerle bir. Hiç ummadığım bir performansla karşılaştım. Hiç bir marka babamın oğlu değil. Hiç birine aşık ta değilim, düşmanda! Ben kullanıcı olarak cebimi ve çıkarımı düşünürüm.
    Size bir fikir olması olması için bu kadar uzun yazdım. Sonuçta nasibinizde ne varsa dönüp dolaşıp sizi bulacaktır.
    Kalın sağlıcakla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • nero67 kullanıcısına yanıt
    Hocam seninle aynı şeyleri yaşayıp düşünmüşüz, aynı karara varmışız. Ben de 2016 Mart ‘ında sıfır golf 1.2 tsi düz vites aldım. 3 sene severek kullandım. Tam p/f ürünü bir makine. Geçtiğimiz Mart Nisa’n gibi lpgli civic’e geçiş yapmayı düşündüm ama aradaki farka değmeyeceği düşüncesi, yalıtım şikayetleri ve kaporta olayından ve Honda tr nin bu konudaki vurdumduymazlığı ve geçici çözüm arayışlarından dolayı vazgeçtim.
    Dediğiniz gibi vergi ve bakım aralığı avantajı ile öne bile geçiyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: o.sahin

    Daha 2 ay öncesine kadar 1.5 dci 105 HP 6 ileri manuel megane sport tourer kullanıyordum. Yaklaşık 7 yıl boyunca severek kullandığım aracımı park halinde kaza sonucu istemeyerek satmak zorunda kaldım. Aklımda TSİ dsg araçlar vardı. Ama forumlarda yazılanlar çevremde bu tip araç sahiplerinin yaşadığı problemler sonucu cesaret edip alamadım. Sonuçta kafamda uzun yol ve yokuş performansında soru işaretleri olmasına rağmen 1,6 132 HP Toyota corolla multidrive s advance donanımlı brc Lpg kitli bir araç aldım. 2 ay içerisinde yaklaşık 3 bin km yol yaptım. Pozantı rampaları, Çamlıbel geçidi, Kızıldağ geçitlerini aramızda bilenler vardır. Pozantıyı çoğunlukla gidiş gelişte hız sabitleyici ile 120 km/h diğer söylediğim yerlerde sabitleyici kullanmadan geçtim. Sonuç olarak atmosferik Lpg li araçlara olan önyargım yerle bir. Hiç ummadığım bir performansla karşılaştım. Hiç bir marka babamın oğlu değil. Hiç birine aşık ta değilim, düşmanda! Ben kullanıcı olarak cebimi ve çıkarımı düşünürüm.
    Size bir fikir olması olması için bu kadar uzun yazdım. Sonuçta nasibinizde ne varsa dönüp dolaşıp sizi bulacaktır.
    Kalın sağlıcakla.
    Zaten lpg ile benzin arasinda performans farki yoktu.

    Benim lpg ustam, zaten lpg ye gectiginde benzinden en ufak bir fark oluyorsa bir problem vardir diyor. Yani araba benzinde nasil gidiyorsa lpgde de oyle gidecek.

    Bu lpg yi sahinde tecrube etmis lpg dusmani tayfasının hurafesi hep bu soylenenler.

    Lpg ye uyumlu bir motor iyi bir kit ve iyi isvilik ile araba lpg demi benzindemi ancak isigindan anlarsin.

    Yeni nesil lpg kitleri hem performansli hemde sorunsuz. Yeterki sabikali olduğu ayyuka çıkmış motorlara lpg takacağım diye inat edilmesin.

    Al bir japon atmosferigi /tak brc/prins, birde internetten usta arastirmasi yap sorun filan yasamazsin.

    Sadece arabasina gore 60-100 bin km arasinda subap degistireceksin bundada subaplarin magnezyum olmasi sebep.

    Hayirli gunler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 13 Temmuz 2019; 13:23:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün 1.6 elegance civic eco ile test sürüşü yaptım, öncelikle belirteyim hiç atmosferik araç kullanmamıştım. Kendime ait iki aracımda 1.2tsi motordu, gelelim teste; civicte evet donanım style leona göre iyi gerçekten ancak japon araçlarında sürüş menüsü Avrupa araçlarına göre gerçekten enteresan ve sevimsiz buluyorum. Günlük ise gittiğim bir yolda kullandım araci bayi yakın olduğu için, sifirladim sürüş başlangıcında göstergeyi ve net bir tüketim verisi elde edemedim keza Toyota Corollada da yine benzer şekilde net bir veri elde etmek çok zor karman çorman bir tüketim ekranı var (eski kasa için konuşuyorum, yenisini kullanmadım,). Leona göre LPG avantajı dışında alçak konumlanmadan bir miktar yol tutuş avantajı var başkada bir avantajını göremedim. Fiyatlarda uçuk açıkçası 145k fiyat verildi en avantajlı haliyle, turbo bir araçtan sonra ne cvt yi sevebildim ne de atmosferik motorunu işçilik kalitesi olarakta algı olarakta bana kendi aracım daha güzel hissettirdi. Bayiden çıkıp arabama bindiğimde gözünü seveyim be dedirtti gerçekten. Şuan için Civic elenmiş olarak görünüyor, LPG'dense dci veya Bluehdi seçeneklere yönelmek mantıklı olur mu mesela dizel manuel Megane 4 veya active eat6 308 mi tüketim açısından daha memnun eder sizce ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.
    Gerçekten LPG yıllar içerisinde diğer yakıtlar kadar artış göstermedi, gittikçe en avantajlı yakıt oldu bundan insanların yönelimleri değişip benim gibi soru işaretleri oluşmaya başlıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atilim85 kullanıcısına yanıt
    İlk paragrafınıza tamamen katılıyorum. Ancak ikinci paragraf hiç olmamış.

    Eski aracım 1.2 tsi dsg leon’du. Sırf dsg için aracımı alırken +2 yıl garantimi uzattım. Nedir kafamız rahat olsun :) . Sonuc ne mi ? Aracım 3,5 yaşında topu topu kilometremiz 20 binlerde iken hem kavrama hem mekatronik değişti :) Ki bu durum aracımı sakin kullanmama ve az km yapmama rağmen :) Siz siz olun ne kendiniz icin ne de 3. bir kişi için dsg konusunda bu şekilde net ifadeler kullanmayınız. Ben ki dsg hatalarının çoğunun kullanıcı kaynaklı olduğunu düşünen biri olarak bunu size söyleyebiliyorum.

    Ayrıca yetkili servislerin bahsettiğiniz gibi bir durumu da söz konusu degil. Her markanın yetkili servisleri nasılsa doğuş grubu da ayni. Öyle Alice Harikalar Diyarı gibi bir yer degil. İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 17Scorpion -- 17 Temmuz 2019; 19:2:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    İlk paragrafınıza tamamen katılıyorum. Ancak ikinci paragraf hiç olmamış.

    Eski aracım 1.2 tsi dsg leon’du. Sırf dsg için aracımı alırken +2 yıl garantimi uzattım. Nedir kafamız rahat olsun :) . Sonuc ne mi ? Aracım 3,5 yaşında topu topu kilometremiz 20 binlerde iken hem kavrama hem mekatronik değişti :) Ki bu durum aracımı sakin kullanmama ve az km yapmama rağmen :) Siz siz olun ne kendiniz icin ne de 3. bir kişi için dsg konusunda bu şekilde net ifadeler kullanmayınız. Ben ki dsg hatalarının çoğunun kullanıcı kaynaklı olduğunu düşünen biri olarak bunu size söyleyebiliyorum.

    Ayrıca yetkili servislerin bahsettiğiniz gibi bir durumu da söz konusu degil. Her markanın yetkili servisleri nasılsa doğuş grubu da ayni. Öyle Alice Harikalar Diyarı gibi bir yer degil. İnsanları yanlış yönlendirmeyin lütfen.
    Hocam bende garanti konusunda kararsızım, ağustosta ilk bakımına girecek, Bende sizin gibi dikkatli bir kullanıcıyım, alırken benzinlide daha az sorun çıkartır düşüncesiyle hareket etmiştim şimdi uzatsam mı bitmeye yakın sorunsuz araç değişikliğine mi gitsem emin olamıyorum. Sizce hangi seçenek mantıklı ?




  • manner34 M kullanıcısına yanıt
    Selamlar, öncelikle bu konuda sizi yönlendirmek istemem. Kolay bir durum degil. Ancak aracınızı sıfır almışsınız. Hala garantisi var. Aracınız güzel bir araç ayni zamanda. Daha ilk yılınızda, acaba sorun yasar miyim? şeklinde karamsar karamsar düşüneceğinize arabanızın keyfine bakın. Daha sıfır kokusu üzerindedir :) Garantiniz hala var sonuçta. Yakıt tuketiminiz de belli bir km sonra az daha düşer ( kullanıma ve trafiğe bağlı bir durum ayni zamanda ) İleride ya garantiyi uzatır binersiniz, ya uzatmadan binersiniz. Belki de satarsınız. Belki benim gibi garanti kapsamında değişir. Kararını siz verin. Karar, sizin kararınız olsun.

    Sadece şunu düşünmek de gerekir ,

    Sıfır aldığınız bir aracı daha ilk senesinde satıp, 2. El bir araç bakmak ? Hele hele şu piyasa şartlarında...

    ( Uygun mertebe dur/kalk trafiğin bol olduğu zamanlarda ve yokuş çıktığınız durumlarda vitesi Manuel’e alıp kullanabilirsiniz. Bir ikincisi park ettiğinizde yükü şanzımana degil frenlere vermeye dikkat edin. Gerisi şans :) )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.