Şimdi Ara

TSi motor almayın dikkat!!! (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
108
Cevap
5
Favori
108.331
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogretmenht


    quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.

    vw nin hangi modelinde var 1.4 160-180 bg. bende golf 7 var 122 lik. birde 140 lıkları var.

    polo gti 1.4 180 bg , scirocco 1.4 160 bg , ibiza cupra 1.4 180 bg

    evet çok fazla. Allahtan kararında almışım. o da GOLF 7 de mümkün şu an için tabi. 200 nm tork fazlasıyla bana yetiyor. performansı süper. büyük keyif.

    Opelin 1.4 tsi yerine opelin yeni 1.6 sidi 170 hp motorunu incelemenizi tavsiye ediyorum.

    1.6 bana fazla hocam. ben düşük motor ve sorun çıkarmayacak motor istiyordum ve anladığım kadarıyla 1.4 122 lik benim için gayet orta ve kararında.

    Haklisin ne kadar cok beygir o kadar sorun demek:) bunun arpasi samani suyu hepsi ayri bir dert. Bir de patliyormus baksana fazla beygir olunca. O zaman bu vw cc ve siroccolarin hepsi potansiyel tehlike. Bi daha yanimda bir vw durursa cami kapatacam . Motoru patlar dagilirsa uzerime sarapner parcasi sicramasin:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Abimin sıfır aldığı 2013 model honda civic 1.6 8000 km de motor bloğu değişti. Araç redline geçmeyi bırak değmemiştir bile. Ateizler bunu da açıklasın. Tüpte yok araçta.
  • Bu tsi'lar ilk çıktığında ben çok burun bükmüştüm büyük hacim seven biri olarak, "bu ne böyle fındık gibi motor, ufacık moturu güç alacağım diye zorluyorlar sıkıntısı olur, dayanıksız olur" vs diye. Ayrıca turbolu da olsa o fındık kadar hacimle çekmez diyordum. Fakat sürünce görüyorsunuz. Arkadaşın 1.4 tsi var iki yıldır jetta, gram sorun, ses hiç birşey yok. Rölantide motorun çalıştığını anlamıyorsunuz hatta. Kendiside orta agresiflikte sürer hep. Performans da gayet yerinde, öyle çok atik değil ama yüksek torkuyla hiç boğulmuyor. Ben de sürdüm gaz pedalındaki turbo gecikmesi dışında beğendim. Bölümde tsi motorlu vw'leri olan 3-4 arkadaş daha var, onlarda çok memnun. Açıkcası şu an gönül rahatlığıyla alırım alacak olsam.
  • bazılarında sorun bazılarında iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Bu tsi'lar ilk çıktığında ben çok burun bükmüştüm büyük hacim seven biri olarak, "bu ne böyle fındık gibi motor, ufacık moturu güç alacağım diye zorluyorlar sıkıntısı olur, dayanıksız olur" vs diye. Ayrıca turbolu da olsa o fındık kadar hacimle çekmez diyordum. Fakat sürünce görüyorsunuz. Arkadaşın 1.4 tsi var iki yıldır jetta, gram sorun, ses hiç birşey yok. Rölantide motorun çalıştığını anlamıyorsunuz hatta. Kendiside orta agresiflikte sürer hep. Performans da gayet yerinde, öyle çok atik değil ama yüksek torkuyla hiç boğulmuyor. Ben de sürdüm gaz pedalındaki turbo gecikmesi dışında beğendim. Bölümde tsi motorlu vw'leri olan 3-4 arkadaş daha var, onlarda çok memnun. Açıkcası şu an gönül rahatlığıyla alırım alacak olsam.

    Ben de katılıyorum.
    Başlık yAnıltıcı. 105 ve 122 hp tsi motorlarda sorun yok (çift şarjlılar da ne derece sorunlu tartışmalı). Etrafımda bir sürü 122 hp kullanıcısı var çoğu 100 bin km devirmiş durumda 0 motor sorunu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hurts

    bazılarında sorun bazılarında iyi

    neden bu şekil acaba? şans mı?

    neden olduğunu tam bilemem. yukarıdaki yorumlara bakınca bende sorun yok gayet iyi ,diğer yorumlarsa üretim hatası diyor . Onedenle durum göre değişiyor dedim
  • Teknoloji yerinde saymıyor gelişiyor.bütün firmalar hacim düşürüp gücü artırmak için milyonlarca euro arge harcaması yapıyor.bu kadar yatırım yapan firmalardan daha zeki arkadaşlar mevcut dh forumda .
    sonuçta atmosferik araçlarında gelişimi bir yere kadar, tam burda turbolu motorlar devreye girdi , girecek..az tüketim yüksek güç.honda firması dahi bu gelişime dur diyemedi turbo benzinli motor geliştiriyor.
    turbolu motoru beğenmeyen arkadaşlara piyasada yeterince atmosferik motor mevcut alsın kullansınlar.beğenmeyen almasın ,isteyen istediğini alsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rainmanstern -- 1 Aralık 2013; 19:19:03 >
  • olayı genele vurup. tsi almayın demek olayı provoke etmektir.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.