Şimdi Ara

TSi motor almayın dikkat!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
108
Cevap
5
Favori
108.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar konuyu marka fanatikliğine bağlamayın amacım hiç bir markayı kötülemek değil tüketici olarak sorunlu mallardan haberdar olmak. Evet başlıktanda anlaşılacağı gibi tsi motor alırken bir daha düşünün derim. Bunu 0 araç alıp 15000 km motoru patlayan bir tüketici olarak söylüyorum. Keşke bu konuda yalnız olsam fakat çevremde en az bu duruma düşmüş 4 tanıdığım var hepsinin tsi motoru değişti, ayrıca forumda günden güne rastladığım ve artan tsi motor arızası konularıda dahil.DEMEM O Kİ çift şarjlı 140 hp, 160 hp,150 hp, 170 hp motor ALMAYIN, çünkü hepsi bir genel sorun olarak silindir seviyesi düşüklüğü (silindir ve piston aşınması) sorunu çıkartıyor.Evet yeri gelir şahini beğenmeyiz ama 200.000 km motoruna anahtar vurulmamış şahine biniyor insanlar biz ise verdiğimiz PARA İLE REZİL OLDUK. BİZ YANDIK SİZ YANMAYIN bir kere daha düşünün. Adminlerden ricam konuyu gene kapatmasınlar amacım kötülemek değil milleti bilgi sahibi yapmak FORUMUN AMACIDA BU ZATEN.

    Ekleme: Hocam şahine ek olarak taksicilerin kullandığı accent erayı örnek verebilirim sorduğum taksicilerin %90 ı 200.000 rahat devirdik diyor hata lpg ile birlikte.Bilen bilir accent era dinemin en ucuz arabasıydı. Biz iyisidir diye kaliteli diye volkwagene tonla para veriyoruz ama sonuç gene hüsran.Bazıları araç arıza yapar doğaldır demiş, ya kardeşim cd çalar klima bozulur, lambası bozulur tamamda arabanın motoru 15000 de gider mi?. GENELLEME yapma diyen arkadaşlar; yakın çevremde bildiği 4 tsi motor vakası var zaten topu topu 7-8 kişide var tanıdık. 1.si 2 defa motoru değişen POLO GTİ bu araçta durum zaten vahim sorun oronı baya yüksek.2. si tsi bir önceki kasa golf araç 40.000 de sorun verdi 2 yıl geçtiği için garanti dışı kaldı 6.000 tl ödediler. 3.sü 15.000 km motor giden tiguan 160 hp tsi araç benim kesinlikle red line kullanmadım chip tuning yok zaten konusunu açmıştım serviste yapılan rezillikler felan hepsini yazmıştım.Servisteki elamanlarda alışmış 160 HPLİK MOTORLARDA BUNLAR OLUYOR NORMAL DEDİLER BANA! EE madem normal neden satıyorsun kardeşim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orgozgur -- 22 Aralık 2012; 10:43:43 >



    suat3441 bu mesajı paylaştı




  • 2 sene önce yine forumdan birisinin tsi motoru dağılmıştı ama bildiginiz pistonlar v.s dağılmış motorda hatta inanmayanlara servis raporunu v.s koymuştu .)
  • dsg si elinde patladığı halde gidip yine dsg li araba alan var forumda. tsi için de benzer durum olacaktır. bu forum akıllanmıyorsa, organize olamıyorsa millet nasıl olsun?
    başkalarının tecrübelerinden yararlanmayan şüphesiz aptalın tekidir. ancak kendi tecrübelerini hiçe sayan adam var, bunlar aptal olabilme statüsüne bile erişemiyor. (beyin yok çünkü)
  • Kucuk hacımden yuksek guc elde etmek guzel ve faydalı bır teknolojı. Zamanla daha cok verımlı olacagına ınanıyorum. Tsı motor tecrubem yok kullanmadım bıle cevremde motor hasarı olan bırınıde gormedım. Ancak araba gıdıyor dıye fazla sıkıstırıyosanız orası ayrı bı durum ne oldugunu bılmedıgım ıcın bısey dıyemem. Ammavelakın suan maddı durumum musaıt olsa duz vıteslı bır tsı golfe hayır demezdım.
  • 1.2 tsi kullanicisi olarak soyluyorum, haklisiniz hocam, cok sinir bozucu birsey olmali.

    Fakst sahin orneginizi biraz yanlis buldum.cunku arastirirsaniz emin olun 15000kmde motor yiyen sahin, 200000kmde motoru orjinal tsi gorebilirsiniz.

    Cunku bu olay kullanimla, biraz da sansla alakali birsey.

    Tekrar gecmis olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    1.2 tsi kullanicisi olarak soyluyorum, haklisiniz hocam, cok sinir bozucu birsey olmali.

    Fakst sahin orneginizi biraz yanlis buldum.cunku arastirirsaniz emin olun 15000kmde motor yiyen sahin, 200000kmde motoru orjinal tsi gorebilirsiniz.

    Cunku bu olay kullanimla, biraz da sansla alakali birsey.

    Tekrar gecmis olsun.
    Her araçta ve her markada denk gelebiliyor biraz şans işi benim aracımda herhangi bir sıkıntı yok TSİ motor almayın diye bir söylemde bulunmak bence yanlış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atom239

    1.2 tsi kullanicisi olarak soyluyorum, haklisiniz hocam, cok sinir bozucu birsey olmali.

    Fakst sahin orneginizi biraz yanlis buldum.cunku arastirirsaniz emin olun 15000kmde motor yiyen sahin, 200000kmde motoru orjinal tsi gorebilirsiniz.

    Cunku bu olay kullanimla, biraz da sansla alakali birsey.

    Tekrar gecmis olsun.

    katılıyorum,genelleme yapmak yanlış
  • Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golden Gate

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.
    Arkadaşta 2008 passat var 1.4 tsi 157.000 km de daha turbo bile değişmedi.Şans işi biraz da!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    Arkadaşta 2008 passat var 1.4 tsi 157.000 km de daha turbo bile değişmedi.Şans işi biraz da!!!

    Alıntıları Göster
    Tamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.

    Forumda sürekli görüyorum, bu hitler motor dediğiniz atmosferik motorlar mı? Babamın 99 model passatı var mesela, 1.8 125 ps atmosferik. Hitler motor mu oluyo şimdi bu
  • Her secim zamani herkes akp yuklenir ama sonuc degismez yine akp kazanir inadina akp der millet

    Bende inadina vw diyorum

    Sorun olur olmaz yada olmayacak demek yanlis olur

    Ama bunu butun tsi motorlu araclara baglayip tsi motorlu arac almayin demek ne kadar dogru o tartisilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.

    Forumda sürekli görüyorum, bu hitler motor dediğiniz atmosferik motorlar mı? Babamın 99 model passatı var mesela, 1.8 125 ps atmosferik. Hitler motor mu oluyo şimdi bu

    Hitler 1.6 mpi diye biliyorum. Bora 1.6, Golf 4 1.6, Polo 1.6 , Octaiva 1.6 MPI v.s....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnergyBlue

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.

    Forumda sürekli görüyorum, bu hitler motor dediğiniz atmosferik motorlar mı? Babamın 99 model passatı var mesela, 1.8 125 ps atmosferik. Hitler motor mu oluyo şimdi bu

    Hitler 1.6 mpi diye biliyorum. Bora 1.6, Golf 4 1.6, Polo 1.6 , Octaiva 1.6 MPI v.s....

    hı anladım. o motor gerçekten bir devrim yaratmıştı ve sorunsuzdu. 2.elini alır kullanırım gözü kapalı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.

    Forumda sürekli görüyorum, bu hitler motor dediğiniz atmosferik motorlar mı? Babamın 99 model passatı var mesela, 1.8 125 ps atmosferik. Hitler motor mu oluyo şimdi bu

    Eski teknoloji dayanıklı ve sorunsuz oldugu için bu isim takılmış

    Motor sesi olarak 1.6 mpi motorların verdiği sesteki hazzı gunumuz motorları veremiyor.

    10 senede olsa mpi motorlar tikir tikir tek sorun vermeden gelebiliyor. Fakat 10 senelik tsi motor ayni sorunsuzlugu veremeyecrgi ortada. Onun için 2. El alirken 3-4 senelik arac olunca genel olarak hitler motor tercih ediliyor. Dizel yada tsi veya fsi motorlarin sorunlari ortada .

    0 arac aliniyorsa hitler alinmaz fakat 2. El arac alirken birkac senelik modellerse bana gore idealdir. En azindan notor yonunden skintisiz olarak bilir. Tuple olan uyumuda tercih etmek icin ikincibir sebeptir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Golden Gate -- 22 Aralık 2012; 10:34:54 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur
    Bunu 0 araç alıp 15000 km motoru patlayan bir tüketici olarak söylüyorum.

    İyi hoş motorun patladı eyvallahta garantin yok mu canımsın senin?
    Motorun patladıysa gidersin,yenisini takarlar.
    Benim kuzenim dünyanın yolunu yapıyor tsi tiguanla bir sürü tsi kullanan arkadaşım var niye onların motoru patlamıyor?
    Sen şöyle bir söz duydun mu bak böyle özlü bişey:
    Bir araçtaki hata bütün model gamına yansıtılamaz.
    DSG desen tamam alet başından sorunlu katılırım.
    Tsi almayın demek tamamen zırvalamak olur,izninle şikayet butonuyla muhatap oluciim.
  • 2 tane aracımız TSI motorlu. 30.000 km.deler. Sıkıntı yok. TSI ler biraz sakin kullanım istiyor. Motora abaniyorsaniz TSI dan verim beklemeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Her secim zamani herkes akp yuklenir ama sonuc degismez yine akp kazanir inadina akp der millet

    Bende inadina vw diyorum

    Sorun olur olmaz yada olmayacak demek yanlis olur

    Ama bunu butun tsi motorlu araclara baglayip tsi motorlu arac almayin demek ne kadar dogru o tartisilir

    Senin inadına vw demene gerek yok, fanlığın doruğunda olduğunu biliyoruz.

    Küçük hacimli motorları turbo ile sıkıştırmanın iyi bir şey olmadığını biliyorduk. Birileri çıkıp, Almanlar yaptıysa bildiği vardır dedi. Netice bu!! İyi ki Almanlara güvenmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    2 tane aracımız TSI motorlu. 30.000 km.deler. Sıkıntı yok. TSI ler biraz sakin kullanım istiyor. Motora abaniyorsaniz TSI dan verim beklemeyin.

    Kardeşim sakin kullanıyoruz zaten red line felan görmedim sizdeki motorun kodunu ve modelini söylermisin lütfen be zaten bütün tesilarda sorun var demiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Her secim zamani herkes akp yuklenir ama sonuc degismez yine akp kazanir inadina akp der millet

    Bende inadina vw diyorum

    Sorun olur olmaz yada olmayacak demek yanlis olur

    Ama bunu butun tsi motorlu araclara baglayip tsi motorlu arac almayin demek ne kadar dogru o tartisilir

    Cihan seni volvonu satıp tsi 160 lık tiguan almaya davet ediyorum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.