Şimdi Ara

TSi motor almayın dikkat!!! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
5
Favori
108.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.
  • Evo X fq-400 modelini araştırın bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde kapı sesine bakarak araba alanlara 15 bin km bile fazla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.

    Turbo can falan değildir. Aynı kapasitedeki aynı motor hacminde atmosferik motora LPG uygulanabilir. Turbo modellerin çoğu özel ve pahalı sistemler istiyor. Kısacası turbolu model az falan yakmıyor, aksine atmosferik daha ucuza mal oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.

    Turbo can falan değildir. Aynı kapasitedeki aynı motor hacminde atmosferik motora LPG uygulanabilir. Turbo modellerin çoğu özel ve pahalı sistemler istiyor. Kısacası turbolu model az falan yakmıyor, aksine atmosferik daha ucuza mal oluyor.

    1.6 100 bg bi atmosferik ile 1.6 100 bg civarlarında turbo motoru kıyasla, düşük devirlerde cansız keyifsiz giden atmosferik, sabit hızlarda aynı devirlerde gidilsin turbo daha az yakacaktır daha performanslı olacaktır alt devirlerdeki gücüyle. lpg olayına gelirsek anca öyle ekonomik olabilir , hele turbo dizellerle atmosferik dizellerin kıyaslamasına girmiyorum bile




  • Konu hortlamış ama arkadaşın accent erayı övmesi tuhaf geldi. albeaların piyasayı ezici üstünlükle elinde tuttuğu yerde.

    hatta 200bin oldu anahtar vurulmadı diye. :):):) forumda taksicilikle alakası olmayanlar bile denk gelmiştir 500bini geçen albealara. burda 200binleri konuşuyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.

    Turbo can falan değildir. Aynı kapasitedeki aynı motor hacminde atmosferik motora LPG uygulanabilir. Turbo modellerin çoğu özel ve pahalı sistemler istiyor. Kısacası turbolu model az falan yakmıyor, aksine atmosferik daha ucuza mal oluyor.

    1.6 100 bg bi atmosferik ile 1.6 100 bg civarlarında turbo motoru kıyasla, düşük devirlerde cansız keyifsiz giden atmosferik, sabit hızlarda aynı devirlerde gidilsin turbo daha az yakacaktır daha performanslı olacaktır alt devirlerdeki gücüyle. lpg olayına gelirsek anca öyle ekonomik olabilir , hele turbo dizellerle atmosferik dizellerin kıyaslamasına girmiyorum bile

    Dizelle işim olmaz zaten. Turbo da zaten belli devir aralıklarında canlı. Düşük veya yüksek devir turboya göre değil. Ama atmosferik her devir aralığında problem yaratmaz. Can mı istiyorsun? Atmosferikle redline ı geç, bir de turbolu motorla geç...meye çalış....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.

    Turbo can falan değildir. Aynı kapasitedeki aynı motor hacminde atmosferik motora LPG uygulanabilir. Turbo modellerin çoğu özel ve pahalı sistemler istiyor. Kısacası turbolu model az falan yakmıyor, aksine atmosferik daha ucuza mal oluyor.

    1.6 100 bg bi atmosferik ile 1.6 100 bg civarlarında turbo motoru kıyasla, düşük devirlerde cansız keyifsiz giden atmosferik, sabit hızlarda aynı devirlerde gidilsin turbo daha az yakacaktır daha performanslı olacaktır alt devirlerdeki gücüyle. lpg olayına gelirsek anca öyle ekonomik olabilir , hele turbo dizellerle atmosferik dizellerin kıyaslamasına girmiyorum bile

    Dizelle işim olmaz zaten. Turbo da zaten belli devir aralıklarında canlı. Düşük veya yüksek devir turboya göre değil. Ama atmosferik her devir aralığında problem yaratmaz. Can mı istiyorsun? Atmosferikle redline ı geç, bir de turbolu motorla geç...meye çalış....

    Turbo benzinli arabalarda gayet iyi red line görüyor, 1.6 turbo 200 hp araçlar çok rahat 2.0 200-250 hp atmosferik araçlarla kafa kafaya yürüyor hatta geçiyor bile.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: resselote

    arkadaşımın 2012 model CC'si var. 1.4 tsi. sıfır aldı.93 bin tl'ye. 11 binde motor arıza verdi. çok da sakin ve güzel kullanır. araç şu an serviste. sandık motor geldi ama o aracın değişimini istedi. ayrıca tramerde 28 bin tl masraf görünecekmiş. tabi ki kabul etmediler. dava açtı, bakalım ne olacak?

    geçmiş olsun meraktan soruyorum motordaki sorun tam olarak neymiş? birde davanın durumu nedir teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DoMinicSS

    Kucuk hacımden yuksek guc elde etmek guzel ve faydalı bır teknolojı. Zamanla daha cok verımlı olacagına ınanıyorum. Tsı motor tecrubem yok kullanmadım bıle cevremde motor hasarı olan bırınıde gormedım. Ancak araba gıdıyor dıye fazla sıkıstırıyosanız orası ayrı bı durum ne oldugunu bılmedıgım ıcın bısey dıyemem. Ammavelakın suan maddı durumum musaıt olsa duz vıteslı bır tsı golfe hayır demezdım.

    Küçük hacimden büyük güç elde etmek motorun ömrünü azaltır keşke ülkemizde vergi sistemi böyle olmasa da herkes yüksek hacimli motor kullanabilse..
  • Tok kapı sesi yeter markamızın. Sadece çalıştığım kurumda 3 arkadaş tsi golf aldılar. 1.2 motoru da bir övüyorlar ki 1.6 yı aratmazmış da çok hızlıymış da... Neler neler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herşeyden önce alındıgı andan itibaren yağ yakan bir motor. bir araba yağ yakıyorsa zaten pistonu segmanı gömleği aşınmıştır veya hatalıdır. ancak vw servislerince bu olay kullanıcılara "NORMAL" miş gibi dayatılmaya çalışıyor.
  • 1.4 tsi rocco = forge intercooler-forge
    dump valve-miltek full egzoz--Ecufast chip
    -bmc air intake--223bg 360nm

    astra gtc 2.0 turbo = 76 mm custom full
    egzoz--220bg 300nm
    Ankaradaki arkadas yaptigi ilavelerle 1.4tsi ile 2.0turbolarla yuruyor
    ama nereye kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SSamet.

    Sorun çıkarma ihtimali düşük olmayan bir motor. Son ayda iki şikayet okuduk forumda. Birisi iki cevap üstte. Diğeride bir Golf GT idi. Bence aşırı beslemeli motorlara temkinli yaklaşmak lazım şimdilik. En azından ben öyle düşünüyorum.

    Aynen oyle bu bir ihtimal. Fanatik fedai degilim tabiki. Bu aracta sıvı LPG sistemi kullanıyorum 31000 km'dir ben ama boyle sorunlarla karsılasmadım. Bobin degistirdim. Ama onu benzinde de yapmıstı. Yani ortalama 30000 kmde bobin yemekte aracım. 300 kusur lira oda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bunu yazıyorum..Yeni motor teknolojisinden haberiniz yokmu ? yazıyorlar...Bende her yerde yazdım....KÜÇÜK HACİMLİ HP GÜCÜ YÜKSEK MOTOR AŞIRI BASINÇLA ÇALIŞAN ZORLANAN MOTOR DEMEK....Kısa zamanda arıza veriyor....Kullanıcı dostu değil, servis dostu motorlar...Hiç bir marka ve model yazmıyorum..1500 - 1600 CC motordan şaşmayın....Gücü yeten 2000 cc motor alsın...Bunu diyorum.. 1 Lt hacmi varmış 160 HP güç veriyor.....Peki kaç yıl dayanacak ? Yazan yok... Gözünüzü açın....tercih sizin...Para sizin...TUZAĞA DÜŞMEYİN...Servisle akraba olmayın....Saygılarımla...

    Şu yazdığını ilk seferde anlamayacak çoktur burda, bir daha okusunlar diye alıntı yapmak istedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    Tok kapı sesi yeter markamızın. Sadece çalıştığım kurumda 3 arkadaş tsi golf aldılar. 1.2 motoru da bir övüyorlar ki 1.6 yı aratmazmış da çok hızlıymış da... Neler neler...

    Eğer ulaşım amaçlı kullanılırsa tabiki aratmaz. Ama altımda 160 bg model var, hadi yarışalım diye 2-3-4 son devir abanırsanız motora, tümsek yokuş yukarı demeden sonuç bu olur.

    Motoru arızalananların tsi 160 bg gibi düşük hacim yüksek beygir araçlar olduğunu sanıyorum, alt model tsi 'larda da sorun varsa iş değişir, kronik sorun ortaya çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nicknick

    quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    Tok kapı sesi yeter markamızın. Sadece çalıştığım kurumda 3 arkadaş tsi golf aldılar. 1.2 motoru da bir övüyorlar ki 1.6 yı aratmazmış da çok hızlıymış da... Neler neler...

    Eğer ulaşım amaçlı kullanılırsa tabiki aratmaz. Ama altımda 160 bg model var, hadi yarışalım diye 2-3-4 son devir abanırsanız motora, tümsek yokuş yukarı demeden sonuç bu olur.

    Motoru arızalananların tsi 160 bg gibi düşük hacim yüksek beygir araçlar olduğunu sanıyorum, alt model tsi 'larda da sorun varsa iş değişir, kronik sorun ortaya çıkar.

    Hocam ulaşım amacına lafım elbette yok. Ama 1.2 litre araca 50000 lira verilmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yorumları okudum da amma fan boy varmış vw genin ya laf ettirilmiyor bakı yorumda vw gene arkadaşlar bırakın bu fan boylğu sonuçta araç bunlar bunları takım tutar gibi tutmaya gerek yok bende vw kullanıyorum ama öyle fan boy değilim sonuçta bu bir araç yani abartılacak bir durum yok. Konuya dönersek konu sahibi arkadaşta yanlış bir tutumla açmış konuyu canı yanarak haklıda bir dünya para vermiştir bir aracın böyle bir sorun çıkartması insanı gerçekten üzer canını yakar. Bir kaç tsı sorun çıkartı diye tüm tsı lerin sorun çıkartacağı anlamına gelmez ben bu duruma şans işi olarak bakıyorum eniştemlerde 1.4 140 bg tsı touran var km 200 bin de ve şu zamana kadar bir sıkıntı çıkartmadı normal bakımları dışında servis yüzü görmedi araç şuan b yorumumla bende bir fan boy gibi gözüküyorum belki gözünüzde ama tekrar ediyorum değilim ve olmak gibi bir niyetim yok ama bir kaç arızalanan tsı motorlar içinde tüm tsılere almayın denmekte yanlış olur bu birazda kullanış biçimine bağlı diye düşünüyorum çok sıkıştırılmamalı diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.

    vw nin hangi modelinde var 1.4 160-180 bg. bende golf 7 var 122 lik. birde 140 lıkları var.

    polo gti 1.4 180 bg , scirocco 1.4 160 bg , ibiza cupra 1.4 180 bg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    quote:

    Orijinalden alıntı: SATURNUS2014

    quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    Turbo candır aynı motor hacminde aynı kapasitedeki atmosferik motorlardan daha az yakar daha çok kaçar. Ama vw 1.4 motordan 180-160 bg almak istemesi motorun anasının ağlatması farklı bişey tabi.

    vw nin hangi modelinde var 1.4 160-180 bg. bende golf 7 var 122 lik. birde 140 lıkları var.

    polo gti 1.4 180 bg , scirocco 1.4 160 bg , ibiza cupra 1.4 180 bg

    evet çok fazla. Allahtan kararında almışım. o da GOLF 7 de mümkün şu an için tabi. 200 nm tork fazlasıyla bana yetiyor. performansı süper. büyük keyif.

    Opelin 1.4 tsi yerine opelin yeni 1.6 sidi 170 hp motorunu incelemenizi tavsiye ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.