Şimdi Ara

TSi motor almayın dikkat!!! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
108
Cevap
5
Favori
108.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E7830F89C

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    her üründe her araçta böyle problem cıkabilir sonuçta bunlar bantlarda üretilen şeyler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATOM ANT

    her üründe her araçta böyle problem cıkabilir sonuçta bunlar bantlarda üretilen şeyler

    Alıntıları Göster
    Bunu yazıyorum..Yeni motor teknolojisinden haberiniz yokmu ? yazıyorlar...Bende her yerde yazdım....KÜÇÜK HACİMLİ HP GÜCÜ YÜKSEK MOTOR AŞIRI BASINÇLA ÇALIŞAN ZORLANAN MOTOR DEMEK....Kısa zamanda arıza veriyor....Kullanıcı dostu değil, servis dostu motorlar...Hiç bir marka ve model yazmıyorum..1500 - 1600 CC motordan şaşmayın....Gücü yeten 2000 cc motor alsın...Bunu diyorum.. 1 Lt hacmi varmış 160 HP güç veriyor.....Peki kaç yıl dayanacak ? Yazan yok... Gözünüzü açın....tercih sizin...Para sizin...TUZAĞA DÜŞMEYİN...Servisle akraba olmayın....Saygılarımla...




  • Küçük motorlara önyargı
    Forum silinebilir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEOG Master

    Küçük motorlara önyargı
    Forum silinebilir...
    90'lı yıllarda Ralli araçlarının 2,0 motorları 400-500 hp belkide daha fazla güç üretirdi.
    Ancak bunlar tek yarışlık motorlardı. Motor diğer yarışta kullanılmazdı.

    Şimdi bu durumda ralli pilotu "benim motorum sorunlu" diyebilir mi?

    Bir firma seri üretim bir araçta, küçük hacimli motora turbo+süper şarj uyguluyor 160 hp alıyor.
    Diğeri aynı hacimli motoru atmosferik olarak piyasaya sürüyor 95 hp.

    Teknik konulara hakim olmayan biri HP yüksek diye turbolu aracı alıp kısa sürede motor yaptırınca üzülür.
    Bunu bilerek alan kişi ise kaputun altında zorlandığında arıza verebilecek bir makina olduğundan daha dikkatli ve çok sıkıştırmadan kullanır aracını.

    Hatta yukarıdaki bazı mesajlarda "ee sen aracı sıkıştırdıysan motoru patlatırsın tabiii" diyenler olmuş.

    Aracın kullanma kılavuzunda var mı böyle bir ibare.
    Beni çok sıkıştırma yoksa patlarım diye birşey yazıyor mu.

    Yazmıyor tabiki. Yazamaz öyle birşey.

    İşte 60.000 - 80.000 dayanan motor olunca seviniyoruz.
    15.000'de patlayınca davalık oluyoruz.
    Üzücü ve can sıkıcı bir durum.

    E kardeşim garantimiz var muhabbeti de yalanın daniskası. Adamın arabasını dağıtmışlar, onarmaya kalkmışlar. Hak hukuk yok.

    Geçmiş olsun.




  • Aracın motorunda üretim hatasi varmış. Pistonlar ters takılmış ve ses de ondan oluyormuş.

    Geçmiş olsun.


    Günümüzde seri üretim olan herşeyde böyle can sıkıcı hatalarla karsilasabiliyoruz. Bunun tek affedilir yani firmaların garanti kapsinda gerekli değişimleri yapması.

    Ben sizin yerinizde olsam yeni sandık motor isterdim. 1 kuruş para vermezdim.

    arabanizdan sogumayin. İphone bozulursa kötü telefon olmaz. Değiştirirler kullanırsın. Bu da o hesap.

    Ben 1.2 tsi ibiza sc kullanicisiyim, 34.000 km oldu bir tane sıkıntı yaşamadım. Bu yasamam anlamına gelmez. Allah korusun tabi.

    Kısaca TSİ motor iyi bir motordur ama arada abuk hatalar olabiliyor. Diğer markalarda da olduğu gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bunu yazıyorum..Yeni motor teknolojisinden haberiniz yokmu ? yazıyorlar...Bende her yerde yazdım....KÜÇÜK HACİMLİ HP GÜCÜ YÜKSEK MOTOR AŞIRI BASINÇLA ÇALIŞAN ZORLANAN MOTOR DEMEK....Kısa zamanda arıza veriyor....Kullanıcı dostu değil, servis dostu motorlar...Hiç bir marka ve model yazmıyorum..1500 - 1600 CC motordan şaşmayın....Gücü yeten 2000 cc motor alsın...Bunu diyorum.. 1 Lt hacmi varmış 160 HP güç veriyor.....Peki kaç yıl dayanacak ? Yazan yok... Gözünüzü açın....tercih sizin...Para sizin...TUZAĞA DÜŞMEYİN...Servisle akraba olmayın....Saygılarımla...

    Nick ve mesaj yazarkenki hal uyumu. Sayın taskafa, turbolu araclardaki turbolar abartı bir basınç altında calismiyorlar. O zaman turbo dizeller de hemen bozulsun.

    Turbo aracı kullanmayı bilmek ayridir. Ben bundan önce c3 dizel kullanıyordum, 140.000de anahtar degmedi. Sattığım adam 160.000 'daydı en son tık yok dedi. Şimdi belki 180k olmuştur.

    Turbolu araçların motor blokları, standart araçlardan çok daha güçlü. Al bakalim hitler motoruna 0.8 bar turbo basıncı gir, biraz gazla sonra ne oluyor gör




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bunu yazıyorum..Yeni motor teknolojisinden haberiniz yokmu ? yazıyorlar...Bende her yerde yazdım....KÜÇÜK HACİMLİ HP GÜCÜ YÜKSEK MOTOR AŞIRI BASINÇLA ÇALIŞAN ZORLANAN MOTOR DEMEK....Kısa zamanda arıza veriyor....Kullanıcı dostu değil, servis dostu motorlar...Hiç bir marka ve model yazmıyorum..1500 - 1600 CC motordan şaşmayın....Gücü yeten 2000 cc motor alsın...Bunu diyorum.. 1 Lt hacmi varmış 160 HP güç veriyor.....Peki kaç yıl dayanacak ? Yazan yok... Gözünüzü açın....tercih sizin...Para sizin...TUZAĞA DÜŞMEYİN...Servisle akraba olmayın....Saygılarımla...

    Nick ve mesaj yazarkenki hal uyumu. Sayın taskafa, turbolu araclardaki turbolar abartı bir basınç altında calismiyorlar. O zaman turbo dizeller de hemen bozulsun.

    Turbo aracı kullanmayı bilmek ayridir. Ben bundan önce c3 dizel kullanıyordum, 140.000de anahtar degmedi. Sattığım adam 160.000 'daydı en son tık yok dedi. Şimdi belki 180k olmuştur.

    Turbolu araçların motor blokları, standart araçlardan çok daha güçlü. Al bakalim hitler motoruna 0.8 bar turbo basıncı gir, biraz gazla sonra ne oluyor gör

    Alıntıları Göster
    İltifatınıza teşekkür....Biz 345 Binde tertemiz kazasız, boyasız, değişensiz 2003 FORD CONNECT sattık...Adama ta Mersinden teşekkür telefonu açtı..Allah razı olsun beş kuruş masraf yapmadım, çok temiz bakmışsınız diyor...Helal param size nasiboldu..Hayırını görün diyor....BU ARABANIN ZAMANINDA BAKIMLARI TAM YAPILDI VE 2 DEFA ENJEKTÖRLERİ 2 DEFA TURBO YENİLENDİ..Triger seti 2 defa yenilendi..tertemiz bakımlı halde kullanıldı....BUNLAR PARA DEĞİLMİ ? .Fındık motor arabalarda .100.000 - 150.000 km arası turbo bitiyor...Yalanmı ?..Turbo kaça değişiyor ? Onuda bilenler iyi biliyor...Turbo yenilemeyi servisler Beleşmi yapıyorlar ?......Nick meaj uyumu yazmaya devam edin...Kim neyi beğeniyorsa alıyor....Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi taşkafa -- 14 Eylül 2013; 12:03:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem


    quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bunu yazıyorum..Yeni motor teknolojisinden haberiniz yokmu ? yazıyorlar...Bende her yerde yazdım....KÜÇÜK HACİMLİ HP GÜCÜ YÜKSEK MOTOR AŞIRI BASINÇLA ÇALIŞAN ZORLANAN MOTOR DEMEK....Kısa zamanda arıza veriyor....Kullanıcı dostu değil, servis dostu motorlar...Hiç bir marka ve model yazmıyorum..1500 - 1600 CC motordan şaşmayın....Gücü yeten 2000 cc motor alsın...Bunu diyorum.. 1 Lt hacmi varmış 160 HP güç veriyor.....Peki kaç yıl dayanacak ? Yazan yok... Gözünüzü açın....tercih sizin...Para sizin...TUZAĞA DÜŞMEYİN...Servisle akraba olmayın....Saygılarımla...

    Nick ve mesaj yazarkenki hal uyumu. Sayın taskafa, turbolu araclardaki turbolar abartı bir basınç altında calismiyorlar. O zaman turbo dizeller de hemen bozulsun.

    Turbo aracı kullanmayı bilmek ayridir. Ben bundan önce c3 dizel kullanıyordum, 140.000de anahtar degmedi. Sattığım adam 160.000 'daydı en son tık yok dedi. Şimdi belki 180k olmuştur.

    Turbolu araçların motor blokları, standart araçlardan çok daha güçlü. Al bakalim hitler motoruna 0.8 bar turbo basıncı gir, biraz gazla sonra ne oluyor gör

    140 160 bin km bir motor için çok mu fazla ? Ben 4 5 yılda yaparım o kmyi... 500 600 bin deseniz neyse diyecem. Küçük hacimli motor hiçbir zaman yüksek hacimli atmosferikler gibi sağlam olmayacak . Şunu deseniz anlarım , artık arabalar o kadar uzun süre kullanılmıyor iytiyaç yok vs. diye.. Zaten sıfır araba alanların çoğu daha garanti bitmeden satıyor bu yüzden sağlamlık umurlarında değil.
    Şöyle 5 10 sene sonra görmek lazım o tsi lerin ecoboostların durumunu... Fsi gibi yüzüne bakılmayan motorlar kervanına katılmları hiç de uzak ihtimal değil.




  • Tok kapı sesi aşıkları doğuş önünde kuyruktalar. Sonuçta preminyum marka.

    (the bomb has been detected)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi robotica -- 14 Eylül 2013; 13:04:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robotica

    Tok kapı sesi aşıkları doğuş önünde kuyruktalar. Sonuçta preminyum marka.

    (the bomb has been dedected)

    BOOOOM!
  • Gecmis olsun hocam oncelikle . Yine bir arkadasin Tiguaninda pistonlarin ters baglanmasi sonucu motoru rektefiyeye gondermislerdi , mahkeme ise karisincada aracin farlarini vs bagaja koyup servisin bahceye atmislardi . Tonla para veriyorsunuz uretim hatasi cikiyor , ustelik birde rektifiye ediliyor haberiniz olmadan , en sonundada bahceye atiliyor .
    Yazik gercekten . Uzak durun su vwden de akli baslarina gelsin .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi grandTT -- 14 Eylül 2013; 13:09:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grandTT

    Gecmis olsun hocam oncelikle . Yine bir arkadasin Tiguaninda pistonlarin ters baglanmasi sonucu motoru rektefiyeye gondermislerdi , mahkeme ise karisincada aracin farlarini vs bagaja koyup servisin bahceye atmislardi . Tonla para veriyorsunuz uretim hatasi cikiyor , ustelik birde rektifiye ediliyor haberiniz olmadan , en sonundada bahceye atiliyor .
    Yazik gercekten . Uzak durun su vwden de akli baslarina gelsin .
    arkadaşımın 2012 model CC'si var. 1.4 tsi. sıfır aldı.93 bin tl'ye. 11 binde motor arıza verdi. çok da sakin ve güzel kullanır. araç şu an serviste. sandık motor geldi ama o aracın değişimini istedi. ayrıca tramerde 28 bin tl masraf görünecekmiş. tabi ki kabul etmediler. dava açtı, bakalım ne olacak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: resselote

    arkadaşımın 2012 model CC'si var. 1.4 tsi. sıfır aldı.93 bin tl'ye. 11 binde motor arıza verdi. çok da sakin ve güzel kullanır. araç şu an serviste. sandık motor geldi ama o aracın değişimini istedi. ayrıca tramerde 28 bin tl masraf görünecekmiş. tabi ki kabul etmediler. dava açtı, bakalım ne olacak?

    cc lerin 160'lık tsi larında çok motor patlatan var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    90'lı yıllarda Ralli araçlarının 2,0 motorları 400-500 hp belkide daha fazla güç üretirdi.
    Ancak bunlar tek yarışlık motorlardı. Motor diğer yarışta kullanılmazdı.

    Şimdi bu durumda ralli pilotu "benim motorum sorunlu" diyebilir mi?

    Bir firma seri üretim bir araçta, küçük hacimli motora turbo+süper şarj uyguluyor 160 hp alıyor.
    Diğeri aynı hacimli motoru atmosferik olarak piyasaya sürüyor 95 hp.

    Teknik konulara hakim olmayan biri HP yüksek diye turbolu aracı alıp kısa sürede motor yaptırınca üzülür.
    Bunu bilerek alan kişi ise kaputun altında zorlandığında arıza verebilecek bir makina olduğundan daha dikkatli ve çok sıkıştırmadan kullanır aracını.

    Hatta yukarıdaki bazı mesajlarda "ee sen aracı sıkıştırdıysan motoru patlatırsın tabiii" diyenler olmuş.

    Aracın kullanma kılavuzunda var mı böyle bir ibare.
    Beni çok sıkıştırma yoksa patlarım diye birşey yazıyor mu.

    Yazmıyor tabiki. Yazamaz öyle birşey.

    İşte 60.000 - 80.000 dayanan motor olunca seviniyoruz.
    15.000'de patlayınca davalık oluyoruz.
    Üzücü ve can sıkıcı bir durum.

    E kardeşim garantimiz var muhabbeti de yalanın daniskası. Adamın arabasını dağıtmışlar, onarmaya kalkmışlar. Hak hukuk yok.

    Geçmiş olsun.











    Gecenin bu saatinde hortlatiyorum mesaji ama ilk paragraflar ile ilgili bir bilgi vereyim.

    Bildiğiniz gibi evo hep 2litre motorla gelir ve her kuşakta daha fazla güçle gelir. Bu evolar 400 -450bg fabrika çıkışı güçle geliyor ve rutin bakımları ile birlikte standart bineklerle aynı garanti süresine sahip.

    Motoruna güvenen bunu yapar. Evo yu evo yapan da bunlardan biridir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E7830F89C

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    düşük hacimli motorlarda turbo zaten fizik kanunlarına görede tehlikeli alırken aklınıza gelmedimi şimdi mantıken bakın turbolu arabalar mı daha çok motor arızası veriyor atmosferik motorlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bunu yazıyorum..Yeni motor teknolojisinden haberiniz yokmu ? yazıyorlar...Bende her yerde yazdım....KÜÇÜK HACİMLİ HP GÜCÜ YÜKSEK MOTOR AŞIRI BASINÇLA ÇALIŞAN ZORLANAN MOTOR DEMEK....Kısa zamanda arıza veriyor....Kullanıcı dostu değil, servis dostu motorlar...Hiç bir marka ve model yazmıyorum..1500 - 1600 CC motordan şaşmayın....Gücü yeten 2000 cc motor alsın...Bunu diyorum.. 1 Lt hacmi varmış 160 HP güç veriyor.....Peki kaç yıl dayanacak ? Yazan yok... Gözünüzü açın....tercih sizin...Para sizin...TUZAĞA DÜŞMEYİN...Servisle akraba olmayın....Saygılarımla...

    Söylediklerine birebir katılıyorum.
    2010 da yeni Astra çıktığında takip etmeye başladım 2012 de gittim atmosferik motorunu aldım 2 yıl takip etmeme rağmen turboya yine yönelmedim taktırdım llpg yide kafam rahat biniyorum




  • yeni focus 3 un 1.6 tdci motorlarini nasil bilirsiniz ?
  • 1.6 hitler 8v dan sasmayın. 280 bindeyim
    Daha motor acilmadu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4_1400

    90'lı yıllarda Ralli araçlarının 2,0 motorları 400-500 hp belkide daha fazla güç üretirdi.
    Ancak bunlar tek yarışlık motorlardı. Motor diğer yarışta kullanılmazdı.

    Şimdi bu durumda ralli pilotu "benim motorum sorunlu" diyebilir mi?

    Bir firma seri üretim bir araçta, küçük hacimli motora turbo+süper şarj uyguluyor 160 hp alıyor.
    Diğeri aynı hacimli motoru atmosferik olarak piyasaya sürüyor 95 hp.

    Teknik konulara hakim olmayan biri HP yüksek diye turbolu aracı alıp kısa sürede motor yaptırınca üzülür.
    Bunu bilerek alan kişi ise kaputun altında zorlandığında arıza verebilecek bir makina olduğundan daha dikkatli ve çok sıkıştırmadan kullanır aracını.

    Hatta yukarıdaki bazı mesajlarda "ee sen aracı sıkıştırdıysan motoru patlatırsın tabiii" diyenler olmuş.

    Aracın kullanma kılavuzunda var mı böyle bir ibare.
    Beni çok sıkıştırma yoksa patlarım diye birşey yazıyor mu.

    Yazmıyor tabiki. Yazamaz öyle birşey.

    İşte 60.000 - 80.000 dayanan motor olunca seviniyoruz.
    15.000'de patlayınca davalık oluyoruz.
    Üzücü ve can sıkıcı bir durum.

    E kardeşim garantimiz var muhabbeti de yalanın daniskası. Adamın arabasını dağıtmışlar, onarmaya kalkmışlar. Hak hukuk yok.

    Geçmiş olsun.











    Gecenin bu saatinde hortlatiyorum mesaji ama ilk paragraflar ile ilgili bir bilgi vereyim.

    Bildiğiniz gibi evo hep 2litre motorla gelir ve her kuşakta daha fazla güçle gelir. Bu evolar 400 -450bg fabrika çıkışı güçle geliyor ve rutin bakımları ile birlikte standart bineklerle aynı garanti süresine sahip.

    Motoruna güvenen bunu yapar. Evo yu evo yapan da bunlardan biridir.

    Hocam yanıltmayalım EVO'lar 291Hp şuana kadar standart fabrika çıkışlı.
    Ayrıca ne kadar uzun garanti süresi olsa da motor ömrünün daha az zorlanmış motora göre muhakkak kısa olacaktır, hele ki turbosuz motorlara göre.
    Ama elbette rakiplerinin Turbolu modellerine göre daha dayanıklı olabilir buna laf yok...


    Merak ediyorum Mercedes'in A45 AMG'deki 2.0Lt 360Hp motorları ve Ford'un 1.0 Ecoboost'ları ne zaman patlak vermeye başlayacak. Eminim ki bir 2-3 sene içinde bu turbo motorlarla ilgili felaket istatistikler gelmeye başlayacak...




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.