Şimdi Ara

TSi motor almayın dikkat!!! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
108
Cevap
5
Favori
108.392
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    TSİ ALMAYIIIIIIIIIIIIIIIIN HANİMİŞ TİYESAAAAAAAAAAAAY PATLIYO BUUUUUUUUUUUUUUU HÜHÜHÜHÜHÜH ALMAYIIIIIIIIIIIIIIIN ALIRSANIZ DALARIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM


    Hocam arkadaşa tavsiye veriyorun ve haklılık parın var ama senin yazdığın nedir Allah aşkına. Bu nasıl bir üslup adama diyorsun ama sen daha beterini yapıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 70s

    Öncelikle benim aracım sorunlu seri BMY motora sahip. TSI 140PS. İki defa motor ışığı yandı. Birincisinde Doğuş'un 30.000 olan buji değişimini 60.000'e çekmesi dolayısıyla buji ve ateşleme bobini yaktı (45.000) İkincisinde ise araçta bir sorun görünmemesine rağmen yandı. Servise götürdüm iki gün boyunca arızayı bulmak için uğraştılar. Bu serinin TSI içindeki sorunlu seri olduğunu ve motorun değişme ihtimali olduğunu söylediler iyi niyet kapsamında (Araç 2008 Jetta, olaylar 2012'de geçiyor ee fena değil) gerçi bir işçilik ücreti filan dediğinde ben de motor kusurluysa ben niye işçilik vereyim dediğimde siz de haklısınız cevabını aldım :) Neyse süreç sonunda motor yazışmaları devam ederken aracın 4. silindirindeki enjektöre giden kablonun yandığı tespit edildi, bugün 16.000 Km olmuş bu olayların üzerinden bi sıkıntı çıkmadı. Bir ara madem bunlar sorunlu neden komple değiştirmiyorlar bize zulmediyorlar diye sordum hepsinde sorun olmadığını belirtti servisteki arkadaş. 200.000 aşmış BMY var geliyor servise ama 20.000'de de BMY değiştirdiğimi biliyorum dedi. Bende durumlar bu şimdilik iyi kötü geçiniyoruz sorunlu TSI BMY serimle :)

    Not: Yukarıda TSI motor alanlara aptal diye seslenen arkadaşa da teşekkür ederim. Parayı beraber kazanıyoruz ya beyni de ortak kullanmamız gerekiyor sanırım.

    Benim o şahış.
    TSI motor alanlara aptal demedim. TSI alıp sorun yaşamayan tekrar gidip TSI alırsa lafım yok.
    Ama adamın TSI motordan başı yanmış, DSG şanzımandan başı yanmış. Gidip şikayetvar'a bir dolu VW şikayeti yazmış.
    Bir bakıyorsun gitmiş yine TSİ DSG volkswagen almış.

    Parayı ortak kazanmıyoruz, beyni de ortak kullanmıyoruz. Ortak kullansaydık sorunlu olduğu alenen tescillenen, 100.000 kilometre görmeden defalarca arıza çıkartan motorlu aracı ben elimde tutmazdım zaten. Benim için elektronik veya mekanik farketmez, arıza tahammül sayısı 1 dir. Aynı sebepten 2. kez arıza yaptığı vakit o aracı elimden çıkartırım.


    Konuyu açan arkadaşa gösterilen tepkiye anlam veremiyorum. Bu arkadaşa tepki gösterenler yarın başlarına benzer bir durum gelirse hiç forumda ağlamasınlar.
    Zaten akıllı olun, ağlamayın kardeşim. VW ne mal olduğu bilinen bir marka. VW grubu arabam var bu arada Arıza gördüm mü poposuna tekmeyi basacak biriyim. Arabaya nikah kıymadım. Hiçbir markanın da fanatiği, aşığı değilim.

    Şurada konuşanlar kendi sıfır araçlarını şu halde görselerdi ne hallere girerlerdi hayal edebiliyorum. Başına gelmeyen bilemez. O yüzden akıllı konuşun;

     TSi motor almayın dikkat!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    quote:

    Orijinalden alıntı: 70s

    Öncelikle benim aracım sorunlu seri BMY motora sahip. TSI 140PS. İki defa motor ışığı yandı. Birincisinde Doğuş'un 30.000 olan buji değişimini 60.000'e çekmesi dolayısıyla buji ve ateşleme bobini yaktı (45.000) İkincisinde ise araçta bir sorun görünmemesine rağmen yandı. Servise götürdüm iki gün boyunca arızayı bulmak için uğraştılar. Bu serinin TSI içindeki sorunlu seri olduğunu ve motorun değişme ihtimali olduğunu söylediler iyi niyet kapsamında (Araç 2008 Jetta, olaylar 2012'de geçiyor ee fena değil) gerçi bir işçilik ücreti filan dediğinde ben de motor kusurluysa ben niye işçilik vereyim dediğimde siz de haklısınız cevabını aldım :) Neyse süreç sonunda motor yazışmaları devam ederken aracın 4. silindirindeki enjektöre giden kablonun yandığı tespit edildi, bugün 16.000 Km olmuş bu olayların üzerinden bi sıkıntı çıkmadı. Bir ara madem bunlar sorunlu neden komple değiştirmiyorlar bize zulmediyorlar diye sordum hepsinde sorun olmadığını belirtti servisteki arkadaş. 200.000 aşmış BMY var geliyor servise ama 20.000'de de BMY değiştirdiğimi biliyorum dedi. Bende durumlar bu şimdilik iyi kötü geçiniyoruz sorunlu TSI BMY serimle :)

    Not: Yukarıda TSI motor alanlara aptal diye seslenen arkadaşa da teşekkür ederim. Parayı beraber kazanıyoruz ya beyni de ortak kullanmamız gerekiyor sanırım.

    Benim o şahış.
    TSI motor alanlara aptal demedim. TSI alıp sorun yaşamayan tekrar gidip TSI alırsa lafım yok.
    Ama adamın TSI motordan başı yanmış, DSG şanzımandan başı yanmış. Gidip şikayetvar'a bir dolu VW şikayeti yazmış.
    Bir bakıyorsun gitmiş yine TSİ DSG volkswagen almış.

    Parayı ortak kazanmıyoruz, beyni de ortak kullanmıyoruz. Ortak kullansaydık sorunlu olduğu alenen tescillenen, 100.000 kilometre görmeden defalarca arıza çıkartan motorlu aracı ben elimde tutmazdım zaten. Benim için elektronik veya mekanik farketmez, arıza tahammül sayısı 1 dir. Aynı sebepten 2. kez arıza yaptığı vakit o aracı elimden çıkartırım.


    Konuyu açan arkadaşa gösterilen tepkiye anlam veremiyorum. Bu arkadaşa tepki gösterenler yarın başlarına benzer bir durum gelirse hiç forumda ağlamasınlar.
    Zaten akıllı olun, ağlamayın kardeşim. VW ne mal olduğu bilinen bir marka. VW grubu arabam var bu arada Arıza gördüm mü poposuna tekmeyi basacak biriyim. Arabaya nikah kıymadım. Hiçbir markanın da fanatiği, aşığı değilim.

    Şurada konuşanlar kendi sıfır araçlarını şu halde görselerdi ne hallere girerlerdi hayal edebiliyorum. Başına gelmeyen bilemez. O yüzden akıllı konuşun;

     TSi motor almayın dikkat!!!

    Alıntıları Göster
    shadowgeist seni ucundan kıyısından biraz insan olmaya davet ediyorum kardeşim. fake hesaplardan betersin bugün. adamın arabasının garantiden tamir olması sana battı mı ne oldu anlamadım ama birşeyden sebep çok gocunmuşsun...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    shadowgeist seni ucundan kıyısından biraz insan olmaya davet ediyorum kardeşim. fake hesaplardan betersin bugün. adamın arabasının garantiden tamir olması sana battı mı ne oldu anlamadım ama birşeyden sebep çok gocunmuşsun...

    Alıntıları Göster
    Bence bu konu da kapatılır.Anlamadığım bir şey var;Adam tata fıattan 10000 tl daha ucuza aynı kalitede araç satıyor diye sırf fıat'ı karalama amaçlı konu açıyor 5 sayfa yazı yazılıyor ama konu kapanmıyorç.Birisi çıkıp alfa romeo alınmaz diye konu açıyor sayfalarca yazı yazılıyor ama konu kapanmıyor.Fakat her ne hikmetse vw için açılan ve gerçekçi gözlemler içeren eleştirel yazılar bi bakıyorsun ki uçup gidiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    shadowgeist seni ucundan kıyısından biraz insan olmaya davet ediyorum kardeşim. fake hesaplardan betersin bugün. adamın arabasının garantiden tamir olması sana battı mı ne oldu anlamadım ama birşeyden sebep çok gocunmuşsun...

    Alıntıları Göster
    Sorun çıkarma ihtimali düşük olmayan bir motor. Son ayda iki şikayet okuduk forumda. Birisi iki cevap üstte. Diğeride bir Golf GT idi. Bence aşırı beslemeli motorlara temkinli yaklaşmak lazım şimdilik. En azından ben öyle düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    shadowgeist seni ucundan kıyısından biraz insan olmaya davet ediyorum kardeşim. fake hesaplardan betersin bugün. adamın arabasının garantiden tamir olması sana battı mı ne oldu anlamadım ama birşeyden sebep çok gocunmuşsun...

    Alıntıları Göster
    Turbo benzinlide kral kim ne derse desin taş gibi THP'lerdir.

    Bilindik hiçbir sıkıntııs yok(sente atma vardı onu da hallettiler)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    quote:

    Orijinalden alıntı: 70s

    Öncelikle benim aracım sorunlu seri BMY motora sahip. TSI 140PS. İki defa motor ışığı yandı. Birincisinde Doğuş'un 30.000 olan buji değişimini 60.000'e çekmesi dolayısıyla buji ve ateşleme bobini yaktı (45.000) İkincisinde ise araçta bir sorun görünmemesine rağmen yandı. Servise götürdüm iki gün boyunca arızayı bulmak için uğraştılar. Bu serinin TSI içindeki sorunlu seri olduğunu ve motorun değişme ihtimali olduğunu söylediler iyi niyet kapsamında (Araç 2008 Jetta, olaylar 2012'de geçiyor ee fena değil) gerçi bir işçilik ücreti filan dediğinde ben de motor kusurluysa ben niye işçilik vereyim dediğimde siz de haklısınız cevabını aldım :) Neyse süreç sonunda motor yazışmaları devam ederken aracın 4. silindirindeki enjektöre giden kablonun yandığı tespit edildi, bugün 16.000 Km olmuş bu olayların üzerinden bi sıkıntı çıkmadı. Bir ara madem bunlar sorunlu neden komple değiştirmiyorlar bize zulmediyorlar diye sordum hepsinde sorun olmadığını belirtti servisteki arkadaş. 200.000 aşmış BMY var geliyor servise ama 20.000'de de BMY değiştirdiğimi biliyorum dedi. Bende durumlar bu şimdilik iyi kötü geçiniyoruz sorunlu TSI BMY serimle :)

    Not: Yukarıda TSI motor alanlara aptal diye seslenen arkadaşa da teşekkür ederim. Parayı beraber kazanıyoruz ya beyni de ortak kullanmamız gerekiyor sanırım.

    Benim o şahış.
    TSI motor alanlara aptal demedim. TSI alıp sorun yaşamayan tekrar gidip TSI alırsa lafım yok.
    Ama adamın TSI motordan başı yanmış, DSG şanzımandan başı yanmış. Gidip şikayetvar'a bir dolu VW şikayeti yazmış.
    Bir bakıyorsun gitmiş yine TSİ DSG volkswagen almış.

    Parayı ortak kazanmıyoruz, beyni de ortak kullanmıyoruz. Ortak kullansaydık sorunlu olduğu alenen tescillenen, 100.000 kilometre görmeden defalarca arıza çıkartan motorlu aracı ben elimde tutmazdım zaten. Benim için elektronik veya mekanik farketmez, arıza tahammül sayısı 1 dir. Aynı sebepten 2. kez arıza yaptığı vakit o aracı elimden çıkartırım.


    Konuyu açan arkadaşa gösterilen tepkiye anlam veremiyorum. Bu arkadaşa tepki gösterenler yarın başlarına benzer bir durum gelirse hiç forumda ağlamasınlar.
    Zaten akıllı olun, ağlamayın kardeşim. VW ne mal olduğu bilinen bir marka. VW grubu arabam var bu arada Arıza gördüm mü poposuna tekmeyi basacak biriyim. Arabaya nikah kıymadım. Hiçbir markanın da fanatiği, aşığı değilim.

    Şurada konuşanlar kendi sıfır araçlarını şu halde görselerdi ne hallere girerlerdi hayal edebiliyorum. Başına gelmeyen bilemez. O yüzden akıllı konuşun;

     TSi motor almayın dikkat!!!

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 70s -- 22 Aralık 2012; 12:01:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    Turbo benzinlide kral kim ne derse desin taş gibi THP'lerdir.

    Bilindik hiçbir sıkıntııs yok(sente atma vardı onu da hallettiler)

    Alıntıları Göster
    Herşeyi anladım da konu sahibi arkadaşa neden tepki gösteriyorsunuz onu anlamadım.

    Adam mağdur olmuş mağdur kafanız basmıyor mu?

    Bir ton para vermiş sıra beklemiş daha 15.000km de motor iniyor. Başlarım TSIna da DSGne de.

    Garantisi varmış herhalde olacak sıfır arabanın garantisi bu benim mağduriyetimi önlüyor mu? Hayır.

    Aylarca arabam serviste yatıyor, bir ton çile çekiyorum, vaktimi çalıyor.

    Ayrıca bu sorunlar her marka ve modelde yaşanmıyor yok öyle bir dünya.

    Kendinizi avutmak için kendi küçük dünyanızı kuruyorsunuz.

    DSg de problemlidir TSI motorda. 3-5 kişinin problem yaşamaması genel doğruyu değiştirmiyor maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edec

    shadowgeist seni ucundan kıyısından biraz insan olmaya davet ediyorum kardeşim. fake hesaplardan betersin bugün. adamın arabasının garantiden tamir olması sana battı mı ne oldu anlamadım ama birşeyden sebep çok gocunmuşsun...

    +1

    Yazdıkları son derece itici, kendini küçük düşürücü... O üslupla yazarsa zaten kimse ciddiye almaz, sadece rahatsızlık veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.

    Forumda sürekli görüyorum, bu hitler motor dediğiniz atmosferik motorlar mı? Babamın 99 model passatı var mesela, 1.8 125 ps atmosferik. Hitler motor mu oluyo şimdi bu

    1.8t hakkında pek bir bilgim yok ama 1.6 MPI vw nin yıllardır kullandığı 102 hp gücünde atmosferik bir motor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2EF209ABE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.

    Forumda sürekli görüyorum, bu hitler motor dediğiniz atmosferik motorlar mı? Babamın 99 model passatı var mesela, 1.8 125 ps atmosferik. Hitler motor mu oluyo şimdi bu

    1.8t hakkında pek bir bilgim yok ama 1.6 MPI vw nin yıllardır kullandığı 102 hp gücünde atmosferik bir motor.

    Alıntıları Göster
    Bu başlık iyi olmuş aslında.

    TDI ler elde kalmıştı zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkman

    Bu başlık iyi olmuş aslında.

    TDI ler elde kalmıştı zaten.

    Alıntıları Göster
    doğuşun elinde golf 7 tsi hiç yok tdi çok var. Bu konu ve golf 7 tdi lar bilemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubahakan -- 22 Aralık 2012; 12:31:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Herşeyi anladım da konu sahibi arkadaşa neden tepki gösteriyorsunuz onu anlamadım.

    Adam mağdur olmuş mağdur kafanız basmıyor mu?

    Bir ton para vermiş sıra beklemiş daha 15.000km de motor iniyor. Başlarım TSIna da DSGne de.

    Garantisi varmış herhalde olacak sıfır arabanın garantisi bu benim mağduriyetimi önlüyor mu? Hayır.

    Aylarca arabam serviste yatıyor, bir ton çile çekiyorum, vaktimi çalıyor.

    Ayrıca bu sorunlar her marka ve modelde yaşanmıyor yok öyle bir dünya.

    Kendinizi avutmak için kendi küçük dünyanızı kuruyorsunuz.

    DSg de problemlidir TSI motorda. 3-5 kişinin problem yaşamaması genel doğruyu değiştirmiyor maalesef.

    Haklısınız; ama konunun yönlendirmesi yanlış arkadaşın bir mağduriyeti var doğrudur,olayı bütün TSI motorlarda olan standart bir olaaymış gibi yansıtması yanlış.

    Araç garantili değişim yapılacak,serviste 2-3 ay yatacağı söyleniyor bunun gibi şeyler tartışılacağına yok bu böyle kötü yok bu şöyle arızalı denmesi yanlış buluyorum.

    Kususrsuz,hatasız üretim yapan firma olduğunu da düşünmüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-2EF209ABE

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreFB1907

    Tsi motor cok dayanikli sorunsuz bir motor degil kabul etmek gerekir. Fakat verdigi degerler butun motorlardan iyi. hitler motorun sorunsuzlugunu tsi lara gecirememisler. Araci aldiktan 3-4 sene sonra motor sorunu cikarsa garantiside bitmis olacagi icin durum kotulesir.

    Forumda sürekli görüyorum, bu hitler motor dediğiniz atmosferik motorlar mı? Babamın 99 model passatı var mesela, 1.8 125 ps atmosferik. Hitler motor mu oluyo şimdi bu

    1.8t hakkında pek bir bilgim yok ama 1.6 MPI vw nin yıllardır kullandığı 102 hp gücünde atmosferik bir motor.

    Alıntıları Göster
    tabi ilk çıktığında baktınız sineği yemek isteyen kurbağayı , sinek uçuruyor hemen aldandınız aldınız

    valla şu an ki tsi motorlarda ( şimdi üretilen) özellikle 1.4 122 lik olanda sorun yaşayan sizin gibi yani pek kimse yok...bir teknoloji ilk çıktığında hemen atlamamak, bekleyip kullanıcı yorumlarına kulak vermek bence daha yerinde bir hareket...

    şansta çok önemli, nice passat kullanıcıları var araçları 200 bin km ye yaklaşmış dsg şanzuman hakkında hiç şikayetleri yok ve çokta memnunlar...yani tamamen olmasada şansında etkisi çok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tacox

    tabi ilk çıktığında baktınız sineği yemek isteyen kurbağayı , sinek uçuruyor hemen aldandınız aldınız

    valla şu an ki tsi motorlarda ( şimdi üretilen) özellikle 1.4 122 lik olanda sorun yaşayan sizin gibi yani pek kimse yok...bir teknoloji ilk çıktığında hemen atlamamak, bekleyip kullanıcı yorumlarına kulak vermek bence daha yerinde bir hareket...

    şansta çok önemli, nice passat kullanıcıları var araçları 200 bin km ye yaklaşmış dsg şanzuman hakkında hiç şikayetleri yok ve çokta memnunlar...yani tamamen olmasada şansında etkisi çok...

    Alıntıları Göster
    Ben ilk çıktığında düşünmüştüm bukadar küçük hacimden nasıl bukadar güç çıkar diye.Gerçekten birşey ilk çıktığında hemen atlamamak lazım.Üreten firmanın gerçek kullanımdaki sorunları görüp iyileştirmeler yapıldıktan sonra o ürüne yönelmek daha mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: er76.

    Ben ilk çıktığında düşünmüştüm bukadar küçük hacimden nasıl bukadar güç çıkar diye.Gerçekten birşey ilk çıktığında hemen atlamamak lazım.Üreten firmanın gerçek kullanımdaki sorunları görüp iyileştirmeler yapıldıktan sonra o ürüne yönelmek daha mantıklı.

    Alıntıları Göster
    Bizde TSI motor maduruyuz araç 2007 jetta 1.4tsi 140 hp aracı 1 sene oldu alalı 1 ay önce manyetik kavrama su pompası değişti 1650tl şimdide triger zinciri uzaması varmış 2.300 tl araçtan soğuduk vallah sıra artık turboda yada kompresördedir :)




  • Wv nin dis,ic alt takim olsun malzeme vb kalitesine diyecek yok 1.6 mpi de gucu ve torku bulamayan wv grubu bir ara hondanin bulmus oldugu 16. 16 valf doch motoru kullandi sonrasinda arayis icine giren wv fsi diye bir motorla karsimiz cikti ne yazikki yine basaramadi sonra tsi cikti konusmak nekadar erken olsada sorunlarini servisteki calisan arkadaslarimiz bize soyluyor.wv ciler bir turlu kabullenmesede bu marka benzinli motorda basaramadi ve hic bir marka bu kadar arayis ve degidiklige gitmedi.malum bugun tdi bir golf alsak en az 70 binlira millette kolayina renoya pejoya fiata forta binmiyor arada fiyat farki 2. El bir arac daha aliyor.bende biliyorum kuzu pirzolanin tavuk donerden daha iyi oldugunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    2 sene önce yine forumdan birisinin tsi motoru dağılmıştı ama bildiginiz pistonlar v.s dağılmış motorda hatta inanmayanlara servis raporunu v.s koymuştu .)

    O arkadaş bu konuyu açan arkadaştı sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chewee

    quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    2 sene önce yine forumdan birisinin tsi motoru dağılmıştı ama bildiginiz pistonlar v.s dağılmış motorda hatta inanmayanlara servis raporunu v.s koymuştu .)

    O arkadaş bu konuyu açan arkadaştı sanırım

    Alıntıları Göster
    millet boşuna tdı sırası beklemiyor demekki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E7830F89C

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    canı yanan tabiki şikayet edecek, adam haklı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.