Merhaba Değerli Forum Üyeleri, Bir arkadaşım TT Mobil Prime Eksper 10GB tarifesini kullanıyor. Paketindeki 2000DK hakkını bitirmiş ve TT aşım ücreti uygulamış. Telefonuna gelen mesajları kontrol ettik TT %80 ve %100 kullanım bilgilendirme sms'i göndermemiş. Önceki aylarda bilgilendirme sms'i gönderilmiş fakat son ayda nedense bilgilendirme smsleri gönderilmemiş. Arkadaşım mesajları silmediğinden de %100 emin. Yani paketindeki 2000dk'nın bittiğine dair herhangi bir bilgilendirme yok. Şimdi sizlere bir sorum var. TT, bu bilgilendirme sms'ini göndermeden aşım ücreti uygulama hakkında sahip mi? Fatura ücretini ödedi. Tüketici haklarına başvursak iade alır mıyız? Böyle bir durum yaşayıp ta ücret iadesi alan var mı? ![]() |
Bildirim