Şimdi Ara

TT.net Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TT.net abonesiyim. 24 aylık taahhüdüm 2019 yılı 3.ayında bitiyordu ve taahhüt indirimiyle ayda 58 TL ödüyordum (normalde 86 TL). 21.12.2108 tarihinde TT.net arayarak ikna kampanyası kapsamında 25 ay taahhütle ayda 54 TL.den taahhüdümü yenilemek istediklerini söylediler.Bende yeni fiyatların ne zaman başlayacağını herhangi bir ceza ödeyip ödemeyeceğimi sordum. Müşteri temsilcisi bana ceza ödeyip ödemeyeceğimi söylemedi ben sorduğumda da ödemeyeceğimi 54.TL'den ödemeye devam edeceğimi söyledi. Ancak online işlemlerden kontrol edince güncel fatura tutarımın 263 TL olduğunu gördüm ve müşteri hizmetlerini arayıp sebebini sordum. Müşteri temsilcisi 21.12.2108 tarihinde 54 TL.lik yeni kampanyaya geçmem nedeniyle eski 58 TL.lik taahhütümden yararlandığım bütün indirimlerin yeni faturaya yansıtıldığını söyledi. Bende bana müşteri temsilcinin böyle bir bilgi vermediğini sadece aylık 54 TL.ye kampanyaya geçişimi yapacağını, müşteri temsilcisinin eksik bilgi vererek ve beni yanıltarak 54 TL.lik kampanyaya geçirdiğini böyle bir ceza geleceğini bilsem yararlanmakta olduğum 58 TL.lik kampanyanın kampanyanın 2019 yılı mart ayına kadar süresi olduğundan yeni kampanyaya katılmayacağımı belirttim. Ben aptal mıyım ki eski taahhütümün 2009 yılı mart ayına kadar süresi varken bu süre bitmeden kampanyayı niye kendi isteğimle sonlandırayım ve 263 TL ceza ödeyeyim ? müşteri temsilcisi bana yanlış ve eksik bilgi vererek kampanyaya geçişimi sağlayarak 263 TL ceza ödememe neden olmuştur. Müşteri temsilcisi ile yaptığım görüşmenin kayıtlarının dinlenmesini ve taahhüt verdiğim 54 TL.lik yeni kampanyanın da iptalini ve internet aboneliğimin iptalini istedim.Müşteri temsilcisi yeni kampanyanın iptali halinde 650 TL borç çıkacağını söyledi.Ben de daha 2 gün önce başlayan bir kampanyada 650 TL cayma bedeline nasıl ulaştıklarını sorduğumda, taahhüt verilen ayların tüm taksit tutarlarının alınacağını söyledi.Ben de bunun yasal olmadağını faydalanılan indirim kadarının faturaya yansıtılması gerektiğini söyledim.MT Uygulamanın böyle olduğunu söyledi.Ben de hiç memnun olduğum firmalarından bu şartlarda ayrılmanın mümkün olmadığını onları cimer, btk ve tüketici hakem heyetine şikayet edeceğimi bildirdim. TT.netin 260 TL cayma bedelini ödemek istemiyorum ve 650 TL.cayma bedeli vermeden daha bu ttnet denen firmadan kurtulmak istiyorum yasal olarak yapabileceğim birşey var mı ? yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.







  • 444 numaradan mi aradınız
  • Başlamayan veya yeni başlayan kampanyaya 650 lira cayma bedeli mi? Bunlar ne kadar da kolay yalan söylüyor. Sizi ilk arayan büyük ihtimalle taşerondu, ama resmi mh'nin de taşerondan aşağı kalır yanı yok. Önce
    sikayet.btk.gov.tr
    BTK Online Şikayet Bildirim Sistemi
    https://sikayet.btk.gov.tr
    buradan sonuç alamazsanız tüketici hakem heyeti yoluyla cayma bedelsiz fesih hakkınız doğar. Telefonla verilen taahhütlerde tüketicinin doğru bilgilendirilerek ses kaydı yapılması zorunluluğu var. Size cayma bedeli çıkmaz dediyse yalan söylemiş. Bütün kampanyalarda düşük fiyatlı tarifeye geçerseniz taahhüt bozulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 23 Aralık 2018; 13:9:24 >




  • Simdi bunun telefon dolandiriciligindan ne farki var? Bence direk o telefondaki mh elemanlarini savciliga ver.
  • Cevaplar için teşekkürler evet 444.lü numaradan arandım. Benim anlayamadığım yeni kampanyadan 650 TL cayma bedeli istenmesi.Kanunen böyle bir hakları yok diye biliyorum.Bir de eski tarifeden 260 TL cayma bedeli istemeleri. Cayan taraf ben değilim ki kendileri yanlış, yalan, eksik bilgi vererek beni yeni kampanyaya geçiriyorlar ve ceza ödememe neden oluyorlar.
  • 1 ay önce cayma bedelimi 450tl söylediler, 1 saat önce arayıp tekrar sorduğumda 770tl dediler.

    Şimdi ben kime veya neye inanacağım? Vatandaş olarak benim hakkımı gözeten bir devlet kurumu var mı?

    Tt net acayip bir firma oldu. Emeği geçenlere iç sesimle çok güzel şeyler söylüyorum.
  • TT ile taahhüt veriyorsanız müdürlüğe gidip 30 dk da evrak ne var ne yok şartlar ne direkt birinci ağızdan kağıt üzerinde yazanları okuyup verin. Telden hiç sağlıklı olmuyor. Umarım mağduriyetiniz çözülür.
  • yeni verilen taahhüdü abonelik ile beraber iptal ettirip çıkan son faturayı ödemeden tüketici hakem heyetine başvurun durumu detaylıca yazıp mağduriyetinizi belirtin mutlaka çözüm sağlayacaklardır.
  • K4RT4L kullanıcısına yanıt
    Faturayı ödemeden Tüketici hakem heyetine başvurursam THH karar verene kadar faturanın son ödeme tarihi geçer.İcra yolyla tahsil etmezler mi ? bir de yeni aboneliğimi iptal ettirirsem 650 TL cayma bedelinden bahsediyorlar daha bir hafta bile olmadı yeni abonelik için.Bunlara elini verdin mi kolunu alamıyorsun ? tüketicinin korunması hakkında kanunun 52/4 maddesinde "Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir." uyarınca yeni taahhüdüm 25 ay olduğundan ve bir seneyi geçtiğinden bu kanuna göre 650 TL ödemeden caymam mümkün mü ? bazıları abonelik başka taahhüt başka şey diyerek 650 TL.ödemeden yeni sözleşmeden vazgeçemeyeceğimi belirtiyorlar ? bu konuda bilginiz var mı ?
  • apollo34 kullanıcısına yanıt
    Pek bilgim yok ama bunlara girişmeden önce en yakın müdürlüğe bir uğrayın derdinizi anlatın belki halden anlayan tipler vardır yardımcı olurlar orada.
  • Twitter dan ceo yaz bakalım. Paul doany..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.