Arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var. Son 1 haftadır hız ve ping problemi yaşıyorum. 16mbps olan internetim kafasına göre kimi zaman 1-2mbps ye kadar düşüyor ping desen 100 ün altına inmiyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise dns ayarı yaptırıyorlar hiç bir değişiklik olmuyor internette. Sonrada hattınızda sorun görünmüyor modeminizde sıkıntı vardır falan diye geçiştiriyorlar. Gerçekten cinnet geçirmek üzereyim müşteri hizmetlerini arayıp sövesim var. Belki gerçekten modemde ya da pc de sıkıntı vardır diye 3 farklı arkadaşta hem modemi hem ethernet kartını denedim ama bunlarda bir sıkıntı yok. Zaten şöylede bir durum var arkadaşlarımda aynı şekilde hız problemi yaşıyor. Muhtemelen bölgesel bir sorun falan var (yani en azından ben öyle tahmin ediyorum çünkü başka türlü mantıklı açıklaması yok) ama bu allahsız kitapsız dolandırıcılar yalan söylüyorlar. Sizce ne yapmalıyım yani topluca birleşip şikayette bulunabileceğimiz falan bir yer var mı. Bu böyle olmayacak arkadaşların evinden müşteri hizmetlerini aradığımızda da aynı cevabı alıyoruz hatlarda sorun görünmüyormuş. Tesadüf hepimizin modemi aynı anda bozulmuş işe bak.
Eğer toplu şekilde imza toplayabilirseniz bir dilekçe hazırlayıp imzalarıda attırıp bağlı bulunduğunuz türktelekom müdürlüüne dilekçe ile başvurun ve santraldeki çalışanlarla bu konuyu görüşün.Bizdede benzer bir sorun vardı yaklaşık 8 ay boyunca şikayet ettik filan çözülmedi ve yoğun saatlerde hep düşük geldi 1 hafta önce düzelttiler şuan sorun yok.Yani sorunun kaynağı büyük ihtimal santraldeki kapasite sorunudur il santralinin çözebileceği bir durum.Şikayetinzi telekom müdürlüğüne giderek halletmeye çalışın müşteri hizmetleri filan boş.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme