Arkadaşlar 4 gündür modemimde internet ve adsl ışığım yanmıyor. Bu süreç içerisinde3 adet arıza kaydı bıraktım. İlkinde kontrol etmişler düzeldi deyip kaydı tarafımdan onay almadan kapatmışlar. Gündüzleri çalıştığım için modemin fişini takılı bırakın diyorlar ve akşam eve geldiğimde sorun hala aynı. Tekrar arayıp arıza kaydı açıyoruz diyorlar süreç yine aynı akşam gel bir şey yok. Dün en son bölgesel arıza var deyip sallamışlar ve kaydı yine bana sormadan kapatmışlar. 2015 yılında 4 gün boyunca internet olmayıp bölgesel arıza vardır diyen TTNET. Başka bir arıza varsada arayıp ne yaptıklarını yada bölgedeki ekibe yönlendirdiklerini söylemiyorlar. Ayrıca işin garibi aynı apartmandaki kimsede bölgesel arıza yok sadece benim dairede varmış öyle olabilirmiş.3 arıza kaydının biri kendi kendine kapatılmış, biri bölgesel diye kapatılmış, diğeride her aradığımda efendim acil diye güncelliyoruz diye sallamaktadırlar. Sorunum ne olabilir ne yapabilir
Ev içi kablolarda herhangi bir işlem yapmadıysanız onlardan kaynaklı eğer hiçbir şekilde çözmüyorlarsa telekom müdürlüğü ile görüşün.
quote:
Orijinalden alıntı: VDSL
Ev içi kablolarda herhangi bir işlem yapmadıysanız onlardan kaynaklı eğer hiçbir şekilde çözmüyorlarsa telekom müdürlüğü ile görüşün.
.Her hangi bir işlem yapmadım. Normal varken gitti. Sadece sınırlıdan sınırsıza geçtim fakat 2 gün boyunca normal kullanıyordum. Telekom müdürlüğüne mesai saatlerinde gidin diyorlar ve bende bizimde mesaimiz var diye iletiyor telefon vermiyorlar. Bağlı olduğum müdürlüğü de arıyorum açan olmuyor
Aramakla olmaz gitmeniz lazım normalde arıza kayıtlarınla ilgilenirler evde biri oluyormu hiç