2 yıldan fazla süredir 1 Mbps 4 gb kotalı tarife kullanıyordum.Bir süredir devam eden Ttnet'in telefonlu tacizleri sonucu 31.10.2010 tarihinde hızını artır fiyatını düşür kampanyası hakkında bilgi almak için müşteri hizmetlerini aradık. Bize bir diğer kampanya olan ilk 5 ay 15 TL Netlimitsiz tarife önerildi. Bir süre kampanyayı anlattıktan sonra geçiş işlemleri için hat sahibi olan babamı istedi.Belli soru-cevaplardan ve geçiş işlemlerinden sonra telefon babamın yüzüne kapandı. O gün çift fatura sorunu olmasın diye modemi kapatıp geceyarısını bekledik. Hızımız 2 Mbps civarında ve tarifemiz NetLimitsiz gözüküyordu. Ama bu ay, geçen ay ki kotalı tarifeden dolayı 30 TL civarı gelmesi gereken fatura 51 TL geldi.Böyle bir sorun olmasın diye ayın son günü arıyoruz yine geliyor başımıza.Müşteri hizmetlerini aradığımızda sorunun 31 Ekim'de konuştuğumuz müşteri temsilcisinin geçiş işlemlerini yanlış yapmasından kaynaklandığını öğrendik.Tarifemizin kampanyasız 49 TL'lik NetLimitsiz tarifesine geçirildiğini bildirdiler.Bu ay gelen faturadaki 20 TL'lik fazla parayı ve gelecek ay kampanyasız olduğu için gelecek 49 TL' yi kim ödeyecek.Kendilerinden kaynaklanan bir sorun için bizden fazla para isteme hakkını Ttnet'e kim veriyor.Şimdiki temsilcide benim yapabileceğim birşey yok isterseniz ben geçireyim kampanyaya dedi iyice sıvadı.Pazartesi telekom il müdürlüğüne gideceğim.Sorunu çözmezlerse paralarını verip telefon hattını da adsl hattını da kapattırmayı düşünüyoruz.Arkadaşlar bu durumda ne yapılabilir.
Tarife değiştirme ücreti o. Ortalığı ayağa kaldırma