Şu kutunun haline bakar mısınız? 3 yıldır altyapı arızalı. Arızalarını bir de kabul etmiyorlar. Yorumlar sizin.. ![]() Tip-23 Kutu var burada, fiber var diyorlar veya VDSL fiber üzerinden çekme muhabbetleri var. Soruyorum Fiber yok veya kabin yok diyorlar. Neden yalan söyleniyor? TTNET saha çalışanları işten anlamıyorsa, neden 2 tane teknik ekip gönderip sorunları halletmiyorlar? Çoğu* kişi diğer firmalara laf ediyor. Sizce TTNET çok mu iyi durumda? ![]() |
TTNET neden artık VDSL-ADSL müşterilerini umursamıyor?
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
FTTH fiber dönüşümü başladı hocam artık adsl ve vdsl aboneleri altyapı varsa komple fibere geçiriyorlar. Bakırın işletme maliyetleri yüksek ve hızlar da devre direncine bağlı olarak kötü olduğu için yatırım yapılmıyor. Bölgenizdeki Telekom müdürlüğüne gidip fiber altyapı talebinde bulunun bir dilekçeyle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Krone -- 12 Temmuz 2024; 14:24:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam bu saatten sonra kolay kolay bakıra yatırım yapacaklarını düşünmüyorum çok mücbir sebepler haricinde. Her yere FTTH yapıyorlar hatta foruma eklenen görsellere bakarsak direk üzerinde fiber dağıtımı da çok ilerlemiş yani ille yeraltı vesaire de uğraşmıyorlar. Direk üstü, yeraltı farketmiyor hepsi fiber. İnşallah size de gelir en kısa sürede.
-
Fiber için uğraşın derim bitti adsl - vdsl devri.
-
Durumun saçmalığı; benim fiber çekilmesi için uğraşmam gerekiyor veya dilekçe vermem gerekiyor. Kaç defa aramışım, 5 aylık hizmet süresi boyunca da arızalı hizmet yerine bana fiber çekin demişim zaten. Adamlar hizmet vermemek için çabalıyor. Fiber yok diyorlar. Bir saha çalışanına soruyorum fiber var diyor, diğeri yok diyor, başka bir saha çalışanı müşteri hizmetleri yalan söylüyor diyor, müşteri hizmetlerine soruyorum fiber yok, saha çalışanı yalan* söylüyor diyor. İşin kısası adamlar hizmet vermemek için çabalıyorken, neden ben dilekçe veya bu hizmeti almakla uğraşayım ki? Hizmet varsa versinler.. TTNET'e benim güvenim kalmadı. Süründürmekten başka bir şey yapmıyorlar. Dilekçe versem bile kesin 6 ay ötelerler veya yapcaz derler sonra bi bakarsın birden bu hizmet verilemiyor denip kapatırlar. Çünkü bunlar böyle..
-
Bağlı olduğum müdürlükteki mıymıntı şebeke amiriyle en son benim fiber çekilmeden görüşmüştüm ve genel merkez kararıyla bakır yatırımların sonlandığını söylemişti. Tabii kendisi mıymıntı bir tip olduğundan bölge müdürlüğü ile genel müdürlüğü karıştırmış da olabilir, bilemiyorum.
Siz dilekçenizi yazıp il-ilçe veya bölge müdürlüğünüze verin, evrak numarasını da alın. En azından sıraya girmiş olursunuz.
Bu arada benim fiber çekileli 1,5 yıl oluyor. Hey gidi günler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam müşteri hizmetlerinin hiçbir teknik yetkinliği yok. Bu diğer isslerde de geçerli. Müşteri hizmetleri sadece pazarlama yapar. Siz fiber talebiniz için bulunduğunuz ilçenin telekom müdürlüğüne gidin ve binanızdaki bakır altyapının çok kötü durumda olduğunu, fiber internet talebiniz olduğunu belirtin. Dilekçe yazar verirseniz daha da etkili olur. Bu işlere müdürlükler bakıyor. İnsiyatif onlarda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam valla ben de şaşkınım ya.
https://forum.donanimhaber.com/eve-kadar-fiber-geliyor-mutlu-son-icerir-ftth--144313559
Baksana yani konuyu ne zaman açmışım. Ne ara geçti zaman böyle.
Yaşlanıyoruz artık
-
Arıza = Sen uğraşıcan onların keyfi ne zaman isterse yapacaklar
Hizmet = Arızalı veya değil fatura ödemek zorundasın, istiyorsan cayma bedeli ver çık
Fiber = Var ama yok
Kalite = Sözde çok iyiler fakat bir arızayı gidermeleri aylar sürüyor
Fiyatlar = Aşırı pahalı ve hızları arası ücret farkı çok az
BTK = Şikayetlere yardımcı olmayacaksa neden şikayet etme kısmı var
Sonuç = Bizim milletimiz sömürülmeyi hak ediyor ve sorgulayanı sevmiyor.
-
"lokasyonda hasar nedeniyle lokal kabloda hasar meydana geldiği tespit edilmiştir" önce böyle dediler. 3 yıllık altyapı arızası
"santral mesafesinin uzak olması sebebiyle paket hızınıza erişim sağlanamadığı" şimdi de böyle diyorlar. 20 metrelik kablo
Müdürlük 100mbps interneti 35'e düşür diyor. Fiber yok diyolar.
Sakın şu yukardaki TTNET şakşakcılarını dinlemeyin. Müdürlükte hiçbir şey yapmıyor. Sakın TTNET'e bulaşmayın, sakın...
-
Arkadaşım hasta mısın? Biz firmayı mı şakşakladık? Bilgimiz dahilinde sana yardımcı olmaya çalıştık. Kullanıcı TTNet almak zorunda değil, ben de TTNet kullanmıyorum. Ancak altyapı telekoma ait olduğu için altyapı ile ilgili muhatabın Telekom.
Yukarıda dilekçeni ver en azından sıraya girersin yazdım. Yazılı dilekçe bu konuda önemli. Müdürlükte yaptığın hiçbir sözlü görüşme yazılı dilekçenin yerini tutmaz. Müdürlüğe kalsa bana da fiber gelmiyordu, hiç dilekçe vermeyin dediler, sonuç olarak en sonunda dilekçe kabul gördü. Verirsin dilekçeni, red yese bile sistemde kayıtlı fiber talebin görünür.
Sonra neden forumda kimse bize cevap yazmıyor diyorsunuz. Biz sana yardım etmeye çalışıyoruz sen bize hakaret ediyorsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaw birader sen niye üstüne alınıyon. Asıl sen forumda takılmadığın için bilmiyon. Türk Telekom ibareli elemanlardan bahsediyom. @NT2L
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X