Merhabalar 2022 de trendyol üzerinden aldığım ekran kartında (ınno3d 3060 ti ) yaşadığım şikayetler üzerine 2023 ve 2024 de 2 kez servise gitmiştir. sorunlar ise CW ve Fan sesi. 2 kez servis görmesine rağmen sorunlar çözülmedi ve aynı şekilde kart bana geri yollandı sonrasında sinirlendim THH başvuru kararı aldım. Başvuru tarihi 2024 ağustos / karar açıklanması ise 2025 aralık ayı. Trendyol üzerinden alındığı için ticket açıp iade talebinde bulundum thh kararına istinaden bunuda belirterek, trendyol ise satıcıya ulaşamadığını ve iade talebinin olumsuz olduğunu beyan etti, ben de ilkte inanmadım ve satıcıyla iletişime geçtim, mailleştik aradım iletişimde kaldım bana bi başvuru gelmediğini belirtti, trendyol a durumu anlattım satıcıya ulaştım mailleştik dedim görsellerini kendilerine attım, onlarda 2. kez ticket oluşturdu ve beklemeye başladım, sonrasında tekrardan olumsuz dönüş yapıldığını belirti trendyol, satıcının olumsuz cevap verdiğini söylediler, satıcıya tekrar dönüp olumsuz cevap verdiğini söylediğimde kendisi bana trendyol bana ulaşmadı deyince pek inanasım gelmedi, ve mailde ürünü bana yollayın ürünü kontrol edip size iadesini yapayım yada getirin ürünü teyit edip iadesini alayım diyor, ama kargo yapamam ürün elime kırık geldi der veya elime geçmedi der, der de der, yakında değil götüreyim ki bu senaryoda yine bekletecek kendisi güven vermedi çünkü. Burda thh kararı ekte anlayanlar 2 haftalık sürenin ne zaman dolduğunu söyleyebilir mi, ve ilamlı icra ücreti 600 tl kadar çıkmakta icraya gitmeden güzel güzel halletmenin yolu var mı ? , icraya versem ürünü yine götürmeden ayağıma getirip icra ücreti kendisinden talep etmem doğru olur mu... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ocz -- 2 Ocak 2025; 11:6:50 > |
Tüketici hakem heyeti hk.
-
-
Tüketici Hakem Heyeti (THH) kararı bağlayıcıdır ve kararın tebliğinden itibaren satıcının 2 hafta içinde gereğini yerine getirmesi gerekir; aksi halde icra takibi başlatabilirsiniz. İlamlı icra yoluyla alacak tahsilinde, karar gereğince ödemenin yapılmaması durumunda icra masrafları ve vekalet ücreti de karşı tarafa yükletilir. Ancak çözüm için öncelikle satıcıya bir ihtarname göndermek ve 2 haftalık yasal sürenin dolduğunu bildirerek son bir fırsat tanımak iyi bir adım olabilir. Bu süreçte ürünün satıcıya teslimi konusunda güvenli bir yol (kayıtlı kargo veya noter eşliğinde teslim) tercih ederek hukuki ihtilafı önlemeniz önemlidir. Eğer çözüm sağlanmazsa, ilamlı icra başlatabilir ve ürün teslimini ayağınıza getirme masrafını talep edebilirsiniz.
-
Merhaba
karar tarihi 18.12.2024 yaznakta karar kendisine ulastiktan sonrami 2 hafta gecerli oluyor. Tesekkur ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet, Tüketici Hakem Heyeti (THH) kararında belirtilen 2 haftalık süre, kararın karşı tarafa tebliğ edildiği tarihten itibaren işlemeye başlar. Karar tarihi 18.12.2024 olsa da, kararın ne zaman tebliğ edildiğini öğrenmek önemlidir. Tebliğ tarihi, genellikle tebligatın yapıldığı posta yoluyla veya e-Tebligat sistemi üzerinden öğrenilebilir. Kararın tebliğ edildiği tarihi netleştirerek 2 haftalık sürenin başlangıcını belirleyebilirsiniz. Eğer tebliğ tarihi bilinmiyorsa, THH’den veya icra dairesinden bu bilgiyi teyit edebilirsiniz.
-
Güncelleme.
Satıcı işi yokuşa sürmedi ürünü eksa bilgisayara bırakmamı istedi, ürünü bıraktığımı belgeleyen kağıtla birlikte görselini ilettim ve fatura tutarını iade etti.
Ekran kartındaki CW ve Fan sesi sorunları thh tarafından iade ile sonuçlandırdı ve hakkımı aldım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X