samsung d900i telefonumuz sürekli sorun çıkarıyor ve değiştirmiyorlar 8 defa servise gitti 2 defa sorun yok dendi ve yine telefonu kullanmak imkansız sürekli kapanıyor şarja takınca ekran açılıp kapanıyor .. soğuk lehimi arızadan saymıyorlarmış nasıl iş anlamadım şimdi benim işim başarıyla mı samsunglamı ikisi birbirini suçluyor ama samsungun önerdiği yerde yapamadı cihazı ve bence bu telefon sorunlu hatalı üretim bu konuda bilgisi olanlardan yardım bekliyorum..
Dostum satıcıyı aşağıdaki maddeyi hatırlatarak son bir defa uyar. Olmazsa tüketici hakem heyetine başvur. Tüketici hakem heyetleri kaymakamlık bünyesinde oluyor. Başvurudan harç alınmıyor.
Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.
siemens marka telefonum vardı açılıyor kısa süre sonra kapanıyordu kaç kere servise gitti durum sonra olayı tüketici yapmış dedi(bi b.k yaptığımız yok içini açıp kurcalamadık ya)
Elimizde kaldı aldığım yere yarı fiyatına geri sattım
Bi arkadaşında samsung telefonu böyle oldu yine elinde kaldı
Tüketici hakkı yok.
quote:
Orjinalden alıntı: vires
Dostum satıcıyı aşağıdaki maddeyi hatırlatarak son bir defa uyar. Olmazsa tüketici hakem heyetine başvur. Tüketici hakem heyetleri kaymakamlık bünyesinde oluyor. Başvurudan harç alınmıyor.
Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın; a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir. Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.
çok sağol bu süreklilikle ilgili madde işime yarayacak samsungu aradığımda sürekli caydırıcı konuşuyolar yok parça değişimi 2den fazla olmayınca değişim olmazmış soğuk lehimi arıza diyilmişte bilmemneymişte onların anasını ağlatıcam