< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
B beyinsis demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
Yanlış bilgi. Sıcak havada birim oksijen miktarı düştüğü için performans düşer, bu yüzden intercooler veya intake denilen sistemler sayesinde motor sıcağından etkilenmeden direkt soğuk hava basılabiliyor motora. Günümüz turbo araçlarında zaten intercooler var, aracın ön kısmında havayı soğutmak için ayrı bir radyatör daha mevcut. Intake sistemlerinde de kaput veya çamurluk kesilerek doğrudan dışardaki soğuk hava alınıyor. Motorun sıcak olanı, havanın soğuk olanı makbuldür. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 23 Mayıs 2017; 23:30:47 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyinsis -- 23 Mayıs 2017; 23:58:45 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |