Şimdi Ara

TURK NET HİZMETİNE GEÇMEYİ DÜŞÜNENLER - ÖNCE OKUYUN (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
3
Favori
9.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byJuck

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinirlii

    quote:

    Orijinalden alıntı: byJuck

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinirlii

    quote:

    Orijinalden alıntı: byJuck

    onlarda TTnet in altyapısını kullanıyorlar

    TTnetin altyapısını kulanıp kullanmaması önemli değil, önemli olan verdiği hizmetin kalitesi ve verdiği vaatleri yerine getirip getirmediği..

    aynı fiyatı ve daha uygununu TTnet veriyor zaten. demek istediğim o bağsettiğiniz kaliteyi zaten evinize TTnet getiriyor Vodafone nun yapabileceği bir şey yok.

    dostum ben ttnet kullanıyordum pahalı diye türknete geçtim.. türknet de aynı şekilde ttnet altyapısını kullanıyor ama nedense ttnette hız sorunu yaşamaz iken türknete geçince çok ciddi hız sorunu yaşamaya başladım.. yani olay senin dediğin gibi olsaydı ttnet altyapısını kullanan tüm firmaların kaliteleri yine ttnet ile aynı olurdu, lakin durum öyle değil.. bu konularda çok bilgim yok ama benim anladığım ttnet altyapısını kullanan diğer firmaların belli kapasiteleri var ve türknetin kendi kapasitesini aştığı için de adam gibi hizmet sunamadığını düşünüyorum,yoksa akşam saatlerinde birçok türknet kullanıcısının hızı 0,5-1 mbps olarak yerlerde sürünüyor olmazdı.. yanlış düşünüyor olabilirim, doğrusunu biliyorsan sen söyle..

    bu arada ben vodafona 49 liralık kampanyaya geçiş için başvurdum, ttnette bundan daha uygun ne var söyler misin?

    Tam zamanı kampanyası
    44 TL
    2 TL bağlantı ücreti
    7 TL sabit hat ücreti
    ... 53 TL ...

    Senin dediğin şekilde 49 ise sabit ücreti yok mu?

    Alıntıları Göster
    hayır yok vodafondaki şu an ki kampanyada yalın internet sadece 49 lira, yalın internet ücreti ya da başka bir sabit ücret yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sinirlii -- 17 Aralık 2014; 0:13:28 >




  • sinirlii kullanıcısına yanıt
    bence o öyle değil siz iyice okuyun

    ''6.Bu kampanya kapsamında Yalın ADSL hizmeti sunulmakta mıdır?

    Kampanya kapsamında, kampanya süresi boyunca ayda 10 TL fark ödeyerek Yalın ADSL hizmetinden faydalanabilirsiniz. Kampanya dışında Yalın ADSL fark ücreti 14 TL’dir.''

    LİNK :http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php

    ÜCRETLENDİRME / ESASLAR / SSS : seçeneklerini iyice okuyun. bence 49 TL değildir o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byJuck

    bence o öyle değil siz iyice okuyun

    ''6.Bu kampanya kapsamında Yalın ADSL hizmeti sunulmakta mıdır?

    Kampanya kapsamında, kampanya süresi boyunca ayda 10 TL fark ödeyerek Yalın ADSL hizmetinden faydalanabilirsiniz. Kampanya dışında Yalın ADSL fark ücreti 14 TL’dir.''

    LİNK :http://www.vodafone.com.tr/Net/Tek-Fiyat-Super-Internet-Kampanyasi.php

    ÜCRETLENDİRME / ESASLAR / SSS : seçeneklerini iyice okuyun. bence 49 TL değildir o

    hocam sen şu linke bak, ücretlendirme kısmına bak

    http://www.vodafone.com.tr/Net/SuperInternet-Kampanyasi.php

    ben müşteri hizmetlerini arayıp 2 defa teyit ettirdim başka ücret olup olmadığı konusunda, yok dediler.. aynı şekilde burdan da bir kaç arkadaş telefonla aryıp sorduklarını buraya yazmışlar, onlar da benim gibi başka ücret olmadığını söylüyorlar.. senin verdiğin linkteki kampayanın ismi farklı, benim verdiğim linki tekrar inceledim orda da başka ücret yazmıyor..




  • Galiba öyle evet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknetle yaşadığım son olayları anlatmak istiyorum. Binaya gelen herhangi bir kablo yok yani altyapımız yok diyelim telefon direği ise 5 metre uzağımızda binanın tam karşısında duruyor. Bu arada bizim bir kaç sokak altımızda internet çalışması adı altında yapılan kazıları bahane eden türk telekom, bu kazı sizin evinizin önüne gelene kadar size internet veremeyiz diyor bu arada sağımızda solumuzda ki bütün binalarda hat var hepsinin kaploları bizim evin önündeki direğe gidiyor cayır cayır internet kullanıyorlar. ama ne yazık ki ben ne hikmetse yeni hattın gelmesini bekliyorum :) kutu takıp 5 metrelik kabloyu takmıyorlar neden ? İki kere masraf olacak diye MİN. 2-3 aylık süre verdiler bana ve şu anda gülüyorum yani gerçekten komedi :) diğer bir güzel olay ise uydunet muydu net, superonline vs. hiç bir şirketin altyapısı caddede yok.

    Yorumlarınızı merak ediyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • byJuck kullanıcısına yanıt
    belli ki şanssızlığın doruklarındasın.. ne söylenebilir bilmiyorum ama sen de doğuda bazı insanların direklere tel atıp elektrik çaldığı gibi internet çalabilirsin belki ya da sağında solunda internet kullananları sabote edip şikayet sayısının artmasına sebep olabilirsin :) işin şakası tabi bular :)

    bu arada uydu net için altyapı gerektiğini bilmiyordum, cep telefonu gibi kablosuz olup veri alışverişini direk uydudan yapar sanıyordum, nasıl hayaller kurduysam artık :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinirlii

    belli ki şanssızlığın doruklarındasın.. ne söylenebilir bilmiyorum ama sen de doğuda bazı insanların direklere tel atıp elektrik çaldığı gibi internet çalabilirsin belki ya da sağında solunda internet kullananları sabote edip şikayet sayısının artmasına sebep olabilirsin :) işin şakası tabi bular :)

    bu arada uydu net için altyapı gerektiğini bilmiyordum, cep telefonu gibi kablosuz olup veri alışverişini direk uydudan yapar sanıyordum, nasıl hayaller kurduysam artık :)

    Durum bu yani şans mı yoksa sabotaj bana mı yapılıyor bilmiyorum :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruel35

    şu marka fanboyluğu yapan arkadaşları bi türlü anlayamıyorum. ya siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? adamlar telekomun altyapısını kullanarak hizmet veriyor. hala gelmiş yok türknet hizmeti tam vermiyor şöyle böyle diyorsunuz. ben de türknet kullanıyorum şuana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. senin bulunduğun bölgede çalışma olabilir veya yoğunluktan o değerleri görüyor olabilirsin. eğer ttnet'de 16 mbps kullanıyorsan türknet'te de kullanırsın. burdaki konu santrale olan uzaklık ve kablolama. ucuz diye illa bi bahane bulup firmayı kötülemeyin. madem çok paran var o zaman geçersin ttnet'e, insanların burda aklını karıştırmazsın. he kendinden çok eminsen o zaman telekoma dilekçe verip port değişikliği talep edersin. binde bir port hatası olmuyor değil. sonuçta ttnet'te kullansan aynı sıkıntıyı yaşayacaksın. sonuçta verilen hizmetin alt yapısı onlara ait.

    valla kimsenin fanboyluk yaptığı yok, insanlar burada deneyimlerini paylaşıyor. 16mb i rahatlıkla desteklemesi gereken ve daha önce sorunsuz 8 mb hizmet aldığım lokasyondan 2mb-4mb hızını zar zor alabiliyorsam ve bununla ilgili turk.net hiçbir şey yapmayıp topu son kullanıcılara atıyorsa kimse kusura bakmasın.

    Turk telekom'a söylersin port değiştirir dediğin olayı turk.net aracılığıyla yapman gerekiyor, onun içinse öncelikle sorunu anlayacak kapasitede ve istekte müşteri hizmetleri olması gerekiyor. O da maalesef bu kurumda olan bir şey değil.




  • buckfush B kullanıcısına yanıt
    Sorununuz portlar alakalı. Telekom müdürlüğüne dilekçe verip düzenlene kadar port degisimi talep edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cruel35

    şu marka fanboyluğu yapan arkadaşları bi türlü anlayamıyorum. ya siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? adamlar telekomun altyapısını kullanarak hizmet veriyor. hala gelmiş yok türknet hizmeti tam vermiyor şöyle böyle diyorsunuz. ben de türknet kullanıyorum şuana kadar hiç sıkıntı yaşamadım. senin bulunduğun bölgede çalışma olabilir veya yoğunluktan o değerleri görüyor olabilirsin. eğer ttnet'de 16 mbps kullanıyorsan türknet'te de kullanırsın. burdaki konu santrale olan uzaklık ve kablolama. ucuz diye illa bi bahane bulup firmayı kötülemeyin. madem çok paran var o zaman geçersin ttnet'e, insanların burda aklını karıştırmazsın. he kendinden çok eminsen o zaman telekoma dilekçe verip port değişikliği talep edersin. binde bir port hatası olmuyor değil. sonuçta ttnet'te kullansan aynı sıkıntıyı yaşayacaksın. sonuçta verilen hizmetin alt yapısı onlara ait.

    kişi kendinden bilir işi.. demek ki sen türknetin fanboyluğunu yapıyorsun ki herkesi de öyle sanıyorsun..




  • hoca bu turknete ait bir şey değil.
    arızan olursa türkiyede bütün satıcılar için geçerlidir.
    satın aldığın ürün arıza yapana kadar her şeyiyle iyidir ama arıza yapınca çözüm kolay yoldan gelmez.
    ben turknet kullanıcısıyım şu 49 tl 24 ay tarifesinde girdim.evde hat falan çekili değildi.
    pc servisi olduğum için telekom santraline rica ettim işleri hızlandırdılar.
    sonra bağlantı geldi ama 1 1.5 hafta falan sürdü toplam süre.
    hatta müşteri hizmetlerini arayıp arkadaşım ben ttnet satınca hepsini 3 günde yaptırıyorum bir haftadır bir bağlantıyı yapamadınız dedim
    ertesi gün ip aldı modem.
    şimdi buraya kadar klasik sorunlar.
    3 fatura falan geldi sanırım şu ana kadar bir kez kopma oldu o da gece 3-4 arasıydı.
    o anda tam modeme openwrt yapmaya uğraşıyordum ona denk geldi :)
    başka türlü 16 mbps pırıl pırıl hiç sorun yok.
    ama bir arıza çıksa gerçi hiç arıza kaydı ile uğraşmam tt santraline giderim ama :P
    çözüm mutlaka ttnet arızalarından daha uzun sürer.
    ha ttnet sorun çözüyormu dersen
    dağ başı köy okuluna hipernet satmış.:) normal adsl anca verebiliyor ama onun fiyatı yüksek.
    satan ttnet ilçe müdürlüğü.adam iptal ettireceğim diye uğraşıyor.
    daha ne diyeyim.
    herhangi bir elektronik ürün arıza yaptığı zaman bile bütün servisleri aynı davranmıyorsa
    ttnetin ve sol veya turknetin aynı çözümü çıkarmasını beklemeyin.
    bütün sorun sözleşmede yazan 16mb ye kadar adsl yazmasında.şansınıza hangisi geliyorsa
    o sabitleninceye kadar arıza kaydı verdikçe hızınızı düşürüyorlar.




  • sinirlii kullanıcısına yanıt
    ben tüketici olarak rekabetten yanayım. burda fiyat/performans olarak değerlendiriyorum. fanboyluk yaptığım yok. öyle bi şey olsa gider ttnet kullanırım. ben sadece firma kötülemek için bahane üretenlere kızıyorum. adamlar telefon + adsl fiyatını 49.90'a sabit fiyatla 24 ay veriyor. sen ttnet'te telefona ayrı internete ayrı ödüyorsun ki bu dünya'da en saçma söğüşleme olayı. eğer ttnet kullanırken sıkıntı çıkmıyorsa turknet kullanırken de çıkmaz. çünkü alt yapı zaten ttnetin. burda firmanın yapabileceği bi durum yok. en fazla port değişikliği talebi yapabilir. geri kalan iş senin altyapında ve kablolamanda. geçiş yaptım hızım şöyle oldu demeden önce bi düşünmek lazım. ben de turknet kullanıyorum önceki iss'ye göre hiçbir farkı yok hızda. tek fark fiyatın bu kadar makul olması. burda insanlar bizlerin yorumlarıyla hareket ediyor. sen kendinden kaynaklanan bi sorun yüzünden firmayı kötülüyosan bunda art niyet ararım.




  • cruel35 kullanıcısına yanıt
    dostum ttnet ten en az senin kadar ben de nefret ediyorum ki kimseye de ttneti övmedim burda.. ttnette sorun yaşamadıysan turknette de sorun yaşamazsın diyorsun, peki biz yalan mı söylüyoruz? ttnetten turknete geçiş yaptığım için ttnetle kıyaslıyorum, amacım ttneti övmek falan değil.. ttnette çok rahat 3-16 mbps hız alabilirken turknette bu hızı alamadım.. akşam saat 5 den gece 12 ye hız 0,5-1 mbps arası oluyordu ama gece 12 den sonra ne hikmetse hızımız 10-16 mbps olan normal değerlerine ulaşabiliyordu.. müşteri hizmetlerine söylediğimde sürekli modemime bok atıyorlardı, sanki modemin biyolojik saati var da gece 12 den önce farklı, gece 12 den sonra farklı çalışıyor.. ben bu sorunu 3-4 hafta yaşadım, akşamları internet kullanamaz oldum.. en sonunda nolduysa artık turknet şikayetlerimden bıkmış olacak ki ttnetten elemanları getirdiler, apartman girişindeki telefon kutusuna falan baktılar sanırım, zaten eve gelip bakmıyorlarmış bundan sonrasını turknetin ilgilenmesi gerekir dediler.. ondan sonra hız biraz daha düzeldi ama hala 2-2,5 arasında oysa ki minimum hızımızın 3 olması gerekiyor.. burda sorun BENDEN kaynaklanmıyor, sorun ttnetin p.çliğinden de kaynaklanıyor olabilir bilmiyorum ama burda turknetin devreye girip sorun kimden kaynaklanıyorsa ya kendisi çözecek ya da başkasına çözdürecek.. sonuçta ben turknetin müşterisiysem, turknet beni mağdur etmemek zorunda.. ortada bir anlaşma var verilen vaadler varsa bunlar yerine getirilmeli, turknet bana ayıplı hizmet verirken faturaya ayıbı yansıtmıyor ücreti neyse tam parasını alıyor.. bana böyle yapan bir firmayı elbette kötülemek en doğal hakkım, nasıl ki sende sorun çıkmamış sen herkese tavsiye ediyorsan tam ben de tam tersini yapıyorum, ikisi de aynı şey sonuçta.. eminim sende de sorun çıksaydı ve çözemeselerdi sen de böyle konuşuyor olmazdın.. bu böyledir dostum, gider bir TV alırsın sorunsuz kullanırsın herkese tavsiye edersin, bozuk çıkarsa kötülersin, bozuk çıkar teknik servisi hemen hallederse sağlam firma teknik servisi çok iyi deyip gene herkese tavsiye edersin..

    neyse çok uzattım ama senin en büyük yanlışın şurda, ttnette sorun yaşamazsan diğerinde de yaşamazsın diyorsun.. biz de biliyoruz aynı altyapıyı kullandıklarını ama sorun yaşıyoruz işte..




  • sinirlii kullanıcısına yanıt
    haklısın ben sana karşı söylemedim onları. elbette hakkını arayacaksın. ama bunu gerekli mercilere taşıyarak halledebilirsin. türknet de dahil müşteri hizmetleriyle dialog kuranların çoğu ya derdini tam anlatamıyor ya da sorunu halledemiyor. anladığım kadarıyla sana dandik port kakalamışlar ki bu değerleri görüyorsun. bunun için yapman gereken şey telekom il müdürlüğüne ıslak imzanla birlikte port değişikliği talebinde bulunmak. yoksa müşteri hizmetlerinden bu isteğini yerine getirmeleri çok zor (torpilin yoksa). türknet'i aradığında alt yapı telekomun deyip işin içinden çıkıyorlar. daha önce de duydum böyle şeyler. inan bana firma ttnet'e göre daha adil davranıyor. ben ttnet'teyken girdiğim günahın haddi hesabı yok. Allah affetsin artık mağdurduk. uzun lafın kısası bu memlekette kendi işini kendin göreceksin. eşşek gibi para da versek hizmeti tam almak mümkün değil. bi kabalık ettiysem kusura bakma. rastgele kardeşim.




  • türknet düşünüyordum ama çok şikayet var çokkkkkkk
  • cruel35 kullanıcısına yanıt
    Pardon sen neyin kafasını yaşıyorsun. Aynı hanede 13 Yıldır internet kullanıyorum. TTNet smile Türk.net ve vodafonenet(biri) kullandım. En kötüsü Türk.net ti. Son 4 ayda sırasıyla ttnet, Türk.net ve vodafonenet kullandım. Erişim hızlarını yukarıda görebilirsin. Ben bu kadar bela bir firma görmedim. Ne portu ne altyapısı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefon direği tam kapımızın önünde acaba elektirkçiye hattı çektirebilir miyim ? oluyor mu ? anlar mı ? nasıl yapabilirim artık sıktı gerçekten Turk telekomdan gelen yok hala.
    daha sonra türkneti arayıp gelin altyapı tamam desem ? sıkıntı olur mu olmaz mı ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • iptal dilekçesini musterihizmetleri@turk.net adresine mail atsak oluyor mu ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tam komedi bu adamlar ya:D:D:D:D

    Dün arayıp aylık 50gb kotayı geçiyorsunuz hızınız düşüyor, siz bize bi 15 tl daha verin kotanızı artıralım dedi

    Ben gülerek dinliyorum adamı yalnız

    Dedi neden gülüyorsunuz: Yahu dedim zaten 4mbit veriyorsunuz o da kopuyor dakka başı
    kota düşünce 3 e düşüyor anlamıyorum ki?

    Adam utandı kapattı.

    valla şaka gibiler:ASD:FA:SDF:ASDF
  • ve iptal ettim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.