Selam; Yaşadığım bazı ufak sorunlara rağmen, yıllarca Turk.net internet hizmeti kullandım. 2024 Ağustos itibariyle GigaFiber aboneliğine geçiş yaptım. 1 ay süreyle fiber internet kullanmam sonrasında, eylül ayı başında çalıştığım firmanın Ankara'da görevlendirmesiyle, başkente taşındım. İnternet hizmetini naklettirmek istediğimde; "-İkamet ettiğiniz adreste 'GigaFiber' altyapısı bulunmadığı için aboneliğinizi sonlandırmanız, Türk Telekom altyapısına tekrar dahil edileceğiniz için yeni abonelik başvurusu yapmanız gerekmektedir." denildi. Özetle aboneliğimi naklettiremediğim için yeni abonelik başvurusu sürecine mecbur oldum. 9 Eylül'de evrak işlemleri, 10 Eylül'de abonelik başvurusunun sistemde görünmesi sonrasında bekleyiş başladı. İş yoğunluğum, Ankara'da taşındığım eve yerleşmede yaşadığım bazı sıkıntılardan ötürü internet sorunuma yeterince zaman ayıramadım ve süreç yılan hikayesine döndü. 5 Ekim Cumartesi gününün ilk dakikaları, Türk.net'in görüştüğüm tüm "Müşteri Hizmetleri" temsilcileri, kendilerine dikte edilenleri bana ileterek bugüne kadar oyaladılar. MH temsilcilerinin isimlerini saklı tutarak, yaşanan sürecin delili olacak Destek Kayıtları'nın ekran görüntülerini paylaşayım. Şikayetvar vb sitelerden yaşadığıma benzer mağduriyetlerin, akçeli ilişkiler neticesinde kaldırıldığını biliyorum. Türk.net'in bana yaşattığı bu mağduriyet umarım birilerini tedirgin eder, bu firmaya temkinli yaklaşır. |
Bildirim